More

    Szakértő a linkekről: Jevgenyij Jakovina válaszol [Kérdezd a PR-CY # 20-at]

     

    A linkkészítő válaszai a felhasználói kérdésekre.

    Az elmúlt héten szakértőinek gyűjtöttük kérdéseit a bejegyzés megjegyzésében. Az idei legújabb kiadás témája a link promóció volt, a szakértő pedig

    Jevgenyij Jakovina

    A Link Builder szolgáltatás társalapítója és vezetője, link promóciós szakértő.

    Olyan kérdéseket választott, amelyekre részletesen megválaszolhatók a kérdések, és amelyek hasznosak lennének más olvasók számára. Azokat a kérdéseket, amelyek külön nagyszabású anyagot igényelnek, ebben a fejezetben nehéz megvizsgálni. De megcímkézzük őket blogcikk-ötletként.

    A válaszok készen állnak!

    Denmark1994 felhasználó megkérdezi:

    „A webhelynek 106 hivatkozó domainje és 1 millió 100 ezer hivatkozó linkje van annak a ténynek köszönhetően, hogy a domainek online áruházak, és minden oldalon található egy dofollow link. Ez kritikus? Be kell állítanom a nofollow paramétert? “

    A Google ajánlásai alapján jobb, ha a “pass-through” linkeket a nofollow paraméterrel jelöli meg, azonban ha az adományozó webhely kiváló minőségű, nagy a forgalma és átmeneteket generál a webhelyére, akkor ne aggódjon.

    Alximik ezt kérdezi:

    „Megtudtam, hogy a linkcserék webhelyeinek fő része ajtó. Így van? Vásárol linkeket ilyen webhelyekről? “

    A tőzsde elsősorban piac, ahol a vevő és az eladó találkozik. A tőzsde feladata a tranzakció biztonságának és semmi másnak a biztosítása. Ha a tőzsde vásárlói igényt tartanak az ajtókra, ez azt jelenti, hogy az ilyen ajánlatok nem sokáig várnak. A “Link Builder” nem linkcsere, csak fórumokkal, Q&A szolgáltatásokkal, valamint blogokban / médiában található megjegyzésekkel dolgozunk, és releváns bejegyzéseket helyezünk el korábban ellenőrzött webhelyeken.

    Olga Musazade ezt kérdezi:

    „Sokan azt mondják, hogy a Yandex.Direct nem befolyásolja a weboldal promócióját. Így van? Saját tapasztalatom alapján a következőkre figyeltem fel: Van egy weboldalam az állatokról (írok kutyákról, macskákról stb.), Kulcsszavakkal indítottam a Direct-t, vagyis ha a cikk neve „Mopsz kutyafajta”, akkor a Direct-et a „mopsz” kulcsszavakkal indítottam el, „Mopsz kutya”, „mopsz kutya etetés” stb. És tudod, mit vettél észre? A pozíciók növekedtek. Nem csak egy cikk, hanem mindaz, amit a Direct és a Google elindított. Hogyan kommentálhatja ezt? “

    Valójában nincs közvetlen hatása a Yandex.Direct-nek vagy bármely más hasonló rendszernek a keresésben elfoglalt pozícióra. A kontextus szerinti reklámozás lehetővé teszi, hogy a keresőmotor adatokat szerezzen a felhasználói viselkedésről a webhelyén – elkötelezettség, visszafordulási arány, munkamenet hossza. A keresőmotor ezeket az adatokat közvetlenül a keresési eredményekből és a statisztikai rendszerek (például a Yandex.Metrica) révén is megkapja. Ha a beérkezett jelek azt mutatják, hogy az oldal érdekes a közönség számára, akkor az organikus keresés pozíciói valóban növekedhetnek (vagy fordítva, ha az oldal nem tetszik a felhasználóknak), de megismétlem, hogy itt nincs közvetlen befolyás.

    Juiseed felhasználó ezt kérdezi:

    „A webhely 7 éves, stabil 5000–6000 egyedi tulajdonsággal rendelkezik. Jól optimalizált, legalábbis szerintem. Linkeket soha nem vásároltak. Ha most elkezdi a link promóciót, akkor mennyit kell tennie, és milyen linkekre / oldalakra kell összpontosítania? “

    Kezdetnek azt javaslom, hogy emelje ki a webhely növekedési pontjait. Ezek tartalmazzák:

    1. Fel nem használt szemantika (tegyük fel, hogy webhelye a moziról szól, akkor érdemes új műfajokat, filmeket és fiatal sztárokat felvenni a katalógusba).

    2. Jelölje ki azokat a kérelmeket, amelyek a TOP20-on belül vannak, és amelyek a legnagyobb forgalmi potenciállal rendelkeznek.

    Elemezze 5-7 erős versenytárs kapcsolatprofilját, különösen azokét, akik viszonylag újak, de jó a forgalmuk.

    Jelölje ki a főbb pontokat:

    1. Az új linkek sebessége és a bejövő linkek teljes száma.

    2. Linkek forrása, milyen típusú webhelyeket használtak először.

    3. Horgony linkek listája – a horgony és a nem horgony linkek aránya, a horgonyok típusai stb.

    Próbáld követni az útjukat. Tegye a linkeket elsősorban azokra az oldalakra, amelyeket az első lépésben létrehozott / kiválasztott.

    Elena_Zhmurina azt kérdezi:

    “Kiemelheti azokat a legfontosabb hibákat, amelyeket a kezdők és a tapasztalt SEO-k elkövetnek a linkek vásárlásakor?”

    Ha megpróbál röviden válaszolni, a következőket emelheti ki:

    1. Túl gyors összekapcsolás (több ezer linkről beszélünk rövid idő alatt, az úgynevezett “linkrobbanás”)

    2. A link elhelyezése túl lassú (1-2 link havonta)

    3. Obszesszió a “puzomerki” helyekkel a donor általános elemzésének hiányában (ennek a helynek ICS 1000-je van, ami azt jelenti, hogy jó)

    4. Spam a horgonylistában (amikor az összes hivatkozás olyan kereskedelmi horgonyokat tartalmaz, mint például: “vegyen hűtőszekrényt Saratovban szállítással”)

    5. A munka szabálytalansága (olyan, mint az evés: jobb, ha egész nap kis ételeket eszünk, mint naponta egyszer enni, amíg rosszul leszünk)

    6. 1-2 linkforrás használata (az összes elérhető opciót fel kell használni).

    OLVASS TOVÁBB:  Fiókok tömeges blokkolása a Google Cégem szolgáltatásban

    Valamilyen okból sok kezdő meg van győződve arról, hogy a nem tematikus oldalakról származó linkek veszélyesek a promócióra. Ez egy abszolút téves állítás. Bármelyik link tematikussá alakítható, a lényeg, hogy megmutassa fantáziáját.

    “Mikor kezdhetem el a linkjeimet a projektemen, mik a minimális mutatók, amelyekre szükség van?”

    Webhelyének fő minőségi paramétere a forgalom. Jobb erre koncentrálni. Akkor sokkal többet kereshet, mint a linkek eladása.

    “Mit kell ellenőrizni egy jövőbeli linkadományozóval a linkek vásárlása előtt?”

    A következőt nézem:

    1. A forgalom mennyisége és a forgalom dinamikája.

    2. Link profil növekedési dinamikája.

    3. Forgalmi források (fontos, hogy a webhelyen legyen keresési forgalom, ne csak a közösségi hálózatokból érkező hivatkozások legyenek).

    4. A webhely láthatósága kérelmek szerint (a csalási lehetőségek kizárása érdekében).

    5. Indexelés.

    6. Kor.

    OLVASS TOVÁBB:  Mely üzleti területek részesültek előnyben a világjárványból

    Meg lehet nézni a “puzomerki” -t is, de csak a kiválasztás egyszerűsítése érdekében (például kiszűrjük az összes olyan helyet, ahol az ICS kevesebb, mint 10).

    Az ideális linkadományozó az, amelyet a szemantikai magjából származó lekérdezések alapján rangsorolunk. Tegyük fel például, hogy okostelefonokat árul. Remek lehetőség a “Hogyan válasszunk okostelefont” cikkből a TOP-10-ből kapunk linket.

    Illia Jakimcsuk ezt kérdezi:

    „Használod a közösségi médiát? jelez egy vendégcikk megvétele után, hogy jobban megtervezzék? “

    A közösségi jelek csak felgyorsíthatják a vendégcikk indexelését, nem adnak erőteljes további súlyt.

    Alef0071 felhasználó ezt kérdezi:

    „Mindannyian nagyon jól értjük, hogy az úgynevezett„ organikus ”linkek gyakorlatilag nem léteznek a kereskedelmi témákban. A Google tökéletesen megérti (nyilván nem tudom, hogy ez a hírhedt mesterséges intelligencia), mi a link spam. Backlinko „guru” vendég bejegyzéseket hirdet, de ez is csak tájékoztató szemét, és ezt a Google is megérti. A Yandex sokkal hűségesebb a spam linkelésére. Van-e ésszerű kiút a zsákutcából? A kézenfekvő válasz az, hogy minőségi, drága linkeket vásároljon „mérvadó” forrásokból. De ez általában nem túl költségvetési megoldás. És általában ez az információ pazarlása szempontjából is kétértelmű. “

    Ahogy fentebb válaszoltam, az ideális linkadományozó az, amelyet a szemantikai magjából származó lekérdezések alapján rangsorolunk. Gyűjtsön linkeket olyan információs webhelyekről, amelyek a webhelye tartalmának leginkább megfelelnek. Gumiabroncsok eladása – Vásároljon linkeket a gumiválasztási útmutatókból. Ha szakértő vagy a saját résedhez, írj vendégposztokat más oldalakra, vegyél részt szakértői szavazásokban, kommunikálj a célközönségeddel a fórumokon és a kérdés-válasz szolgáltatásokban. Ez a lehető legbiztonságosabb kapcsolati stratégia. Ez az egész cikk jó példa az ilyen linképítésre.

    „Számos webhelyem található többé-kevésbé kapcsolódó témában. Van-e értelme minden oldalról (például az oldalsávon vagy a láblécben) „piszkozatokat” – végpontok közötti linkeket elhelyezni a célhelyre? “

    Csak akkor van értelme, ha nem fenyegeti a webhelyhez való csatlakozás szűrője. Egyébként nem látok problémát.

    „Különösen okos okfejtés. Általánosságban elmondható, hogy a keresőmotorok a könyvtári / szabadalmi / tudományos kereső robotok logikájának örökösei, amelyekben a kölcsönös kapcsolatok ideológiája némi “tekintélyt” ad a kiadványnak. Van olyan is, hogy tudományos hivatkozási index, amelynek mintegy jeleznie kell a publikáció tudományos értékét – minél több más tudományos publikáció hivatkozik a bibliográfia cél cikkére, annál „mérvadóbb”. De a valóságban a cikk “tekintélye” és valódi tudományos értéke nulla, vagy akár negatív is lehet. Valójában ez történt a „globális felmelegedés nagy doktrínájával” – tudományos eretnekséggel és átveréssel. Nem ez az egyetlen, de a legszembetűnőbb példa. Ebben az értelemben az Internet pontosan ugyanaz, mint a kölcsönös információ simogatás eredendően ördögi rendszere. Van-e kiút ebből a zsákutcából? Végül is mindannyian szeretnénk, ha kérdéseket teszünk fel egy kereső robotnak, hogy a legpontosabb és legmegfelelőbb választ kapjuk erre a kérdésre. Ehelyett hihetetlen információs szemétfelhőt kapunk – amelyet a keresőmotor eredményei kizárólag a költségvetés és a promóciós stratégia miatt okoznak, és nem a valódi információs érték miatt. Mit gondolsz róla?”.

    Én személy szerint úgy vélem, hogy csak a keresési algoritmusok fejlődéséhez szükséges idő kérdése. A kérdés minősége azonban egyre növekszik, és a keresőmotorok egyre nagyobb forgalmat emésztenek fel saját szolgáltatásaik terjesztése miatt. Vegyük ugyanazt a Yandex-et, amely lehetővé teszi számunkra, hogy csak saját kapacitásának rovására adjunk el nekünk egy iPhone-t, etessük olasz tésztával, vigyük át egy másik területre, és újabban megszabaduljunk a régi dolgoktól is. A különféle varázslók és a gyors válaszok száma is folyamatosan növekszik (ugyanaz az árfolyam közvetlenül megtalálható a böngésző keresési tippjeiben). És általában jó és kényelmes a legtöbb felhasználó számára.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Rayon szolgáltatás megszűnik

    Maskiest megkérdezi:

    „Hogyan lehet azonosítani a mérgező kapcsolatokat? Úgy gondolják, hogy néhány rossz link lehet az oka a rossz helyezésnek. Van-e hatása a könyvtárak helyi linkjeinek a regionális promócióra? Például a szentpétervári domaint a szentpétervári könyvtárakba, a Szamara – a szamaraiakba regisztráljuk ”.

    A webhely károsítása érdekében a “mérgező” linkek mennyiségének jelentősnek és sokszor nagyobbnak kell lennie, mint a jó linkek mennyisége, és nem egyszerre, hanem hosszú ideig. Lehetetlen néhány rossz linkkel “elrontani” az oldalt.

    A kérdés második részére válaszolva azt mondom, hogy minden minőségi link, amely releváns forgalmat hozhat, hasznos az Ön webhelyén.

    Victoria Preobrazhenskaya ezt kérdezi:

    „Melyik típusú link hatékonyabb? Tömeg a fórumokon? Linkek a közösségi hálózatokról? Linkek a googetlinks-ről (szűrt jó webhelyek, nem GS)? Linkek a rácsukon belül? Vannak-e esetek, ahol az egyes linktípusokhoz mérnek pozíciókat és feltételeket? “

    Ne tegye az összes tojását egy kosárba. Az Ön feladata a legtermészetesebb kapcsolatprofil létrehozása, amely képes túlélni a globális algoritmusváltozásokat. Ezt lehetetlen (vagy rendkívül nehéz) elérni azzal, hogy egy webhelyet csak könyvtárakba helyezünk, vagy linkeket vásárolunk egy tőzsdén. Használjon minden rendelkezésére álló forrást, de azt javaslom, hogy a minimálisra csökkentse a linkcserék használatát, vagy akár zárja ki őket a linképítési stratégiából, ha a téma megengedi.

    Dim_Dim megkérdezi:

    „Korábban a referenciatömeget felhalmozták a PR és a TIC növelése érdekében. Miután a Google és a Yandex törölte ezeket a mutatókat, van-e értelme a visszalinkekre fektetni? “

    Korábban és most is a link tömegét felhalmozták a keresési pozíciók javítása és a további forgalom megszerzése érdekében. Teljesen értelmetlen csak felépíteni a “puzomerket” (kivéve, ha természetesen linkeket ad el).

    Donicks ezt kérdezi:

    “Lesz-e eredmény, ha több linket vásárolok nagyon” kövér “forrásokból, vagy jobb, ha több száz linket olcsóbban veszek meg ugyanabból a pénzből?”

    Jobb valahol középen 🙂 És nem egyszer, hanem rendszeresen.

    OLVASS TOVÁBB:  A Roszkomnadzor idegi hálózatokat kezdett használni a tiltott információk azonosítására

    Alex-Zotov ezt kérdezi:

    „Öt éven keresztül kerestem pénzt webhelyek linkjeinek eladásával. Ebben az évben szinte minden csere erőteljesen csökkent, sőt, csak a tárhely és a domain fizetésére van elég. Minden a link?

    Csökken az alacsony minőségű linkek iránti igény olyan spam webhelyekről, amelyek nem képesek minimális forgalmat sem vonzani. Ez normális. Ugyanakkor a cikkek jó hírű kiadványokba történő közzétételére vonatkozó árcédula sokszorosára nőtt. A nyugati szegmensben már megtörtént a 100 000 dollárt meghaladó üzlet a kihelyezésre. Szóval hogyan nézz ide 🙂

    Vladimir megkérdezi:

    „Nemrégiben láttam egy hirdetést egy” örök linkeket “tartalmazó webhely-promóciós szolgáltatásról. Mi ez egyébként? “

    Az örök link egy kifejezés nélkül kiküldött link, azaz feltételesen örökké. Miért feltételes, mert az “örökkévalóság” kifejezés az interneten körülbelül egy év. Számos webhely, amelynek bevételei nagymértékben függenek a linkek eladásától, egyszerűen bezárják a jövedelmezőség csökkenésével. Vagy a tulajdonos hadseregbe kerül 🙂

    A Pleasure azt kérdezi:

    A webhely kora naprakész? A domain nevet 2007-ben regisztrálták, de az oldal nem mindig működött, gyakran frissítették és áthelyezték, a linkadományozók és a horgonyok is megváltoztak, és nem kerültek be a tilalomba és a homokba. Van-e értelme folytatni a munkát vele, vagy hatékonyabb-e a nulláról kezdeni és máris linkeket vásárolni egy új domainhez? “

    Bizonyos bónuszokat csak akkor kaphat, ha valóban nem voltak komoly problémák az oldalon (tiltások, pesszimizálás, többszörös témaváltás, illegális tartalom elhelyezése).

    Mielőtt bármit komolyan csinálnék, létrehoznék egy kis teszthelyet témakörönként, és ellenőrizném, hogy az oldal hogyan fog rangsorolni. Ha a webhely elkezdi rangsorolni az alacsony frekvenciájú lekérdezéseket, és legalább egy kis forgalom jelenik meg, akkor a domaint el kell menteni. Ellenkező esetben jobb, ha új domaint regisztrál.

    Ajándékok a legérdekesebb kérdésekre

    5000 rubelt egy szakértőtől a Link Builder szolgáltatás egyenlegéig, és egy promóciós kódot a Profi tarifa egy hónapja számára a PR-CY-től a Site Analysis szolgáltatásban, a Juiseed felhasználó megkapja.

    Köszönet minden résztvevőnek!

    A PR-CY szerkesztőségének véleménye nem egyezhet a meghívott szakértő véleményével

    Friss cikkek

    “Elegem van a bányászatból – informatikához akartam menni”

    Nikita Fuchko a csapat vezetőjeként szerzett tapasztalatairól, a rugalmas készségek előnyeiről és az edzés során talált új munkáról. 20219. január 15. 72https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2510/og_image/47e3012e42363d62e746f3eef8b633c9.png Jó...

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában