A Sidorin Lab ügynökség szakemberei tanulmányt készítettek arról, hogy az oroszországi internetezők mit gondolnak a szexboltokról. Ennek eredményeként érdekes statisztikákat kaptak, amelyeket alább talál. Ha ilyen pikáns játékosok vannak az ügyfelek között, akkor ezek az adatok segítenek jobban megérteni a célközönség igényeit, és stratégiát alakítanak ki az interneten való népszerűsítésre.
Kulcsfigurák és statisztikák: milyen gyakran beszélnek az oroszok a szexboltokról
Mint kiderült, nem is olyan ritka. Annak ellenére, hogy a szörnyű legendák szerint a Szovjetunió idők óta a szex nem igazán jelent meg Oroszországban, és a szexuális forradalom megkerülte a posztszovjet tér lakóit, a 2020 szeptemberére vonatkozó referencia-statisztika arról tájékoztat:
Az oroszok naponta átlagosan 2000 említést tesznek az interneten a szexboltokról és az egyes intim termékekről.
A nem kereskedelmi jellegű említések azonban észrevehetően kevesebben vannak – szeptemberben körülbelül 18 ezret rögzítettek, vagyis naponta átlagosan 600-at.
A kutatás tisztasága érdekében ezt a diát és azon túl statisztikákat közölünk a konstruktív, nem kereskedelmi jellegű említésekről. Ebben a tanulmányban ezeket célzott, nem epizodikus hivatkozásoknak tekintik a szexboltokra és az intim termékekre (azaz véleményekre és véleményekre) oroszul és az Orosz Föderációban, a reklám és egyéb kereskedelmi kiadványok kivételével.
Tehát néhány száraz szám:
- 7 355 említést tettek a szexboltokról és az intim termékekről az oroszok egy hónap alatt.
- Ebben az időszakban 6479 egyedi referencia-szerzőt jegyeztek fel.
- Összesen 252 ezer kedvelés, megjegyzés és újrapostolás maradt a felhasználóktól.
- 6,47 millió – potenciális havi elérés (megemlített felhasználók száma)
Ki és hogyan ír a szexboltokról és a szexuális játékokról?
A férfiak és a nők szinte egyformán érdeklődnek a téma iránt, anélkül, hogy az egyik csoport jelentős túlsúlyba kerülne, azonban a nők gyakrabban írnak pozitívan a szexboltokról és a szextermékekről, ritkábban pedig negatívan.
A legaktívabb korosztály a 25–34 éves felhasználók voltak; a második helyen a kissé idősebb, 35–44 éves csoport áll. A 60+ felhasználó alacsony aktivitását ebben az esetben nemcsak egy meglehetősen konkrét téma magyarázza, hanem az ebben a korban az internetet használók viszonylag kis aránya is. A 25 évesnél fiatalabb felhasználókat kevésbé érdekli a szextermékek témája.
Melyek a legnépszerűbb webhelyek?
A szexboltokról a legaktívabban a közösségi hálózatokban esik szó. Itt a VKontakte egyértelműen kiemelkedik: ez az oldal sokféle tartalommal büszkélkedhet – a komoly kérdésektől kezdve a különböző poénokig.
Röviden és tömören a szexboltokról, amelyeket a Twitteren és a Telegramon írnak és tréfálnak, valamivel kevésbé – más közösségi hálózatokban (Facebook, YouTube, Instagram, Odnoklassniki). A megbeszélés nagyon kis részei, amelyek 1-2% -ot tesznek ki, a Mail.ru weboldalon kapott válaszok és a Yandex.Dzen cikkei, valamint a Google Maps-en írt vélemények.
Mely városokban beszélnek gyakrabban a szexboltokról?
A pletykák szerint Szentpétervár nem hivatalosan a szexboltok orosz fővárosának számít. Ennek ellenére Moszkvában a szexboltokról és az intim cikkekről még mindig 2,5-szer gyakrabban beszéltek. A harmadik helyen Novoszibirszk áll, amely a pozitív említések arányában vezető lett a Doctor Love helyi szexbolt pozitív véleményének megugrása miatt.
A nőknél a legmagasabb aktivitás Cseljabinszkban és Rostov-on-Don volt; a férfiak között a legaktívabb megbeszélésekre Novoszibirszkben és Krasznodarban került sor.
Általánosságban meg tudtuk erősíteni azt a hipotézist, amely még a tanulmány előtt felmerült: az orosz milliomosok és a nagyvárosok mindig elfoglalják a vezető pozíciókat az ilyen témák aktív tárgyalásának mértékében. Sajnos még hosszú út áll előttünk, mire a szexuális játékok nyilvános építő jellegű megbeszélése észrevehető méreteket öltött az állítólagosan Szolikamszk vagy Kirovo-Csepeck lakói között.
Miért dicsérik a szexboltokat?
- A pozitív oldalon a felhasználók 33% -a ajánlja mind a szexboltokba járás gyakorlatát, mind pedig egy külön terméket / üzletet más felhasználóknak.
- 12% – vegye figyelembe, hogy a szexboltok játékai és egyéb kellékei érdekesebbé tették szexuális életüket egy partnerrel.
- A felhasználók 11% -a pozitív visszajelzést adott az adott termékekről vagy általában az üzletekről.
- Ugyanannyi felhasználó figyelt fel széles árkategóriára és kedvező árcédulákra bizonyos termékekre, valamint akciókra, kedvezményekre és hűségprogramokra.
És miért kritizálják őket?
- A felhasználók 24% -a kritizálja a szexboltokat az USA, a “nyugat” vagy általában a modernitás termékeként, vádolva az ilyen termékek tulajdonosait, alkalmazottait és vásárlóit az erkölcs hiánya miatt, és népszerűsítve a túlságosan szabad szexuális magatartás gondolatát.
- 23% – úgy vélekedett, hogy a szexboltok és a szextermékek népszerűsítése a lakosság körében leértékeli az “élő” kapcsolatokat és a szexet, és végső soron a termékenység csökkenéséhez vezethet.
- 11% – úgy véli, hogy a szextermékek ára legtöbbször vagy minden esetben nem felel meg azok minőségének és használatuk hatásának.
“A szexboltok természetesen nem rosszak, de …”
Azokkal az emberekkel, akik a szexboltokat a lelkiség és a szodómia hiánya miatt osztályként kritizálják, minden többé-kevésbé világos, azonban az interneten gyakran negatív véleményt hagynak azok, akik általában hűek az intim termékekhez és a releváns üzletekhez, vagy akár többszörös tapasztalataik voltak a látogatásról beszerzés.
Úgy döntöttünk, hogy egy kicsit mélyebbre ásunk, mi akadályozza meg a fogyasztókat abban, hogy pozitív véleményt írjanak, és miért kényszerülnek egyesek arra, hogy felhagyjanak a szexboltokban való vásárlással, vagy ritkábban végezzék őket, mint szeretnék.
- A negatív véleményt megosztó fogyasztók 40% -a alkalmi sikertelen vásárlásokról számolt be, és szándékosan adott véleményt adott termékekről, figyelmeztetve a többi webfelhasználót a vásárlásra.
- A fogyasztók 18% -a, amint azt fentebb említettük, nem engedheti meg magának, hogy általában megvásárolja az érdeklődésre számot tartó termékeket, vagy a kívánt gyakorisággal vásárolja meg őket. Ez a probléma különösen a kisvárosok és falvak lakói számára releváns (az árcédulákra panaszkodó szerzők között 76% él ilyen településeken), ahol a szexuális játékok ára kissé eltér a moszkvaiétól, és a lakosság jövedelme sokkal lényegesen eltér.
- A szerzők 9% -a osztotta azt, hogy még felnőttként és független emberként is zavarban vannak, hogy belépjenek a szexboltokba, annak ellenére, hogy érdeklődnek a termék iránt és szükségük van rá. Elszigetelt esetekben a felhasználók a szégyenérzetről is beszéltek azokban az esetekben, amikor szükségessé válik egy intim jellegű megrendelés megerősítése egy online áruházban vagy egy futárral való találkozás.
- A vásárlók 8% -a közömbös vagy etikátlan hozzáállással nézett szembe az értékesítési asszisztensekkel, akik véleményük szerint nem próbáltak megközelítést találni velük kapcsolatban, és a kérésüknek megfelelőt javasoltak, és néha (ritka esetekben) durván viselkedtek.
- 5% – elégedetlen volt az üzletek választékával (az ilyen áttekintésekben főleg konkrét üzleteket említettek), és nem találtak valamit, ami vonzhatta őket, vagy kénytelenek voltak kevésbé kívánatos terméket vásárolni.
- A negatív kritikák szerzőinek 20% -a röviden kívánta megtartani nyilatkozatait, és nem árulta el részletesen, miért nem volt sikeres az intim üzletek látogatásának tapasztalata.
Szexuális játékok vs élő emberek
- A felhasználók 16% -a fejezte ki azt a véleményét, hogy a szexuális termékek modern funkcionalitásuk, széles árkategóriájuk és széles választékuk, valamint az online áruházakban még a távoli települések lakói számára is teljesen tagadhatják a partnerkeresés szükségességét.
- A szerzők 24% -a osztotta azt a véleményt, hogy a játékok és egyéb meghitt kellékek, ha nem is helyettesítik a partnert teljes egészében, de legalább hozzáadják a “lelkesedést” a pár szexuális életéhez, és egy szexboltba való közös kirándulás sokkal érdekesebb ok lehet a sétára, mint egy bár. vagy kávézó. Alapvetően ebben az összefüggésben megemlítették a szerepjátékok jelmezeit, valamint a BDSM kellékeit és a “hagyományos” erotikus fehérneműt.
- A felhasználók 17% -a állítja, hogy bár a szexuális játékok létjogosultsággal rendelkeznek, a funkcionalitástól és a sokféleségtől függetlenül soha nem pótolhatják az élő emberrel való kapcsolatot. A szerzők érvekkel támasztják alá az emberi meleg fontosságát a szexben, és azt is, hogy a kapcsolatokban általában nem a szex a fő.
- A felhasználók 13% -a úgy véli, hogy többnyire vesztesek és nem vonzó emberek járnak szexboltokba, akik nem nyertek figyelmet az ellenkező nemektől és / vagy nem képesek szexuális életet rendezni egy partnerrel, vagy problémáik vannak a szexuális egészséggel. “Azok számára, akiknek minden természeténél fogva jól működik, ezek a játékok nem adták fel” – egy felhasználó egyik megjegyzése jól szemlélteti e csoport egészének véleményét.
Melyik szexbolt márkákról esett szó?
Annak ellenére, hogy a szexboltok építő jellegű vitája 2020 szeptemberében több mint 7000 említésre terjed ki, jó néhány konkrét üzletnév van közöttük – havonta csak 270 említés.
Amint láthatja, a megvitatott üzletek felét legtöbbször érzelmi konnotáció nélkül említették (márkák felsorolása keretében, vagy olyan helyzetekben, amikor a felhasználók megosztották tapasztalataikat az üzletek felkeresésével kapcsolatban, de nem értékelték ezt az élményt). A pozitív részesedés szempontjából olyan üzletek különböztetik meg magukat, mint az Intimshop (nagy online áruház) és a Doctor Love (offline üzlet Novoszibirszkben). A részesedési hányad negatív részének legnagyobb részét az “On and She” lánc üzletei, és mennyiségi szempontból az “Intimshop” címe is kifejezte.
Érdekes volt megjegyezni azt is, hogy a férfiak nyilvánvalóan inkább nem fizetnek túl a márkáért, és szexuális játékokat rendelnek az Ali-ra 🙂
És mi az eredmény?
Lehet, hogy van egy új poén arról, hogy tanulmányunk milyen kiválónak vagy nyomasztónak bizonyult, de csak összefoglaljuk és összefoglaljuk, mit tanultunk ebből a munkából:
- az intim javakról folytatott beszélgetések során nem sikerült egyértelműen meghatározni a nemek egyik csoportjának felsőbbrendűségét, ugyanakkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy a referenciák nagy részét 25–44 éves orosz nagyvárosok lakói generálják;
- annak ellenére, hogy a szerzők között szinte egyenlő a férfiak és a nők száma (sőt az előbbiek jelentéktelen fölénye is), a nők készek a legnyíltabban, részletesen és komolyabban megvitatni egy ilyen csúszós témát. Éppen ők hagynak részletes áttekintést a klitorális stimulánsokról a közösségi hálózatokon és a térképszolgáltatásokban, ajánlásokat adnak a szexuális élet sokféleségéről a VKontakte csoportok beszélgetőpartnereinek, és valamivel ritkábban fejezik ki megvetésüket és elidegenedésüket a szexuális játékok használatának gyakorlata kapcsán;
- a férfiaknak azonban jó kifogásaik vannak arra, hogy ritkábban írjanak ilyen kritikákat. A megbeszélésből az a benyomás keletkezhet, hogy a férfiak számára valóban nehezebb megtalálni az igényeiknek megfelelő, jó minőségű terméket egy szexboltban. A nők sokkal több változatosságot látnak maguknak a szexboltokban;
- Az orosz “spirituális kötelékekkel” kapcsolatos sztereotípiákkal és a “Gayropa” kritikájával a szexuális kérdésekben és a “kicsapongásokban” való túlzott őszinteség miatt a szexboltok és a szextermékek nyílt elítélése, mint gyakorlat, nem olyan általános – csak 4 eset az összes nem kereskedelmi célból egyedi említések;
- arra a kérdésre, hogy “a szexjátékok helyettesíthetik-e az élő embert?” a Runet felhasználók többsége még mindig nem hajlandó pozitívan reagálni, azonban határozottan nagyobb jóváhagyást láttunk az ilyen termékek iránt;
- a szex feltétlenül létezik Oroszországban, sőt, valószínűleg a Szovjetunióban is. De ez még nem biztos.