More

    Tippek a hatékony tartalomstratégia létrehozásához a közösségi hálózatokban

    Sok szervezet számára a közösségi hálózatok tartalma nem talál választ. Értsük meg, miért történik ez, és hogyan jöhet létre egy produktív tartalomstratégia.

    Előfordul, hogy sok erőfeszítést fektetnek be egy blogba: a hozzászólások időben megjelennek, jelentős pénzügyi forrásokat költenek a promócióra, de még mindig nincsenek kedvelt Kedvelések és megjegyzések. A legjobb esetben a vállalat alkalmazottai teszik őket. És még előfizetésekről, alkalmazásokról sem lehet álmodni.

    Vázoljuk fel néhány lépést, ahol meg kell kezdeni a megfelelő megközelítést a fiók fenntartására, adjon néhány tippet a @lifeprint_su (nyomtatási szolgáltatások) fiók fenntartásának tapasztalatai alapján, valamint adjon néhány példát.

    Előkészítés

    Először is, függetlenül attól, hogy milyen banális lehet, meg kell határoznia az célközönség. E pont alapján tartalomtervet kell készítenie. Ha számviteli szolgáltatást értékesít, és a célközönség vállalkozók, nem valószínű, hogy érdekli őket egy asztrológiai előrejelzés a hétre. De hasznos lehet az adó részleteiről vagy arról, hogy mennyi pénzt lehet visszatéríteni a levonásokra.

    Ezután meg kell határoznia, hogy mi a fő cél a vállalati profil a szociális hálózatok lesz. Általános szabály, hogy a leggyakoribbak az elkötelezettség (tevékenység és a közönség növekedése), a konverziók (kérelmek) és a forgalom (átmenetek a webhelyre, a hírnökökre).

    A cél kiválasztása határozza meg a szórakoztató, információs, értékesítési, szakértői tartalom, valamint a promóciós módszerek arányát. Ha a cél az elkötelezettség, a versenyek és az adományok segítenek az előfizetők megszerzésében, akkor jobb, ha a következő és levelezési listákat használja az alkalmazások fogadásához. A cél minden feladathoz megfelelő, de a hirdetés beállításakor meg kell emlékezni arra, hogy helyesen konfigurálja, mert a Facebook csak lehetővé teszi a cél kiválasztását-forgalom, elkötelezettség, konverziók stb.

    Az Analytics a legjobb barátod

    A közönség belefáradhat a monoton tartalomba. A tartalmi stratégiát legalább félévente felül kell vizsgálni és módosítani kell. Új kategóriák bevezetésekor ne felejtse el tesztelni őket, hogy “bejönnek-e” a látogatók profiljába, vagy sem. 

    OLVASS TOVÁBB:  Csapadéktérkép, virtuális térképek és alváskövető: Top 5 új eszköz az iOS 14 rendszerhez

    Példa a pozitív dinamikára a tartalomstratégia felülvizsgálata után.

    Отчет1

    A minőség nem jelent mennyiséget!

    A @lifeprint_su profil példájával azt mondhatjuk, hogy jobb, ha hetente több kiváló minőségű hozzászólást készítünk, mint minden nap villogni az előfizetők hírcsatornájában. Végül megunják a fiókját, és leiratkoznak. 

    Amikor hetente 4-5 álláshelyet tettek közzé, a leiratkozások akár 30-at is elérhetnek, a kiadványok számának csökkentése után a heti leiratkozások száma három-négy alkalommal csökkent.

    Relevancia – követjük a trendeket és időben reagálunk

    Ne felejtsük el, hogy most az internetes források folyamatosan frissülnek, új formátumok jelennek meg, amelyek érdekesek a felhasználó számára, például orsók.

    Пример постов2

    Reels jelenleg egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi, hogy jelentősen növeli a mutatók elkötelezettség, lefedettség, előfizetői növekedés. És mindez ingyenes!

    OLVASS TOVÁBB:  Egy SMM, amelyet még a nagymamád is meg fog érteni

    Emellett a tárcsák segítségével sok márka beszél a termékéről, oktatási és szakértői tartalmat hoz létre, megmutatja, hogyan tartották eseményeiket.

    Különböző formátumok és tartalomtípusok

    Most pedig többet a tartalomformátumokról. Valójában ezek ugyanazon reklám vagy információs üzenet kézbesítésének különböző formái. Ugyanazok a témák képviselhetők, mint a szöveg, a kép, a videó, a webinár, a játék, a podcast, az offline esemény (események, konferenciák, szemináriumok) stb.

    Ugyanakkor a fent felsorolt formátumok mindegyike típusokra osztható. Például egy szöveges formátum megjeleníthető poszt, cikk, áttekintés, kézikönyv, utasítások vagy ellenőrző lista formájában.

    Meg kell, hogy teszteljék a különböző formátumok és típusú tartalom, és megtalálják a legtermékenyebb módja, hogy eladja a terméket, és kommunikálni a közönséggel.

    Aktualitások=kiemelések

    A bejegyzés címe megegyezik a TikTok videó első néhány másodpercével: vagy elkapja, megnézed, vagy tovább görgetsz.

    Annak érdekében, hogy ösztönözze a figyelmet, feltehet egy retorikai kérdést, intrika felhasználókat, meglepheti őket, vagy nevethet. Ezenkívül a cím nemcsak a szöveg elején helyezhető el, hanem a poszt vizuális részén is.

    OLVASS TOVÁBB:  A fő digitális események tesztje 2020-ig

    Пост3

    A tartalomnak arcokkal kell rendelkeznie

    A legtöbb kereskedelmi számla nagyon alacsony elkötelezettséggel rendelkezik, mivel tartalmuknak nincs arca, ellentétben a személyes márkát képviselő szakértőkkel. Hogyan tudom megjavítani?

    Közzéteszi hozzászólás alkalmazottak, feltöltés vicces videók, hogy a profil Tárcsák a téma munkanapon magatartás élő adások kommunikálni a közönség. Akkor a cég fiókja nem csak kap több figyelmet, akkor hozzon létre egy pozitív márka image, hűséges közönség.

    Példa: rendszeresen elkezdtünk vicces videókat közzétenni, a lefedettségünk nőtt, a fiók látogatói egyre inkább hajlandóak feliratkozni. És még azok is, akik interjúra jönnek hozzánk, észrevették, milyen barátságos és pozitív csapatunk van, az Instagram-fiókunk alapján.

    Пример поста4

    Пример поста5

    Ossza meg híreit, terveit és a színfalak mögött.

    Tehát eredeti módon közzétettük azt a hírt, hogy cégünk új autót szállít.

    Пост6

    Interaktivitás, Felhasználói tartalom, interakció a közönséggel

    A felhasználók szeretnek részt venni a történetben, érezni, hogy befolyásolhatják a döntéseket. Minél közelebb kerül a kommunikáció az ügyféllel, annál valószínűbb, hogy hatékony tartalomstratégiát alakíthat ki, amely érdekes lehet a közönség számára. 

    Felmérések, Versenyek, maximális visszajelzés, válaszok a megjegyzéseket, vélemények segít megkerülni a versenytársak lesz”a márka” a felhasználó számára.

    Ez minden? De mi a helyzet a nagy történetek száma minden nap? – megkérdezheted.

    Még mindig relevánsak,de nincs értelme millió történetet közzétenni, amelyet senki sem néz. Jobb, ha valóban hasznos vagy érdekes információ van a történetben. 

    Most, mint valaha, a természetesség, az életmód tartalmának tendenciája releváns. Az emberek belefáradtak a tökéletes profilok, tartalom, a siker, a termelékenység mindenki, a szokásos rutin őszintén, mert több választ.

    A hatékony tartalomstratégia képlete egyszerűcélok + kreativitás és friss ötletek + állandó elemzés. A kimeneten magas konverziókat kapunk! 

    OLVASS TOVÁBB:  5 érdekes digitális tartalom formátum

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában