More

    Teljesítmény marketing trendek 2021-ben

    Mielőtt elmondanám, mi lesz a közeljövőben a digitális promócióban, derítsük ki, mi a teljesítmény-marketing fogalma általában. 

    A kifejezés teljesítmény-marketing a marketing meglehetősen új irányát jelenti, amelyben a hangsúly kizárólag a teljesítménymutatókra irányul. 

    Nem meglepő, hogy a teljesítmény olyan drámai módon népszerűvé vált: ez a megközelítés egyértelmű megértést ad az ügyfélnek arról, hogy hirdetési költségei indokoltak-e, és milyen mértékben, lehetővé teszi a költségvetés megtakarítását és hatékony népszerűsítését. 

    A definíció rendezésre került. Most nézzük meg azokat az eszközöket, amelyekre 2021-ben figyelni kell. 

    1. A hirdetési kampánystratégiák és források hibrid modelljei 

    Korábban sok vállalkozás lineárisan fejlesztette marketingjét: csak kontextusokat indított el, kizárólag bloggerekkel vagy célzott hirdetésekkel dolgozott. 

    Idővel, a növekedés a verseny a csatornákon, valamint a fejlesztési banner reklám vakság a fogyasztók körében, ezek a források egyénileg kezdett, hogy egyre kevesebb megtérülést. Néhány kampány még az első hirdetés negatívjában is működött. 

    Az általános, nem titok, hogy mi történik a legnagyobb játékos: az első vásárlás az e-kereskedelem mindig megy a negatív tartományba, de csak akkor, további értékesítési segítségével HITELFEDEZETI vagy retargeting hirdetési stratégiák, minden költséget kifizetni. 

    Nyereséges? Határozottan nem. Ezért a legjobb megoldás most a hibrid modellek használata, amelyek több különböző stratégiát és forgalmi forrást kombinálnak. 

    Hogy néz ki? A márka belép a piacra, átfogó hirdetési stratégiát vesz igénybe. Reklámokat indít befolyásos marketingen keresztül, átfogó reklámkampányokat hoz létre a célzás révén, hogy megismertesse a felhasználókat új termékével vagy egy új modelljével a termékben. 

    Miután a célközönség felmelegedett, és megjelent egy bizonyos elismerés, a márka célzott és kontextuális reklámkampányokat indít közvetlenül a terméken. 

    Ha megszakítja a stratégiát lépésekre, akkor így fog kinézni: 

    OLVASS TOVÁBB:  Что такое YATI и советы по работе с новым алгоритмом Яндекса

    1. A kereslet megteremtése a termék bemutatásával és népszerűsítésével, de a vásárlás lehetősége nélkül. 
    2. A termékértékesítés kezdete. 

    Miért hatékony? Miután megismerkedtünk a termékkel, az emberek nagyobb valószínűséggel válnak vásárlókká, miután újra látták a célzott reklámban. 

    Ez érthető. Mi a következő lépés? Új reklámkampányok indítása bloggerek és retargeting segítségével. Így erősítjük az egyén bizalmát a termékben a befolyásos marketing révén. 

    2. Orsók 

    Az Instagram orsók a tiktokba feltöltött szórakoztató vírusos videók analógja, amely akár 60 másodpercig is eltarthat. 

    Még azok is, akik messze vannak a digitálistól, tudják, hogy ez az eszköz vadul lendületet kap. A szolgáltatás bevezetése után az Instagram-felhasználók még inkább részt vettek a tartalom megtekintésében. 

    Ez nem forradalom. Inkább a jelenlegi trendek logikus eredménye. A Clip thinking elvégezte a munkáját: az emberek sokkal jobban érzékelik az információkat rövid dinamikus epizódok révén, gyorsan váltva egyik tényről a másikra.  

    OLVASS TOVÁBB:  A kulcsszavak elemzése: 5 tipp

    Érdemes megjegyezni, hogy ez a funkció hosszú idő óta először adta a kereskedelmi számláknak a lehetőséget, hogy szerves előfizetőket szerezzenek, és természetesen jelentősen növelik termékeik és szolgáltatásaik iránti érdeklődést. 

    3. YouTube 

    Nyugaton a YouTube nagyon népszerű hirdetési platform minden típusú vállalkozás számára. Oroszországban valamilyen oknál fogva a YouTube-ot még mindig hihetetlenül összetettnek tekintik: csak a nagyvállalatok használják, a kis-és középvállalkozások pedig azt állítják, hogy ez a platform nem nekik szól. 

    Ha ezt a cikket olyan felhasználók olvassák, akik új hirdetési forrásokat keresnek, vagy arra gondolnak, hogyan csökkenthetik a jelenlegi hirdetési költségeket, figyeljen erre a promóciós eszközre: a webhely meglehetősen alacsony versennyel rendelkezik, ami miatt a vezető és az ügyfél ára kicsi. 

    4. Kohorsz elemzés 

    A reklám egyre drágább, a hirdetési csatornák versenye növekszik, a felhasználó egyre kevesebbet fizet az első érintéssel vagy bármely más interakcióval… 

    OLVASS TOVÁBB:  Mi a teendő a Google Ads kampányokkal a széles mérkőzés módosító eltávolítása után

    Mit tegyek? Az elemzés és a kohorsz elemzés végrehajtása a kampányban. 

    A kohorsz elemzés a marketingelemzés egyik módszere, amelynek jelentése az, hogy bizonyos alapon csoportokra osztja a felhasználókat, és megvizsgálja, hogyan változik viselkedésük az idő múlásával.  

    Ez lehetővé teszi számunkra, hogy lássuk, mennyi bevételt tudunk kapni és megtartani az ügyféllel való interakció ciklusán keresztül. Segítségével csak azokat a hirdetési csatornákat hagyhatja el, amelyek a legnagyobb megtérülést nem a pillanatban, hanem a kohorszban adják. 

    Az egyértelműség érdekében hasonlítsuk össze a 2 helyzetet: 

    1. A felhasználó az első vásárlással fizetett ki az egyik hirdetési forrásból (például a VK hirdetési kampányából) 1:3, az időszak alatt nem vásárol. 
    2. A Facebook célzás felhasználója az elején fizetett 1:1, de sokkal nagyobb számú interakciót tett a kohorszban. 

    A kohorsz elemzésnek köszönhetően láthatja, hogy a második felhasználó jobban fizetett.  

    5. Egészségügyi Kiváltó 

    Az egészségügyi kiváltó minden megnyilvánulásában abszolút tendenciává vált 2021-ben mind a reklámküldők, mind általában a reklámkommunikáció terén. 

    A pandémiával szembeni sebezhetőségük tudatosítása, a kihasználás tendenciájának következményei-mindez arra késztette a legtöbb embert, hogy irányítsák a sportra, a megfelelő táplálkozásra és a kockázatos viselkedés elhagyására. 

    A felhasználói szokások megváltozásával gyorsan növekedni kezdett a különféle áruk és szolgáltatások iránti kereslet, amelyek valamilyen módon befolyásolják a jólét javulását. 

    Következtetés helyett 

    Általánosságban elmondható, hogy a 2021-es marketing trendek azt mutatják, hogy a teljesítmény-marketing jelentős ütemben fog fejlődni. Már aktívan használják mind az online kereskedelem nagy számai, mind a kis üzletek. 

    A digitális marketingbe történő beruházások volumene növekszik, és ehhez csak új technológiai megoldások kidolgozása és megvalósítása járul hozzá.

    OLVASS TOVÁBB:  Что такое YATI и советы по работе с новым алгоритмом Яндекса

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában