More

    Tüskék és cseppek benyomások Yandex. Közvetlen: miért fordulnak elő, hogyan kell ellenőrizni őket

    Gyakran előfordul, hogy egy bizonyos idő alatt a kampány benyomásainak száma drámaian megnő vagy csökken. Néha furcsának vagy abnormálisnak tűnhet,de szinte mindig vannak okai. Beszélünk róluk ebben a cikkben.

    Ingyenes kampányok indítása

    Amikor ingyenesen feltölti az eLama egyenlegét 10,000 ₽ összegben, kampányokat hozunk létre az Ön számára Yandex.Yandex. közvetlen.

    Hagy egy kérést

    A fő oka a csökkenés, valamint a túlfeszültség benyomások

    Nézzük meg, miért tűnnek el gyakran a benyomások,vagy éppen ellenkezőleg, élesen nőnek.

    1. ok: a kampány vagy a hirdetés beállításainak módosítása

    A megjelenítések csökkenésének vagy tüske leggyakoribb oka a hirdetési kampány vagy az egyéni hirdetés beállításainak megváltoztatása. Új stratégia, a napi költségvetés és az ajánlatok kiigazítása, a megjelenítési régió és a menetrend módosítása-mindez befolyásolhatja a kapott forgalom összegét.

    Például a hirdetési hálózatokban a reach-ot elsősorban a kattintásonkénti költség befolyásolja. Ha a hirdető növeli az ajánlatot, a hirdetések megjelenhetnek a hálózat több webhelyén. Ha az ajánlat csökken, a lefedettség is szűkülhet.

    A Yandex kampányaiban végzett műveletek nyomon követése kényelmes funkcióval rendelkezik-a változások története. Megtalálható a kampány beállításaiban.

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    A változási előzmények nem követik az ajánlatokat, kulcsszavakat vagy hirdetési szövegeket tartalmazó műveleteket. Ezért javasoljuk, hogy írjon le mindent, amit csinál egy Jegyzettömbben vagy fájlban, hogy megértse, mi vezetett a megjelenítések csökkenéséhez vagy tüskéjéhez.

    2. ok: a statisztikák felhalmozódnak a YAN kampányaiban

    A Yan kampányaiban a legelején általában sok benyomás van. Ezután a rendszer statisztikákat gyűjt, letiltja a nem hatékony webhelyeket és közönséget. A megjelenítések száma csökken, de a kampány hatékonysága általában növekszik. Ezért egy ilyen hanyatlásnak inkább boldognak kell lennie.

    3. ok: nincs elég pénz a mérlegben

    Például, ha a költségvetést elköltik, de a pénzt még nem írták jóvá. Ezen a ponton a rendszer az újonnan érkezőkig nem jeleníti meg hirdetéseit. Továbbá, ha nincs sok pénz az egyenlegen, a rendszer mesterségesen korlátozhatja a benyomásokat annak érdekében, hogy “megnyújtsa”őket.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet optimalizálni a hirdetési kampányokat Yandex.Yandex. közvetlen

    4. ok: elutasított hirdetések

    A negyedik ok az elutasított hirdetések vagy csoportok megjelenése a “nem a felhasználói érdekek és a közönség kiválasztási feltételei alapján jelenik meg”címkével.

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    Előfordul, hogy a Yandex moderálása elutasítja egyes hirdetéseket, vagy a kampány aktiválása után “kevés megjelenítés” státuszt rendel hozzájuk, a hirdetőnek pedig nincs ideje nyomon követni. Ha egyes hirdetések egy ideig nem jelennek meg, akkor a megjelenítések száma csökkenhet.

    Ha ilyen hirdetések jelennek meg a kampányokban, az eLama ajánló megmutatja őket, valamint ellenőrzi a kampányok hibáit, és megmondja, hogyan kell kijavítani őket.

    5. ok: szezonális áruk és szolgáltatások

    A szezon során egyes termékek és szolgáltatások növelik a keresletet, ezzel együtt a benyomásokat. Például, ha téli kalapokat árusít, akkor tavasszal kevésbé igényelnek, illetve a hirdetési benyomások is kevésbé válnak. Ha nem tudja pontosan megjósolni, hogy a témája szezonális ugrással vagy visszaeséssel jár-e, javasoljuk, hogy nézze meg lekérdezési előzményeit a Wordstat alkalmazásban.

    OLVASS TOVÁBB:  Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    6. Ok: Verseny

    A Yandex. Közvetlen, csak egy versenytárs megjelenése magasabb ajánlattal elegendő a benyomások számának csökkentéséhez. Ezért folyamatosan ellenőrizze, hogy az ajánlat elegendő-e a lefedettség magas százalékához. És ha nem, időben frissítse őket.

    Az ajánlatkezelést az eLama bid Managerre bízhatja. Az eszköz automatikusan frissíti az ajánlatokat a beállított szabályok szerint.

    Ok 7: sklikivanie

    A megjelenítések száma a hirdetések összekapcsolása miatt is növekedhet. Vagyis amikor egy személy vagy egy speciális program szándékosan megtalálja hirdetéseit, rákattint rájuk, míg az ilyen kattintások nem hoznak konverziót. Ez ritkán fordul elő kampányokkal. Megmondjuk, hogyan lehet felismerni a kattintásokat, valamint megvédeni hirdetéseit a cikkben.

    Hogyan határozható meg a megjelenítések csökkenése

    Először is, nézd meg a” Jelentés varázsló “a” statisztika ” fülön Yandex. Közvetlen. Kényelmes összehasonlítani a mutatókat különböző időszakokban.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet kijavítani a hirdetéseket a Direct Commander segítségével

    Kattintson az időszakok összehasonlítása elemre, majd válassza ki az elemezni kívánt időszakokat:

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    Fontos, hogy az időszakok azonosak legyenek: ha egy hetet választott az a időszakra, akkor a B időszaknak azonosnak kell lennie. Ellenkező esetben az összehasonlítás helytelen lesz, az adatok nem használhatók elemzésre.

    Ezután adja meg a kívánt szeleteket és oszlopokat.

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    Az összes beállítás után megjelenik egy kész jelentés. Ebben a példában látható a benyomások nyilvánvaló csökkenése az A. időszakban.

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    Ha az ellenkódot a kampányparaméterek határozzák meg, akkor a megjelenítések csökkenése és növekedése a Metricában is megfigyelhető.

    Fontos: ha ki szeretné értékelni a forgalmat a Yandexből.Közvetlen, válassza ki a jelentések a Yandex. Közvetlen csoport a Yandexben. Metrica. Ezek a jelentések nem veszik figyelembe a Yandex által érvénytelenített kattintásokat.Közvetlen, amely nem szerepel a statisztikáiban. Például a “közvetlen, összefoglaló” jelentésben, mint a “Jelentés varázsló”, összehasonlíthat két időszakot, konfigurálhatja a szükséges oszlopokat.

    OLVASS TOVÁBB:  Yandex. Közvetlen kampány varázsló hirdetések elindításához

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    A “közvetlen, összefoglaló” jelentés megkereséséhez keresse meg a következő elérési utat: “jelentések” → “Standard jelentések” → ” és ” → “közvetlen, összefoglaló”.

    Всплески и спады показов в Директе: почему возникают и как проверить

    Mi más segít azonosítani az anomáliákat a megjelenítések számában

    • Jelentés a keresési lekérdezésekről. Ebben, láthatjuk részletesebben, hogy milyen kifejezést, keresési lekérdezés volt egy tüske vagy csökkenése megjelenítések. A kapott információk alapján döntsön a kulcsszavak listájának megváltoztatásáról.
       
    • A” mondatok napról napra ” jelentés. Itt nyomon követheti, hogy mely kifejezésekre kattintanak leggyakrabban a felhasználók, és mely mondatok hozzák a legtöbb konverziót.
       
    • Jelentés a webhelyekről. Ebben meghatározhatja, hogy melyik oldalon volt túlfeszültség, valamint értékelheti a forgalom minőségét az egyes webhelyekről. Ez a jelentés segít megszüntetni a nem hatékony webhelyeket.

    Az anyagot a webinár alapján készítették.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában