More

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban – utasítások

    Ebben a cikkben elemezzük a Direct eszközt, amellyel „utolérheti” webhelye látogatóit a YAN webhelyeken, személyre szabott ajánlatot mutathat meg nekik, és ezáltal visszaküldheti őket az Ön webhelyére.

    Mi a retargeting és hogyan működik

    Az újbóli célzás elindításával hirdetéseit és kreatívjait olyan közönségre célozza, amelyről már tud valamit. Ezek a felhasználók felkeresték a webhelyet, megnézték a termékeket és célzott műveleteket hajtottak végre.

    Az újbóli célzás fontos feladata, hogy megtalálja azokat a felhasználókat, akik nem teljesítették a webhelyén a makrót (például nem adtak le megrendelést), mutassák meg nekik hirdetéseiket, hogy visszatérjenek a webhelyre, és cselekvésre ösztönözzék őket.

    A retargeting előnyei

    • Kölcsönhatás hűséges közönséggel – olyanokkal, akik már tudnak a cégedről és jártak az Ön webhelyén, vagy a hozzájuk hasonló felhasználókkal (hasonlóan).
    • A hirdetések a Yandex Advertising Network-ben jelennek meg – ezek partnerhelyek és Yandex-platformok.
    • A formátumok különbözőek lehetnek: szöveges-grafikus, grafikus és videohirdetések.
    • Beállítható a keresés újbóli célzása: a webhely látogatói akkor látják a hirdetéseit, amikor beírják a megfelelő lekérdezést a keresésbe.
    • Az újbóli célzás segítségével emlékeztetheti önmagát a felhasználókra, akik nem vásároltak semmit tőled, elmondhatja az ügyfeleknek az akcióit, vagy további termékeket kínálhat nekik.

    Hogyan lehet közönséget építeni

    Az első lépés egy Yandex.Metrica számláló létrehozása egy adott webhelyhez, és a kód telepítése a webhely minden oldalára. A Metricában gyűjtenek információkat a felhasználói viselkedésről a webhelyén. További információ a Metrics beállításáról a webes szemináriumon.

    Az újbóli célzást az alábbiak segítségével lehet konfigurálni:

    • a Metrica céljai,
    • a Metrics szegmensei,
    • Közönségszegmensek.

    Ezen felül kiválaszthatja az újbóli célzás megjelenítési elvét az intelligens szalaghirdetések beállításakor. Ezek dinamikus tartalmú vizuális hirdetések. További információ erről a formátumról a cikkben.

    Metrica gólok révén

    A cél egy olyan művelet, amelyet a felhasználónak el kell végeznie. Ez lehet bizonyos oldalak felkeresése, a “Kosárba helyezés” gombra kattintás stb. Fontos megjegyezni, hogy a cél közönségét csak azután hozzuk létre, miután létrehozta azt.

    A cél létrehozása a számláló beállításaiban kezdődik.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Új cél hozzáadása. A célok lehetnek konverziók és újracélzások.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Adjon meg egy egyszerű és érthető nevet a célnak, és válassza ki a típusát, feltétlenül jelölje be az “újratargetés” jelölőnégyzetet.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Meghatározott oldalakat megcélozhat a teljes URL megadásával, annak egy részével, vagy egy reguláris kifejezés használatával. Vagy állítson be egy másik típusú célt, például egy JavaScript-eseményt. Erről részletesebben a webináriumon beszéltünk.

    Itt ki kell választania az URL megfeleltetésének feltételét.

    • Az “URL: egyezés” feltétel azt jelenti, hogy a felhasználó egy adott oldalt fog felkeresni.
    • Az “url: tartalmazza” beállítással az újbóli célzás az összes olyan oldal látogatói számára működik, amelyek URL-je meghatározott értéket tartalmaz.
    • Az “url: kezdődik …” feltétellel újból megcélozhatja a látogatókat az alkönyvtárakba. Például a „site.ru/shoes” feltétel mellett a cél a site.ru/shoes/ballerinas/, site.ru/shoes/sneakers/ és site.ru/shoes/sandals/ oldalakon valósul meg.
    • A reguláris kifejezések lehetővé teszik tetszőleges feltételek megadását.
    OLVASS TOVÁBB:  Оптимизация поисковой рекламы с ограниченным бюджетом в Google Ads

    Legfeljebb 10 feltételt határozhat meg, például két oldal meglátogatása, ebben az esetben az újracélzó hirdetés akkor jelenik meg a felhasználó számára, ha legalább az egyik ilyen oldalt meglátogatta.

    Javaslat : Csak az Ön számára fontos mikro- és makrócélokat hozzon létre. Minden más a Metrikus szegmensek segítségével követhető nyomon.

    Metrikus szegmensek beállításával

    Egy másik lehetőség az újracélzás beállítása Metrica szegmensek szerint. A szegmensek a látogatások vagy nézetek részei, megkülönböztetve valamilyen kritériummal (nem, életkor, forrás stb.). Leírják a felhasználó jellemzőit, segítenek azonosítani a problémákat és a hatékony forgatókönyveket, valamint összegyűjtik az újratargeting és hasonló megjelenésű közönségeket. A szegmensekkel való munkavégzésről többet fogunk mondani a webes szemináriumon.

    OLVASS TOVÁBB:  "Pulse" a Mail.ru-tól: mi van a Yandex.Zen fő versenytársa motorháztetője alatt

    Tehát egy szegmens kiválasztásához bármelyik jelentéshez el kell mennie, például “és, összefoglaló”, ki kell választania a kívánt jellemzőket és el kell mentenie a módosításokat. A képernyőkép a feltételek lehetséges csoportjait mutatja:

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Így egy hirdető kiválaszthatja azokat a felhasználókat, akik bizonyos társadalmi-demográfiai paraméterekkel rendelkező mobil eszközökről érkeztek.

    Fontos : a szegmens figyelembe veszi az elmúlt 90 nap adatait.

    Szegmenseken keresztül a Yandex-ben. Közönség

    Egy másik célzási lehetőség a Yandex.Audience.

    A Tantermekben létrehozhat:

    • szegmensek a CRM adatai alapján (ügyfélszám telefonszámokkal, e-mail címmel stb.);
    • hasonló megjelenésű közönség a CRM és a Metrica szegmens adatai alapján;
    • más közönség szegmensei alapján, akik megosztották őket.

    Létrehozhat egy szegmenst a Yandex.Audience felületen. Ha feltölti a névjegyek listáját, akkor legalább 1000-nek kell lenniük. Hogyan készítsünk elő egy fájlt a CRM adataival, azt egy rövid videóban elmondjuk.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Ha közönséget gyűjt a Metrica adatai alapján, kiválaszthatja a szükséges közönség opciót a számláló számának megadásával.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Ezután a létrehozott szegmens alapján hozzon létre egy hasonló megjelenésű közönséget.

    Fontos : az újbóli célzás csak akkor indítható el, ha az összegyűjtött szegmensben az egyedi felhasználók száma meghaladja az 1000-et.

    Hogyan állítsuk be az újbóli célzást a Yandex.Direct alkalmazásban

    Újracélzási feltételeket hozhat létre a Yandex.Direct fiókjában. A hirdető különféle célokat és szegmenseket kombinálhat egymással, és a felhasználói műveletek sorozatát összeállíthatja a webhelyen.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet hatékony hirdetéseket megjeleníteni a myTarget-ban, és hogyan lehet további bevételt generálni?

    Ehhez lépjen a “Könyvtárba”, és válassza ott az “Újra célzás és közönség” lehetőséget.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze, hogy van-e hozzáférése a Metrica céljaihoz; nélküle az újbóli célzás feltételeinek beállítása nem fog sikerülni.

    Az első lépés egy új feltétel létrehozása.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    A megnyíló fülön állítsa be a szükséges jellemzőket: egyértelmű név, a szükséges célok és szegmensek, az újracsomagolási időszak. Új célzási periódust csak egy célhoz adhat hozzá, így ha korlátozni szeretné egy szegmens időszakát, vegyen fel egy célt a szabályba.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Az egyik csoportban több célt és szegmenst is használhat, és választhatja azt is, hogy ebben az esetben a feltétel az egyik, az összes vagy egyik megvalósítása lesz.

    Hozzon létre hirdetéseket

    A következő lépés egy szöveges-grafikus kampány létrehozása és annak értelmes elnevezése.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Ezután adjon hozzá egy Metrica számlálót, és engedélyezze a hivatkozás jelölését.

    Ha manuálisan kezeli az ajánlatokat, adja meg azokat a fő célokat, amelyekre optimalizálja kampányait.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Válasszon stratégiát, és adja meg a napi költségkeret lehetőségeit.

    Jelölje be azokat a webhelyeket, ahol nem szeretne hirdetéseket megjeleníteni; letilthatja az összes YAN-webhelyet, a Yandex kezdőlap kivételével.

    Most hozzon létre egy hirdetéscsoportot. A névben megadhatja magát a közönségszegmenst, hogy később kényelmesebb legyen ezt a csoportot kezelni. Tiltsa le az automatikus célzást, és válassza ki a célközönség régióját.

    Ezután a “Célzás és közönség egyeztetése” lapon válassza ki a már összegyűjtött közönséget.

    Újracélzás beállítása a Yandex.Direct alkalmazásban - utasítások

    Az újbóli célzás be van állítva, alább beállíthatja az ajánlatkorrekciót.

    Javaslatok a célzás beállításához

    • Hozzon létre külön célzási kampányokat. És egy hirdetéscsoporthoz – egy újbóli célzási feltétel (kulcsszavak és egyéb célzások nélkül).
    • Annak megértéséhez, hogy mennyi időbe telik a felhasználó „felzárkózása”, tanulmányozza az Idő az első látogatástól jelentést Metricában. Körülbelül megmondja, mennyi időbe telik a felhasználóknak vásárlási döntés meghozatala. Nézze meg azt az intervallumot, amelyen belül a közönség körülbelül 80% -a konverziót hajt végre, és korlátozza az újbóli célzást erre az időszakra.
    • Mutasson közönségének releváns hirdetéseket. Ha olyan felhasználókat választott ki, akik olvassák a blogját, kínáljon nekik egy érdekes esettanulmányt. Ha olyan közönséget céloz meg, aki feltett egy elemet a kosarába, de nem fizetett a megrendelésért, emlékeztesse őket a hirdetésére. Ne feledje, hogy minél több megjelenítési kifejezést ad hozzá, annál kisebb lesz a kampány közönsége.
    • Értékelje a webhely teljesítményét. Azok a webhelyek, amelyekről sok konverzió történt konverzió nélkül, kiegészítik a kivételeket.
    OLVASS TOVÁBB:  myTarget az affiliate programban: futtasson hirdetéseket az ügyfeleknek, és havi jutalmakat kapjon

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában