More

    Termék megközelítés a marketingben és a SEO-ban

    Június elején a legnagyobb e – kereskedelmi konferencia-ECOM 21a SEOWORK csapata kiállítóként és előadóként vett részt a SEO és marketing termék megközelítéséről szóló jelentéssel. A kereszteződésben dolgoztunk a ” SEO ” + “termék” + “tartalom” + ” Marketing” hosszú ideig szeretnénk beszélni veled ebben a témában. Ebben a cikkben megpróbáljuk röviden felvázolni a termék megközelítésének lényegét, majd elmondjuk, hogyan segít annak használata a nagy webhelyek értékesítésének növelésében. Mi lesz boldog, hogy hallja a megjegyzéseket!

    Először határozzuk meg, mi az élelmiszerbolt megközelítés. A termék megközelítése olyan terméken, szolgáltatáson vagy szolgáltatáson végzett munka, amely lehetővé teszi a kívánt eredmény optimális elérését anélkül, hogy bonyolítaná a rendszert anélkül, hogy túl sokat tenne.

    A mi esetünkben az online áruház termékként működik, az ecom feladata, hogy maximális megtérüléssel fejlessze azt forgalom, konverziók, értékesítés formájában.

    A termék megközelítés sajátossága a kulcsfontosságú mutatók folyamatos nyomon követése, valamint a termék adatok alapján történő megváltoztatásával kapcsolatos döntések meghozatala, új ötletek tesztelése, ha sikeres, méretezésük. Segítünk ecom projekt csapatok kap adatokat a legfontosabb mutatók a kereslet és a projekt láthatóságát, elemezze a versenytársak, figyelemmel kíséri a műszaki állapota a helyszínen, hatékonyságának mérésére kísérletek és így teszt hipotézisek, jelölje szűk keresztmetszetek és segít megtalálni a növekedési pontokat.

    A termékkel való munka megközelítése lehetővé teszi, hogy elkerülje az ilyen helyzeteket, amikor:

    • A SEO részleg nem befolyásolja a tartalmat és a választékot,
    • A tartalom az oldalon nem kötődik a termék, átalakítás, SEO,

    de a tervek és a KPI-k úgy vannak beállítva, mintha minden rendben lenne, és mégis van néhány eredmény.

    OLVASS TOVÁBB:  Mi történt a kontextus szerinti reklámozásban 2020-ban és az előrejelzések 2021-re

    Ez egy tipikus probléma az e-kereskedelemben: vannak követelmények és tervek, de nincs mód az eredmény közvetlen befolyásolására.

    Miért beszélünk erről?

    Az Insight research adatai szerint 2020-ra, Az online értékesítés 33-56% – a a SEO csatorna számolja el. Az ecom-ban történő konverziók kezeléséhez lehetetlen elvont és nem kölcsönhatásba lépni a termékkel (a továbbiakban: a termék online áruház) és a tartalommal, és az informatikai és termékmenedzserek nem tudják lezárni a problémát a webhely hatékonyságával. Végül nem titok, hogy egyszerűen lehetetlen egy értékesítési tervet csak a közönség megvásárlásával vagy felzárkózásával teljesíteni.

    Belül azonban a következő képet látjuk:

    A SEO osztály vagy külső vállalkozó megpróbálja teljesíteni a tervet, saját módszerek, gyakran csak 100 TK, helyes a válasz-kódok, másolatok a fontos oldal, fájl egy mega-admin kezelése, címkék, vagy újra a katalógus szerkezete.

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    És mennyi pénzt hoz? És ez hozza?!

    A termékért és a tartalomért felelős szakemberek viszont lelkesen vezetnek be új hűvös technológiákat, például gazdag tartalmat, de nem kapnak választ egyszerű kérdésekre:

    • Hogyan befolyásolja ez a megrendeléseket?
    • Hogyan befolyásolja ez a SEO-t?
    • Hogyan befolyásolja ez a felhasználói viselkedést?
    • Változott valami 2-3 hónap alatt? Ennek a megvalósításnak a hatékonysága 0-ra csökkent?

    Az ilyen helyzetben a siker egyetlen igazi kulcsa a SEO, a termék, A tartalom és a Marketing következetessége.

    Milyen megoldások lehetnek?

    Mérje meg a webhelyen végrehajtott összes megvalósítást, és egyesítse a különböző osztályok adatait. Miután elemeztük az orosz piac legnagyobb online áruházait, számos helyi esetet gyűjtöttünk össze, amelyek segítenek a vállalkozás teljes nyereségének növelésében az egyes területek elemzésével és tanulmányozásával.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    Fotók az oldalon

    X SEO eset

    Vegyünk egy egyszerű példát-fotók a termékoldalon.

    Először ellenőrizzük, hogy a termék fotóinak száma befolyásolja-e a rangsorát?

    Elemzése alapján a keresési láthatóságát 5209 termék oldalak egy nagy online áruház 8638 termék lekérdezések Moszkvában, összehasonlítottuk csoportok oldalak különböző számú termék fotók. A Google-ban az eredmény ugyanaz: minél több fénykép, annál magasabb rangú oldal. A Yandexben a termékoldalak láthatósága a fényképek számának növekedésével arányosan növekszik. A termékek láthatósága a Google-ban erősen korrelál a fényképek számával; az oldalhoz ajánlott képek száma 5 darab.

    Продуктовый подход в маркетинге и SEO

    Más szavakkal, a termékoldalon található fényképek számának növekedése szinte vonzza 3-szor több forgalom a helyszínre.

    Case x átalakítás

    Tovább megyünk és átalakításokba kezdünk. Hogyan befolyásolja a termékfotók száma az átalakítást?

    Ugyanazon a mintán elemezzük a konverziók számát A termékkártyán lévő különböző számú fotóval rendelkező oldalakon. A termékek Google-ba történő átalakítása, különösen a Yandexben, erősen függ a fényképek számától.

    Продуктовый подход в маркетинге и SEO

    Mint az előző esetben, a legjobb eredményeket 5-6 fotóval rendelkező Oldalcsoportok mutatják-legalábbis 1,5-szer!

    UGC tartalom

    X SEO eset

    Nézzünk egy másik példát, elemezzük az UGC-tartalom hatását, nevezetesen a keresési láthatóságra vonatkozó véleményeket. Érdemes motiválni a felhasználókat, hogy hagyják el a termékekről szóló véleményeket?

    Elemezzük a keresési láthatóságát 3047 oldalas áruk az online áruház háztartási gépek, elektronikai 5056 termék lekérdezések Moszkvában.

    Продуктовый подход в маркетинге и SEO

    A diagram a Yandexben lévő visszajelzések oldalainak láthatóságát mutatja közel 2-szer, a Google-on 4-szer!

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában