More

    Üzleti titkok és trükkök fekete pénteken

    Társult anyag

    A “fekete péntek” elnevezésű grandiózus eladás már legendás nap, amely különböző források szerint először az ünnepek előtti forgalmi torlódásokat, később – a maximális profitot és természetesen a kedvezményeket – jelentette. Ez a “kereskedelem és nyereség ünnepe” még 2010-ben érkezett hozzánk, és minden azt követő évvel egyre népszerűbbé vált.

    Kezdetben, mint a neve fekete péntek mondja, az eladás csak egy napig tartott – péntekig, de később a kiskereskedők megváltoztatták a játékszabályokat, és csaknem egy hétre “nyújtották”. Most a “fekete árak” 3-6 napig tarthatók, és egyes oldalakon simán bejutnak az új, nem kevésbé érdekes akciókba.

    Kétségtelen, hogy a fekete pénteki vásárlások megtakarításai hatalmasak lesznek, ha alaposan felkészülsz erre a napra, és betartasz néhány ajánlást.

    Fekete péntek online és offline

    Az offline üzletek szigorúan betartják a BlackFriday értékesítési dátumát, ezért a kedvezményeket közvetlenül a X. napon határozzák meg. Korábban csak hirdetményeket és hirdetéseket adtak meg.

    Az internetes kiskereskedők kicsit másképp csinálják a dolgokat. Sok eladó meghatározza az értékesítés dátumát, de a kedvezmények korábban kezdődnek. Egy ilyen mozgalom lényege, hogy több vásárlót vonzanak, és az X napra megnövelik az akciós termékek számát. Ez lehetővé teszi az oldal befagyását, a felhasználók számára a kellemetlenségek elkerülését, és lényegesen több termék értékesítését is.

    Tehát térjünk vissza az offline kiskereskedelemhez. Már minden második divatbemutató tudja, hogy az online áruk szokásos költsége is 10-20% -kal alacsonyabb, mint a szárazföldi értékesítési helyeken. A virtuális embereknek ugyanis nem kell fizetniük a helyiségek bérletéért, a közüzemi szolgáltatásokért, valamint a pénztárosok és tanácsadók fizetéséért és ösztönzőikért. Ettől alacsonyabb a termékek ára az interneten mind a hétköznapokon, mind a teljes értékesítés során.

    Ugyanakkor az offline üzleteknek számos előnye van, amelyeket nehéz vitatni:

    • Tapintható érintkezés . A pontos leírások ellenére semmi sem helyettesíti az érintést. Ezért a legtöbb vásárló továbbra is boltokba megy ezért a legpótolhatatlanabb tapintható kapcsolatért. Végül is könnyebb meghatározni a közeli anyagok minőségét és vonzerejét, és nem távollétében. Az illesztés öt esetből háromban segít a helyes választásban.
    • Szemrevételezés . Jobb egyszer élőben látni, mint százszor számítógép-monitoron! Ez különösen igaz a prémium márkák drága ruházatára, valamint a költségvetési cikkekre. Néha a vásárlás ellentmond az elvárásoknak és felborulhat. Ezért a keserű tapasztalatokkal rendelkező divatemberek egyre inkább boltokba mennek, hogy megnézzék és megérintsék.
    • Légkör . Minden butik egyedi belsővel, varázsa, fényességével vonzza és hívogatja, hogy jöjjön vásárolni. Mindig vannak mosolygós és segítőkész tanácsadók, akik kifinomult divatembereknek kínálják a legjobb, szükséges és viszonylag olcsó árukat. Az öltözőben önkéntelenül “királyi ember” érzése támad, akinek mindenki tetszeni akar. A statisztikák szerint pedig a tanácsadók azok, akik tevékenységükkel hatékonyan növelik az eladásokat.

    A statisztikák azt mutatják, hogy az aktív ukrán divatemberek több mint egyharmada „online kapcsolatba lépett” a globális járvány és a vásárlások kényelmes és egyenletes házhozszállításának egyedülálló feltételei fényében. Most az online áruházak aktívan látják el az ügyfeleket a legjobb termékekkel.

    Az eladói trükkök, amelyeket a vevőknek tudniuk kell

    Az eladó oldalán folytatott kereskedelem nagyon különbözik a vevő oldalától. Mi a különbség a nézetekben? Sok szempontból néhányat az alábbiakban sorolunk fel.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    A Black Friday Sale több ezer terméket kínál 5% és 90% közötti kedvezménnyel. Egyszerűen minden ügyfél vásárlását nyereségessé, gazdaságossá és élvezetessé kell tenniük. Ha a tyúkok nem harapnak pénzt, és nincs idő figyelni az árakat, tudat alatt ez így is lesz.

    Sok eladó mesterséges kedvezményeket kínál.

    Mint ez? Szó szerint egy-két héttel a nagyobb eladás előtt a termék 5% -kal, majd további 10% -kal, később pedig további 20% -kal drágulhat. Tehát a BlackFriday napon a kedvezmény 40% lesz, de valójában csak körülbelül 5% lesz.

    Az egyszerű számtan lehetővé teszi, hogy a gondatlan eladók vonzzák az ügyfeleket és több árut adjanak el, miközben egy fillérért sem maradnak mínuszban. Egyszerű marketingfogás, amely mindig működik. Nem lesz könnyű meggyőzni az eladót a megtévesztésről, és erre csak azok képesek, akik valóban naponta figyelik az árakat és észreveszik a változásokat.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    A mesterséges hype a kiskereskedők kedvelt értékesítési trükkje.

    Hogyan működik ez a trükk? Hatalmas kedvezmények minden reklámszalagra, egyedülállóan alacsony árak és utóirat: “Az árukészlet korlátozott.” Néha utóirat nélkül teszik meg, és az ügyfél, aki harapott az ajánlaton, később megtudja, hogy “a terméknek vége”. Ennek ellenére felhívták a figyelmet, és a vevő sikeresen megtalálta magát az oldalon.

    A legnagyobb kedvezmények 70-90%, és ezek jellemzik mindezt a “teljes feketefröccsöt”. A „legfeketébb” árucikkek csoportja leggyakrabban a következőket tartalmazza:

    • a korábbi gyűjtemények maradványai – eladatlan áruk egy új gyűjtemény megjelenése előtt (a maradványok felszámolása);
    • lassan mozgó modellek és színek, tarka és élénk színek;
    • korlátozott gyűjtemények és maradványaik;
    • szezonon kívüli termékek (strand, utazás);
    • tematikus és ultra-trendi – a divat számukra sokkal gyorsabban múlik. Ezért a termékeket mega kedvezménnyel mutatják be, és valójában azt jelentik, hogy a boltban a maximális árcsökkenés van jelen. Mindazonáltal a választék részletes vizsgálatát követően a lelkes divatemberek egyedi árukat találnak maguknak olcsó áron, és még ezekben a maradékokban is „jól és olcsón öltözködhet”.

    Az eladás minden olyan termékre vonatkozik, amelyre nincs kereslet, túl sok a készlet, vagy nem jelenti a gyors pénzkeresetet. Általában elegendő oka van annak, hogy az eladók a „fekete árengedményre” küldjenek tételt.

    Miért népszerűbb a fekete péntek online, mint offline?

    Egy érmének mindig két oldala van. Ezért, függetlenül a szárazföldi üzlet előnyeitől, az eladó webáruház minden pozícióban nyer. És még a két legnyomósabb okot is érdemes kihagyni – a világjárvány megérintése.

    Az online vásárlás a Blackfride alatt a következő mutatókkal vonzza a vásárlók nagy részét:

    • Alacsony ár . Ha a kiskereskedő őszinte, a kedvezmény vonzó és lehetővé teszi, hogy több mint 30% -ot takarítson meg, akkor biztosan lesznek vásárlók. Ezenkívül a népszerű online áruházakra különösen nagy lesz a kereslet fekete pénteken.
    • Részletes leírások . Ez nagyon fontos annak érdekében, hogy valóban jó terméket válasszunk és az elvárt dolgot megkapjuk, ne pedig „meglepetést”. A jó oldalak megpróbálják az egyes elemleírásokat a lehető legrészletesebbé, pontosabbá és teljesebbé tenni. Ezért az online vásárló számára ugyanolyan egyszerű lesz a választás, mint egy szokásos offline boltban.
    • Gyors fizetés . Az aktív divatemberek nagyon könnyen, lassan és kívülről tolakodó pillantások nélkül vásárolhatnak (amint ez a fizikai üzletekben gyakran előfordul). Este, reggel, délután vagy éjszaka lassan böngésszen az áruk választékában, tanulmányozza a leírásokat, töltse ki a kosarat. A megrendelést azonnal és a lehető legjobb módon hajtják végre.
    • Ingyenes szállítás bárhol . A világméretű járvány fényében egyre többen döntenek úgy, hogy egyenesen házhoz szállítják az árukat. Kényelmes, kényelmes és biztonságos.
    • Az online áruházak ugyanúgy működnek, mint az offline üzletek – szigorú munkarendjük van, vezetőik, tanácsadók és telefonos kommunikációs képességük van – a bemutatott üzletek közül a legélénkebbek. Ezért a Blackfride feketébb lesz az interneten november 27-én!
    OLVASS TOVÁBB:  18 reklám, amelyet a márkák karácsonykor és újévkor adtak ki

    Gazdaságos és helyes vásárlás az akción: hogyan kell csinálni?

    2020-ban a fantasztikus fekete pénteki akció november 27-én lesz. Számos divatbemutató, takarékos vásárló és shopaholikus készül az indulásra, és azt tervezi, hogy korán felkeresi az érdeklődő üzletek összes helyszínét, hogy legyen ideje mindent megvásárolni.

    Az eladás előtt (legalább 1-2 hét) el kell kezdenie böngészni az érdeklődésre számot tartó termékeket. Jobb világhírű márkákat, divatos és szokatlan termékeket választani. Fontos, hogy összehasonlítsuk őket más javaslatokkal, hogy legalább 3-5 lehetőséget tartsunk szem előtt. Mire jó ez? Annak érdekében, hogy előre azonosítsa az árak eltérését, és ne essen bele a hanyag kiskereskedők trükkjébe, valamint hogy ne pazarolhassa az időt a feketefröccsön, és egyszerűen vásároljon, miközben a kívánt méret és szín még nem fogyott el.

    Tehát az eladásokon a legjövedelmezőbb vásárlás az lesz, ha

    • Kedvezmény 50-90%. Jellemzően ide tartoznak a „maradványok ártalmatlanítása” kategóriába tartozó termékek, a lassan mozgó és nem szezonális modellek. Az ilyen áruk készlete mindig korlátozott – lehet, hogy nem megfelelő méretű vagy színű, de a kedvezmény valódi. Először is, a tapasztalt divatemberek csak ilyen javaslatokra “vadásznak”.
    • Híres világgyártók termékei. Az értékesítési időszak alatt jobb, ha előnyben részesítjük a kiváló minőségű márkás termékeket. Végül is a kiemelkedő márkák ritkán tesznek kisebb promóciókat, de néha nagyszabású értékesítésekben vesznek részt, például a fekete pénteken. Ezért a 15-30% -os kedvezmény kiváló ok a vásárlásra és egy szép bónusz megszerzésére.
    • Modellek korlátozott gyűjteményekből, népszerű vagy akár bestsellerek. A forró eladási cikkek ritkán vesznek részt az értékesítésben, de ha mégis, akkor a kedvezmény 5-20% lehet. Az ilyen vásárlásokat szándékosan kell végrehajtani, és csak akkor, ha a normál árat már az értékesítés előtt figyelemmel kísérték.
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: Távirati bevételszerzés és hirdetési frissítések a VKontaktén

    A Fekete Pénteknek nemrég volt barátja – Cyber Monday. Ez a végső simítás a teljes kiárusításhoz, amely még nagyobb kedvezményeket kínál kevesebb tételre. Általában a hét elején, közvetlenül a Blackfride után következik be. A kiberhétfő online, és remek vásárlási lehetőség a késő fekete pénteki vásárlásokhoz.

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában