Azt mondják, hogy a Facebook Ads reklámszekrény olyan, mint egy pilótafülke: érthetetlen kilátás, rakás indikátor, ijesztő a gombokra kattintani.
Ezért az eLama és Likney készített egy különleges projektet “ Hirdetések az Instagramon és a Facebookon 7 videoórában “ , amelyben Konstantin Naychukov, az eLama fizetett forgalmával foglalkozó szakértő beszélt a Facebook Ads fokozatos munkájáról.
A projekt eredményeként elkészítettünk egy tesztet, hogy lássuk, hogyan tanulta meg a leckéit. Megy!
Emlékezzünk, hogy a különleges projekt „reklám Instagram és a Facebook 7 videó leckék” hét óra 20 percig. Ennyit kell kitalálnia a Facebook Ads hirdetésbeállításainak, és el kell indítania az Instagram és a Facebook kampányokat.
A teljes tanfolyam tartalma:
- Mik azok a Facebook-hirdetések
- Hogyan kezdjük el használni a Facebook-hirdetéseket
- Facebook Pixel
- Felkészülés hirdetések indítására
- Az első Facebook Ads-kampány elindítása
- A Facebook hirdetési kampányok optimalizálása
- A munka automatizálása a Facebook hirdetésekkel
Lásd még az eLama és a “Tetszik” oktatási projektjét, a “TikTok 9 videó oktatóanyagban”.