More

    VKontakte közönségkutatás az elmúlt két évben

    Az SMM szakemberei nagyszabású tanulmányt készítettek a legnagyobb orosz nyelvű közösségi hálózat felhasználóinak kiáramlásáról.

    A portálon vc.ru megjelent egy nagy tanulmány a VKontakte felhasználók tevékenységéről. A mintában csak élő felhasználók vettek részt (a törölt oldalak kivételével — “kutyák”) három kategóriában:

    • A Top 20 orosz városban él népesség szerint.

    • Él a top 20 városban, amelynek lakossága legfeljebb 250 ezer.

    • Él a top 20 városban, ahol a lakosság akár 100 ezer.

    A tanulmány szerint az elmúlt két évben a közösségi hálózatot látogató felhasználók száma csak a teljes szám 44% – a volt. Az aktív felhasználók közül csak 46% használja a VKontakte-t naponta, 56% pedig három naponta egyszer látogatja meg a közösségi hálózatot. Az ilyen statisztikák alapján a szakértők arra a következtetésre jutnak, hogy a közösségi hálózat valódi hanyatlása, valamint a MySpace, az LJ és a My World@Mail mellett a niche league-be való áttérés.

    Исследование аудитории ВКонтакте за последние два года

    A VKontakte képviselői azonban nem lassan reagáltak, és kritizálták a tanulmányt. Úgy vélik, hogy minden statisztikai adatot be kell mutatni a dinamikában, a tanulmányban szereplő minta pedig ” összehasonlítja az összehasonlíthatatlant, és sok részletre becsukja a szemét.”Különösen a kutatók nem használnak MAU vagy DAU mutatókat, ezért a kép elfogult és homályos. Például a közösségi hálózat havi közönsége 2017 óta 6 millió felhasználóval nőtt — 66-ról 72 millióra.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet gyorsan klaszterezni az online áruház szemantikáját
    OLVASS TOVÁBB:  A Direct újabb kulcsfontosságú célt tűzött ki

    Végül a Vkontakte képviselői megosztották a Mediascope adatait, ahol arról számoltak be, hogy az orosz internethasználók 47% – a naponta látogatja a VKontakte-t, a Runet havi lefedettsége pedig eléri a 75% – ot.

    Gondolod, hogy a VKontakte valóban haldoklik, vagy a felhasználók egyszerűen kevésbé valószínű, hogy időt töltenek egy közösségi hálózatban, inkább egyre több szolgáltatást részesítenek előnyben? Ossza meg véleményét a megjegyzésekben.

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában