More

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    A Sidorin Lab ügynökség szakemberei tanulmányt készítettek arról, hogy az oroszországi internetezők mit gondolnak a szexboltokról. Ennek eredményeként érdekes statisztikákat kaptak, amelyeket alább talál. Ha ilyen pikáns játékosok vannak az ügyfelek között, akkor ezek az adatok segítenek jobban megérteni a célközönség igényeit, és stratégiát alakítanak ki az interneten való népszerűsítésre.

    Kulcsfigurák és statisztikák: milyen gyakran beszélnek az oroszok a szexboltokról

    Mint kiderült, nem is olyan ritka. Annak ellenére, hogy a szörnyű legendák szerint a Szovjetunió idők óta a szex nem igazán jelent meg Oroszországban, és a szexuális forradalom megkerülte a posztszovjet tér lakóit, a 2020 szeptemberére vonatkozó referencia-statisztika arról tájékoztat:

    Az oroszok naponta átlagosan 2000 említést tesznek az interneten a szexboltokról és az egyes intim termékekről.

    A nem kereskedelmi jellegű említések azonban észrevehetően kevesebben vannak – szeptemberben körülbelül 18 ezret rögzítettek, vagyis naponta átlagosan 600-at.

    A kutatás tisztasága érdekében ezt a diát és azon túl statisztikákat közölünk a konstruktív, nem kereskedelmi jellegű említésekről. Ebben a tanulmányban ezeket célzott, nem epizodikus hivatkozásoknak tekintik a szexboltokra és az intim termékekre (azaz véleményekre és véleményekre) oroszul és az Orosz Föderációban, a reklám és egyéb kereskedelmi kiadványok kivételével.

    Tehát néhány száraz szám:

    • 7 355 említést tettek a szexboltokról és az intim termékekről az oroszok egy hónap alatt.
    • Ebben az időszakban 6479 egyedi referencia-szerzőt jegyeztek fel.
    • Összesen 252 ezer kedvelés, megjegyzés és újrapostolás maradt a felhasználóktól.
    • 6,47 millió – potenciális havi elérés (megemlített felhasználók száma)

    Ki és hogyan ír a szexboltokról és a szexuális játékokról?

    A férfiak és a nők szinte egyformán érdeklődnek a téma iránt, anélkül, hogy az egyik csoport jelentős túlsúlyba kerülne, azonban a nők gyakrabban írnak pozitívan a szexboltokról és a szextermékekről, ritkábban pedig negatívan.

    A legaktívabb korosztály a 25–34 éves felhasználók voltak; a második helyen a kissé idősebb, 35–44 éves csoport áll. A 60+ felhasználó alacsony aktivitását ebben az esetben nemcsak egy meglehetősen konkrét téma magyarázza, hanem az ebben a korban az internetet használók viszonylag kis aránya is. A 25 évesnél fiatalabb felhasználókat kevésbé érdekli a szextermékek témája.

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Melyek a legnépszerűbb webhelyek?

    A szexboltokról a legaktívabban a közösségi hálózatokban esik szó. Itt a VKontakte egyértelműen kiemelkedik: ez az oldal sokféle tartalommal büszkélkedhet – a komoly kérdésektől kezdve a különböző poénokig.

    Röviden és tömören a szexboltokról, amelyeket a Twitteren és a Telegramon írnak és tréfálnak, valamivel kevésbé – más közösségi hálózatokban (Facebook, YouTube, Instagram, Odnoklassniki). A megbeszélés nagyon kis részei, amelyek 1-2% -ot tesznek ki, a Mail.ru weboldalon kapott válaszok és a Yandex.Dzen cikkei, valamint a Google Maps-en írt vélemények.

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Mely városokban beszélnek gyakrabban a szexboltokról?

    A pletykák szerint Szentpétervár nem hivatalosan a szexboltok orosz fővárosának számít. Ennek ellenére Moszkvában a szexboltokról és az intim cikkekről még mindig 2,5-szer gyakrabban beszéltek. A harmadik helyen Novoszibirszk áll, amely a pozitív említések arányában vezető lett a Doctor Love helyi szexbolt pozitív véleményének megugrása miatt.

    A nőknél a legmagasabb aktivitás Cseljabinszkban és Rostov-on-Don volt; a férfiak között a legaktívabb megbeszélésekre Novoszibirszkben és Krasznodarban került sor.

    Általánosságban meg tudtuk erősíteni azt a hipotézist, amely még a tanulmány előtt felmerült: az orosz milliomosok és a nagyvárosok mindig elfoglalják a vezető pozíciókat az ilyen témák aktív tárgyalásának mértékében. Sajnos még hosszú út áll előttünk, mire a szexuális játékok nyilvános építő jellegű megbeszélése észrevehető méreteket öltött az állítólagosan Szolikamszk vagy Kirovo-Csepeck lakói között.

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Miért dicsérik a szexboltokat?

    • A pozitív oldalon a felhasználók 33% -a ajánlja mind a szexboltokba járás gyakorlatát, mind pedig egy külön terméket / üzletet más felhasználóknak.
    • 12% – vegye figyelembe, hogy a szexboltok játékai és egyéb kellékei érdekesebbé tették szexuális életüket egy partnerrel.
    • A felhasználók 11% -a pozitív visszajelzést adott az adott termékekről vagy általában az üzletekről.
    • Ugyanannyi felhasználó figyelt fel széles árkategóriára és kedvező árcédulákra bizonyos termékekre, valamint akciókra, kedvezményekre és hűségprogramokra.
    OLVASS TOVÁBB:  Социальные боты и способы их обнаружения

    És miért kritizálják őket?

    • A felhasználók 24% -a kritizálja a szexboltokat az USA, a “nyugat” vagy általában a modernitás termékeként, vádolva az ilyen termékek tulajdonosait, alkalmazottait és vásárlóit az erkölcs hiánya miatt, és népszerűsítve a túlságosan szabad szexuális magatartás gondolatát.
    • 23% – úgy vélekedett, hogy a szexboltok és a szextermékek népszerűsítése a lakosság körében leértékeli az “élő” kapcsolatokat és a szexet, és végső soron a termékenység csökkenéséhez vezethet.
    • 11% – úgy véli, hogy a szextermékek ára legtöbbször vagy minden esetben nem felel meg azok minőségének és használatuk hatásának.
    OLVASS TOVÁBB:  A hét legfontosabb eseményei: új Instagram újraközlések és TikTok szuper prospektusok

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    “A szexboltok természetesen nem rosszak, de …”

    Azokkal az emberekkel, akik a szexboltokat a lelkiség és a szodómia hiánya miatt osztályként kritizálják, minden többé-kevésbé világos, azonban az interneten gyakran negatív véleményt hagynak azok, akik általában hűek az intim termékekhez és a releváns üzletekhez, vagy akár többszörös tapasztalataik voltak a látogatásról beszerzés.

    Úgy döntöttünk, hogy egy kicsit mélyebbre ásunk, mi akadályozza meg a fogyasztókat abban, hogy pozitív véleményt írjanak, és miért kényszerülnek egyesek arra, hogy felhagyjanak a szexboltokban való vásárlással, vagy ritkábban végezzék őket, mint szeretnék.

    • A negatív véleményt megosztó fogyasztók 40% -a alkalmi sikertelen vásárlásokról számolt be, és szándékosan adott véleményt adott termékekről, figyelmeztetve a többi webfelhasználót a vásárlásra.
    • A fogyasztók 18% -a, amint azt fentebb említettük, nem engedheti meg magának, hogy általában megvásárolja az érdeklődésre számot tartó termékeket, vagy a kívánt gyakorisággal vásárolja meg őket. Ez a probléma különösen a kisvárosok és falvak lakói számára releváns (az árcédulákra panaszkodó szerzők között 76% él ilyen településeken), ahol a szexuális játékok ára kissé eltér a moszkvaiétól, és a lakosság jövedelme sokkal lényegesen eltér.
    • A szerzők 9% -a osztotta azt, hogy még felnőttként és független emberként is zavarban vannak, hogy belépjenek a szexboltokba, annak ellenére, hogy érdeklődnek a termék iránt és szükségük van rá. Elszigetelt esetekben a felhasználók a szégyenérzetről is beszéltek azokban az esetekben, amikor szükségessé válik egy intim jellegű megrendelés megerősítése egy online áruházban vagy egy futárral való találkozás.
    • A vásárlók 8% -a közömbös vagy etikátlan hozzáállással nézett szembe az értékesítési asszisztensekkel, akik véleményük szerint nem próbáltak megközelítést találni velük kapcsolatban, és a kérésüknek megfelelőt javasoltak, és néha (ritka esetekben) durván viselkedtek.
    • 5% – elégedetlen volt az üzletek választékával (az ilyen áttekintésekben főleg konkrét üzleteket említettek), és nem találtak valamit, ami vonzhatta őket, vagy kénytelenek voltak kevésbé kívánatos terméket vásárolni.
    • A negatív kritikák szerzőinek 20% -a röviden kívánta megtartani nyilatkozatait, és nem árulta el részletesen, miért nem volt sikeres az intim üzletek látogatásának tapasztalata.

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Szexuális játékok vs élő emberek

    • A felhasználók 16% -a fejezte ki azt a véleményét, hogy a szexuális termékek modern funkcionalitásuk, széles árkategóriájuk és széles választékuk, valamint az online áruházakban még a távoli települések lakói számára is teljesen tagadhatják a partnerkeresés szükségességét.
    • A szerzők 24% -a osztotta azt a véleményt, hogy a játékok és egyéb meghitt kellékek, ha nem is helyettesítik a partnert teljes egészében, de legalább hozzáadják a “lelkesedést” a pár szexuális életéhez, és egy szexboltba való közös kirándulás sokkal érdekesebb ok lehet a sétára, mint egy bár. vagy kávézó. Alapvetően ebben az összefüggésben megemlítették a szerepjátékok jelmezeit, valamint a BDSM kellékeit és a “hagyományos” erotikus fehérneműt.
    • A felhasználók 17% -a állítja, hogy bár a szexuális játékok létjogosultsággal rendelkeznek, a funkcionalitástól és a sokféleségtől függetlenül soha nem pótolhatják az élő emberrel való kapcsolatot. A szerzők érvekkel támasztják alá az emberi meleg fontosságát a szexben, és azt is, hogy a kapcsolatokban általában nem a szex a fő.
    • A felhasználók 13% -a úgy véli, hogy többnyire vesztesek és nem vonzó emberek járnak szexboltokba, akik nem nyertek figyelmet az ellenkező nemektől és / vagy nem képesek szexuális életet rendezni egy partnerrel, vagy problémáik vannak a szexuális egészséggel. “Azok számára, akiknek minden természeténél fogva jól működik, ezek a játékok nem adták fel” – egy felhasználó egyik megjegyzése jól szemlélteti e csoport egészének véleményét.
    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Melyik szexbolt márkákról esett szó?

    Annak ellenére, hogy a szexboltok építő jellegű vitája 2020 szeptemberében több mint 7000 említésre terjed ki, jó néhány konkrét üzletnév van közöttük – havonta csak 270 említés.

    Amint láthatja, a megvitatott üzletek felét legtöbbször érzelmi konnotáció nélkül említették (márkák felsorolása keretében, vagy olyan helyzetekben, amikor a felhasználók megosztották tapasztalataikat az üzletek felkeresésével kapcsolatban, de nem értékelték ezt az élményt). A pozitív részesedés szempontjából olyan üzletek különböztetik meg magukat, mint az Intimshop (nagy online áruház) és a Doctor Love (offline üzlet Novoszibirszkben). A részesedési hányad negatív részének legnagyobb részét az “On and She” lánc üzletei, és mennyiségi szempontból az “Intimshop” címe is kifejezte.

    Érdekes volt megjegyezni azt is, hogy a férfiak nyilvánvalóan inkább nem fizetnek túl a márkáért, és szexuális játékokat rendelnek az Ali-ra 🙂

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    Szexboltok Oroszországban: a Runet felhasználók véleménye és véleménye

    És mi az eredmény?

    Lehet, hogy van egy új poén arról, hogy tanulmányunk milyen kiválónak vagy nyomasztónak bizonyult, de csak összefoglaljuk és összefoglaljuk, mit tanultunk ebből a munkából:

    OLVASS TOVÁBB:  Online üzleti promóció: 5 hatékony módszer 2021-ben

    • az intim javakról folytatott beszélgetések során nem sikerült egyértelműen meghatározni a nemek egyik csoportjának felsőbbrendűségét, ugyanakkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy a referenciák nagy részét 25–44 éves orosz nagyvárosok lakói generálják;
    • annak ellenére, hogy a szerzők között szinte egyenlő a férfiak és a nők száma (sőt az előbbiek jelentéktelen fölénye is), a nők készek a legnyíltabban, részletesen és komolyabban megvitatni egy ilyen csúszós témát. Éppen ők hagynak részletes áttekintést a klitorális stimulánsokról a közösségi hálózatokon és a térképszolgáltatásokban, ajánlásokat adnak a szexuális élet sokféleségéről a VKontakte csoportok beszélgetőpartnereinek, és valamivel ritkábban fejezik ki megvetésüket és elidegenedésüket a szexuális játékok használatának gyakorlata kapcsán;
    • a férfiaknak azonban jó kifogásaik vannak arra, hogy ritkábban írjanak ilyen kritikákat. A megbeszélésből az a benyomás keletkezhet, hogy a férfiak számára valóban nehezebb megtalálni az igényeiknek megfelelő, jó minőségű terméket egy szexboltban. A nők sokkal több változatosságot látnak maguknak a szexboltokban;
    • Az orosz “spirituális kötelékekkel” kapcsolatos sztereotípiákkal és a “Gayropa” kritikájával a szexuális kérdésekben és a “kicsapongásokban” való túlzott őszinteség miatt a szexboltok és a szextermékek nyílt elítélése, mint gyakorlat, nem olyan általános – csak 4 eset az összes nem kereskedelmi célból egyedi említések;
    • arra a kérdésre, hogy “a szexjátékok helyettesíthetik-e az élő embert?” a Runet felhasználók többsége még mindig nem hajlandó pozitívan reagálni, azonban határozottan nagyobb jóváhagyást láttunk az ilyen termékek iránt;
    • a szex feltétlenül létezik Oroszországban, sőt, valószínűleg a Szovjetunióban is. De ez még nem biztos.

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában