More

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    Ebben az esetben elmondjuk, hogyan népszerűsítették a prémium lámpák offline üzletét, milyen eszközöket használtak és milyen eredményeket értek el.

    Bevezető rész

    Vevő

    A RegenBogen egy német könnyű multi-market lánc, amelyet 2012 óta képviselnek Oroszországban.

    A munkát a Full Service szabvány szerint végzik. Több mint 2000 csillár, lámpa, gyertyatartó, állólámpa, asztali lámpa kerül bemutatásra az üzletekben. A márkának négy offline üzlete van négy orosz városban (a franchise-áruházak kivételével):

    • Moszkva – 5 üzlet;
    • Szentpétervár – 3 üzlet;
    • Krasznodar – 1 üzlet;
    • Rostov-on-Don – 1 üzlet.

    A kliens feladata

    Az ügyfél azt a célt tűzte ki célul, hogy növelje a potenciális vásárlók számát a RegenBogen kiskereskedelmi üzletekben .

    Célkitűzések

    A cél elérése érdekében úgy döntöttünk, hogy elindítjuk a következő eszközöket:

    • kiemelt elhelyezés a Yandex.Maps oldalon;
    • Csapok az útvonal mentén a Yandex.Navigator és a Yandex.Maps alkalmazásban;
    • helyi célzás 500 méterre a kiskereskedelmi üzletektől;
    • helyi kampányok a Google Ads szolgáltatásban.

    Ebben az esetben részletesen leírjuk, hogyan dolgoztunk a helyi kampányokkal a Google Ads szolgáltatásban: mik ezek, miért van szükség rájuk, mire van szükség az indításhoz és milyen eredményeket lehet elérni.

    Problematikus

    A koronavírus-járvány nemcsak az ország és a világ gazdasági helyzetét érinti hátrányosan. Megváltoztatta az emberek életét és vásárlási szokásait is. A lakosság jelentős része megváltoztatta a munka formátumát, és átvált offline módról online. Ezért most különösen fontos, hogy tartsa az ujját a pulzuson, és mindig a potenciális vásárlók láthatóságának terepén tartózkodjon az interneten.

    Projekt időszaka

    2020 novemberének vége.

    Az eset megvalósításának leírása és az optimális megoldás megtalálása

    Helyi kampányok

    A helyszíni kampányok egy külön kampánytípus a Google Ads szolgáltatásban, amelynek célja a potenciális ügyfelek boltba vagy irodába terelése. A Google szerint a látogatók 81% -a használja a keresést, mielőtt meglátogatna egy üzletet, 76% -uk felkeresi a márka webhelyét vagy alkalmazását, 44% -uk online videókat néz.

    OLVASS TOVÁBB:  Kép szerzői joga: mely képek használhatók

    A helyi kampányok működése : A Google a hirdetési kampányba előre betöltött elemekből állítja össze a hirdetéseket. A gépi tanulás alapján az algoritmusok azoknak a felhasználóknak mutatják meg őket, akik nagyobb valószínűséggel keresik fel az Ön offline üzletét.

    A hirdetések az alábbiak szerint jeleníthetők meg:

    • keresés;
    • CCM;
    • Google térkép;
    • Youtube.

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    A helyi kampány elindításához 5 előfeltétel szükséges:

    1. Összekapcsolta a Google Cégem-fiókokat a Google Ads szolgáltatással vagy egy testreszabott társult URL-címek kiterjesztéssel.
    2. Helyi konverziós műveletek (automatikusan létrejönnek, ha kapcsolat van GMB vagy partner címmel).
    3. A fiókjában lévő kampányok teljes napi költségkerete legalább 300 USD / nap.
    4. Legalább 100 kattintás a mobileszközről vagy utazási útvonalról érkező hívásokra az elmúlt 30 nap során.
    5. Videoklip.

    Nagy elhelyezések esetén – azok az ügyfelek, akik az elmúlt 30 napban legalább 500 ezer kattintást vagy 6 ezer konverziót értek el, csatlakoztathatnak egy speciális mérőeszközt – a bolti értékesítés mérését. További részletek itt találhatók.

    OLVASS TOVÁBB:  SEO hibák, amelyek megakadályozzák a webhelyek rangsorolását a keresésben

    Helyi kampány felállítása előtt elkészítettük a hirdetési elemek maximális számát:

    • 5 cím és leírás;
    • 20 kép,
    • cselekvésre ösztönzés;
    • videó.

    Minden városhoz címcsoportokat állítunk fel a „város összes üzlete = 1 RK” logika szerint. 4 hirdetési kampányt kaptunk 10 címre. A helyi kampányokban csak egy stratégia áll rendelkezésre – “Maximális konverziós érték”, és ezt választották. Helyi műveletek: Útvonalak az átalakításhoz.

    A statisztikák gyűjtése közben, a csoport szintjére “esve”, láthatja, hogyan működik a kampány ez vagy az eleme. Ez a funkció lehetővé teszi az alacsony hatékonyságú elemek cseréjét újakkal.

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    eredmények

    A helyi kampányok 182 konverziót hoztak, átlagos konverziónkénti költség 70–80 rubel. A képernyőn egy hét időtartama:

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    Ugyanebben az időszakban 200 konverziót értek el az egyéb aktív RK-fiókoknál. Más szavakkal, a helyi kampányok konverziós aránya 91% volt.

    OLVASS TOVÁBB:  2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Ügy egy offline üzlet látogatóinak számának növelésére

    Amint a statisztikák azt mutatják, az útvonalak nagy részét lefektették:

    • a legnagyobb moszkvai RegenBogen üzletbe – az összes konverzió 35% -a;
    • egy boltba Rostov-on-Don-ban – az összes konverzió 24% -a;
    • egy krasznodari üzletbe – az összes konverzió 19% -a.

    PS Ha a helyi kampányok elindítása után nincs vagy nagyon kevés konverzió van, ne rohanjon idegesnek. Késedelem lehet a kijelzőn. Teljesen normális, ha a konverziók hosszú ideig tartanak, különösen a Helyi műveletek: Útvonalak konverzió típusa magában foglalja az Útvonaltervezés gombra kattintást minden olyan Google-hirdetésnél, amelynek helye van, vagy bármely Google-szolgáltatásban, miután megnézte a hirdetést. Ennek megfelelően egy személy 15-én kaphatott útvonalat, de ha a hirdetésre való kattintás 11-én volt, akkor az átalakítás ugyanazon a napon (11-én) jelenik meg.

    Következtetések és ajánlások

    A helyi kampányok remek eszközök arra, hogy vonzzák a potenciális vásárlókat egy offline üzletbe vagy irodába. Esetünkben az összes konverzió több mint 86% -át segítették útvonalon keresztül, ami kiváló eredmény.

    A helyi kampányok sikeres elindításához javasoljuk:

    1. Adjon meg a Google-nak a lehető legtöbb adatot, hogy megfeleljen üzleti igényeinek.
    2. Futtasson legalább 5 helyet egy fiókban.
    3. Tesztelje az RK-t legalább 30 napig.
    4. Ne felejtsen el alacsony hatékonyságú elemeket cserélni. Akciók és kedvezmények alatt is.
    5. A legjobb hatékonyság érdekében dolgozzon ki egy USP-t, amelyet minden kreatív közvetít: grafikus és video egyaránt. Például 5% kedvezmény minden üzletlátogató számára. Ez további motivációt ad arra, hogy vásároljon tőled.
    6. Ha lehetséges, hasonlítsa össze az eredményeket a helyi kampányok indítása előtt és után.

    Ne felejtsük el, hogy a Google Ads helyi kampányai meglehetősen új eszköznek számítanak, ami azt jelenti, hogy itt nem túl nagy a verseny, és olcsó konverziókat érhet el.

    Köszönjük az olvasást, mindenki a világon!

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában