More

    YouTube Kids: mi ez a szolgáltatás, hogyan kell vele dolgozni

    A közelmúltban észrevehetően nehezebbé vált a YouTube gyermekszegmensében dolgozni. A Google számos korlátozást vezetett be a bloggerek számára, miközben megfosztotta a gyermekek csatornáit a bevételszerzés fő módjától. A szerzőknek meg kell birkózniuk ezzel a valósággal, és új lehetőségeket kell keresniük a pénzkereséshez. A Mediacube hivatalos YouTube partnerhálózata tudja, hogyan kell megbirkózni ezzel a feladattal, értékes tippeket oszt meg.  

    2019-ben a Google és a YouTube 170 millió dolláros bírságot kapott azért, mert a szülők tudta nélkül gyűjtötte a gyermekekről szóló személyes adatokat. Az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság akkor azt mondta, hogy a vállalat sok pénzt keres a célzott reklámokból, ami elfogadhatatlan a gyermekek számára. Ennek eredményeként a Google úgy döntött, hogy teljes felelősséggel vállalja ezt a szegmenst, ami sok korlátozást eredményezett a szerzők számára.  

    Ennek ellenére a gyerekek tartalma továbbra is hatalmas része a videoszolgáltatási piacnak, amelybe sokan próbálnak belépni. Ezenkívül a világjárvány miatt a szegmens mutatói szó szerint szárnyaltak: a zenei videók 41% – os növekedést mutattak, az animációs sorozatok nézetei pedig 32% – kal emelkedtek. Általában a szakértők azt jósolják, hogy 2021-ben a hirdetők körülbelül 1, 5 milliárd dollárt hoznak a YouTube Kids-en dolgozó tartalomkészítőknek. De a Google sokat megváltoztatta a játék szabályait, így nem minden szerzőnek sikerül betartania őket, és továbbra is sikeresen dolgozik a gyermekek számára készült videókkal.  

    Mi a YouTube gyerekek? 

    2015-ben a YouTube Kids alkalmazás megjelent a hálózaton. Amellett, hogy egy egyszerű, színes felület, ez különbözteti meg a szokásos YouTube számos fontos funkciót. Segítségükkel a szülők ellenőrizhetik a gyermek viselkedését a platformon: megtilthatják neki, hogy önmagában keressen videókat, korlátozza a megtekintési időt, konfigurálja a hozzáférési kódot stb.  

    Sok szabály van a szerzők számára a platformon. 

    Hagyományosan meglehetősen nyilvánvaló dolgokra jutnak: a videóknak oktatónak, hozzáférhetőnek, informatívnak, kedvesnek kell lenniük, nem pedig esküszöm.

    Valójában az alkalmazásba való belépés nem a legegyszerűbb feladat a szerző számára. Annak ellenére, hogy a YouTube Kids nem rendelkezik ilyen magas bevételszerzéssel, a regisztráció azt ígéri, hogy a szerzők körülbelül 15-30% – kal növelik a teljes forgalmat. 

    OLVASS TOVÁBB:  Teszt: Jól ismered az Instagram és a Facebook hirdetési univerzumát?

    Mi változott a bloggerek számára? 

    Gyermek videók megnevezése 

    Annak érdekében, hogy az amerikai gyermekek online adatvédelmi törvényének (COPPA) megfelelően működjön, a YouTube azt javasolja, hogy jelölje meg, hogy videóit gyermekeknek szánják-e (a beállításokban külön szakasz található). 

    A videó szolgáltatás továbbra is kiképzi a mesterséges intelligenciát az ilyen videók automatikus megtalálására és megjelölésére, de eddig ez az eszköz instabil, ezért a vállalat azt tanácsolja, hogy ezt a munkát manuálisan végezze el. 

    Ráadásul az új rendelkezés megsértéséért 42 ezer dollár bírságot szabhat ki, így még mindig nem fáj, hogy ismét ellenőrizze a beállításokat. 

    A funkciók eltörlése

    2020 januárja óta, a kijelző a személyre szabott hirdetések, megjegyzések, a “make a donation” gomb, chat, adományok benne, az értesítési ikon, superchats and babonások, felvételek, történetek, valamint egyéb funkciók már le van tiltva a gyermekek videók. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hírek a hétről: a Facebook új rangsorolási algoritmusa és a Telegram áruházak

    Igen, sok szülő volt elégedett, hogy a gyerekek már védett a negatív megjegyzéseket, vagy a véletlen vásárlások, de a szerzők, ez lett a nagy küldetést, hogy a nyereséget. Csak ha lehetséges, lépjen be a gyermekek hosting szegmensébe. 

    Felosztás szegmensekre

    A YouTube három szegmensre osztotta a gyermekek tartalmát: alacsony, semleges és jó minőségű, ami befolyásolja a kimenetet az adott videók keresésében. A videó az első szegmensnek tulajdonítható, hogy reklámozásra irányul (még akkor is, ha kicsomagolásról van szó), ösztönzi a negatív viselkedést, nincs elegendő oktatási értéke stb. Másrészt, ha egy videó magas értékeket mutat be, egészséges szokásokat idéz elő, ösztönzi a világ ismeretét, elősegíti a kreativitást, akkor a YouTube elemzői “magasnak”minősítik. 

    A probléma az, hogy a szerző vagy a partnerhálózat képes lesz nyomon követni, hogy melyik szegmenshez tartozik a videó, csak külső jelek, például a nézetek csökkenése, így a tartalomkészítőknek először szem előtt kell tartaniuk az új szabályokat, és a mutatók csökkenése esetén kapcsolatba kell lépniük a technikai támogatással.  

    A YouTube mindent megtesz annak érdekében, hogy a platform biztonságos legyen a gyermekek számára. Különös figyelmet fordítanak a gyermekek tartalmával való együttműködésre, szigorúbb követelményeket írnak elő. Még a nagy csatornák is gyakran szembesülnek olyan problémákkal, mint a bevételszerzés és a csatorna növekedése. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos hírek a hétről: a Facebook új rangsorolási algoritmusa és a Telegram áruházak

    Elemezzük 2 a legszembetűnőbb, szemléltető példák. 

    Demonetizáció és a D milliárd-ügy 

    A sárga ikon megszerzése a YouTube-on azt jelenti, hogy elveszíti jövedelmének hatalmas részét. A gyermekek szegmensében a szabályok megsértése miatt a csatorna nemcsak demonetizálható, hanem eltávolítható a YouTube Kids-ből is. Ezenkívül a szabályok megsértése nemcsak szexuális tartalom vagy szerzői jog megsértése. A duplikált tartalommal rendelkező csatornák sárga ikont is kaphatnak. 

    Ezt a problémát ma a népszerű D milliárdok is szembesülnek. Néhány videó démonizálása negatívan befolyásolta a csatorna teljesítményét, természetesen a szerzők jövedelmét. A Mediacube ajánlásai szerint a srácok áttekintették a tartalmat a YouTube követelményeinek való megfelelés érdekében. Elkezdtünk eredetibb és változatosabb tartalmakat készíteni. A YouTube leállította a “sárga érmék” megjelenítését, a D milliárdok közönsége gyorsan 100 ezer előfizetőről 12 millióra nőtt. Ennek megfelelően a jövedelem is nőtt. 

    Ma a srácok a 17.helyen állnak a világon a nézetek száma szerint. Sok D milliárd videó is bekerül a YouTube Kids-be.  

    Új formátumok és a Katya és Dima tok 

    A csatorna szerzői kitalálták a YouTube Kids alkalmazás politikáját, sőt elég szerencsések voltak ahhoz, hogy” repüljenek ” a YouTube Kids-be, nem külön videóval, hanem az egész csatornával.  

    Először a csatorna forgalma gyorsan növekedett, de idővel a lefedettség csökkenni kezdett. Szükség volt a részvétel új módjainak keresésére. Úgy döntöttünk, hogy a tesztet élő adásokkal kezdjük. Néhány napig a srácok szinte megszakítás nélkül élőben játszottak.  

    Kiderült, hogy az élő közvetítések garantálják a csatorna állandó szerves forgalmát. Ezek pozitívan befolyásolják nemcsak a csatorna általános statisztikáit, hanem más videók megtekintését is. A közvetítések aktivitásának megkezdése után a srácok egyéni nyilvános videói 6 millió megtekintést szereztek, szemben a tevékenységek megkezdése előtt 100 ezerrel.

    Következtetések 

    A gyermekek számára a tartalom nagyobb ellenőrzést igényel. De nem nehéz megérteni az új politika árnyalatait. A legfontosabb dolog a megfelelő témák kiválasztása, valamint az információk benyújtásának formája. Ha alternatív forgalmi forrásokkal foglalkozik, akkor nem csak elveszítheti, hanem növelheti jövedelmi szintjét is.

    OLVASS TOVÁBB:  Káros tippek: Hogyan lehet létrehozni egy instagram szűrőt, amely nem működik

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában