More

    Weboldal keresési promóciós szolgáltatások – FireSEO SEO eset

    Az egyik legkomolyabb pillanat, amellyel a SEO-szakembereknek szembe kell nézniük munkájuk során, az ügyfelekkel való kommunikáció. Az ügyfél feladata a profitszerzés, de nem érti a promóció technikai árnyalatait. Egyes üzleti tulajdonosok, különösen a szűk témájú szakemberek, általában kételkednek az organikus keresés útján történő reklámozás célszerűségében.

    Van értelme SEO-hoz járni? Gyakran halljuk ezt a kérdést a potenciális ügyfelekkel folytatott első konzultáció során. Reméljük, hogy az úszómedencék építésével foglalkozó céggel való együttműködés kapcsán felmerülő esetünk megválaszol néhány kérdést, és egyúttal ösztönzi a vágyat, hogy szorosabban együttműködjünk a szakemberekkel.

    A kommunikációs problémákról

    Gyakorlatukban a SEO szakembereknek gyakran olyan helyzettel kell megküzdeniük, amikor az ügyfél figyelmen kívül hagyja a saját weboldalának népszerűsítésével kapcsolatos feladatok összehangolásának kérdéseit, nem válaszol a levelekre, nem hajlandó használni az ajánlott eszközöket.

    Természetesen a vállalkozónak profitra van szüksége, nem a TOP-ban. Másrészt a SEO promóció, az oldal TOP-ra emelése segít:

    • eladások növelése;
    • a márka ismertségének növelése;
    • bizonyos piaci részesedést szerezzen;
    • növelje a vezetések számát.

    A SEO-k és az ügyfelek interakciójának legfőbb problémája az utóbbi nem hajlandó meghallgatni a szakértők tanácsát, aminek következtében csökken a folyamat hatékonysága.

    A kommunikációs funkciókról

    Az ügyféllel való kapcsolattartás során érdekünk a maximális eredmények elérése, ezért a munka folyamata során:

    1. Érdekelnek az üzleti célok, az eredmény személyes kérése.
    2. Ellenőrizzük ezeket a célokat a realizmus szempontjából.
    3. Konkrét kérdéseket teszünk fel.
    4. Különböző kommunikációs csatornákat használunk.
    5. Megmagyarázzuk, milyen munkát kell elvégezni a célok elérése érdekében.
    6. Jelentéseket készítünk az elvégzett munkáról.

    Ügyfelünk egy medenceépítő cég. Szakterület – úszómedencékhez szükséges berendezések gyártása és értékesítése, betonmedencék gyártása, építkezés a helyszínen és a fitneszközpontokban. A szolgáltatásokat Oroszországban nyújtják.

    OLVASS TOVÁBB:  Что такое YATI и советы по работе с новым алгоритмом Яндекса

    Milyen volt a vállalat weboldalának népszerűsítése

    Fontos, hogy itt azonnal foglaljon: nem lesznek titkok – szokásos fehér SEO. Van azonban egy második rész, amelyet még nem hajtottak végre, és ez megerősítette volna az eredményt, ha az ügyfél félúton találkozik.

    Mi történt egy év alatt:

    • SA elemzés – megvizsgálta és azonosította a nem megfelelő kéréseket;
    • a versenytársak elemzése a kérelmek minden csoportjára vonatkozóan;
    • új oldalak készítése, szövegek írása számukra;
    • metacímkék módosítása meglévő oldalakhoz, szövegszerkesztés vagy azok teljes cseréje;
    • új blokkok, például tabulátorok hozzáadása az infotext szép lerövidítése és csoportosítása érdekében;
    • a zombi oldalak letiltása;
    • linképítés a Google számára;
    • új kérések összegyűjtése és oldalak létrehozása.

    Normál, rutinos, kitartó. De nehézségekkel szembesültünk, amikor úgy döntöttünk, hogy eltávolodunk a szabványoktól, és feltettük a kérdéseket:

    OLVASS TOVÁBB:  A Boxberry kézbesítési szolgáltatás csatlakoztatása a Bitrix webhelyhez

    • Hogyan lehet megkülönböztetni a jelenlegi telephelyet és magát a vállalatot?
    • Hogyan lehet eltávolodni az “igény szerinti számítás” nem tájékoztató mondattól?
    • Mit kínálhat a célközönség számára az egyértelműség érdekében most, az oldalon?
    • Milyen információk hiányoznak a felhasználóktól, és hogyan lehet ezeket ellenőrizni?

    Kértük:

    • szellőztetési tervek példái – a szolgáltatás bemutatására;
    • példák szellőztetési számításokra – az árszint megértése, mivel egy vállalatnál minden egyedi;
    • a medence költségének hozzávetőleges kiszámítása;
    • felszerelések listája a vételárakkal.

    A versenytársak áttekintése és a józan ész alapján indokoltuk az információkérést, de csak a beszerzési árakat tartalmazó felszereltségi listát kaptuk, amelyet végül felhasználtunk.

    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    A legérdekesebb, hogy még az új oldaltervezés sikeres eredményei sem inspirálták az ügyfelet. A további kommunikáció módjait keressük. 🙂

    Ezenkívül az ügyfél, látva a jó eredményeket, mindennek örül és nem erőlködik. A magunk részéről megértjük, hogy lehetne még jobb is.

    Projekt promóciós eredmények

    • Az átlagos pozíció növekedése 25-ről 9-re (7-re nőtt a Yandex-ben).

    • A legfontosabb lekérdezések TOP-10-be jutása.

    Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    • Pozíciók emelése az ügyfélkérelmek összes csoportjában.

    Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    • A forgalom 1,5-2-szeres növekedése még a szezonalitás figyelembevételével is nyilvánvaló.

    Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    • A webhely használhatóságának javítása új gombok megjelenéséhez és az új cél eléréséhez szükséges konverzió nyomon követéséhez vezetett, de az eredmény azonnal megmutatta magát – az elmúlt fél évben annyi kérelmet kaptunk, mint az azt megelőző másfél évben.

    Weboldal keresési promóciós szolgáltatások - FireSEO SEO eset

    következtetések

    Továbbra is nyitott az a kérdés, hogy miként szerezhetünk információt egyes ügyfelektől. Néha még csodával határos módon is sikerül nélkülözni. Ez az eset sem kivétel, de határozottan nem a szabály.

    Amint azt a gyakorlat mutatja, az ügyfél és a szakember közötti kommunikáció a sikeres promóció fontos eleme. A kompetensen kiépített párbeszéd, az ügyfelek érdeklődése, a SEO képessége, hogy közvetítse bizonyos munkák elvégzésének szükségességét, a maximális eredményt biztosíthatja.

    Az ügyfél jó információs támogatása nélkül a webhely egyszerűen nem tekinthető mérvadónak, ha csak SEO szövegekkel van tele. Fontos, hogy folyamatosan keressünk új előrelépési pontokat. És ha Ön ügyfél, akkor fontos támogatni a szakemberek kezdeményezését: nagyon igyekeznek segíteni abban, hogy Ön legyen az első. 🙂

    Friss cikkek

    Девушки из сферы digital о карьере и работе

    Партнерский материал Накануне 8 марта мы поговорили с участницами партнерской программы eLama и коллегами о личном: с чего начиналась их карьера, с какими сложностями они сталкивались,...

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában