More

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Az Ask PR-CY rovat 10 kiadása Alekszandr Alajev, Szergej Koksharov (Devaka), Dmitrij Ivanov, Alekszandr Lusin és más SEO szakértőkkel.

    Az “Ask PR-CY” rovatra azért van szükség, hogy az olvasók kérdéseket tehessenek fel a webhely-optimalizálás, a linkek promóciója, a marketing, a tartalom és más kapcsolódó területek szakembereivel szemben. Mindegyik számban egy új szakértő válaszol a kérdésekre, aki megbízható szakemberként települt be az orosz internetbe.

    Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük az oszlop tíz legújabb számát, hogy ne keressen rá a blogra. Nézze meg a szakértők válaszait – talán valaki feltett már egy fontos kérdést, amely érdekelte Önt.

    Tippek a SEO és a promóciós szakértőktől

    A rovat első 10 száma itt van.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 11-et: Dmitrij Ivanov

    Prediktív elemzési szakember, vezérigazgató és alapító Ivanov SEO és Dragon Leads, előadó és előadó speciális konferenciákon.

    Kiadási témák:

    1. Link promóció : tanácsok a kapcsolatok szakszerű megvásárlásához, az adományozó kiválasztásának prioritásai, a külső linkek hatása a webhely oldalaira.

    2. Viselkedési tényezők : megjegyzések fogadása csalás nélkül, a felhasználói munkamenetek idejének csökkentése a webhelyen.

    3. A versenytársak kutatása : hogyan lehet megérteni, hogy mely lekérdezések irányítják a forgalmat.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 12-et: Vjacseszlav Varenya

    A webmester referencia fórum és a Google News Google termék szakértője, a Pro100Blogger SEO blog szerzője.

    Kiadási témák:

    1. Optimalizálás a Google számára : gyakori hibák, kiesés a szűrőből, prioritási rangsorolási tényezők, fiatal webhely népszerűsítése.

    2. Google Hírek : Hogyan készítsük elő webhelyét a Google Hírekbe való bekerüléshez, miért utasíthatjuk el a jelentkezésünket?

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 13-ot: Katerina Eroshina

    A Promopult blog főszerkesztője, tartalmi szakember, speciális konferenciák előadója.

    Kiadási témák:

    1. Vállalati blog létrehozása : kinek nincs szüksége blogra, és ki segít, a vállalati blog különbségei a B2B és a B2C szférától, eladási és informatív termék létrehozása, a tartalmi részleg szakértői csapatának összetétele.

    2. Blogtervezés: tartalmi terv készítése, kényelmes navigáció, szöveg és fejlécek optimalizálása kulcsokkal, optimális hosszúság, cikkformátum kiválasztása.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet egyszerűen hozzáadni egy Yandex vagy Google térképet egy webhelyhez

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 14-et: Szergej Koksharov, más néven Devaka

    SEO elemző, tanácsadó, a Devaka SEO Blog és a @devakatalk távirati csatorna szerzője.

    Kiadási témák:

    1. Optimalizálás : munka híroldalakkal, nagy YA-val rendelkező webhely pozícióinak nyomon követése, promóciós funkciók és büntetések a Yandexben és a Google-ben, technikai tanácsadás.

    2. Eszközök az optimalizáláshoz : a SEO-nak szüksége van az eredmények lekérdezésekre és másokra való ellenőrzésére.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 15-t: Ksenia Peskova

    A SEO-TeamLead technikai optimalizálási szakember vezetésével az összes Siteclinic projekt eljut a TOP-ra.

    Kiadási témák:

    1. Munka a technikai résszel : hogyan lehet bezárni az oldalakat az indexelés alól, milyen szkripteket kell használni, hogyan kell helyesen létrehozni az aldomaineket, hogyan lehet kilépni a szűrőből, a címkék hatása, a regionális promóció.

    2. Tartalomoptimalizálás : hogyan lehet megkülönböztetni a különböző szándékú kulcsokat, összekapcsolni az EAT forrásaival, jellemezni a tökéletes szöveget, harcolni az ismétlésekkel.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads elindítja az egyetemes hirdető-ellenőrzési programot

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 16-ot: Igor Rudnik

    A Collaborator exchange és a Referr szolgáltatás vezetője, a linképítő tanfolyam szerzője, a Telegram csatorna szerzője, Igor Rudnyk.

    Kiadási témák:

    1. Munka az ügyfelekkel : mi a teendő, ha nem akarnak befektetni a SEO-ba, hogyan lehet az ügyfeleket krízisben tartani.

    2. Link promóció : van-e értelme a cseréknek, hogyan lehet megnyerni a linkekre való kattintásokat, hány linket lehet elhelyezni az adományozókon, miért kell megnézni a versenytársak linkprofilját, kellenek-e a céloldalak linkek.

    3. Munka a webhellyel : hogyan rendezzük el a regionális aldomaineket és a nyelvi változatokat, hogyan optimalizálhatjuk az azonos aláírással ellátott képeket, hogyan lehet véglegesen törölni az oldalakat, hogyan lehet bevételt szerezni egy webhelyről, akinek nincs szüksége SEO-ra, melyik struktúrát válassza.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 17-t: Alexander Lushin

    Az orosz interneten és a burzsoáziában dolgozó ügyfelekkel együttműködő független SEO szakember, az optimalizálással és promócióval kapcsolatos hasznos webes szemináriumok gyakori vendége.

    Kiadási témák:

    1. Munka a SEO területén : hogyan lehet elérni a burzsoáziát, milyen felelősségeket nem tartalmaz a SEO munka, hol van a keresőmotorok fejlesztése.

    2. Webhely-optimalizálási tippek : hogyan lehet egyedivé tenni a termékkártyákat, hány belső linknek kell lennie, miért rosszabbak a dolgok az egyik keresőmotorban, mint a másikban, hogyan lehet népszerűsíteni, ha szinte nincs szerves tartalom a Yandex tetején, hogyan lehet kiválasztani a horgonyszöveget.

    OLVASS TOVÁBB:  Mely üzleti területek részesültek előnyben a világjárványból

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 18-at: Nyikolaj Korovuskin

    A Roistat webanalitikai vezetője, több mint hétéves marketing és értékesítési elemzési tapasztalattal.

    Kiadási témák:

    1. Reklámbevezetés : milyen költségvetést kell tervezni a tesztre, hogyan kell kitalálni az USP-t, kiválasztani a KPI-t, milyen algoritmus alapján kell felszámolni a reklámot.

    2. SEO tippek : hogyan lehet csinálni SEO nélkül, hogyan lehet online kapcsolatba lépni külföldi tartalommal, hogyan lehet elemezni a forgalmat.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 19-et: Alexander Alaev, más néven Alaich

    Az “Alaich & Co” webstúdió vezetője, Alaich blogjának és Telegram @alaevseo csatornájának szerzője, a FastTrust és a ComparseR programok és a CheckTrust.ru szolgáltatás készítője.

    Kiadási témák:

    1. Általános a SEO területén : milyen tényezők vannak most elsőbbségben, mi vár ránk a jövőben a keresőmotoroktól, hogyan lehet jó tapasztalatokat találni az optimalizálás és a vállalkozók számára, epikus kudarcokat.

    2. Technikai tippek : mit rejtsen el a noindexben, hogyan rendezze a morzsákat, hogyan mozogjon vagy újratervezzen a rangsor elvesztése nélkül.

    3. Optimalizálás : hogyan juthatunk cselekvésre ösztönzésre, hogyan regisztrálhatunk megfelelő céget a Yandex és a Google szolgáltatásaiban, érdemes-e megvalósítani a Yandex.Dialogues programot.

    SEO szakértői tippek: Olvasók kérdéseinek megválaszolása

    Kérdezze a PR-CY # 20-at: Jevgenyij Jakovina

    A Link Builder szolgáltatás társalapítója és vezetője, link promóciós szakértő.

    Kiadási témák:

    1. Link promóció : hogyan lehet end-to-end linkeket létrehozni, hogyan lehet elkezdeni linkeket vásárolni, hogyan lehet donort találni a tőzsdén, milyen hibákat követnek el vásárláskor.

    2. Keresőmotorok : Hogyan befolyásolja a Yandex.Direct a pozíciókat, mit kell kezdeni az információs szeméttel.

    Az új évben új kiadások jelentek meg a címsorról, figyeljetek tovább! A megjegyzésekben örömmel halljuk tanácsát: kit hívjunk meg szakértőként a következő kérdésekben?

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában