More

    Védelem a kattintási csalás ellen a Yandexben. Közvetlen

    Sok hirdető előbb-utóbb egy kattintással szembesül, amikor a benyomások és kattintások élesen nőnek, de az értékesítés nem. Ebben a cikkben megvizsgáljuk a különbséget a kattintások és a megjelenítések természetes tüskéje között, valamint a hirdetések védelmének módját.

    Mi a keresztkötés?

    Sklikivanie — clickfrod) – ez egy szándékos kattintási csalás, hogy egy versenytárs ki a verseny az aukción. Röviden és leegyszerűsítve: annak a ténynek köszönhetően, hogy a hirdető hirdetései gyakran és sok kattintással járnak, költségvetését gyorsan elköltik, míg maguk a kattintások nem vezetnek átalakításhoz.

    A versenytárs hirdetéseinek kézi összekapcsolása meglehetősen nehéz, mivel ez a folyamat sok időt igényel. Folyamatosan be kell írnia a lekérdezéseket, hogy megbotlik a keresés megfelelő hirdetésein, a keresési eredmények pedig személyre szabottak.

    A YAN esetében ez is szinte lehetetlen: több hirdető vesz részt az aukción, a hirdetések ezer webhelyen jelennek meg, késéssel célozzák meg a felhasználót.

    Ezért a kereszthivatkozáshoz a támadók csalást használnak-ez egy olyan program, amely egy bizonyos kifejezést, hirdetést vagy platformot céloz meg, majd átmegy a rajtuk megjelenő hirdetéseken.

    Ha talál egy tüske benyomások, kattintások, először győződjön meg arról, hogy ténylegesen kattintott.

    Figyelmeztetni kell:

    • A felhasználó látogatásának rövid ideje 1-2 másodperc, rákattintanak a hirdetésre, majd azonnal elhagyják a webhelyet.
       
    • Ismétlődő munkamenet idő, böngésző, IP-címek stb.
       
    • forgalom, amely nem egyezik a kampány geotargeting.

    Ezen tényezők egyike sem erősíti meg egyértelműen a keresztkötést. Ez a benyomások természetes növekedése is lehet, amelyet például a beállítások vagy Ünnepek, hétvégék megváltoztatása okoz.

    A keresztkötés fő jele a hirdetések hirtelen megnövekedett kattintásainak száma az értékesítés növelése nélkül. Megmondjuk, hogyan lehet észlelni a jelentésekben.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Facebook Instagram Instagram hirdetés mesterkurzus: működő kreatívok és céloldalak létrehozása az Instagram és a Facebook reklámozásához

    Hogyan lehet megérteni, hogy a hirdetésekre kattintanak

    Először is olvassa el a”jelentés varázslót”. Megtalálható a Yandex” statisztika ” szakaszában. Közvetlen.

    Válassza ki a kívánt szeleteket és oszlopokat a jelentéshez.

    Az elemzés legfontosabb mutatói:

    • benyomások,
    • kattintások,
    • CTR.

    Lehet építeni egy jelentést:

    • hirdetésszám szerint,
    • megjelenítési feltételek (kulcsszavak),
    • a webhely neve (ha ellenőriznie kell, hogy összekapcsolják-e őket a YAN-ban vagy sem).
    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Facebook Instagram Instagram hirdetés mesterkurzus: működő kreatívok és céloldalak létrehozása az Instagram és a Facebook reklámozásához

    Защита от скликивания (кликфрода) в Директе

    Ha gyanítja, hogy a hirdetésekre kattint, feltétlenül hasonlítsa össze az aktuális teljesítményt az előző időszakkal. Az összekapcsolás természetesen nemcsak a kattintásokban, hanem a benyomásokban és a CTR-ben is gyors növekedést eredményez.

    Nézzük meg a példákat. Először készítsünk jelentést a hirdetésekről.

    Защита от скликивания (кликфрода) в Директе

    A képernyőkép a megjelenítések folyamatos növekedését mutatja, egyszerre több hirdetésre kattint, de nincs gyors növekedés a CTR-ben.

    Vessünk egy pillantást a kulcsszó jelentés.

    Защита от скликивания (кликфрода) в Директе

    Nem mutat semmilyen kattintást sem: a kattintások száma számos kulcsszóra simán növekszik, de a CTR nem növekszik.

    A YAN összekapcsolásának ellenőrzéséhez jelentést készítünk a webhelyekről is:

    Защита от скликивания (кликфрода) в Директе

    Ez azt mutatja, hogy a benyomások egyre gyakoribbá váltak számos webhelyen egyszerre, a kattintások száma is nőtt, de a CTR-ben még mindig nincs gyors növekedés.

    Ha a példánkban szereplő kampányok kattintásúak voltak, akkor a fenti jelentések bármelyikében a megjelenítések, kattintások, CTR egy adott hirdetés, kifejezés vagy webhely éles növekedését láthatta.

    Hogyan védekezhet a sklikivaniya

    Olyan ajánlásokat osztunk meg, amelyek segítenek megvédeni a reklámokat, és megnehezítik a gátlástalan versenytársak és támadók dolgát.

    Mit tehetsz?

    • Adja meg a napi költségvetést. További korlátokat határoz meg a hirdetési költségvetés számára. Ha a költségvetést nem korlátozza semmi, akkor gyorsan meghívható, ami több napig kizárja Önt az aukcióból.
       
    • Használja a Yandex szegmenseit. Közönség. Összegyűjtötte a kiváló minőségű közönséget, amelyet megcélozhat, elkerülve a benyomásokat a detraktorok számára.
       
    • Az ajánlatok ellenőrzése az ajánlattevő segítségével. Az eszköz az ajánlatokat egy bizonyos szinten tartja, a beállított stratégiától függően. Ha az aukción a helyzet megváltozik, akkor csökkenti vagy emeli az ajánlatokat. Ez az eszköz eLama-ban érhető el.
       
    • Tesztelje az automatikus stratégiák működését. Az algoritmusok hirdetéseket jelenítenek meg azoknak a felhasználóknak, akik nagyobb valószínűséggel kattintanak a hirdetésre vagy konvertálnak. A rendszer megpróbálja nem megjeleníteni a hirdetéseket azoknak, akik gyakran kattintanak, de nem konvertálnak.
       
    • A 18 év alatti felhasználók szegmensének kizárása. Ezt -100% – os lefelé történő beállítással lehet elvégezni.
       
    • Zárja ki azokat, akik kevesebb, mint 10 másodpercet töltenek a webhelyen, de több látogatást tett. Létrehozhat egy ilyen szegmenst a Yandexben. Metrica.
       
    • Állítsa be a hirdetési csoportok és kulcsszavak napi költségvetését. Ezt a Yandex segítségével teheti meg.Közvetlen API.
    OLVASS TOVÁBB:  Első lépések: Hasznos webes szemináriumok és cikkek az online hirdetésekről
    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    Mit ne tegyünk

    • Ne használjon autotargeting. Minél több irreleváns kifejezéseket, hogy nem ellenőrzik, annál nagyobb az esélye, hogy a költségvetés lesz erősen költött rájuk.
       
    • Speciális földrajzi célzás letiltása. Egy további korlátozás, amely segít megszüntetni a más régiókból származó irreleváns forgalom megszerzésének lehetőségét.
       
    • Ne határozza meg a kattintás tényét a “Webvisor” segítségével”. Ez egy eszköz az ügyfél viselkedésének meghatározására a webhelyen. Nem minden adat szerepel benne, ezért jobb a “közvetlen, összefoglaló” jelentés használata a Yandexben.Metrica az átfedés meghatározásához.

    Az anyagot a webinár alapján készítik el.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában