Sajátítsa el az UE4 játékfejlesztését a semmiből, hozzon létre négy saját játékot, és egy év alatt talán segíthet a Cyberpunk 20770 befejezésében, 2020. december 4., 5 perc1612https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2468/og_image/c4628cedfab1f16d249042a6c4d9f
Habár a Cyberpunk 2077 saját motort használ, az Unreal Engine for 2020 a legnépszerűbb és legfejlettebb platform a 3D-s játékok létrehozásához. Erőteljes grafika, reális fizika, fejlett mesterséges intelligencia – mindez az UE4. A Mortal Kombat, a Deus Ex, a Mass Effect, a Gears of War, a Postal 2, a Star Wars, a Batman, a BioShock, a Fortnite, az X-COM és több tucat és több száz kultikus játék az Unreal Engine különböző verzióiban íródott. Hűvös címek gyűjtése rajta a minőség jele lett.
Játékirányban megnyitjuk az Unreal Engine 4 játékfejlesztési részlegét. És igazán gazdaggá tettük: minden tanuló a képzés során akár négy játékot is létrehoz, amelyek ötvözik a szerző fantáziáját és a motor képességeit.
Miért éppen az Unreal Engine?
Összegyűjtöttük a motor összes olyan tulajdonságát, amelyért a játékközösség szereti.
Sokoldalúság
Az UE4 PC- és konzoljátékokat, mobilalkalmazásokat és VR-t készíthet. Ez lehet egy nagy cím vagy egy hangulatos indie játék.
Vizuális programozás
Elkezdheti a játék létrehozását programozási ismeretek nélkül. A karakter viselkedése, az objektum interakciója, a környezet és az interfész logikája vizuális tervrajzként jelenik meg, amelyek gyorsan összeállíthatók és hibakereshetők. A szükséges szkripteket C ++ nyelven írják.
Reális terek létrehozása
A kész minták lehetővé teszik a volumetrikus táj testreszabását, és bármilyen jelenetméretre skálázhatóvá teszik. A hegyeket, völgyeket és barlangokat egyszerű rétegekkel és kefékkel szerkesztik. Nem kell gondolni a gyönyörű mellékhatásokra és a modokra – az UE könyvtárak rengeteg textúrát, anyagot, felületet tartalmaznak. Egy erdő önmagában sok különböző színű, különböző növekedési szakaszban lévő fából hozható létre. És nem is említjük a világítást: biztosak vagyunk benne, hogy láttátok az UE5 bejelentését, ahol a vizuális effektusok a következő szintre kerülnek!
A mesterséges intelligencia egyszerű beállítása
A karakterek logikája a játék többi részével megegyező vizuális forgatókönyv felhasználásával épül fel. A játékmenet számos tevékenységet figyelembe vehet, és a karaktereket előre megtanítják arra, hogy saját szabályaik szerint reagáljanak az ingerekre. Mindez lehetővé teszi, hogy a virtuális világot valóban magával ragadóvá tegye.
Támogatás mindennek
VR és AR, OpenXR (és ez az Oculus VR, SteamVR, Google VR, Windows Mixed Reality), PlayStation 4 és 5, Xbox One, Xbox Series X és Nintendo Switch, iOS és Android … Úgy tűnik, volt valami – valami más 🙂
Mindez meggyőzi, hogy az elkövetkező években semmi sem fog alapvetően megváltozni – az Unreal Engine továbbra is vezető szerepet játszik az AAA címek és általában a 3D játékok létrehozásában. Most shareware: a fejlesztők nem fizetnek egy bizonyos összeget a motor használatáért, de kötelesek a játékok eladásából származó jövedelem 5% -át átutalni rajta. Remek hely a kezdéshez.
Ihletett? Az alábbiakban többet mondunk el a tanfolyamunkról, ahol megtanulja, hogyan kell dolgozni a Blueprint-kel és a C ++ -val, hogyan hozhat létre 4 játékot, és hogyan tud elhelyezkedni egy nagy játékfejlesztő stúdióban.
Mi a különleges a GeekUniversity UE4 tanfolyamán
Egyszerre 4 játékot fog fejleszteni, amelyeket felvehet a portfóliójába – ez már súlyos.
Ping pong. 3D modell asztali tenisz számítógépes ellenféllel. Példa egy olyan sportjátékra, amely a mozgás és a tárgyak fizikáját használja, szimulálja az ellenség cselekedeteit, és a haladás során megnehezíti a módot. A Player Rankings and Winners Board egy példa arra, hogy miként számolhatunk el elért eredményeket, ha többjátékos játékot tervezünk.
Nézz hasonló játékot – Asztalitenisz Pro:
2D platformer . Kézzel rajzolt kalandjáték, amely a különböző platformokon való haladáson, az akadályok leküzdésén és a szint nehézségének növelésén alapul. A platformok a beállítástól függően lehetnek térrészletek, geometriai tárgyak, városi épületek, hegyvidéki terepek stb.
Az irányítás meglehetősen egyszerű, de gyors reakciót igényel, mert a környezet meglehetősen agresszív: a klasszikus platformer sok akadályt és ellenséget von maga után, amint a hős a látókörébe kerül. Mit kell látni, hogy bekerüljön a légkörbe: Super Meat Boy, Sonic the Hedgehog és természetesen Super Mario.
Fizika játék . A fizika törvényeinek szimulációs játéka a 3D térben. Egyszerűnek tűnő irány, de mély tanulmányt tartalmaz a kemény és lágy testek átalakulásáról, az irányított robbanásokról, a levegő és a víz áramlásának mozgásáról. A hűvös tárgyfizika példája a FIFA, ahol a labda mozgása számos részletet figyelembe vesz, beleértve az ütőerőt, a repülési utat és még a légellenállást is. Ebben a műfajban meg lehet nézni a Poly Bridge 2-t, az Angry Birds-et, a Pigeon Simulator-t.
Bombázó. Stratégiai játék a pusztíthatatlan és elpusztíthatatlan akadályok árkádlabirintusának műfajában. A játékos feladata az érintett területek kiszámítása és bombák telepítése a tér teljes megtisztításához.
Egyébként senki nem tiltja meg, hogy a saját ötleteidet megvalósítsd a tanulási folyamatban 🙂
Tréning program
1. rész C ++ fejlesztő
Megszerzi a játéklogika létrehozásához szükséges összes ismeretet, beleértve az adatkezelést, a memóriakezelést, az OOP elveket és az olyan összetett kérdéseket, mint a párhuzamos programozás, a tervezési minták és a szinkronizálás.
2. rész: Irreális motor 4 alapjai
Megtanulja a motorral, a widgetekkel és az interfész-összetevőkkel, valamint a készletfejlesztéssel kapcsolatos munka alapjait. A végén megérted, hogyan lehet az összes struktúrát egyetlen játszható szintre kapcsolni.
3. rész: Platformok közötti és többjátékos az UE4-ben
Elsajátítja a mobil fejlesztést, a platformokon átívelő burkolókat, a felhasználói felületet és az animációs rendszereket, valamint az AI tervezés alapvető megközelítését.
A harmadik modul befejezése után az első két játék szerepel a portfólióban.
4. rész: Unreal Engine 4 OpenWorld
Meg fogja vizsgálni a nyitott világok létrehozásának eszközeit és megközelítéseit, valamint optimalizálási technikákat. Fejlesszen ki egy 2D-s játékot és egy 2D-s platformert.
Mi a lényeg?
12 hónapos szórakozás közben a játékok létrehozása és fejlesztése során elsajátíthatja azokat a készségeket, amelyekre nemcsak a játékfejlesztésben van szükség. A munkaadók számára a legrugalmasabb és legértékesebb:
- programozás C ++, C objektív, Java és Python programokban;
- ingyenes munka a Gittel – elosztott verzióvezérlő rendszer;
- az UE4 és a Blueprints szakmai ismerete a játékmenet bármely szakaszában történő fejlesztése és kezelése érdekében;
- az UML ismerete – grafikus leírási nyelv az objektummodellezéshez és a folyamatmodellezéshez a szoftverfejlesztésben;
- a vezető szoftverfejlesztési környezetek – Visual Studio és Rider – mély ismerete.
Ezek a készségek nemcsak a játékfejlesztésben segítenek. Miután elvégezte az Unreal Engine 4 játékfejlesztési osztályát, könnyedén áttérhet a szórakoztatás, a filmipar, a filmművészet és a reklám, valamint az ipari és kereskedelmi szimulációk területére.
Ki tanít engem?
Örömmel írjuk meg a választ erre a kérdésre. A srácok, akik ezen a tanfolyamon oktatnak, még számunkra is példát mutatnak.
Maxim Nosatov a SolidCore Games társalapítója és fő fejlesztője, a nemzetközi Epic MegaGrants verseny győztese. Portfoliója már 25 játék- és vállalati projektet tartalmaz.
Ivan Ovcsinnikov a JSC Russian Space Systems programozói csoportjának vezetője. Számos terméket írt – a mikrokontrollerekhez tartozó firmware-től az egyedi alkalmazásokig. Megoldásai segítségével az űrhajók adatait visszafejtik.
Semyon Panichev az Ostec szoftverfejlesztője. Tapasztalata van a legkülönbözőbb halmokkal kapcsolatban, beleértve az intelligens otthoni rendszerek mikrokontrollereinek programozását.
Foglalkoztatjuk azokat a hallgatókat is, akik tanulmányaik során elegendő tanulmányi teljesítményt mutattak, tanácsot adunk és segítünk egy hűvös önéletrajz elkészítésében. Találkozunk a tanfolyamon !