More

    Tévhit: Hogyan működik valójában a PPC-hirdetés

    December 22-én “Mythbreaker: How PPC Advertising Works” webináriumot tartottak. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett forgalom vezető szakembere (eLama) vezette. Webinar program:

    • Mit befolyásol az optimalizálási pontszám.
    • Valóban fontos a CTR?
    • Miért nem jelenik meg az összes konverzió a jelentésekben.
    • Hogyan működnek az egyezési típusok és még sok más.
    • Kérdésekre adott válaszok.
    • Hogyan lehet az eLama hasznos?

    OLVASS TOVÁBB:  2020 eredményei: trendek és újdonságok a reklámrendszerekben és az eLamában

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában