More

    SEO Specialist Day: vezető piaci szakértők beszélnek szakmájukról

    Május 28-A ünnep-a SEO szakember napja. Erre az eseményre felkértük a vezető piaci szakértőket, hogy mondják el nekünk a SEO iránti szeretetüket, és mit fognak tenni, ha hirtelen meghal. Kiderült, hogy érdekes, hasznos (különösen abban a kérdésben, a legnagyobb hiba), néha nagyon vicces. Élvezze az olvasást!

    Mit szeretsz a munkádban? Miért csinálod még mindig SEO-t?

    Olga Sultanova, vezető szakember a keresőmotor promóciójában at Ingate

    Szeretem elemezni a webhelyeket, keresni őket, majd megoldani a problémáikat.

    Vagy ásni a webhelyek akadályaiba, egyre több új feladatot találni a megoldáshoz: megérteni, hogy miért történt ez, hogyan lehet jobb/világosabbá tenni, hogyan lehet bezárni a potenciális webhelyfelhasználó célpontját stb. Érdekes és addiktív.

    Szeretném látni a munkám eredményét is. Amikor a projekt havonta 10 fővel kezdődik, hat hónappal később pedig több mint 2000. Ha jön valami nagyon jó dolog, vagy újra fele a helyszínen, és ez ad egy jó eredmény a forgalom és a pozíciók. Azonnal büszke lehet magára és a projektcsapatra.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alexey Guberman, A keresőmotor-optimalizálási Osztály vezetője, Ashmanov & Partners»

    Szeretek problémás történeteket találni, felfedezni őket, és nem szabványos megoldásokat alkalmazni. A SEO-ban az ilyen feladatok teljes kiterjedése van. Emellett az üzleti életben is szeretnék segíteni: javítani az ügyfelek folyamatain, illetve a cégünkben, látni az eredményeket. Én vagyok a szakma, amíg a helyzet jön, amikor azt mondják, “SEO”, azt jelenti,”Guberman Alexey”.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Dmitrij Sevalnev, A SEO és reklám Osztály vezetője, Pixel Plus»

    SEO = dynamics!

    • Szeretem a lehetőséget, hogy alkalmazzam és teszteljem az új elképzeléseimet és hipotéziseimet. Van új ötleted? Csak nézd meg!
    • Szeretem az embereket, akik bemennek a szakmába.
    • A megközelítések és feltételek plaszticitása. Paradox módon a játékszabályok változásai és a visszatérések lehetővé teszik, hogy folyamatosan haladjon előre.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alexander Dronov, A keresési promóció vezetője at I-Media

    Ez egy modern, ígéretes szakma, amely minden évben egyre több készséget igényel, mert közvetlenül a keresőmotorok fejlesztésétől függ.

    A rangsorolási algoritmusok minden évben összetettebbé válnak, Új további tényezők kerülnek hozzáadásra, ami automatikusan magában foglalja szakmánk fejlődését. Kétségtelen, hogy egy SEO szakembernek egyértelmű utasításai és szabályai vannak, amelyeket be kell tartani az eredmények eléréséhez, de a kreativitásnak is van helye. Bizonyos esetekben ez sokkal nagyobb eredményeket hozhat.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alekszandr Alajev, szerző Alaich blogja, az Ügynökség vezetője “AlaicH and Co.»

    Úgy tűnik, hogy én már csinál honlapok, SEO pontosan az életem fele – 16 évek! Csak azt teszem, amit tennem kell, amit a legjobban csinálok. Ez nem csak foglalkozás, nem szerves része az életnek – ez az élet! Imádom. Én is szeretem azokat az embereket, akik körülvesznek, SEO-val foglalkoznak-ez a második családom. Amint látja, filozófiai hozzáállásom van ehhez a kérdéshez.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Andrej Baranov, SEO Team Lead Rush Ügynökség

    OLVASS TOVÁBB:  Algoritmus a donor webhely kiválasztásához linkek vásárlásához

    Állandó változókkal dolgozik. A SEO-ban senki sem ismeri a siker minden összetevőjét, az algoritmusok egy fekete doboz, és hatékonynak kell lennünk anélkül, hogy az összes forrásadatot birtokolnánk. Minden nap új tapasztalatokat szerzünk, tesztelünk egy másik hipotézist, és eredményeket érünk el. Ez egy olyan terület, ahol egyszerre versenyeznek a legokosabb keresőrobotokkal a szemedben, valódi emberekkel.

    És a második. Nekem személy szerint a SEO egy kék óceán üveg mennyezetek és korlátozások nélkül. A jövedelmem csak az erőfeszítéseimtől függ. A világ bármely pontjáról dolgozhatok, még a Thaiföldi-öböl egy kis szigetéről is. Hány ilyen szakmát ismersz?

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Andrej Builov, Az Ant Hill Ügynökség vezetője»

    Érdekes és jövedelmező. Az algoritmusok folyamatosan változnak, válaszként fejlesztjük promóciós módszereinket.

    OLVASS TOVÁBB:  30 000 látogatót hozunk a gumiabroncsok és keréktárcsák online áruházába

    Mondja el nekünk a legnagyobb kudarcot a munkájában?

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Olga Sultanova, vezető szakember a keresőmotor promóciójában at Ingate

    A legnagyobb kudarcom nem annyira kapcsolódik a SEO munkájához, hanem a kommunikációhoz. Egyszer véletlenül lemásoltam a kollégákkal folytatott beszélgetés egy nem festett részét, majd elküldtem egy ügyfélnek (csak egy mondatot akartam másolni). Ennek eredményeként az ügyfél színes “belső” megjegyzéseket kapott a projekt munkafolyamatáról.

    Az üzenet után volt egy nagy Skype-hívásunk, ahol azt vártuk, hogy megtartjuk az ügyfelet, és elmagyarázzuk magunkat. De minden jobb lett, és ennek az üzenetnek köszönhetően az ügyfél megosztotta velünk valódi véleményét az online áruházáról (és egybeesett az üzenetben szereplő véleményével), és rájött, hogy őszinte, nyitott srácok vagyunk, bár néha rossz gombokat nyomunk meg a kommunikáció során. Minden szép és barátságos lett, és az együttműködés eredményeként a keresési eredmények között a nehézségek ellenére is meglehetősen magasra tettük a webhelyet.

    Volt egy történet arról is, hogy véletlenül bezártam a katalógust az indexeléstől egy online áruházban, a webhely pedig napi 100 pozícióval süllyedt el. De régen volt, az elakadást gyorsan rögzítették. De a szégyen még mindig nagyon erős volt!

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alexey Guberman, A keresőmotor-optimalizálási Osztály vezetője, Ashmanov & Partners»

    Valószínűleg a legnagyobb hiba az, hogy szakmát választottam azon tévhit alapján, hogy a SEO vezérigazgató (Ügyvezető igazgató). Csak viccelek. Egy nap egy helyszíni ellenőrzést végeztem, a folyamat során rájöttem, hogy ez nem az a webhely, amelyre szükségem van. Csak volt egy majdnem azonos tartomány helyesírási. Ismét véletlenül letiltottam a referenciacsere összes alkalmazottjának projektjeit. Valószínűleg ez minden.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Dmitrij Sevalnev, A SEO és reklám Osztály vezetője, Pixel Plus»

    Wow, volt egy csomó sikertelen. A legfontosabb dolog az, hogy következtetéseket vonjunk le az Ön által elkövetett hibákból.

    Néha valóban hangos kudarcokra van szükség a gyors tanuláshoz.

    • Kirakott egy webhelyet, amelyet bezártak a robotok indexeléséből.txt. Klasszikus. Azóta az esemény riasztása megjelent a Pixel Tools alkalmazásban.
    • Moszkva és a régió területeit a helyszínekhez rendelték (ismert, hogy ez rossz ötlet).
    • Véletlenül törölt számos felső oldalt, amely a forgalom 30% – át generálta.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan vettem fel 5 helyek a TOP 10 keresési eredmények

    Mind vicces, mind fájdalmas =)

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alexander Dronov, A keresési promóció vezetője at I-Media

    Az ügyfél globálisan megváltoztatta a webhely szerkezetét, kialakítását, illetve kiterjedt tk-t készített az átirányítások beállításához. Az ügyfél kinyújtotta a webhelyet, és azt mondta nekünk: “az átirányítások konfigurálva vannak, ellenőrizze, hogy minden rendben van-e.”A webhely-elemző eszköz segítségével ellenőriztük: minden oldal 301 átirányítást ad, nem törött. Hát, szuper! Két héttel később világossá vált, hogy az átirányítások törött oldalakhoz vezettek…

    Erkölcsi: ellenőrizze nemcsak az átirányításokat, hanem az átirányítások átirányítását is.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Alekszandr Alajev, szerző Alaich blogja, az Ügynökség vezetője “AlaicH and Co.»

    A gyakorlat azt mutatja, hogy egy bizonyos kudarc bizonyos értékes következtetésekhez vezet, végül-ez nem kudarc, hanem az út szerves része. De ha kizárnánk ezt a kontextust, két esetre emlékeznék.

    Az első az volt, amikor az infosite-ot a Google Penguin szűrte 2013-ban. Ennek eredményeképpen létrejött a FastTrust program és a szolgáltatás CheckTrust.ru de addig nagyon szomorú voltam, amikor rájöttem, hogy tönkretettem egy olyan webhelyet, amelyre nagy reményeim voltak (beleértve a pénzügyi is).

    A második az, amikor elfelejtettem megújítani a vállalati webhely domainjét. Webhelyünk a domain zónában van .igen, megszoktam azt a tényt, hogy a kiterjesztés emlékeztetője mindig 30 nappal előre érkezik, így nem siettem elolvasni a levelet az e-mailben. De amikor úgy döntöttem, hogy foglalkozom az olvasatlanokkal, kiderült, hogy a figyelmeztető levél 3 nappal a lejárati idő előtt jött. Amikor megtudtam erről, a domain törlési eljárás már megkezdődött. Valami csoda folytán a támogató szolgáltatás vissza tudta adni a domaint, és manuálisan is megújította azt. Abban a pillanatban nagyon féltem:)

    OLVASS TOVÁBB:  A tenisziskola keresőmotorjának optimalizálása - SEO-eset FireSEO

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Andrej Baranov, SEO Team Lead Rush Ügynökség

    Egy közelmúltbeli eset-egy ügyfél úgy döntött, hogy túl sok megrendelést kapott, majd kikapcsolta a webhelyet. Szombaton kaptunk egy értesítést arról, hogy az oldal leállt, és az ügyfél csak hétfőn látta. A hétvégén a láthatóság 50% – kal csökkent. Most, az elején, mindig figyelmeztetni fogom az Ügyfelet, hogy ezt nem érdemes megtenni.

    És a második példa. Mindig írunk egy Tor-t a metaadatok megváltoztatásához az Excelben. Amikor először elkezdtem ügyfélprojektek kezelését, néhányszor automatikusan kihúztam egy telefonszámot az egész asztalon. A szám utolsó számjegyei is megváltoztak. A leírás unicalizációja nem igazán ment az ügyfélhez.

    День SEO-специалиста: ведущие эксперты рынка рассказывают о своей профессии Andrej Builov, Az Ant Hill Ügynökség vezetője»

    A legnagyobb kudarcok annak a ténynek tudhatók be, hogy nem volt ideje észrevenni a kritikus változást a webhelyen. A programozók robotokban zárták le az oldalt.txt, ügyfelek írt figyelmeztetés nélkül egy új változata a helyszínen shoals, rendezett katalógus fut, viselkedési csalás.

    Ha SEO meghal, mit fogsz tenni?)

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában