More

    YAN A-tól Z-ig: hogyan különbözik a YAN reklám a keresésben

    Új projektet indít a SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési szolgáltatás “YAN A-tól Z-ig”. 8 videó oktatóanyagban megtudhatja, hogyan állíthat be hatékony kampányokat a Yandex hirdetési hálózatban (YAN). 

    Ma kínálunk Önnek a első lecke. Ez egy vezető szakember dolgozik Fizetett forgalom eLamaNikita Kravchenko megmondja: 

    • mi a különbség a Yan hirdetése és a keresés hirdetése között,
    • milyen hirdetések vannak a YAN-ban, milyen elvek szerint jelennek meg, 
    • hogyan választják ki a Yan hirdetéseket látó közönséget. 

    Menjünk! 

    A reklám elmélete A YAN-ban 

    Különböző webhelyek látogatásakor a felhasználók ilyen hirdetéseket láthatnak. Ezek az erőforrás-oldalak tetején, jobb, bal és alsó részén jelennek meg. 

     

    Példa a hirdetésekre A YAN blokkban 

    Az ilyen hirdetések teljesen más webhelyeken lépnek fel a felhasználókkal, valamint a Yandex hirdetési hálózat hirdetései. Annak érdekében, hogy az ilyen hirdetések megjelenjenek a webhelyen, az erőforrás-tulajdonosoknak speciális blokkokat kell telepíteniük a YAN számára. 

    Hol lehet YAN hirdetések jelennek meg 

    • A Yandex ökoszisztéma webhelyein: a fő keresési oldalon, a Yandex oldalakon.Videó, Yandex.Hírek, Yandex. Levél stb. 
    • A partner weboldalain: RBC, Avito, sports.ru más oldalak, ahol a tulajdonos elhelyezte a YAN blokkot. 
    • Mobil alkalmazásokban: Opera, Boldog Mama, GoKids stb. 

    Milyen hirdetések vannak a YAN – ban 

    • Szöveg és kép hirdetések. Van képük és címük. Lehet, hogy van egy leírás, valamint további linkek vagy pontosítások. 
    • Grafika a hirdetések grafikus bannerek. Gyakran több helyet foglalnak el, mint a szöveges és képhirdetések, de ritkábban jelennek meg. 
    • Videó kiterjesztések. Ezek szöveges és képhirdetések alapján jönnek létre. 
    • Videó hirdetések. A Yandexnek van egy videohálózata, ahol egyedi hirdetési kampányokat indíthat, valamint megjelenítheti videohirdetéseit. Ez a formátum márka-és médiafeladatokra is alkalmas, de onnan is fogadhatunk alkalmazásokat és ügyfeleket. 
    • Intelligens bannerek. Valójában ez egy külön típusú reklámkampányok, amely jobban megfelel a nagy online áruházak, aggregátor oldalak, amelyek nagy számú oldal és ajánlatok. A Yandex smart indításakor banners.Yandex. a Direct automatikusan generál hirdetéseket, és megmutatja azokat az érdeklődő közönségnek. 
    OLVASS TOVÁBB:  A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    Szerint milyen elvek Yandex kiválasztja a közönséget, valamint azt mutatja, YAN hirdetések 

    • A felhasználót korábban érdekelte valami (hasonló témákban meglátogatta a webhelyeket, megnézte a terméket, kereste a terméket a keresésben). 
    • A felhasználó jelenleg anyagot olvas a hirdető témájáról. Például, ha egy személy az autókról szóló weboldalra megy, láthat egy YAN blokkot az autók tárgyában. 
    • A felhasználó rövid távú érdeklődésre alkalmas,vagyis most érdekli valami. 
    • Hiperlokális célzás. A felhasználó él, dolgozik, most vagy gyakran előfordul egy bizonyos földrajzi helyen. 
    • A közönség hasonló az eredeti felhasználói szegmenshez (hasonmás).
    • Retargeting. A hirdető olyan közönséget céloz meg, amely már volt a webhelyen, vagy az adatbázisban van. A Retargeting kampányokat külön kell figyelembe venni, mert vannak más forgatókönyvek is a közönséggel való interakcióról. A Yan speciális tanfolyamának részeként nem állunk meg a retargetingnél. 
    OLVASS TOVÁBB:  Figyelembe kell vennem a Yandex versenytársainak leállított hirdetéseit. Közvetlen

    Hogyan különbözik YAN a kereséstől 

    • A felhasználó most nem keres. Elmegy egy weboldalra, és megjelenik egy hirdetés, ami érdekelheti az embert. 
    • A hirdetések relevanciája nem olyan fontos. A keresés során a hirdetések most egy adott keresési lekérdezésre válaszolnak. A hirdető forró célkereslettel működik, ezért fontos fenntartani a relevanciát a keresési hirdetésekben. A YAN Webhelyeken megjelenő hirdetések nem válaszolnak a keresési lekérdezésre, hanem bizonyos jellemzőkkel vagy kulcsszavakkal célozzák meg a felhasználót. A relevancia itt nem olyan fontos, fontos, hogy felhívja a közönség figyelmét, és motiválja a felhasználókat a reklámokkal való interakcióra. 
    • A YAN széles körű lefedettséggel rendelkezik, több, mint a keresésben. Azok a hirdetők, akik nem futtatnak hirdetéseket YAN-ban, nem érnek el hatalmas közönséget. 
    OLVASS TOVÁBB:  Létrehozása, illetve előmozdítása a felülvizsgálat helyén az esszé hiánypótló

    РСЯ от А до Я: чем реклама РСЯ отличается от рекламы на Поиске  

    YAN közönség Oroszországban 

    • CPC, CTR és CR mutatók YAN általában alacsonyabb, mint a keresési. 
    • A Yan-I CTR nem olyan fontos, mint a Keresés. A Yan-I szuper-magas CTR ok arra gondolni, hogy bizonyos webhelyeken hirdetéseket kattintanak-e. A YAN átlagos átkattintási aránya 1% körül ingadozik. 
    • A CPA (CPL) mutató lehet alacsonyabb vagy magasabb, mint a keresésben. A hatékonyság számos tényezőtől függ. Egyes projektek esetében a Keresés hatékonyabb, mások számára A YAN, de ahhoz, hogy megértsük, meg kell vizsgálni a YAN-t.

    Példák a Keresés és a Yan “head-on” összehasonlítására ugyanabban az időszakban 

    РСЯ от А до Я: чем реклама РСЯ отличается от рекламы на Поиске

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában