More

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Továbbra is kommunikálunk az ügynökségek képviselőivel és szabadúszókkal. Áprilisban elmondták, hogyan lehetne segíteni az ügyfeleknek egy járványban. Júniusban tippeket osztottak meg arról, hogyan lehet hatékonyan működni a válság után. Augusztusban pedig kitaláltuk, hogyan lehet ügyfeleket találni és fejleszteni.

    Ma összefoglaljuk az év eredményeit: arra kértük az eLama partnerprogram résztvevőit, hogy osszák meg 2020 fő kihívásait és 2021-re vonatkozó terveit.

    2020 fő kihívásai

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Szergej
    Erofejev, a “Mediasfera” vállalatcsoport fejlesztési igazgatója

    Az idei év fő kihívása a távmunkára való áttérés. Vállalati kapcsolataink mindig is barátságosak voltak, szinte családi kapcsolatok. Ezért tartottak attól, hogy az önszigetelés jelentősen megváltoztathatja ezt a légkört.

    A csapattal törődve sokkal korábban áttértünk a távmunkára, mint más vállalatok, és ez nem befolyásolhatta az üzleti folyamatokat. Még offline állapotban is sok időt és erőfeszítést töltöttünk el a csapat kommunikációjának rendszerezésére, de a heti stand-upok gyakran a Telegram vagy a Skype beszélgetésével zárultak. A távmunkára való áttéréssel ezek a folyamatok zavartalanná váltak. Sőt, néhány osztály további találkozókat vezetett be a tapasztalatok megosztása érdekében.

    Látjuk, hogy „nepotizmusunk” szinte teljesen digitalizálódott, és most aktívan támogatjuk a csapatszellemet, többek között felhasználva más ügynökségek tapasztalatait is, amelyek érdekes tevékenységekkel álltak elő (például Zoom bárok vagy Zoom jóga). Sokak számára a távmunkára való áttérés új folyamat volt, így jó volt látni, hogy az üzletben dolgozó kollégák őszintén megosztották tapasztalataikat és alkalmazott eszközeiket az ügynökségek vezetőinek klubja ülésein.

    A második legfontosabb kihívás a rugalmasság. Mindig rugalmasak voltunk, de a helyzet azonnali választ igényelt a külső változásokra. Ehhez hozták létre a „Válságellenes menedzsment központot”, amelybe az igazgatók és az összes divízió vezetője beletartozott. A főhadiszállás heti ülésein különféle problémákat vitattak meg, ez tette lehetővé azonnali megoldást.

    Ezenkívül megváltoztattuk az egyes részlegek tervezési eseményeinek formátumát: most minden menedzser két (általános és részletes) fejlesztési stratégiát alakít ki a területére egy bizonyos időszakra, miközben a növekedés fő “markereire” összpontosít, beleértve az új termékek fejlesztését is.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Elena
    Chervonets, szabadúszó, chervonets.pro

    Az idei év legfőbb kihívása a hirdetési teljesítménymutatók fenntartása a hirdetési költségvetések meredek csökkenése mellett. Sok vállalkozás csökkentette a marketing költségeit, ezért a korlátozott lehetőségekkel szemben ki kell szállniuk. Például egyes ügyfeleknél letiltottam olyan termékcsoportok kampányait, amelyek nem a kívánt jövedelmet generálják. A teljes költségvetést azokra a termékekre koncentráltam, amelyek a legnagyobb jövedelmezőséggel bírnak.

    Szükségem volt a lefedettség szűkítésére is, és igyekeztem fenntartani az eladások szintjét. Ezt úgy értem el, hogy kulcsszavakkal fedtem fel a közönséget. Például nem mindenkinek mutatok hirdetéseket, akiket érdekel az ablakok telepítése, hanem csak azoknak, akik a „lakásfelújítás és felújítás” közönség részei. Tehát nem költök költségvetést azokra, akik kevésbé valószínű, hogy megveszik a terméket az elkövetkező időszakban. A közönségre koncentrálok, amely nagyobb valószínűséggel tér meg.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Ilkhom
    Chakkanbaev, szabadúszó, Seopulses

    Ez az év egyedivé vált, mivel radikálisan meg kellett változtatnunk a sok ügyféllel való együttműködés elveit. Például, ha idegenforgalmi vagy offline vállalkozásról van szó, kompromisszumokat kellett kötnie: gyorsan tesztelnie kell az új hirdetési rendszereket és eszközöket, engedményeket kell tennie a szolgáltatásaiért vagy részleteket kell nyújtania.

    Egy másik sürgető kérdés a távmunkára való áttérés, néhány ügyfelemnek nehézségei voltak ezzel. Jómagam a Bitrix24 CRM-ben dolgozom, ez a feladataim 90% -át lefedi. Tanácsoltam az ügyfeleknek, és szükség esetén segítettem a megvalósításban.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Konstantin
    Dotsenko, a DIGIMATIX vezetője

    Kezdetben az ügynökségben építettük a munkánkat, hogy ne kötődjünk egy adott munkahelyhez. Ehhez távoli hozzáféréssel rendelkező szervereket, Google Docs-ot és a Bitrix24 vállalati portált használunk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy bárhonnan dolgozzunk Szentpéterváron, és a távmunkára való áttérés szó szerint egy napot vett igénybe.

    Miután távoli helyre váltott, kommunikációs probléma lépett fel. Megoldása érdekében:

    • Elkezdtük a napi Skype találkozókat tartani. Náluk megbeszéltük a projektek aktuális feladatait és állapotát, minden részlegnek megvolt a maga ülése. Természetesen egy kicsit több időt kezdtek erre fordítani, de a csapatszellem magas szinten maradt.

    • Rendszeresen találkoztunk. Róluk hasznos információkat cseréltünk és új dolgokat tanultunk.

    • Közzétett heti összefoglalók. Bennük a csapat heti híreiről, eseményeiről és eredményeiről beszélgettünk.

    Ezek az egyszerű cselekedetek lehetővé tették számunkra a csapatszellem fenntartását és fokozását.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Anton
    Medvegyev, a Co-Versia vezérigazgatója

    2020 fő kihívása a pénzügyi koronavírus válsága. Ha a kis kiskereskedelmi üzletek sírtak és éheztek, de működtek, akkor a valódi termelő létesítmények egy időre bezártak, vagy csökkentették a legtöbb kiadást, beleértve a reklámot is. Ez mind a pénzügyeket, mind a morált károsította. Kedvezményes szolgáltatásokat nyújtottunk ügyfeleinknek a karantén ideje alatt.

    Az ügynökség számára a távmunkára való áttérés könnyű volt, mivel jóval a koronavírus előtt szabad menetrendünk volt. Az ügynökséget később átszervezték, de belső okok és tervek miatt.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Ilya
    Rusakov, az impulse.guru ügynökség alapítója és vezetője

    A fő kihívások a folyamatok és szolgáltatások mobilizálása, a csapat megtartása. Tavasszal, mint mindenki más, áttértünk a távmunkára. Maga a távolság nem okozott nehézségeket, a digitális szféra számára ez egy ismerős történet.

    A nehézségek különbözőek voltak. Sok olyan „mesemondó” van, aki a reklámügynökségek szolgáltatásainak alkalmazásainak sokszoros növekedéséről beszél, de a digitális reklámszféra volt az, ami „megrendült”. A vállalatok 20% -ról 50% -ra csökkentek, mivel ebben az érthetetlen helyzetben szinte minden vállalkozás leállította a reklámtevékenységet.

    Egyes ügyfelek kezdtek helytelenül viselkedni, vissza akarták adni a már elköltött pénzünket, a reklámköltségvetéseket stb. Mindez rendeződött. Azoknak az ügyfeleknek, akik úgy döntöttek, hogy nem hagyják abba a hirdetést, kedvezményeket vagy további szolgáltatásokat kínáltunk.

    Áprilisban 30% -ot süllyedtünk. Még több szakembertől is meg kellett válniuk, de a személyzet fő gerince megmaradt. És itt nagyon hálásak vagyunk az egész csapatnak, hogy keményebben és harmonikusabban dolgoztak. Mindössze 1-2 hónap alatt új szolgáltatásokat indítottunk el, számos folyamatot megkönnyítettünk, amelyek segítettek a jelenlegi ügyfeleknek szó szerint „kirágni” az új alkalmazásokat és vezetőket.

    Májusban sokan kezdtek visszatérni a megszokott munkaidőhöz, júniusban pedig elértük az előző forgalmi szintet.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Andrei
    Shumilov, internetes marketingszakember

    Üzleti folyamatainkat nem érinti a COVID-19: 2017 óta a csapatom és én távolról dolgozunk. Az első hullámban a “kockázati csoport” (éttermek, szalonok stb.) Ügyfelek egy része teljesen elutasította a hirdetést. Ennek megfelelően a bevételeink is csökkentek. Hasonló volt a helyzet az ólmokkal: számuk csökkent, míg a költségek növekedtek.

    A munka folytatásához letiltottuk kapcsolódó szolgáltatásaink reklámozását, és csak a fő – a kontextus szerinti reklámot hagytuk meg. Dolgoztunk a webhely átalakításán és felépítésén is, és 50% -kal megnöveltük a hirdetési költségvetést. Ennek köszönhetően új ügyfelek jelentek meg.

    Azok számára, akik továbbra is együttműködtek velünk az elszigeteltség során, kedvezményt kínáltunk, amelyet 3 hónapon belül fel lehet használni. Most a szokásos módon dolgozunk.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    AGGO csapat

    Koronajárás ideje van: összezárva és barátságosan. Körülbelül 10% -os lehívásunk volt (nem ijesztő). Szabadidőt használtak fel a belső folyamatok optimalizálására. Elkezdtük az A2A formátum fejlesztését: egyfajta szoros közösséget szerveztünk az affiliate programban, 3 hosszú távú szerződést írtunk alá, együtt fejlődünk és megosztjuk szakértelmünket.

    Októberben és novemberben élénken mentek a dolgok, sok munka volt. Decemberben ez a tendencia folytatódik, több kérés érkezik hirdetések közösségi hálózatokon történő elindítására. Megváltoztattuk az oldalt is, elkezdtük fejleszteni a videoprodukciót és mélyebben belemerültünk a versenyképes intelligenciába.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Evgeniya
    Fedoseeva, az MVH Digitális Ügynökségek Fejlesztési Egyesületének társalapítója

    Gyors döntéshozatal a bizonytalansággal szemben a legnehezebb dolog volt 2020-ban.

    Az offline üzletágnak meglehetősen nagy szegmense volt, és a karantén kezdetével ezek a vállalatok befagyasztották a költségvetést vagy fizikailag bezárták. Ezért új ügyfeleket kellett keresni.

    A világjárvány kezdetén mi – a piac sok kollégájához hasonlóan – elkezdtünk különleges ajánlatokat indítani bizonyos iparágak számára. Megpróbáltuk felkutatni azokat, akik online járnak, és felajánlotta, hogy segít nekik a folyamatban. Rögtön el kell mondanom, hogy egyáltalán nem “lőtt”. Minden erőfeszítés hiábavaló volt: vagy későn “ébredtünk”, vagy ezek az ügyfelek bekapcsolták a “teljes gazdaság” módot.

    Az emberek válaszoltak néhány olcsó és legáltalánosabb javaslatra, de közülük csak néhány maradt velünk. Csak rossz ügyfélkörbe kerültünk: eltérő kéréseik és logikájuk van, munkamódszereink nem felelnek meg nekik.

    Mint mindenki máshoz, voltak kérdések és félelmek: mi fog történni, lesz-e pénzük az embereknek, hogyan reagál a vállalkozás a karanténintézkedésekre? Nagyon sok energiába került a rossz gondolatokkal való megbirkózás és a hipotézisek új körülmények között történő tesztelése. De megcsináltuk. Mint a digitális piacunk nagy részéhez, azt hiszem.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Kirill
    Ancsakov, az Optimizer Ügynökség projektmenedzsere

    Két fő kihívás volt. Az első (ne hidd!) Online megbeszéléseket tartani. Sok ügyfél nem akart videohívást kezdeményezni a Zoomban, úgy vélték, hogy a figyelem fókusza elmosódott, valaki elterelheti a figyelmét, semmire sem emlékeznek stb. De a “biztonságosabb és gyorsabb online” érvek beváltak. Nemcsak az ügyfeleket kellett újjáépítenem, hanem engem is: megszoktam, hogy mindenkivel személyesen kommunikálok.

    A második kihívás a csapat morálja. Ha távolról dolgozik, akkor egyedül dolgozik, még akkor is, ha családja és háziállata a közelben van. Nem tud felkelni, és elmehet egy kollégához, hogy kérdezzen valamit. Nem tud megbeszélést tartani és gyorsan dönteni valamiről.

    Ennek a kihívásnak való megfelelés érdekében a pénteki Zoom találkozókat az egész csapat számára megtartottuk. A hivatalos rész mellett informális kommunikáció is zajlik: játszhatsz valamit, vagy csak beszélgethetsz.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Danil
    Simonov, a Taktika teljesítménymarketing ügynökség vezérigazgatója

    A járvány meglepetés volt számunkra, nem pedig kihívás. Igen, voltak valamikor flopok, mert a fitneszipar ügyfelei drámai módon csökkentették hirdetési kiadásaikat: erősen sújtották őket a korlátozások. Voltak ügyfelek az esemény szférájából: a Quartet I érkeznie kellett volna, de végül még a költségvetésüket sem kapcsoltuk le, mert a COVID-19 elkezdődött, minden eseményt lemondtak.

    Emiatt márciusban süllyedt a bevétel, csökkenteni kellett a költségeket, hogy ne maradjanak mínuszban.

    Üzleti szempontból a legnehezebb az iroda feladása és a távmunkára váltás. Ennek eredményeként a kezünkbe játszott: most nem korlátozódhatunk a földrajzra, hanem azokat az embereket választhatjuk, akik valóban megfelelnek számunkra értékek, kompetenciák és szellem szempontjából.

    Néhány üzleti folyamatot is fel kellett építenünk: ami önmagában működik az irodában, az távolról már előírja a szabályozásokat. A Bitrix24-et használjuk kommunikációhoz és feladatok beállításához.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Vladimir
    Pivulsky, a MediaContext Agency ügyvezető partnere

    Higgyen és fektessen be az emberekbe, a csapatába! Beszéljen nyíltan a problémákról, és keresse közösen a megoldásokat.

    A bevételek 40% -os csökkenése miatt alkalmazottaink KPI-ját ki kellett igazítanunk, hogy ne bocsássunk el senkit. Ez segített: a legelején a munkavállalók fizetése 20-25% -kal csökkent, de pár hónap múlva minden rendben volt.

    Emellett kedvezményeket biztosítottak az ügyfeleknek a lezárási időre, felhagytak a felesleges kiadásokkal, és egy kisebb irodába költöztek. És ami a legfontosabb: megtartottuk a csapatot és a küzdőszellemet!

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Nikita
    Antonov, az “Alfa.Site” ügynökség alapítója

    Az idei év fő kihívása a válság leküzdése, mint a világ legtöbb lakosa számára.

    2019 végén, az ügynökség fennállásának 5 éve alatt, először alakítottam ki egy elég egyértelmű promóciós stratégiát, amelyet 4 hónap után rézmedencével borítottak be. A legnehezebb az volt, hogy elváltam az alkalmazottaktól, akiket a normál időkben megtartottam volna.

    Újra összpontosítottunk a gyors és olcsó megoldások értékesítésére. De ugyanakkor a pályázatok több mint felét kiszűrtük, mert még az eligazítás szakaszában megértettük, hogy az online reklám elindítása ezekben az esetekben nem segít. Az alapelvek pedig nem teszik lehetővé a könnyű pénz kifosztását.

    Általánosságban elmondható, hogy ezen 8 hónap alatt intenzív tárgyalásokat folytattam, és több mint 5 évvel korábban nehéz döntéseket hoztam.

    Mi változik az ügynökségek és szabadúszók munkájában 2021-ben

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Szergej
    Erofejev, a “Mediasfera” vállalatcsoport fejlesztési igazgatója

    Hazánkban, hasonlóan más ügynökségekhez, a munkában bekövetkezett változások a fő „bálnákat” – vonzást, megtartást, szolgálatot és csapatot – érintik.

    Ha a vonzerőről beszélünk, folytatjuk a jelenlegi csatornák fejlesztését és újak tesztelését. Ne feledje, hogy ez az év (különösen az év második fele) egy folyamatos teszt volt, és a tesztek érdekes eredményeket hoztak. Mint fentebb mondtam, a divíziók vezetői “stratégiai ütemterveket” alakítottak ki, amelyek keretében blokkot dolgoztak ki új termékek létrehozásával.

    Megőrzés: itt talán nem mondok semmi újat, mivel minden ügynökség a szolgáltatás fejlesztésén dolgozik, és ez közvetlenül érinti az ügyfél LTV-jét. Ez most kiemelt terület, mivel mindannyian tudjuk, hogy egy új ügyfél vonzása sokkal drágább, mint a jelenlegi megtartása. Ezért a figyelem középpontjába a belső szolgáltatás és az ügyfél-interakció minősége kerül. A projektvezérlés új eszközeivel is próbálkozunk (például automatikus műszerfalakkal).

    A csapat a mi mindenünk. Így vagy úgy, távolról mindannyian kevésbé kezdtünk kommunikálni. Fontos mindent megtenni, hogy az alkalmazottak csapatnak érezzék magukat, és ne külön harci egységként.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Elena
    Chervonets, szabadúszó, chervonets.pro

    Számomra semmi sem változik az új évben. Mindig a maximális eredményekre koncentráltam az ügyfél költségvetésén belül. Az egyetlen különbség az, hogy az elmúlt évben sokan csökkentették ezeket a költségvetéseket.

    Valószínűleg kibővítem a csapatot, hogy több ügyféllel dolgozzak. Ez új kihívás számomra, mivel megszoktam, hogy egyedül dolgozom. De látom, mennyire érdekli a piacot a magas színvonalú szakértők iránt: a válság idején is egyre sürgetőbb a jó marketingesek és a fizetett forgalmi szakértők iránti igény.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Ilkhom
    Chakkanbaev, szabadúszó, Seopulses

    Jövőre azt tervezem, hogy még jobban automatizálom a folyamatokat. Ez felszabadítja az időt a reklámkampányok optimalizálására, a hibák kockázatának csökkentésére és a hirdetésekről szóló jelentések gyorsabb elkészítésére.

    Folytatom az új hirdetési rendszerek (például a TikTok Ads és a Yandex Zen), a formátumok és a kampánytípusok (például a Discovery Ads és az intelligens Shopping-kampányok) kísérletezését is.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Konstantin
    Dotsenko, a DIGIMATIX vezetője

    Az ügynökségi tevékenység mellett most aktívan kidolgozunk egy külön irányt a fizetős modulok és sablonok fejlesztésére a CMS “1C-Bitrix” számára. Már több mint tíz megoldásunk van, amelyekre igény van az ügyfelek és a partnerek körében.

    Az online hirdetési részleg új hirdetési rendszerekkel és eszközökkel (például a TikTok Ads és az eLama új eszközei) kíván együttműködni. A kollégák értékelik hatékonyságukat, és kereskedelmi javaslatokat dolgoznak ki az ügyfelek számára.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Anton
    Medvegyev, a Co-Versia vezérigazgatója

    Az elkövetkező évben először nem terveztem éves vámemelést, legalábbis a világjárvány végéig és a gazdaság pozitív elmozdulásainak megjelenéséig.

    A videó formátum továbbra is felhívja a felhasználók figyelmét, így 2021-ben a reklám, a PR és még a SEO sem lehetetlen videotartalom előállítása nélkül. Ezért a videó még nagyobb lesz, erre készen állok.

    Talán jövőre a távoli interakció megszervezése bekerül az ügynökség marketing “firmware” komplexumába: vagyis nemcsak a CRM megvalósításához, hanem az online telefonálás beállításához is, hogy például az értékesítési vezetők otthon készítsenek megrendeléseket, és már a munkatársak a logisztikai és a termelés a helyszínen szerelte össze.

    Egyelőre ügyfeleimmel továbbra is abban reménykedünk, hogy ezek a karantén nehézségek átmenetiek.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Ilya
    Rusakov, az impulse.guru ügynökség alapítója és vezetője

    Ebben az évben elkezdtük megváltoztatni a munka szemléletét, és számos új szolgáltatást indítottunk. Sajátos résekbe is belemélyedtünk: a különböző területeken szerzett tapasztalatainknak köszönhetően használhatjuk a megszokott forgalmi forrásokat, ugyanakkor pontot és hűvös megoldásokat kínálunk.

    Korábban csak keresési marketinggel és keresési reklámmal foglalkoztunk. Most célzott reklámozásra kínálunk szolgáltatásokat, webhelyeket fejlesztünk a Tildán.

    2021-re vonatkozó stratégia az, hogy tovább fejlessze és gyors megoldásokat kínáljon az ügyfeleknek.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Andrei
    Shumilov, internetes marketingszakember

    A következő év tervei:

    • Készítsen céloldalakat és marketing stratégiákat (és erősítse pozícióit ezeken a területeken).

    • Frissítse weboldalunk kialakítását.

    • Tesztelje az új hirdetési csatornákat. Például a YouTube bloggerek hirdetéseit.

    • Folytassa a tartalommal való munkát, mivel az ügyfelek aktívan érkeznek a közösségi hálózatokból és a YouTube-csatornáról.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    AGGO csapat

    Az ünnepek előtt örömet szerezünk ügyfeleinknek: ellenőrizzük a hirdetési kampányok összes beállítását. Ezt követően menjünk a weboldalunkra és az eseteinkre. Az esetek fontos dolog, amelyekre állandóan nincs elegendő időnk.

    Új szolgáltatásokat indítunk és bővítjük a csapatot. Külön szolgáltatási csomagokat is szeretnénk létrehozni, kész szolgáltatásokkal, kutatásokkal és forgatókönyvekkel a különböző területek számára.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Evgeniya
    Fedoseeva, az MVH Digitális Ügynökségek Fejlesztési Egyesületének társalapítója

    2021-ben felelősségteljesebben fogjuk megközelíteni saját marketing és fejlesztési stratégiánkat. 2020 bebizonyította, hogy megfizethetetlen luxus, ha nem rendelkezik ellenőrzött ajánlattételi és értékesítési forrással. Hat hónapja keményen dolgozunk a saját promóciónkon.

    Vannak már bizonyos sikerek: 4 nagy (120 dia) tanulmányt készítettek a különböző iparágakból, és 2-et publikáltak. Elkezdtük szisztematikusan közzétenni az anyagokat a különféle médiumokban, végül felvettük saját közösségi hálóinkat és frissítettük az oldalt. Áttekintettük az összes alapvető dolgot – közönségportrék, helymeghatározás, szolgáltatási csomag. Frissített becslések és kereskedelmi javaslatok.

    Rengeteg munka vár még ránk, de hat hónap alatt sokat tettünk. Először is segített megérteni erősségeinket és ügyfeleink problémáit. Kívánjuk más ügynökségeknek, hogy lépjenek ezen az úton. Talán csak egy ilyen megközelítés képes megvédeni (amennyire csak lehetséges) a különféle meglepetésektől.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Kirill
    Ancsakov, az Optimizer Ügynökség projektmenedzsere

    Az új évben:

    • Tervezzük a helymeghatározás megváltoztatását és a termékszemlélet alkalmazását: megkérdezzük az ügyfeleket, hogy mi a fontos számukra és mi nem.

    • Optimalizáljuk az erőforrásokat, és célzottabb és olcsóbb ajánlatot fogunk tenni a célzás, a kontextus és a SEO szempontjából.

    • Fektetünk a saját projektmenedzsment-rendszerünk fejlesztésébe.

    • Térjünk rá a tartalomra: azt tervezzük, hogy elkészítünk egy ingyenes SEO tanfolyamot, és feltesszük a YouTube-ra. Lássuk, mekkora forgalmat hoz.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Danil
    Simonov, a Taktika teljesítménymarketing ügynökség vezérigazgatója

    Most csak a forgalommal és az ólomképzés beállításával foglalkozunk. Talán a következő évben tartalommal és SMM-mel foglalkozunk, közösséget építünk, az elkötelezettségen dolgozunk.

    El akarjuk kezdeni az együttműködést az infóiskolákkal, és az ügynökségen belül külön területté szeretnénk tenni. Eddig mindenki számára ügynökség vagyunk, de több munkacsoport megszervezését tervezzük, amelyek mindegyike egy adott résszel fog foglalkozni: fitnesz, ingatlan, szépségszalonok, információs üzlet és így tovább.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Vladimir
    Pivulsky, a MediaContext Agency ügyvezető partnere

    Bővítést tervezünk és szolgáltatáscsomagokat kínálunk az ügyfélfülkék számára. Az elemzésre és az átlátható ügyfélszolgálatra fogunk összpontosítani. Fektetünk az alkalmazottakba és képzésükbe, többet pihenjünk a csapattal.

    Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Nikita
    Antonov, az “Alfa.Site” ügynökség alapítója

    Jelenleg az újrapozicionálás folyamatában vagyunk: a kis- és középvállalkozások számára készült megoldásokra összpontosítunk, amelyek gyors és kiszámítható eredményeket hoznak.

    Nagyobb figyelmet fogunk fordítani az SMM-re és a célzott reklámozásra. A TikTok Ads-ben már teszteljük a reklámozást több ügyfél számára.

    Összegezve

    Reméljük, hogy a fenti tippek segítenek egy hatékony terv elkészítésében a következő évre. Gratulálunk a közelgő ünnepekhez, és azt kívánjuk, hogy 2021 könnyebb, jobb és nyugodtabb legyen, mint 2020!

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan nyithat meg egy ügynökség új irányt az Instagram és a Facebook hirdetéseihez, és hogyan kereshet többet
    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok A Yandex.Direct hatékonyságának javítása 2020. december 8-tól - eLama

    Látogasson el ide:

    • nézze meg az eLama társult programot ügynökségek és szabadúszók számára;
    • próbáljon ki új eszközöket: ezek segítenek Önnek gyorsan és egyszerűen elindítani a kiváló minőségű hirdetéseket;
    • képezze az alkalmazottakat és fejlessze képességeiket az ingyenes webes szemináriumokon.

    Alacsony ajánlatok, magas konverziók és boldog év!

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában