More

    TOP 10 webhely sajtóközlemények elhelyezéséhez

    Jó, ha egy vállalatnak van költségvetése a tartalmi terv végrehajtására, vagy a PR munkatársai olyan magas színvonalú és releváns tartalmat generálnak, hogy a szerkesztőségek felsorakoznak annak közzétételére. De a médiával való kommunikáció gyakran sok időt, erőfeszítést és bizonyos költségeket igényel. Ez a feladat gyakran túlmutat a kisvállalkozások vagy a helyi vállalatok elérhetőségén.

    Ha szükséges egy sajtóközleményt megfelelő platformra helyezni, de a hírek nem eléggé relevánsak az ipar, a központi vagy a regionális média számára, akkor ésszerű a platformok és a szolgáltatások szolgáltatásait használni a sajtóközlemények közzétételéhez.

    A PRNEWS.IO csapata készített egy listát azokról az erőforrásokról, amelyekkel önállóan lehet sajtóközleményeket közzétenni, fotókat és linkeket közzétenni. Legtöbbjüket jól indexelik a keresőmotorok hírszolgáltatásai, némelyik számos kiegészítő funkcióval rendelkezik.

    TOP 10 webhely sajtóközlemények elhelyezéséhez

    A Club.cnews.ru informatikai vállalatok blogjainak platformját a keresőmotorok indexelik, a Medialogia médiában szerepel, és lehetőséget nyújt nemcsak szöveges közzétételre, hanem fotók és linkek ingyenes közzétételére is.

    Az Atrex.ru, a Forpress.ru, az Inthepress.ru, a Pressuha.ru klasszikus platform a sajtóközlemények ingyenes közzétételére.

    A Press-release.ru elfoglalja a megfelelő helyet a kiadási vevők helyszínei között. Az ingyenes lehetőséget biztosít a hírszolgálatok által indexelt szövegek, fényképek közzétételére, és széles közönséggel rendelkezik.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    A klasszikus kiadású P-Reliz.ru vevőt a jó indexelés mellett a kiváló minőségű moderálás is megkülönbözteti. Itt ingyenesen küldhet fotókat, linkeket weboldalakra és céges sajtóközleményeket.

    A RE-Port.ru egy általános információ a sajtóközlemények közzétételéhez.

    A PRNEWS.IO egy online szolgáltatás publikációk közzétételéhez különböző árkategóriájú médiumokban. A kereskedelmi alapon biztosított piactéri képességek mellett itt létrehozhat saját ingyenes mini-blogot, amely tartalmazza a vállalatról szóló információkat, cikkeket és kapcsolattartókat. Ha még soha nem foglalkozott sajtóközlemények készítésével, az oldalon található egy külön rész, ahol megtekintheti a sajtóközlemények felépítését és példáit. Itt megrendelheti a szöveg készítését a szolgáltatási szakemberek részéről, segítséget kaphat a médiatervezéshez stb.

    A Publishernews.ru egy olcsó, de hatékony szolgáltatás a társaságok sajtóközleményeinek kiadásához. Legfőbb előnye abban rejlik, hogy egyszerre csak egy kiadvány kerül terjesztésre több webhelyen. Ezenkívül a webhely nagy közönséget érdekel, és lehetőséget nyújt aktív linkek és fotók közzétételére.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan profitálhat egy vállalkozás a bloggerekkel való együttműködésből?

    Bónusz: hasznos szolgáltatások a sajtóközlemények elkészítéséhez

    Most már tíz releváns szolgáltatás áll rendelkezésére sajtóközlemények közzétételéhez és a cégről szóló kiadványok linkjeinek megszerzéséhez. Csak azt ne felejtsük el, hogy a szöveges anyagot helyesen kell elkészíteni, infografikákkal, szakértő jó idézetével vagy illusztrációval gazdagítva.

    OLVASS TOVÁBB:  Heti legfontosabb információk: Facebook Website Builder vs. TikTok Versenytárs

    Ha még nincs saját fényképe, használhat ingyenes stock fotók Pixabay, Unsplash vagy stocknap.io képeket.

    Ezenkívül a Glavred szövegének javításával foglalkozó szolgáltatás szolgáltatásai nem fognak beavatkozni: megtisztítja anyagait a verbális szeméttől, és ellenőrzi, hogy megfelelnek-e az információs stílusnak.

    Ne feledje, hogy a vállalat körüli információs mező nem jön létre gyorsan és kevés erőfeszítéssel. Az év folyamán egy tucat szórványos sajtóközlemény nem növeli a márka ismertségét, és valószínűleg nem lesz megbízható légzsák negatív helyzet esetén. A tartalommarketing fő szabálya a következetesség!

    Készítsen infoplánt 3/6/12 hónapra a vállalat tevékenységével összefüggésben; érdekes hírcsatornákat generálhat, rendszeres közzétételeket tehet közzé speciális platformokon és a helyi médiában.

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában