More

    Yandex.A Zen bemutatta a hirdetési eredmények új előrejelzőjét

    Most már képes korlátokat meghatározni, és figyelembe veszi a költségvetési kiadások gyorsaságát.

    A frissített előrejelzéssel láthatja a tervezett időszakot, amelyre a hirdetési költségvetést elköltik. Ez igaz a kattintások és nézetek videókampányaira, vagy a teljes olvasáshoz szükséges kampányokra.

    Az új előrejelzés azt is mutatja, hogy a publikációk milyen hatással vannak a CTR-re (kattinthatóság) vagy a VTR-re (ellenőrzések) a videókampányokban.

    Emlékeztetünk arra, hogy a múlt héten a Zen fejlesztői új funkciókat vezettek be a marketingszakemberek számára.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google bővített blokkokat adott a keresési eredmények tetejére

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában