More

    Teszt: Jól ismered az Instagram és a Facebook hirdetési univerzumát?

    Azt mondják, hogy a Facebook Ads reklámszekrény olyan, mint egy pilótafülke: érthetetlen kilátás, rakás indikátor, ijesztő a gombokra kattintani.

    Ezért az eLama és Likney készített egy különleges projektet Hirdetések az Instagramon és a Facebookon 7 videoórában , amelyben Konstantin Naychukov, az eLama fizetett forgalmával foglalkozó szakértő beszélt a Facebook Ads fokozatos munkájáról.

    A projekt eredményeként elkészítettünk egy tesztet, hogy lássuk, hogyan tanulta meg a leckéit. Megy!

    Emlékezzünk, hogy a különleges projekt „reklám Instagram és a Facebook 7 videó leckék” hét óra 20 percig. Ennyit kell kitalálnia a Facebook Ads hirdetésbeállításainak, és el kell indítania az Instagram és a Facebook kampányokat.

    A teljes tanfolyam tartalma:

    1. Mik azok a Facebook-hirdetések
    2. Hogyan kezdjük el használni a Facebook-hirdetéseket
    3. Facebook Pixel
    4. Felkészülés hirdetések indítására
    5. Az első Facebook Ads-kampány elindítása
    6. A Facebook hirdetési kampányok optimalizálása
    7. A munka automatizálása a Facebook hirdetésekkel

    Lásd még az eLama és a “Tetszik” oktatási projektjét, a “TikTok 9 videó oktatóanyagban”.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: A Telegram csoportos hívások és a Zoom rekord bevétele

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában