More

    Yandex hozzá end-to-end analytics Yandex. Metrica

    A fejlesztők új funkciót adtak hozzá-közvetlen CRM kapcsolat.

    A fejlesztők a webmesterek blogjában elmondták az optimalizálók új funkcióját-a végpontok közötti elemzéseket. Az új funkció lehetővé teszi, hogy bármilyen CRM-et csatlakoztasson a Yandexhez. Metrica, még a saját fejlesztése a vállalaton belül. Most vannak integrációk több CRM rendszerrel, beleértve a népszerű Bitrix24, amoCRM.

    Яндекс добавил в Метрику сквозную аналитику

    Miért van szükségem CRM-re a Yandexben. Metrica?

    End-to-end analytics Yandex. A Metrica a következő feladatokat látja el:

    • Lehetővé teszi, hogy összehasonlítsa a különböző reklámkampányok hatékonyságát, figyelembe véve valódi jövedelmüket.

    • Keressen nyereséges vagy veszteséges kampánybeállításokat a kulcsfontosságú szakaszig.

    • A kampány költségvetéseinek elosztása a pontos megtérülési adatok alapján.

    Az” end-to-end Analytics “szakaszban két jelentés áll rendelkezésre —” források, költségek, ROI “és”rendelési források”. Az első jelentés segít abban, hogy stratégiai döntést hozzon a költségvetés elosztásáról a hirdetési csatornák között két mutatóval – ROI és DRR.

    • A ROI (megtérülési arány) azt mutatja, hogy a hirdetési kampányba fektetett minden rubel mennyit hoz be. Minél magasabb az indexe, annál nagyobb a hatékonysága.

    • A DRR (a hirdetési költségek aránya) megmutatja a reklámkampány által elvett bevétel arányát. Minél alacsonyabb, annál nagyobb a hatékonyság.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google nyomon követi a helyét, még akkor is, ha a földrajzi helymeghatározás le van tiltva

    Яндекс добавил в Метрику сквозную аналитику

    Ezenkívül az end-to-end analytics összehasonlíthatja a kattintás költségeit, a webhelyen történő konverziókat, valamint a végső eladást.

    A “rendelési források” jelentés részletes képet mutat minden hirdetési csatornáról.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google bejelentette a komplex keresési lekérdezések feldolgozásának technológiáját-MUM

    Яндекс добавил в Метрику сквозную аналитику

    Itt összehasonlíthatja az egyes csatornák átlagos ellenőrzését, hogy azt a közönség fizetőképességéhez igazítsa. Vagy hasonlítsa össze a” konverzió rendelésre “- et a” konverzió vásárlásra ” – val annak meghatározására, hogy a tölcsér melyik szakaszát kell kidolgozni.

    Hogyan állítsunk be end-to-end elemzéseket a Yandexben. Metrica

    A végpontok közötti elemzéshez szükséges adatok beállításához először csatlakoztatnia kell a CRM-ből származó adatokat a Yandexhez. A Metrica és a hirdetési kiadásokra vonatkozó adatátvitel. A CRM aktiválása két szakaszban történik: a ClientID webhelyről a CRM-ben történő gyűjtésének beállításai, valamint az adatok CRM-ről a Yandex-re történő továbbításának beállításai. Metrica.

    Az amoCRM esetében gyors kapcsolat áll rendelkezésre Fejlesztő nélkül, a támogatási szolgáltatást használva, a többi pedig API kapcsolat áll rendelkezésre. A Yandex lépésről lépésre útmutatót készített a fejlesztők számára.

    A Yandex költségei. Közvetlen és Yandex. Piac küldött Yandex. A Metrica automatikusan csatlakozik, a Yandexben pedig a Facebook és a Google hirdetések kész csatlakozóit is csatlakoztathatja. Metrica interfész. Más hirdetési rendszerekhez használhatja az API-t, vagy hozzáadhatja őket CSV-fájlon keresztül. Mielőtt átadná a költségeket a Yandexnek. Metrica, ellenőrizze az UTM címkéket a hirdetési Linkekben.

    OLVASS TOVÁBB:  9 ingyenes eszköz a webhely használhatóságának tesztelésére oroszul

    A végpontok közötti elemzés bónusza egy új eszköz — gyors szegmensek automatikus csatlakoztatása lesz. Maga a rendszer kiválasztja az ügyfelek vásárlásainak statisztikáit annak érdekében, hogy helyesen válassza ki a közönség kiválasztásának feltételeit. A gyors szegmensek alkalmasak a Yandex népszerű hirdetési forgatókönyveire. Közvetlen. A retargeting kész szegmenseivel kapcsolatos további információkért lásd a Yandex cikket.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Elindítja A 2021. Júniusi Alapvető Frissítést

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában