More

    Újdonságok a 2021-es év összefüggésében és elemzésében: mi a kötelező, és mi nem

    Augusztus 12-én megtartották az “új termékek a 2021-es kontextusban és elemzésben: mi a kötelező és mi nem” webináriumot. A webináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakember, eLama tartotta.

    Webinar program:

    • Új termékek a Yandex-től. Közvetlen és Yandex. Metrica.
    • Változások a Google Ads és a Google Analytics szolgáltatásban.
    • A hirdetési rendszerek bejelentéseinek elemzése.
    • Új elemek eLama.

    Töltse le a prezentációt

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet optimalizálni a hirdetési kampányokat Yandex.Yandex. közvetlen

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában