Ebben az esetben elmondjuk, hogyan népszerűsítették a prémium lámpák offline üzletét, milyen eszközöket használtak és milyen eredményeket értek el.
Bevezető rész
Vevő
A RegenBogen egy német könnyű multi-market lánc, amelyet 2012 óta képviselnek Oroszországban.
A munkát a Full Service szabvány szerint végzik. Több mint 2000 csillár, lámpa, gyertyatartó, állólámpa, asztali lámpa kerül bemutatásra az üzletekben. A márkának négy offline üzlete van négy orosz városban (a franchise-áruházak kivételével):
- Moszkva – 5 üzlet;
- Szentpétervár – 3 üzlet;
- Krasznodar – 1 üzlet;
- Rostov-on-Don – 1 üzlet.
A kliens feladata
Az ügyfél azt a célt tűzte ki célul, hogy növelje a potenciális vásárlók számát a RegenBogen kiskereskedelmi üzletekben .
Célkitűzések
A cél elérése érdekében úgy döntöttünk, hogy elindítjuk a következő eszközöket:
- kiemelt elhelyezés a Yandex.Maps oldalon;
- Csapok az útvonal mentén a Yandex.Navigator és a Yandex.Maps alkalmazásban;
- helyi célzás 500 méterre a kiskereskedelmi üzletektől;
- helyi kampányok a Google Ads szolgáltatásban.
Ebben az esetben részletesen leírjuk, hogyan dolgoztunk a helyi kampányokkal a Google Ads szolgáltatásban: mik ezek, miért van szükség rájuk, mire van szükség az indításhoz és milyen eredményeket lehet elérni.
Problematikus
A koronavírus-járvány nemcsak az ország és a világ gazdasági helyzetét érinti hátrányosan. Megváltoztatta az emberek életét és vásárlási szokásait is. A lakosság jelentős része megváltoztatta a munka formátumát, és átvált offline módról online. Ezért most különösen fontos, hogy tartsa az ujját a pulzuson, és mindig a potenciális vásárlók láthatóságának terepén tartózkodjon az interneten.
Projekt időszaka
2020 novemberének vége.
Az eset megvalósításának leírása és az optimális megoldás megtalálása
Helyi kampányok
A helyszíni kampányok egy külön kampánytípus a Google Ads szolgáltatásban, amelynek célja a potenciális ügyfelek boltba vagy irodába terelése. A Google szerint a látogatók 81% -a használja a keresést, mielőtt meglátogatna egy üzletet, 76% -uk felkeresi a márka webhelyét vagy alkalmazását, 44% -uk online videókat néz.
A helyi kampányok működése : A Google a hirdetési kampányba előre betöltött elemekből állítja össze a hirdetéseket. A gépi tanulás alapján az algoritmusok azoknak a felhasználóknak mutatják meg őket, akik nagyobb valószínűséggel keresik fel az Ön offline üzletét.
A hirdetések az alábbiak szerint jeleníthetők meg:
- keresés;
- CCM;
- Google térkép;
- Youtube.
A helyi kampány elindításához 5 előfeltétel szükséges:
- Összekapcsolta a Google Cégem-fiókokat a Google Ads szolgáltatással vagy egy testreszabott társult URL-címek kiterjesztéssel.
- Helyi konverziós műveletek (automatikusan létrejönnek, ha kapcsolat van GMB vagy partner címmel).
- A fiókjában lévő kampányok teljes napi költségkerete legalább 300 USD / nap.
- Legalább 100 kattintás a mobileszközről vagy utazási útvonalról érkező hívásokra az elmúlt 30 nap során.
- Videoklip.
Nagy elhelyezések esetén – azok az ügyfelek, akik az elmúlt 30 napban legalább 500 ezer kattintást vagy 6 ezer konverziót értek el, csatlakoztathatnak egy speciális mérőeszközt – a bolti értékesítés mérését. További részletek itt találhatók.
Helyi kampány felállítása előtt elkészítettük a hirdetési elemek maximális számát:
- 5 cím és leírás;
- 20 kép,
- cselekvésre ösztönzés;
- videó.
Minden városhoz címcsoportokat állítunk fel a „város összes üzlete = 1 RK” logika szerint. 4 hirdetési kampányt kaptunk 10 címre. A helyi kampányokban csak egy stratégia áll rendelkezésre – “Maximális konverziós érték”, és ezt választották. Helyi műveletek: Útvonalak az átalakításhoz.
A statisztikák gyűjtése közben, a csoport szintjére “esve”, láthatja, hogyan működik a kampány ez vagy az eleme. Ez a funkció lehetővé teszi az alacsony hatékonyságú elemek cseréjét újakkal.
eredmények
A helyi kampányok 182 konverziót hoztak, átlagos konverziónkénti költség 70–80 rubel. A képernyőn egy hét időtartama:
Ugyanebben az időszakban 200 konverziót értek el az egyéb aktív RK-fiókoknál. Más szavakkal, a helyi kampányok konverziós aránya 91% volt.
Amint a statisztikák azt mutatják, az útvonalak nagy részét lefektették:
- a legnagyobb moszkvai RegenBogen üzletbe – az összes konverzió 35% -a;
- egy boltba Rostov-on-Don-ban – az összes konverzió 24% -a;
- egy krasznodari üzletbe – az összes konverzió 19% -a.
PS Ha a helyi kampányok elindítása után nincs vagy nagyon kevés konverzió van, ne rohanjon idegesnek. Késedelem lehet a kijelzőn. Teljesen normális, ha a konverziók hosszú ideig tartanak, különösen a Helyi műveletek: Útvonalak konverzió típusa magában foglalja az Útvonaltervezés gombra kattintást minden olyan Google-hirdetésnél, amelynek helye van, vagy bármely Google-szolgáltatásban, miután megnézte a hirdetést. Ennek megfelelően egy személy 15-én kaphatott útvonalat, de ha a hirdetésre való kattintás 11-én volt, akkor az átalakítás ugyanazon a napon (11-én) jelenik meg.
Következtetések és ajánlások
A helyi kampányok remek eszközök arra, hogy vonzzák a potenciális vásárlókat egy offline üzletbe vagy irodába. Esetünkben az összes konverzió több mint 86% -át segítették útvonalon keresztül, ami kiváló eredmény.
A helyi kampányok sikeres elindításához javasoljuk:
- Adjon meg a Google-nak a lehető legtöbb adatot, hogy megfeleljen üzleti igényeinek.
- Futtasson legalább 5 helyet egy fiókban.
- Tesztelje az RK-t legalább 30 napig.
- Ne felejtsen el alacsony hatékonyságú elemeket cserélni. Akciók és kedvezmények alatt is.
- A legjobb hatékonyság érdekében dolgozzon ki egy USP-t, amelyet minden kreatív közvetít: grafikus és video egyaránt. Például 5% kedvezmény minden üzletlátogató számára. Ez további motivációt ad arra, hogy vásároljon tőled.
- Ha lehetséges, hasonlítsa össze az eredményeket a helyi kampányok indítása előtt és után.
Ne felejtsük el, hogy a Google Ads helyi kampányai meglehetősen új eszköznek számítanak, ami azt jelenti, hogy itt nem túl nagy a verseny, és olcsó konverziókat érhet el.
Köszönjük az olvasást, mindenki a világon!