More

    Vállalati kártyák hozzáadása és megerősítése a GMB-ben

    Meg kell kezdeni dolgozni a helyi marketing hozzáadásával és megerősítésével (ellenőrzése) a cég kártyák geoservices. 

    Amíg a vállalat nem erősítette meg a kártyához fűződő jogokat, bármely felhasználó hozzárendelheti, valamint megváltoztathatja a telefonokat az Ön tudta nélkül, vagy bezárhatja a pontot. Ez negatívan befolyásolhatja mind a helyi promóciót, mind a vállalat egészének hírnevét. 

    Lépésről lépésre osztjuk meg, hogyan lehet hozzáadni és megerősíteni a cég kártyáit a Google-ban. 

    Vállalati kártyák hozzáadása a Google-hoz 

    0. lépés. Mielőtt hozzáadna egy vállalati kártyát a Google My Business-hez, győződjön meg róla, hogy senki sem hozta létre előtted. Ha véletlenül két kártyát hoz létre ugyanazon a címen (másolatok), ez megzavarhatja az ügyfeleket, és csökkentheti annak esélyét, hogy kártyái bekerüljenek a helyi probléma tetejére. 

    Már írtunk arról, hogyan lehet megérteni, hogy szükség van-e kártyák létrehozására a semmiből, amikor geoservices-szel dolgozunk. 

    Miután eldöntötte, hogy mely kártyákat kell hozzáadnia, folytassa a következő lépéssel.  

    Az első forgatókönyv: a vállalatnak legfeljebb 10 fiókja van 

    1. lépés. Jelentkezzen be cége GBM-fiókjába a link segítségével https://business.google.com kattintson a”Start” gombra. 

    Új pont hozzáadásához kattintson a bal oldali menüben a”cég hozzáadása” gombra.  

     

    2. lépés. Írja be a cég nevét. A Google hasonló nevekkel rendelkező legördülő listát kínál Önnek. 

    • Ha először hoz létre kártyát, válassza az első lehetőséget, azaz hozzon létre egy nevet a semmiből. 
    • Ha új kártyát ad hozzá egy meglévőhöz, válassza ki a javasolt címet, mert a Google már ismeri Önt. 

    Fontos: ügyeljen arra, hogy figyeljen a vállalat helyesírására – ellenőrizze a név helyességét. 

    GMB1

    3. lépés. Adja meg a vállalat tevékenységének típusát. A Google a legmegfelelőbb lehetőségeket kínálja. Válasszon egyet közülük: 

    GMB2

    Itt fontos meghatározni a vállalat fő tevékenységi típusát, mert megfelel annak a fő üzleti kategóriának, amelyre az ügyfelek megtalálják Önt. Ha a tevékenység iránya megváltozik, megváltoztathatja azt a GMB-fiókban. 

    4. lépés. Ezután a Google megkérdezi, hogy szeretné-e, hogy a felhasználók a megadott címen találhassák meg cégüket a Google Keresésben és a térképeken. Ha ezt a cikket olvasod, akkor biztosan akarod – akkor az “igen” – et választjuk. 

    OLVASS TOVÁBB:  Létrehozása, illetve előmozdítása a felülvizsgálat helyén az esszé hiánypótló

    5. lépés. Adja meg a vállalat tényleges címét, vagyis azt, ahol az ügyfelek megtalálhatják Önt. Gyakori hiba a jogi cím megadása. A Google azt is kéri, hogy adja meg a fióktelep irányítószámát.  

    Добавление организации в GMB3

    6. lépés. Ha kimenő szolgáltatásokat nyújt, vagy egy bizonyos területen szállít, akkor is mondja el a Google-nak.  

    GMB4 

    Kattintson az “Igen” gombra, majd a Google átirányítja Önt egy oldalra a szolgáltatási terület meghatározásához. 

    7. lépés. Adja meg a pont telefonszámát, valamint a cég weboldalát, ha van ilyen. 

    Kész van! A cég pont került a Google My Business. Most a felhasználók képesek lesznek megtalálni azt a Google Search and Maps.  

    GMB5

    A második forgatókönyv: a vállalatnak legalább 10 fiókja van 

    Ha vállalatának teljes hálózata van (több mint 10 pont), ebben az esetben a Google megadta a lehetőséget a kártyák hozzáadása ömlesztve, ahelyett, hogy egyenként hozzáadná őket, mint az előző forgatókönyvben. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet előrelépni a sport streaming és fogadási piacon

    1. lépés. A GMB-hez kártyák tömeges hozzáadásához gyűjtsön róluk adatokat egyetlen fájlban (táblázat), majd töltse fel személyes fiókjába. Hogyan kaphatom meg ezt az aktát? 

    • Jelentkezzen be GBM-fiókjába a “vállalatok” – “cég hozzáadása” – “Adatok importálása”szakaszban: 

    GMB6

    • Ha üres táblát szeretne kitölteni, kattintson a “sablon letöltése”gombra. Azonnal, hogy ne hibázzon a töltelékkel, letöltheti a”példa táblázatot”.  

    GMB7

    2. lépés. Adja meg a helyadatokat a sablon szerint, és ha bármilyen kérdése van, bármikor felveheti a kapcsolatot a Google My Business technikai támogatásával. 

    3. lépés. Amikor az egyes pontokra vonatkozó adatok bekerülnek a sablonba, importálja azt GMB-fiókjába: 

    GMB8 

    Fontos: a kártyák tömeges hozzáadása körülbelül egy hónapig tart, de bármilyen hiba vagy a Google ajánlásainak megkerülése az adatszinkronizációs időszak növekedéséhez vezethet. Ez vonatkozik a kisvállalkozásokra is, amelyek egyenként egy vállalati kártyát helyeznek el.  

    Kártya megerősítése (ellenőrzés) 

    A kártya hozzáadása után meg kell erősítenie a jogokat, vagyis át kell adnia egy ingyenes hivatalos megerősítést a geoservice-től, hogy vállalkozása valóban létezik a megadott címen.  

    Az ellenőrzött kártya tulajdonosai elutasíthatják a harmadik fél felhasználói változásait, hivatalosan válaszolhatnak a véleményekre, valamint csatlakozhatnak a közösségi hálózatokhoz.  

    A kártyák megerősítése, ha kevesebb, mint 10 van 

    A legfeljebb 10 helyszínnel rendelkező vállalatok számára 2 mód van a megerősítésre: 

    OLVASS TOVÁBB:  Mindig el kell különítenem a hirdetéseket a Keresésben és a hirdetési hálózatokban

    1. Automatikus megerősítés használata engedélyezett Google partnereken keresztül, például RocketData, Yext, Brightlocal stb. Az engedélyezett partnerek kiemelt támogatást kapnak a Google-ban, és gyors módot kínálhatnak a kártyák ellenőrzésére. 

    2. Függetlenül erősítse meg a kártyákat a GBM-fiókon keresztül. Többet fogunk mondani erről. 

    1. lépés. Erősítse meg a kártyát papírlevéllel. 

    A kártya hozzáadása után a Google felajánlja, hogy visszaigazoló kódot küldjön e-mailben a regisztráció során megadott fizikai címre.  

    GMB9

    A kódot általában 14 napon belül papírlevélben szállítják, bár a Google figyelmezteti, hogy ez hosszabb ideig tarthat. 

    2. lépés. Miután megkapta a kódot, írja be a GMB kártyába a” megerősítés szükséges ” részben. Fontos, hogy ezt a levél kézhezvételétől számított 30 napon belül tegye meg, különben a kód irreleváns lesz, az eljárást újra meg kell ismételni. 

    Vannak is alternatív lehetőségek a kártyák önellenőrzésére

    • Megerősítés telefonszám szerint 

    Ha a Google ilyen lehetőséget kínál egy vállalat számára, akkor a fiókjában megjelenik egy “megerősítés telefonon”gomb. Automatikus hívás érkezik a megadott számra, így megtudja a szükséges kódot. Ha a hívás nem megy keresztül, például többcsatornás telefonszáma van, akkor e-mailben visszaigazolást kell adnia.  

    • Megerősítés e-mailben 

    Ez a funkció nem minden vállalat számára elérhető, ha van ilyen – kódot kell kérnie az aktuális e-mail címre. 

    Fontos: A vállalatoknak csak 10% – a képes telefonszámon visszaigazoló kódot kapni, és e-mailben elküldeni. A legtöbb esetben a rendszer csak a papírlevél postai küldésének lehetőségét kínálja.  

    A kártyák megerősítése, ha ezek közül több mint 10 van  

    Ha egyszerre több mint 10 helyszínt szeretne megerősíteni, kérjen egy tömeges megerősítés a Google – tól győződjön meg arról, hogy elérhető-e a vállalat számára. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Most lépésről lépésre algoritmust kínálunk a kártyák tömeges megerősítéséhez a GMB-ben. 

    1. lépés. Lépjen a ” vállalatok “szakaszba, majd kattintson a”csoport létrehozása” gombra: 

    GMB10 

    2. lépés. Írja be a címcsoport nevét a megnyíló ablakban, majd kattintson a “Létrehozás”gombra. Most a csoport megjelenik a legördülő listában. 

    GMB11

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában