More

    Yandex. A metricának most automatikus céljai vannak a JivoSite számára

    Yandex. A Metrica automatikusan felismeri az üzenetet az online csevegésből, majd hozzáadja a statisztikákhoz.

    A Yandex csapata egy új típusú automatikus célokról beszélt, amelyeket az internetes marketing egyik legnépszerűbb online csevegésére terveztek-Jivo, korábban JivoSite.

    Az ügyfelek különböző okokból kapcsolatba léphetnek a csevegéssel, a Yandex fejlesztőivel. A Metrica azonosította az automatikus célok négy leggyakoribb forgatókönyvét:

    • Indítsa el a csevegést az ügyfél által.

    • Offline üzenet, ha a munkamenet során nem volt operátor.

    В Яндекс.Метрике появились автоматические цели для JivoSite

    • Automatikus meghívás a csevegésre, ha a felhasználó válaszol az operátor automatikus üdvözlésére.
    • A Látogató által szállított, a csevegésre vonatkozó kézi meghívás manuálisan gépelt üzenettel válaszolt az üzemeltetőnek.

    В Яндекс.Метрике появились автоматические цели для JivoSite

    Ha éppen regisztrált egy új számlálót, az automatikus célok már ott lesznek. Más esetekben engedélyezheti az új opciót a számláló beállításaiban.

    В Яндекс.Метрике появились автоматические цели для JivoSite

    Mint minden más Yandex. Metrica célok, akkor adjunk hozzá jelentéseket az új automatikus célokat, majd használja őket Yandex. Közvetlen kampányok a hirdetési teljesítmény javítása érdekében.

    Az új opcióval nyomon követheti az érdeklődő felhasználók forrását, valamint a csevegéshez érkező meleg közönséggel dolgozhat, de nem vásárol. Ha új céljai vannak a Jivo számára, manuálisan konfigurálhatja őket, vagy meghívhatja a fejlesztőket, hogy adják hozzá őket az automatikus listához/

    OLVASS TOVÁBB:  Mindent a rel kanonikusról: hogyan kell helyesen megadni az attribútumot és miért van rá szükség

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában