More

    Többcélú SEO eszközök versus mono szolgáltatások

    Marketingszakemberként sok SEO eszközzel dolgozom, és folyamatosan figyelemmel kísérem a keresletet. Termékünk ügyfelei gyakran egyszerre több versengő platformot használnak, ezért úgy döntöttem, hogy a SEO adatok különböző módon történő megszerzésének kérdését tanulmányozom. Ezenkívül folyamatosan látunk összehasonlító cikkeket, például „Semrush vagy Ahrefs: melyik a jobb?”. De ezeket a SEO platformokat senki sem hasonlítja a monofunkcionális eszközökhöz. Ezért ez a cikk azoknak szól, akik többet akarnak megtudni a webhelyek optimalizálására szolgáló SaaS platformok piacáról, és megértik, mit válasszanak egy vállalkozás számára.

    Röviden a SEO eszközök piacának jelenlegi helyzetéről

    A SEO eszközök elengedhetetlenek egy online marketingszakember, webmester vagy webhelytulajdonos számára. Mindannyian legalább több platformot használtunk vagy teszteltünk az oldal, a versenytársak vagy a pálya pozícióinak elemzésére. A kereslet kínálatot teremt, ezért a piac tele van különféle alkalmazásokkal, bővítményekkel és multifunkcionális SEO platformokkal. Fő funkcióik alapján különböző kategóriákba oszthatók, de az eszközök két fő csoportja is van:

    • multi-platform sok funkcióval,
    • egyszerű eszközök , amelyek egy adott funkcióra összpontosítanak.

    A Serpstat és a SEOnews csapata felmérést végzett és meghatározta a szakemberek körében a legnépszerűbb eszközöket. A kutatás szerint a TOP-ban három népszerű multifunkcionális SEO platform található.

    A jól ismert SEO bestsellerek – a Serpstat, a Semrush, az Ahrefs – számos funkcióval rendelkeznek, például kulcsszóelemzéssel, webhely- és versenytárselemzéssel, rangsorolással, helyellenőrzéssel és backlink-elemzéssel. Ugyanakkor vannak olyan egyszerű eszközök, amelyek csak a kulcsszóelemzés és a SERP-frissítések klaszterezése vagy nyomon követése területén működnek.

    Miért használnak a SEO szakemberei egyszerre több hasonló eszközt?

    Több évig a SEO platform iparban dolgoztam, sokszor találkoztam olyan helyzetekkel, amikor például az Ahrefs-t használó ügyfelek a monofunkcionális Rank Tracker segítségével követik a pozíciókat. Ez logikátlannak tűnik, mert egy meglehetősen drága tarifacsomag megfizetésével (kikiáltási ár – $ 99) már megkapja a lehetőséget, hogy kulcsszavak alapján figyelje webhelye helyzetét.

    Miért használnak a szakemberek egyszerre több eszközt? A válasz az ügynökségek képviselőivel és SEO szakemberekkel folytatott személyes kommunikáción alapul, akik a termékünk ügyfelei. Számos fő oka van.

    Először is, ha keményen dolgozik webhelye keresőmotorokhoz történő optimalizálásán, az adatok minősége fontos az Ön számára. Sajnos sok multifunkcionális SEO platform igyekszik minél több hasznos funkciót nyújtani, megfeledkezve a minőségről. Gyakran a frekvencia vagy a helyzet adatai nem frissülnek 24 óránként vagy akár 7 naponként (különösen alacsony frekvenciájú kulcsszavak esetén). Ezért a szakértők olyan külső monofunkciós eszközöket használnak, amelyek jobban törődnek az adatok minőségével.

    Többcélú SEO eszközök versus mono szolgáltatások

    Egy forrás

    Másodszor, minden platformnak vannak erősségei és gyengeségei . Természetesen mindenki magasztalja és pozitív pontokat emel ki. Ez a marketing. De a sok SEO eszközt kipróbáló szakértők körében általános az a vélemény, hogy az Ahrefs jobb a visszalinkelések elemzésére, a Serpstat a kulcsszóelemzésre, a Woorank a pontos pozíciókövetésre stb. Meg kell értenie, hogy mely adatok vannak a legfontosabbak a vállalkozása és a folyamatos SEO-munka szempontjából, és az igények alapján kell meghoznia a döntéseket.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Érdemes megemlíteni azt is, hogy az ár játszik szerepet. Természetesen a Semrush és a Surfer párhuzamos használatával túlfizet. De ha megvesz egy tervet egy jól ismert SEO-multiplatformra 100 dollárért, és csak néhány funkciót használsz szórványosan, akkor túlfizetsz a korlátokért és a márkáért.

    Ezenkívül szem előtt kell tartani, hogy a platformok eltérő felhasználói tapasztalattal rendelkeznek, és képesek testreszabott jelentéseket készíteni az ügyfelek számára. Számos SEO ügynökség fontosnak tartja a jelentési funkciót az eszköz kiválasztásakor. Ezért kiderült, hogy az egyik eszközben elemzik a versenytársakat és a kulcsszavakat, a másik pedig követi a pozíciókat és jelentéseket küld.

    Az egyszerű eszközök előnyei és hátrányai

    Az egyszerű eszközök fő előnye az adatminőség. Nincsenek túlterhelve funkciókkal, hozzáférhető módon szolgáltatnak adatokat és törődnek a termék minőségével. Szintén az eszköztől függően az ár jóval alacsonyabb, mint a jól ismert multifunkcionális platformoké. Az ilyen eszközök nagyon értékesek, mert nem versenyeznek (nyíltan) az óriásokkal, és nem versenyeznek azzal, akinek több funkciója van, hanem egyszerűen jól végzik munkájukat – kiváló minőségű adatokat szolgáltatnak a döntések megtippeléséhez és elméletek nélkül.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Az egyszerű eszközök fő koncepciója néha a fő hiba. Sok SEO-nak és cégtulajdonosnak könnyebb megvásárolni egy eszköz előfizetését, mint megfelelőbb egyéni eszközöket keresni. Ezenkívül több platform használata esetén nehézségek merülnek fel az adatok importálásával, különösen akkor, ha egy domain pozícióinak már több éve története van.

    Ki profitálhat a monofunkcionális platformokból

    • SEO ügynökségek számára: Sok SEO szolgáltató vállalat prémium multiplatform tervekkel rendelkezik. Az eszköz kiválasztásakor azonban gyakran az adatok minősége és a rugalmas jelentési rendszer az első hely. Egy felmérés szerint a SEO szakemberek több mint 80% -a a frissítés gyakoriságát és az adatok teljességét tartja a legfontosabb tényezőnek az eszköz kiválasztásakor.

    Többcélú SEO eszközök versus mono szolgáltatások

    Egy forrás

    Az ügynökségek képviselőivel folytatott kommunikáció tapasztalatai alapján azt tudom javasolni, hogy ne kötődjek egy adott eszközhöz, hanem keressem a minőségi alternatívákat. Például a Serpstat segítségével nyomon követheti a pozíciókat a Wincher segítségével, ahol az adatok 24 óránként frissülnek, és korlátlan számú felhasználót adhat hozzá ingyenesen. Vagy vásároljon BuzzSumo előfizetést, hogy elemezze a kulcsszavakat és a trendeket.

    A SEO eszközök piaca nagy, ezért fontoljon meg olyan alternatívákat, amelyek segíthetnek az adatok jobb manipulálásában és a SEO költségkeretének csökkentésében.

    • SEO szabadúszók: Ha egyedül nyújt optimalizálási vagy weboldal-promóciós szolgáltatásokat, akkor az egyszerű eszközök jelentősen csökkenthetik a költségvetést. Például, ha eszközökre van szüksége a tartalommarketinghez vagy a belső weboldal optimalizálásához, akkor nem szabad azonnal megvásárolnia a Semrushban található Guru-tervet, amelynek havi 230 dollárba kerül. Próbálja ki a Surfert, egy tartalmi platformot és egy oldal SEO-t. Nyereségesebb lesz, nő a munka sebessége és minősége.
    • Kis- és középvállalkozások tulajdonosai: Ha még nincs belső SEO csoportja, ez nem azt jelenti, hogy a webhely optimalizálásának eredményei kevésbé legyenek lenyűgözőek. Általában a vállalkozók szabadúszót vagy kis SEO ügynökséget alkalmaznak. Az ügynökségekkel dolgozó ügyfelekkel való kommunikáció során észrevettem, hogy a cégtulajdonosok csupán 30% -a egyáltalán nem akar elmélyülni a folyamatban. Mások egyedül akarják nyomon követni az eredményeket, és megértik, hogyan és mit tettek. A te dolgod csak a te kezedben van. Nem szabad túlfizetnie egy jól ismert vállalat márkájáért, csak azért, hogy figyelje a pozíciókat. Fontoljon meg más lehetőségeket. A hasznos és olcsó monofunkciós eszközök listája a cikk végén található.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozta bevételének 9% -át egy ruhaüzlet a Yandex.Direct-ben történő hirdetések révén. Ügy

    A SEO multiplatformok előnyei és hátrányai

    Ami a multiplatformokat illeti, fő előnyük a sokoldalúság. Egy előfizetés megvásárlásával elemezheti a webhelyeket és a kulcsszavakat, és rengeteg fontos adatot nyerhet ki a SEO és a PPC számára. Kényelmes és hatékony. Ráadásul, ha valóban az összes funkcióra vágyik – a kulcsszóelemzéstől a SEO-ellenőrzésig -, akkor egy vásárlás csökkenti a költségkeretet.

    Ugyanakkor a SEO multiplatformoknak néha vannak hátrányai. Például bizonyos funkciók és szolgáltatások adatminősége. Ezenkívül egyes platformok felülete annyira túlterhelt, hogy nehéz lehet eligazodni, különösen a SEO kezdők és az üzleti tulajdonosok számára. Csak nem értik a sok “egyedi” funkció értékét. Szükségük van egy könnyen olvasható, pontos adatokkal ellátott műszerfalra a döntések meghozatalához.

    Mikor válasszon egy olyan multiplatformot, mint a Semrush vagy az Ahrefs

    • Ha egy ügynökségnél dolgozik, akkor a legtöbb esetben nem teheti meg a multifunkcionális platformok legalább egyikének használatát. Igen, ez nem hír. Mert kényelmes és hatékony.
    • Ha valóban sok szempontból dolgozik a webhely optimalizálásán: gyűjtenie kell a szemantikát, el kell végeznie a webhely műszaki ellenőrzését, és egy linképítő kampányt kell lefolytatnia. Akkor előfizetés vásárlása egyetlen platformra nyereséges és hatékony.

    Következtetés

    A SEO eszközök elengedhetetlenek minden webmester, marketingszakember vagy üzleti tulajdonos számára, akik online reklámozni szeretnének. A modern világban, ha nem vagy online, akkor a közönség 80% -a láthatatlan.

    Mielőtt egy eszközt választana a weboldal optimalizálásához, gondolja át, mit szeretne pontosan elérni a platformtól, és milyen funkcionalitásra van szüksége. Ebben a cikkben különböző eszközöket hasonlítottam össze, és példákat adtam az egyes kategóriák megfelelő helyeire.

    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    Milyen platformokat használ és milyen feladatokhoz? Oszd meg a megjegyzésekben.

    PS A cikkben említett néhány eszköz, és ezek hasznosak

    Semrush, Ahrefs, Serpstat – nagy funkcionalitású SEO platformok. Főbb jellemzők: domainek elemzése, konkrét oldalak, kulcsszavak, PPC, pozíciófigyelés, audit, klaszterezés.

    A Surfer egy on-site SEO platform, amely segít optimalizálni az oldalakat, minőségi tartalmat írni és elemezni a kulcsszavakat.

    A Wincher, az online pozíciók kulcsszavakkal történő figyelemmel kísérésének platformja számos ingyenes eszközt tartalmaz.

    A Key Collector egy eszköz a szemantikával, a kulcsszóelemzéssel és a strukturálással való együttműködésre.

    A BuzzSumo nagyszerű megoldás tartalomelemzéshez, kulcsszó kutatáshoz, trendfigyeléshez és média munkához.

    Friss cikkek

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában