More

    Válogatás a webhelylinkek promóciójával kapcsolatos fontos ismeretekről

     

    Frissítettük a legjobb cikkek gyűjteményét az online áruház, blog és más webhelyek linkek segítségével történő népszerűsítéséről. Elemezzük a linkek típusát, a belső linkelést, a külső linkeket, az online áruházak, blogok és más webhelyek stratégiáit.

    A Google és a Yandex figyel a linkekre. Ha komolyan részt kíván venni a promócióban, akkor feltétlenül együtt kell dolgoznia a webhely linkprofiljával.

    Itt találhatók a legjobb linkjeinkkel kapcsolatos munkáink: hogyan lehet felismerni a jó minőségű linkeket, növelni azok számát és elkerülni a szűrőket, hogyan lehet ingyenesen bejövő linkeket szerezni a webhelyére.

    Mik a linkek

    Nofollow és dofollow linkek: hány legyen a webhelyen

    A dofollow és a nofollow – az “a” címke rel attribútumának értékei – segítségével a webmester utasíthatja a keresőrobotokat arról, hogy mit kell kezdeni a linkkel – indexelni kell-e és át kell-e adni rajta a link súlyát.

    Az anyagban elemezünk mindent, ami fontos a nofollow és dofollow linkek kapcsán, ami aggasztja a SEO-kat: miért kell nofollow linkeket elhelyezni, ha azok nem továbbítják a súlyt, hogyan kezelik őket a keresőmotorok, a Yandex és a Google rendelkezik-e szabályozással a linkek számáról, a dofollow és a nofollow hány százalékáról ellen kell állnia, hogy ne essen szankciók alá.

    A cikkben:

    1. Mik a nofollow és a dofollow linkek, hogyan viszonyulnak ehhez a keresőmotorok
    2. Hogyan befolyásolják a nofollow linkek a SEO-t, és egyáltalán miért vannak elhelyezve
    3. Link-harmónia: mekkora legyen a dofollow és a nofollow aránya

    SEO és természetes kapcsolatok

    Kitaláltuk, hogy a kereskedelmi és a természetes kapcsolatok hogyan különböznek egymástól, milyen funkciókkal rendelkeznek, és hogyan érheti el őket a webhelyén.

    Hogy megerősítsük az elméletet tapasztalati tanácsokkal, összegyűjtöttük a linkekkel dolgozó ismert SEO optimalizálók véleményét. Mikhail Shakin, Anna Yashchenko, Sergey Koksharov aka Devaka és más SEO szakemberek megosztották véleményüket.

    A cikkben:

    1. Link promóció: optimalizálók véleménye
    2. Természetes kapcsolatok
    3. SEO linkek
    4. Hogyan lehet felépíteni a link tömegét

    Hogyan károsíthatják a meghibásodott linkek az oldalt? Megtalálásuk és megoldási módjaik

    A megszakadt hivatkozások olyan linkek, amelyek nem létező oldalakra vezetnek. Nagyon sok ítélet van körülöttük arról, hogy ezek hogyan befolyásolják a mászó költségvetést, és hogy a keresőmotorok hogyan bánnak velük.

    Az anyagban megvizsgáljuk, miért tévednek a róluk szóló mítoszok, hogy a keresőmotorok valójában hogyan érzékelik az ilyen linkeket, mely szolgáltatások képesek jobban keresni, és mit kell tenniük, ha megtalálja ezeket a linkeket.

    A cikkben:

    1. Miért károsak a webhelyen található megszakadt linkek: megsemmisítünk pár mítoszt?
    2. Hogyan lehet megtalálni a megszakadt hivatkozásokat: eszközök és szolgáltatások
    3. Mi a teendő a megszakadt linkekkel, azok típusától függően

    Horgonyszöveg SEO útmutató

    A horgony az egyik mutató, amelyet a keresőmotor a relevancia meghatározásához használ.

    Ebben az útmutatóban megértjük, mi is a horgonyszöveg, és hogyan lehet együttműködni a linkhorgonyokkal úgy, hogy az hasznos és releváns legyen a promóció szempontjából. A cikk első bekezdései, amelyek alapvető ismereteket tartalmaznak, relevánsak lesznek a kezdők számára.

    A kézikönyvben:

    1. Mi a horgonyszöveg
    2. Miért fontos a horgonyszöveg a SEO számára?
    3. Mi a horgonyszöveg: 9 típusú horgonyszöveg
    4. Milyen horgonyokat kell használni a linkekhez
    5. Hová tegyen linkeket a horgonyokkal
    6. Horgonyciklus stratégia: Hogyan lehet rangsorolni kevesebb visszalinkeléssel
    7. A horgonyok újoptimalizálása: PS arány és kockázatok

    Válogatás a link-webhely promócióval kapcsolatos fontos tudásról

    Kinek kell linkekkel dolgoznia

    A Google PageRank nem halott: miért és hogyan kell működni a linkekkel?

    2014 óta a PageRank jelentőségi pontszám számlálója nem volt megtekinthető, de magát a pontszámot a keresőmotor továbbra is használja a webhely rangsorolására, többek között. A cikk a PageRank egy kis történetét tartalmazza: hogyan jött létre, hogyan használták és miért döntötték el a számláló elrejtését, valamint az erőforrás fontosságának mutatójának mentésének és növelésének módjait.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google bejelentette a HTTP / 2-n keresztül történő szkennelés kezdetét

    A cikkben:

    1. Mutatóelőzmények – hogyan jött létre a PageRank
    2. Van most helyettesítő a PageRankra
    3. A PageRank fenntartása és növelése
    4. Hogyan kezelik a belső linkek a PR-t
    5. Hogyan továbbítják a PR-t más webhelyekre mutató linkeken keresztül
    6. Hogyan viselkedik a visszalinkeléssel ellátott PR

    Hogyan növelheti egy webhely tekintélyét a Google-ban, és hogyan teheti mások linkjeit az Ön számára

    A nyugati szakértők érdekes megfigyelése: a Google meghatározza a kanonikus linket, nem az eredeti forrásra, hanem az oldal tekintélyére összpontosítva. Az ismétlődő hivatkozások a kereső szempontjából a legjelentősebb oldalra kerülnek. A cikk számos tippet tartalmaz arra vonatkozóan, hogyan lehet növelni a webhely tekintélyét, hogy az ismétlődő forrásokból származó összes linktömeg oda kerüljön.

    OLVASS TOVÁBB:  A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    A cikkben:

    1. Kanonikus linkek és elvárások: miért lehet nagyobb a felvétel, mint az eredeti
    2. Dan Petrovich linkkísérlete: Hogyan működik a Canonical Authority Link System
    3. Bill Slawski Google Szabadalmi Kutatása: Melyik ismétlődő oldalak lesznek elsőbbségben
    4. Hogyan növelhető a webhely tekintélye

    Válogatás a link-webhely promócióval kapcsolatos fontos tudásról

    A belső linkelés működése

    Hatékony összekapcsolás: a belső linkekkel való munka

    Az újracsatolás az oldalak összekapcsolása linkekkel. Lehet külső, más domainekről származó linkekkel és belső, egy webhely oldalai között.

    Ez az anyag útmutató a belső összekapcsoláshoz. Hogyan oszthatja meg megfelelően a link súlyát a webhelyen, és helyezze el a linkeket úgy, hogy azok jól megítéljék, hogyan kell elrendezni a végpontok közötti linkeket, és hogy a webhely struktúrája milyen előnyös a PageRank folyamata szempontjából.

    A cikkben:

    1. Mire szolgál a belső linkelés?
    2. Hogyan lehet linkelni az oldalon:
      1. A webhely felépítése
      2. Linkeken keresztül
      3. “Zsemlemorzsa”
      4. Blokkolja népszerű vagy hasonló anyagokkal
      5. Kontextus szerinti hivatkozások
      6. Horgonyok linkekhez

    Hogyan lehet egy weboldal láblécét hasznosvá tenni a SEO és a használhatóság szempontjából

    Minden fontos információ általában az oldal tetején található, de a webhely lábléce vagy lábléce is hasznos lehet, ha tudja, hogyan kell személyre szabni. Segíthet a felhasználóknak és befolyásolhatja a viselkedési tényezőket, és a keresztkötések részt vehetnek egy belső összekapcsolási sémában.

    A cikk ajánlásokat tartalmaz a kényelmes és hasznos lábléc létrehozásához a webhelyen, a felhasználói forgatókönyvek tanulmányozásának adatait, a különböző webhelyeken található példákat és tipikus hibákat.

    A cikkben:

    1. Milyen forgatókönyveket használnak a felhasználók általában a lábléccel való interakcióhoz – kutatási adatok
    2. Milyen elemekből áll egy hasznos lábléc?
    3. A lábléc milyen módon jeleníthető meg az oldalon: példák
    4. Gyakori problémák a láblécekkel a webhelyeken

    Válogatás a link-webhely promócióval kapcsolatos fontos tudásról

    Hogyan kell működni a külső linkekkel

    Külső linkek: használati utasítás

    A bejövő linkek száma azért fontos a Google számára, mert nagyfokú bizalmat jelent a webhely iránt. Az anyagban elmondjuk, miért van szükség külső linkekre, hogyan méri a keresőmotor súlyát és minőségét, hogyan lehet külső linkeket elérni egy webhelyhez, hogyan kell megfelelően formázni és felépíteni őket.

    A cikkben:

    1. Mik a külső linkek, és miért van szükség rájuk?
    2. Mi a statisztikai súly
    3. Milyen feladatokat lehet megoldani külső hivatkozások használatával
    4. Fekete-fehér technikák a link promóciójában
    5. Link tervezés: minél világosabb, annál jobb?
    6. Linkek száma és típusai: minél több, annál jobb?
    7. Linképítés: minél gyorsabban, annál jobb?
    8. Milyen szűrőket alkalmaznak a keresőmotorok a linkekre és mire
    OLVASS TOVÁBB:  Fiókok tömeges blokkolása a Google Cégem szolgáltatásban

    Külső linkek: használati utasítás. 2. rész

    Néhányan fekete módszerekkel építik fel erőforrásuk link tömegét, és a keresőmotorok szűrői alá tartoznak. A cikkben elmondjuk, hogy mely link-promóciós módszerek sértik a szabályokat, és milyen módon ellenőrizheti a link minőségét.

    A cikkben:

    1. A linkek megszerzésének milyen módszerei nem fogják átadni a szűrőket
    2. Link vásárlási szolgáltatások
    3. Hogyan működik a linkértékesítés
    4. Hogyan működik a linkcsere
    5. Dinamikus URL-sémák
    6. Hogyan lehet sajtóközleményeket használni egy külső linkhez
    7. Hogyan működnek a linkpiramisok
    8. Linképítő programok
    9. Backlink kiértékelési szolgáltatások

    13 módja a visszalinkelések ingyenes megszerzésének

    A backlinkek általában befektetést igényelnek, de többféle módon szerezhet be ingyenes backlinkeket, és hirdetheti webhelyét tartalommal. Ehhez elemeznie kell saját és mások webhelyeit, tárgyalásokat kell folytatnia és érdekes kiadványokat kell létrehoznia.

    Hogyan juthat vissza linkek a webhelyére:

    1. Cserélje ki a 404. oldalt
    2. Az elavult link cseréje
    3. Vissza a törölt linkeket
    4. Túlteljesíteni a versenyt
    5. Ismerje meg az anyagok választékát
    6. Írjon vendég bejegyzéseket
    7. Tervezze meg a tartalmat új módon
    8. Egyezzen meg a partnerekkel
    9. Szerezzen linkeket az említésekből
    10. Linkeket szerezhet a .Edu webhelyeiről
    11. Használjon hírcsatornát
    12. Nem egyszerűbb linkeket vásárolni?

    Esettanulmány: hogyan szerezhetünk +100 linket és hírnevet infografikák és ismeretterjesztés segítségével

    A SEOgene ügynökség csapata elmondta, hogyan sikerült ingyenes linkeket szerezni az ismeretterjesztés, vagyis más webhelyekkel kötött megállapodások révén. Ez az infografikáknak köszönhető. Hogyan készítsünk egy ilyen infografikát úgy, hogy az érdekelje a közönséget és linkeket hozzon, valamint hogyan keressünk elhelyezésre alkalmas webhelyeket – erről az esetben.

    A cikkben:

    Hogyan szerezzünk linkeket az infografikákból 4 lépésben

    1. Kutatás és TK a tervező számára
    2. Közösségi hálózatok és a legegyszerűbb elhelyezések
    3. Outreach
    4. Kipréselni a maximumot – helyreállítani az igazságot
    OLVASS TOVÁBB:  Tegyen fel kérdést az Evgeniy Yakovina linkjeivel kapcsolatban [Ask PR-CY # 20]

    10 kísérlet a műholdas oldalak népszerűsítésével (PBN)

    A linkek promóciójának egyik módszere a kapcsolatok kiépítése a PBNműholdas helyszínek, olyan tematikus hálózatok segítségével, amelyekből linkeket helyeznek el a népszerűsített erőforrásra.

    Ez a cikk a Diggity Marketing egy cikkének adaptált fordítását tartalmazza arról, hogy miként tesztelték a PBN-vel való együttműködés népszerű elméleteit és tönkretették a mítoszokat, valamint arról, hogyan kell műholdakkal dolgozni, hogy értéket szerezzenek a webhely számára.

    A cikkben:

    1. A műholdas helyszínek tesztelése
    2. Helyzet a teszt elején
    3. Elméletek tesztelése
    4. Végül

    Mi van, ha a visszahivatkozások elutasítása csökkenti a Google rangsorát?

    A rossz minőségű backlinkek negatívan befolyásolják a webhelyet, ezért a webmesterek rendszeresen megtisztítják a “rossz” linkeket. Bizonyos esetekben ez összeomolhatja az erőforrás pozícióját a keresőkben, mert a linkprofil kisebb lett. Mi a teendő, ha ez egy rövid cikkben történik, Gary Ilsh Google-szakértő megjegyzésével.

    Google: feltétlenül linkeljen az Ön számára fontos oldalra

    A keresőmotorok hivatkozások nélkül indexelik az oldalakat, ha szerepelnek a webhelytérképben, de a linkek továbbra is fontosak az oldal rangsorolásához. Egy rövid cikkben Gary Ilsh, a Google szakértője rámutat a visszalinkelések és a belső linkek fontosságára, amelyekről gyakran nem tesznek tudomást.

    Mit érdekelne még a link promóció? Írj a kommentekbe!

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában