More

    Új Instagram Guides formátum – áttekintés, utasítások és példák

    Az útmutatók (vagy “Útmutatók”) bármilyen témájú kártyagyűjtemény, amelyet gyorsan létrehozhat az Instagramon. A formátum ez év májusában jelent meg, majd csak nonprofit szervezetek számára volt elérhető. A kényelem érdekében útmutatónak hívjuk az új formátumot. November 17-én az útmutató elérhetővé vált a felhasználók számára a világ minden tájáról. Az orosz változatban “Útmutatók” -nak hívják őket, és ugyanabban a kiegészítő részben vannak, mint az AR-maszkok, egy bolt árukkal és IGTV-vel.

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    Ahogy a TechCrunch írja, az Instagram útikalauz olyan, mint a blogbejegyzések. Ez a formátum várhatóan növeli a felhasználók által az Instagramon töltött időt. Hiszen már nem kell külső hivatkozásokat követnie, hogy megismerje például a szerző életrajzát.

    További információ a formátumról és a példákról

    Az útmutatók földrajzi helyekből, termékekből vagy posztokból állhatnak. Ezután mentse el a piszkozatokba, és a közzététel után szerkessze. Íme néhány példa az orosz nonprofit szervezetek által kiadott útmutatókra:

    • “Mi az erőszak és hogyan befolyásolja a mentális egészséget?” az erőszak problémájával foglalkozó központból “NINCS erőszak”.
    • “Hogyan védheti meg magát és szeretteit az online zaklatással szemben?” a ROCIT-tól.
    • A “Segítségre van szüksége” alapítvány “Támogassa, hogy vigyázzon magára és másokra”.
    • A befogadás filozófiája és a kommunikációs etikett a Galchonok Jótékonysági Alapítványtól.

    Hogyan készítsünk útmutatót – lépésről lépésre

    1. Menjen a vállalat Instagram-oldalára, és kattintson a pluszra a jobb felső sarokban.

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    2. Hozzon létre egy “Útikalauzt”.

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    3. Válassza ki az útmutató tartalmát. Ezek lehetnek publikációk, helyszínek vagy termékek.

    • “Bejegyzések”: válassza ki a bejegyzéseket (a fiókjából vagy a mentett bejegyzésekből).
    • „Helyek”: válasszon ki egy pontot a térképen, és állítson össze útmutatót azokból a bejegyzésekből, amelyekben ez a földrajzi hely van jelölve.
    • “Termékek”: válasszon egy fiókot, amely termékeket tartalmaz. Ezután kattintson a kívánt termékre, és hozzon létre egy válogatást azokból a bejegyzésekből, amelyekben ez a termék meg van jelölve.

    Térjünk rá a legegyszerűbb dologra – a kiadványokra.

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    4. Válassza ki a bejegyzéseket a gyűjtéshez. Kívánatos, hogy mindannyian ugyanazon témában szerepeljenek, vagy kiegészítsék egymást.

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    5. Készítsen szövegeket – a gyűjtemény címe és az egyes kártyák címsorai. Nem kötelező a részletes leírások hozzáadása.

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működnek a közösségi média kreatívjai és hogyan lehet kijavítani?

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    6. Minden készen áll! Menthet egy kijelölést vázlat vagy azonnal közzététel céljából, majd szerkesztheti. Nézze meg az eLama-n végzett választást:

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    Mit kell tudni az útmutatókról

    1. Vannak korlátozások: legfeljebb 30 kártya lehet egy választékban, és a kártya leírásában a maximális karakterszám 2200.

    2. Útmutatók csak az Instagram mobilalkalmazásból hozhatók létre. Ez kínos lehet, ha hosszú szemceruzát szeretne írni. Kiút: előre írja be a szöveget a számítógépre, és másolja darabonként az Instagramra. Meg akartunk csalni és vázlatot készíteni szöveg nélkül, majd az asztalról szerkeszteni – ez lehetetlennek bizonyult.

    3. Az útmutatóknak nincsenek tetszésnyilvánításai és megjegyzései. Elküldhetők ismerőseiknek, vagy felkerülhetnek a Történetekbe. Még nem világos, hogyan kell értékelni a hatékonyságot.

    4. Hozzáadhat bejegyzéseket a gyűjteményhez (saját vagy mentett). Az IGTV nem adható hozzá.

    5. A kártya optimális címe 52 karakter. Tehet többet is, de a többi szöveg ellipszisek mögé rejtőzik: az olvasók nem láthatják.

    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetése megjelenik a hírekben, vagy Hogyan készítettünk videohirdetéseket a Mail.ru Hirdetőben

    6. A jó útmutató elkészítéséhez bejegyzésekre van szükség. Jó, ha korábban sok anyagot publikáltál, és most válogathatsz belőlük.

    Hogyan használhatják az üzleti vállalkozások az útmutatókat

    Az Instagram útmutatói sok kreativitást jelentenek, és mindenki számára elérhetőek. Íme néhány ötlet és példa inspirációra.

    Útmutató típusa “Helyek”

    A legjobb lehetőség idegenvezetőknek és utazási irodáknak. Kiválaszthatja:

    • érdekes helyek a városodban;
    • olyan országokból / városokból, ahová pandemia idején el lehet menni vagy hétvégén el lehet menni;
    • akciók és különleges ajánlatok az utazás szerelmeseinek.

    A helyek akkor is érdekesek lehetnek, ha van múzeum, galéria, hírportál vagy hálózati intézmény. Sok lehetőség van.

    Útmutató “Termékek”

    Termékgyűjteményeket hozhat létre olyan fiókok bejegyzéseiből, amelyeknél engedélyezve van az Instagram Shopping címkék funkció. Például, ha a közönsége szeret vigyázni magára, válogathat a kozmetikumok közül bőrtípus szerint (száraz, zsíros, normál, kombinált).

    Jelenleg az Instagram Shopping Tags funkció hivatalosan nem érhető el Oroszországban (az interneten vannak cikkek arról, hogyan lehet megkerülni a korlátozásokat, de ezt az esetet nem vesszük figyelembe). Ezért termékismertetők csak azoknak a márkáknak a bejegyzéseiből készülhetnek, amelyeknél engedélyezve van az Instagram Shopping Tags funkció.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk kampányokat az újévi ünnepekre - tippek a hirdetési rendszerek szakértőitől és az eLamától

    Új Instagram Guides formátum - áttekintés, utasítások és példák

    Útmutató típusa “Kiadványok”

    Ennek az anyagnak a készítése közben rengeteg útmutatót olvastunk az Instagram-on. A háromféle tartalom (bejegyzések, termékek, helyszínek) közül a bejegyzésekkel ellátott útmutatók voltak az élen. Ez nem meglepő: a bejegyzések kiválasztása sokkal könnyebb, és nagyobb a közönség elkötelezettségének esélye.

    Íme néhány példa a postai útmutatókra. Idegen nyelven vannak, de inspirációra hasznosak:

    • Tevékenységek az egész család számára a társadalmi elszigeteltség időszakában (vitaalere által).
    • Hogyan beszéljünk érzéseiről a fejek együtt.
    • Hogyan lehet megbirkózni az eenfance internetes zaklatásával.
    • A közösségi média függőségéről a digitalizáció időszakában (írta: klicksafe).
    • Hogyan maradhat felül a mentális egészségén (headspace_aus).
    • Az internet legjobb verziója veled kezdődik (sudahdong által).

    A lényeg, hogy ne veszítse el a célt a kreativitás iránti törekvés során: ne válogasson a gyűjtemények érdekében, hanem oldja meg az üzleti problémákat. Néhány tipp:

    • Ha termékekkel válogat, találjon ki egy érdekes témát számukra. Például nem a „legnépszerűbb termékeink”, hanem a „Termékek egy hűvös téli nyaraláshoz”. A Wordstat és a Google Trends segíthet ellenőrizni az érdeklődést egy adott téma iránt.
    • Ha gyakran hirdet hideg közönségnek, akkor részletes bejegyzéssel kell rendelkeznie a vállalatáról. Példa eLama.

    Összegezve

    Az Instagram útmutatókat mindenképpen érdemes kipróbálni – ezek gyors módja annak, hogy részletesen és világosan elmondja a hallgatóságnak a vállalatot, a termékeket és a szolgáltatásokat. Szinte minden vállalkozásra alkalmasak, minden a vágyon és a fantázián múlik.

    Emellett a választások miatt további lefedettséghez juthat: a reklámrendszerek gyakran önállóan népszerűsítik az új formátumot, és előnyben részesítik azt a keresési eredmények között.

    A lényeg az, hogy ne habozzon, és gyorsan próbáljon ki új formátumokat és eszközöket.

    Ha még csak most kezd el tanulni a reklámozásról a Facebookon és az Instagramon, nézze meg a videót a “Tetszik” és az eLama közös “Projekt megtanulása az Instagram és a Facebook reklámozásával 7 videó oktatóanyagban” című közös projektből.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készítsünk kampányokat az újévi ünnepekre - tippek a hirdetési rendszerek szakértőitől és az eLamától

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában