More

    Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    A CMS Magazine ipari portál, a Workspace pályázati platform és Konstantin Zarutskiy független üzleti tanácsadó összefogtak annak érdekében, hogy nagyszabású tanulmányt végezzenek a digitális ügynökségek üzleti folyamatairól . Összesen 304 vállalat válaszolt a részvételre szóló ajánlatra, amelynek több mint fele (169) nyújt keresőmotor-promóciós szolgáltatást.

    Különösen a SEOnews számára a kollégák megosztották a SEO-piacra vonatkozó eredmények egy részét.

    A SEO ügynökségek világosan meghatározott fejlesztési stratégiával rendelkeznek

    A felmérésre adott válasz eredményei szerint a SEO ügynökségek helyzete közel áll az egyéb digitális szolgáltatásokat nyújtó vállalatok helyzetéhez. Közel 42% -uknak nincs megfelelő dokumentuma, és jól kidolgozott stratégia nélkül működnek.

    Valószínűleg senki nem állítja, hogy az üzleti stratégia hiánya nagyon rossz a vállalkozás számára. De ennek mi az oka?

    • Az egyik legfontosabb az üzleti oktatáshoz való hozzáférés hiánya. A „hétköznapi” iskolákban, mint tudják, nem tanítják az üzleti alapokat, a vállalkozói elfogultsággal rendelkező szakosított intézményekben pedig gyakran száraz „szorításokat” adnak az elméletből, amelyeket nagyon nehéz a valósághoz kapcsolni. Ennek eredményeként az egyetlen lehetőség gyakran csak az ismeretek megszerzése a hosszú és drága MBA programok keretében.
    • Az általánosan elfogadott piaci gyakorlat hiánya. Igen, sok rendszeres konferencia és fórum van, de a konkrét üzleti stratégiával kapcsolatos kérdéseket ritkán érintik.
    • A SEO ügynökségek sok alapítója kezdetben úgy látja, hogy az üzleti élet egyfajta módja annak, hogy saját állását megtalálja, anélkül, hogy a rendelkezésre álló forrásokkal nagy célokat tűzne ki maga elé.
    • Számos ügynökség számára az ügyfelek projektjein végzett munka a legfontosabb fejlesztési pontnak tűnik, és minden erőforrás az üzleti élet talpon tartására irányul – nincs mód arra, hogy elkerüljük a rutint és ne találjunk időt a stratégia alapos kidolgozására.

    SEO ügynökség versenyképes stratégiák

    Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    A SEO ügynökségek 22% -a nehezen tudta megválaszolni, milyen stratégiát követ az ügynökség, 5,5% pedig elismerte, hogy nincs ilyen. Ezek az adatok arra utalnak, hogy legalább 25% -nak nincs egyértelműen megfogalmazott stratégiája. Általánosságban ez megerősíti azt a tézist, miszerint a SEO cégek önrendelkezési kultúrája a fejlődés korai szakaszában van, és megalakulásával még sok munka vár.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Lássuk, mely stratégiák felé hajlanak a SEO ügynökségek:

    Nicher stratégia (15,8%). Ahogy a neve is sugallja, ez a stratégia magában foglalja a vezető szerepre való törekvést egy adott, leggyakrabban meglehetősen szűk szegmensben. Példák a résekre: mindenféle szolgáltatásra (nemcsak SEO-ra) szakosodott pénzügyi ügyfelek, vagy online üzletek keresőmotoros promóciója az UMI-n.

    ● A Leader stratégiája (13,9%) – itt már a vezetésről beszélünk a teljes SEO piacon.

    A vezetőt követők stratégiája (13,9%). Könnyű kitalálni, hogy itt azt értjük, hogy egy már létező vezető tapasztalatait utánozzuk, annak érdekében, hogy megismételjük a sikerét. Érdekes módon az ügynökségek száma, akik ezt a lehetőséget választották, pontosan megegyezik azzal, amelyik stratégiáját a vezető stratégiájának jelölte meg.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex és a Google bűvészei: hogyan lehet velük dolgozni

    ● A piaci kapacitás növelésének stratégiája (11,5%). Ez a lehetőség azok számára alkalmas, akik nem akarják követni a kitaposott utat, ahol sok versenytárs már „lökdösődik”, de készek megtalálni a maguk módját az ügyfelek vonzására és új kereslet generálására.

    Támadó stratégia (10,3%). Valójában ez egy közvetlen harc a közvetlen versenytársakkal, amelyet a bejelentett USP és a versenyelőnyök kialakulásának és betartásának szintjén folytatnak.

    A kihívó stratégiája (3%). Ez a stratégia hasonló az előzőhöz. A fő különbség az agresszív helyzet jelenléte a versenytársakkal szemben, ami néha „HYIP-ekben”, az állami szektor konfliktusaiban és vitáiban is megmutatkozik.

    A SEO-vállalatok saját pozicionálásának kidolgozásának mértéke

    Mint tudják, a pozicionálás rendkívül fontos marketing tulajdonság minden vállalat számára, beleértve a keresőmotor promóciós szolgáltatásokat nyújtókat is. Mindenki tudja, hogy ennek természetesen lennie kell, de a gyakorlatban, de a gyakorlat azt mutatja, hogy a SEO cégek 70,3% -a nem veszi komolyan saját pozícióját. Bíró maga:

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés generálása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével

    Érdekes szempont: szinte minden ügynökségnek, amely szándékosan választotta a helymeghatározást, van tapasztalata az áthelyezésről. Más szavakkal, két vagy több lehetőséget próbáltak ki saját szolgáltatásaik „csomagolására”.

    Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    Következtetések helyett

    Még egyszer szeretnénk felhívni a figyelmét az üzleti stratégiákkal kapcsolatos legfontosabb adatokra:

    1. A SEO cégek csupán 36,4% -a folytatja tevékenységét a jelenlegi fejlesztési stratégiára támaszkodva.
    2. A SEO ügynökségek körében a legnépszerűbb versenystratégia a fülke. Ezt a lehetőséget a válaszadók 15,8% -a választotta a keresőmotor promóciós szolgáltatásokat nyújtók közül.
    3. A SEO cégek több mint negyede (27,4%) nem rendelkezik egyértelmű üzleti helyzetével és szolgáltatásaival.
    4. A válaszadók csaknem harmada (30,3%) rendelkezik saját újrapozícionálási tapasztalattal.

    Kiderült, hogy egyrészt a fejlesztési stratégia megléte egyértelműen előnyt jelent egy olyan erősen versenyző piacon, mint az egyéni SEO. Ki állítaná, hogy a stratégia szisztematikus betartása sokkal jobb, mint a káosz és a külső tényezők folyamatos reflektálása? De másrészt a stratégia megléte vagy hiánya csak a rossz irányítás következménye (az idő, a megfelelő oktatás vagy tapasztalat hiánya miatt nem számít).

    Az üzleti stratégia megalkotása megközelíthető az “Alaposan át kell gondolnunk és ki kell írnunk az üzleti stratégiánkat” pozícióból, vagy a “Sok hipotézisünk, megfigyelésünk és következtetésünk van, már van mit írnunk az üzleti stratégiában” pozícióból. Úgy tűnik, hogy a második lehetőség gyakran életképesebb. A gyakorlat azt mutatja, hogy azok a vállalatok, amelyek alapítóit és vezetőit értetlenkedik a minőségi és mennyiségi növekedés, az új rések és lehetőségek keresése, sokkal jobban teljesítik, mint mások.

    Reméljük, hogy ezek a gondolatok ösztönzést jelentenek az olvasók egy részében, hogy vállalják ügynökségük stratégiáját. Biztosan nem lesz felesleges!

    Mindenkit, aki teljes kutatási adatokat szeretne kapni, felkérjük, hogy vegyen részt a felmérés második részében , amely a belső folyamatok rendszerezésére, a HR-re és az ügynökségi menedzsment egyéb szempontjaira irányul. A második felmérés válaszadói megkapják az első és a második rész eredményeinek teljes verzióit.

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában