More

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    Az Affiliate Material TrendHERO segít megtalálni az bloggereket az Instagram-on az együttműködés megkönnyítése érdekében. Az eszközök széles választékának köszönhetően mélyrehatóan elemzi a profilokat, és lehetővé teszi, hogy aktív célközönséggel rendelkező influencereket válasszon ki hatékony hirdetési bejegyzések és történetek készítéséhez.

    A szolgáltatás képességeiről és a vele való együttműködés jellemzőiről további részletek ebben a cikkben találhatók.

    A webhely áttekintése

    A trendHERO szolgáltatás főbb jellemzői:

    1. Keressen blogger profilokat a megadott kritériumok szerint . A felhasználó több mint 10 szűrővel rendelkezik.
    2. Hasonló számlák kiválasztása . A rendszer 500 Instagram oldalt javasol majd, hasonlóan az Ön által választotthoz.
    3. Az előfizetők, a kedvelések és a megjegyzések csalása . A szolgáltatás megmutatja az aktív közönség valós számát, helyét és elkötelezettségét.
    4. Az Instagram oldal részletes elemzése . Megismerheti a fiók fejlesztésének előzményeit, mind a saját, mind a versenytársakét.
    5. Reklámfigyelés . Könnyen nyomon követheti a szponzorált bejegyzéseket és azok teljesítményét.

    A trendHERO elemző szolgáltatásnak számos előnye van. A következő jellemzők külön figyelmet érdemelnek:

    • részletes jelentések a számla hitelesítéséről több mint 90 mutató alapján;
    • gyors és egyszerű Excel fájl exportálása a bloggerek listájával;
    • jelentések exportálása PDF fájlba;
    • Instagram oldalak gyűjteményeinek létrehozása;
    • a programmal való munkavégzéshez nem kell összekapcsolnia saját fiókját;
    • nemcsak a személyes, hanem az üzleti oldalak ellenőrzése is.

    A trendHERO platform lehetővé teszi, hogy információkat kapjon minden bloggerről, még akkor is, ha nem vesznek részt a tőzsdei hirdetések értékesítésében.

    Hogyan kell használni a szolgáltatást?

    A trendHERO weboldal nagyon könnyen használható. Intuitív kezelőfelülettel rendelkezik, így könnyen megtanulható. Ezután elemezzük a webhely fő funkcióit.

    Az Instagram-fiókokat kritériumok szerint választjuk ki

    Kereshet bloggereket kulcsszavak alapján, vagy használhat ehhez szűrőket. Erre azért van szükség, hogy kiválasszuk a megfelelő befolyásolót a hatékony reklámozáshoz.

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A “Bloggerek keresése” részben azonnal beírhatja egy személy vagy egy üzleti oldal nevét. Ha nincs véleményvezetője, akkor ajánlott szűrőket használni. A beállítások alapján a rendszer kiválasztja a megfelelő Instagram-fiókokat.

    A következő szűrők állnak a felhasználók rendelkezésére:

    • kategória (oldal témaválasztása);
    • elhelyezkedés;
    • nyelv;
    • padló;
    • előfizetések és előfizetők száma;
    • publikációk száma;
    • a közönség bevonásának mértéke;
    • átlagos megjegyzés és lájk;
    • az új előfizetők százaléka 30 nap alatt.

    A szűrők konfigurálása után kattintson a “Keresés” gombra. Az oldalon megjelenik a kiválasztott feltételeknek megfelelő bloggerek listája. A kényelem érdekében a lista különféle paraméterek szerint rendezhető, például az előfizetők száma, az elkötelezettség szintje szerint.

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A blogger nevére kattintva részletes statisztikákat találhat az oldaláról. Meg kell jegyezni, hogy a trendHERO szolgáltatás rövid összefoglalót mutat az ingyenes tervben.

    Haladó terv megvásárlása után a következő elemek kerülnek az alapstatisztikákba:

    • a minőségi közönségek száma;
    • a hozzászólások és a lájkok átlagos aránya bejegyzésenként;
    • videomegtekintések;
    • publikációk az elmúlt héten.

    Az alábbiakban található a „Közönségelemzés” szakasz, amely lehetővé teszi, hogy megtudja:

    • Közönség elérhetősége – Megjeleníti azoknak a követőknek a százalékos arányát, akik kevesebb mint 1500 fiókot követnek. Az 1500 feletti előfizetéssel rendelkező személyek túlterheltek, ezért jelentősen csökken annak esélye, hogy meglátják a hirdetési bejegyzést.
    • Közönség hitelessége – kiszámítja a valós emberek által vezetett “élő” fiókok százalékos arányát. Személyes és kereskedelmi jellegűek is lehetnek. Ez a pont nagyon fontos a hirdetők számára.
    • Átlagos lájkolások hozzászólásonként – Megjeleníti a közönség aktivitását a bejegyzések alatt. Ennek a mutatónak a segítségével megjósolhatja, hogy milyen válasz érkezik egy hirdetési bejegyzésre.
    • Közönség helye – megmutatja az előfizetők földrajzi helyét . Országokat és városokat bemutató táblázatok állnak rendelkezésre.
    • Közönség neme – a férfi és a női követő aránya. Láthatja, melyikük a legaktívabb.
    • A közönségtípus nagyon fontos mutató a hirdetők számára. Megmutatja a valós számlák, a kereskedelmi, az influencerek, a tömeges követők és a gyanúsok százalékos arányát. Ez utóbbi típus üres vagy inaktív profilokat, valamint botokat tartalmaz. Minél több valós számla, annál hatékonyabb lesz a reklám. Nem ajánlott olyan bloggerekkel kapcsolatba lépni, akiknél nagy a tömeges követők vagy a gyanús oldalak aránya az előfizetőkben.
    • Közönség iránti érdeklődés – lehetővé teszi annak megértését, hogy mely bejegyzések népszerűbbek az előfizetők körében. Így az ügyfél meg tudja határozni, hogy a reklámját hogyan fogják fel, és milyen formában jobb bemutatni.
    • Feliratkozások és előfizetők – itt láthatja, hogy hány ember érkezett az oldalra, és hány fiókra iratkozott fel a blogger. Az adatok az elmúlt 4 hétre vonatkoznak.
    • A bejegyzések megoszlása és a lájkok száma – megmutatja, hogy mely napokon készültek a bejegyzések, és hány embernek tetszett.
    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben
    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A következő szakasz a “Megjegyzések”. Itt diagram formájában láthatja az előfizetők és az oldal szerzőjének megjegyzései számát. Tudja meg, melyek valódiak, gyanúsak és rövidek.

    Ez a szakasz 3 skálát jelenít meg a tetszésnyilvánítások és megjegyzések megoszlásával a különböző számú előfizetéssel rendelkező fiókok között.

    Az alábbiakban látható a “Bejegyzések” szakasz, amely bemutatja a like-ok eloszlását a különböző bejegyzések és a legfontosabb hashtagek számára.

    A Legfontosabb említések részben megnézheti, hogy ki, mikor és milyen kiadványokban említette az ellenőrizendő Instagram-fiókot.

    Az oldal végén az utolsó 6 blogbejegyzés látható.

    Az Instagram oldalon kapott eredmény PDF fájlként letölthető.

    Keressen hasonló bloggereket

    Az Instagram hirdetési kampány elindításához az ügyfelek több influencerhez fordulnak. Annak érdekében, hogy ne pazaroljon időt a keresésekre, találhat egy embert, majd használhatja a hasonló bloggerek kiválasztásának funkcióját.

    A TrendHERO szolgáltatás 500 lehetőséget kínál. A lista különféle paraméterek szerint rendezhető, hogy megkönnyítse a kívánt oldalak kiválasztását.

    Blogger-fiók ellenőrzése

    Mielőtt hirdetést adna egy kiválasztott influencernél, ajánlatos gondosan ellenőrizni az oldalukat az összes trendHős mutatóval. Különös figyelmet kell fordítani a következő paraméterekre:

    1. Közönségtípus . A tömeges követők és a gyanús előfizetők nagy száma jelzi a mutatók növekedését.
    2. Az előfizetők növekedése . Ha vannak olyan periódusok a diagramban, amikor az új feliratkozók száma drámaian megnőtt, ez azt jelezheti, hogy a blogger ajándékot adott ki, vagy hirdetést indított. De nem zárható ki a csalás lehetősége ezekben az időszakokban.
    3. Az előfizetők számának növelése említések révén . Ez a paraméter megmondja az új feliratkozók hozzávetőleges számát, ha ettől a bloggertől rendel hirdetéseket.
    4. A közönség elkötelezettsége és aktivitása . Kis számú megjegyzés és tetszésnyilvánítás nagyszámú előfizető esetén csaló nézőt vagy alacsony minőségű tartalmat jelez.
    5. A kiadványok megoszlása és a fiókot követő emberek lájkolási százaléka . Sok kedvelés a közösségi hálózat külső felhasználóitól, és nem a rendszeres közönség részéről, általában csalást jeleznek.
    6. Megjegyzés típusa . Számos gyanús és rövid megjegyzés figyelmezteti az ügyfelet. Figyelnie kell arra is, hogy maga a szerző hány megjegyzést hagyott a bejegyzés alatt. Ezzel a mutatóval megértheti, hogy egy blogger interakcióba lép-e előfizetőivel.

    Hasznos lesz a kiválasztott influencer Instagram-oldalának önálló megtekintése is.

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A versenytársak, bloggerek vagy sajátok számlájának elemzése

    A közösségi hálózatokon található oldalak részletes tanulmányozása segít nyomon követni fejlődésük dinamikáját. A törekvő bloggerek vagy az üzleti fiók tulajdonosai megnézhetik a versenytársak oldalait, hogy tanuljanak tapasztalataikból és javítsák saját teljesítményüket.

    Például a trendHERO szolgáltatásnak köszönhetően megértheti, hogy a legfelső fiókok mely bejegyzései generálják a nézők legnagyobb elkötelezettségét. A kapott adatok segítenek saját tartalom létrehozásában.

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: új szolgáltatások a Sberbank és a Microsoft részéről

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A hivatkozások elemzésével foglalkozó szakasz nem kevésbé hasznos. Ez lehetővé teszi, hogy megtudja, ki hirdetett egy személyt, és milyen gyakran csinálta. Ha meglehetősen nagy és jól ismert cégek fordulnak az influencerhez, akkor valószínűleg benne kell megbízni.

    A fiók elemzéséhez lépjen a „Követés” szakaszba, és adja meg a nevét. A teljes jelentés elérhető a felhasználók számára.

    A hirdetőnek ajánlott figyelni a következő pontokra:

    • Bejegyzés ideje és a tetszések száma . Ezek az adatok segítenek megtervezni, hogy melyik napon és milyen napszakban tegye közzé hirdetését, hogy a lehető legtöbb ember láthassa.
    • Felső hashtagek . Ez a bekezdés világosan megmutatja, hogy mely hashtagek hatékonyabbak és milyen gyakran használják őket.
    • A reklám hatékonyságának mértéke . Itt láthatja, hogy hány feliratkozót hozott ez vagy az a bejegyzés. Minél magasabb a mutató, annál nagyobb az előfizetők bizalma a blogger iránt. Egy ilyen személyhez fordulva az együttműködésért, teljesen rábízhatja a gondolkodást egy hirdetési kiadványon keresztül.
    • A kereskedelmi és szórakoztató bejegyzések aránya . Ez a bekezdés százalékban jelzi, hogy a fióktulajdonos milyen gyakran tesz közzé hirdetéseket. Nem kívánatos, hogy az összes tartalom több mint 1/3-át képviselje, mivel ez csökkentheti az előfizetők hűségét. Kivételt képezhetnek a sokmilliós közönséggel rendelkező influencerek.
    • Az előfizetők napi statisztikája . Megjeleníti az új feliratkozók vagy a távozott közönség számát naponta.

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    Reklámkiadványok bázisa

    A versenytársak vagy bloggerek oldalain található hirdetési bejegyzések nyomon követése és vizsgálata segít saját tartalom létrehozásában. Az ügyfél világosan látja, hogy a közönség hogyan reagál erre vagy arra az információk bemutatására, és ennek alapján képes lesz hatékony hirdetést kialakítani árujára vagy szolgáltatására.

    A trendHERO szolgáltatás a következőket teszi:

    • figyelemmel kíséri a hirdetési tartalmú bejegyzéseket;
    • nyomon követi a megjegyzések, nézetek és tetszések számát;
    • mutatja a fiókkal való interakció szintjét.

    A reklámkiadványok adatbázisának köszönhetően láthatja, hogy ki és mikor hirdette Önt vagy versenytársait. A fiókjából származó összes kereskedelmi bejegyzés egy ablakban jelenik meg, így könnyen tanulmányozhatók.

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: új szolgáltatások a Sberbank és a Microsoft részéről

    TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A hirdetési tartalmú kiadványokat kétféle módon találhatja meg: kulcsszavak alapján vagy szűrők segítségével. Ez utóbbi esetben magának kell választania:

    • blogger;
    • elhelyezkedés;
    • a közzététel típusa és dátuma;
    • nyelv.

    Az oldalon megjelenik egy lista, amelyben megtalálhatók a bejegyzések, azok rövid leírása és az említésekkel kapcsolatos információk, a megmaradt megjegyzések és tetszések száma. A bejegyzések részletes megtekintéséhez kattintson rá, és menjen az Instagram oldalra.

    Az összes ellenőrzést, amelyet a trendHERO webhelyen végzett, az “Irányítópult” szakasz menti. Bármikor információkat kaphat róluk mind rövid, mind kibővített formában.

    Vélemények a trendHERO-ról

    Az elemző szolgáltatás valódi hasznot jelent üzletemberek, bloggerek, digitális ügynökségek és SMM-szakemberek számára. Ez a multifunkcionális platform hatalmas eszközarzenállal lehetővé teszi, hogy mindössze néhány kattintással megszerezze az összes szükséges információt az Instagram-fiókokról. Nagyon hosszú időbe telik a profilok önálló keresése és tanulmányozása, a trendHERO pedig pillanatok alatt elvégzi.

    A hirdetők a részletes statisztikákat tekintik fő előnyüknek. Már nem kell adatokat kérniük egy bloggertől, és reménykedniük kell a tisztességében – mindent egyedül megtudhatnak. Ezenkívül a szolgáltatás további 500 hasonló fiókot mutat a hatékony reklámozás érdekében.

    A szolgáltatás értékeléséhez nem kell hosszabb díjat fizetnie. Az ingyenes verzió elég ahhoz, hogy felmérje az ezzel vagy azzal a bloggerrel végzett munka jövedelmezőségét, vagy elemezze saját Instagram-fiókját. A webhely felhasználói megjegyzik a megadott adatok pontosságát, amelyekben megbízhatnak.

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában