More

    Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    A nagykereskedelemben, talán még inkább, mint a kiskereskedelemben, az ár, az árengedmények biztosításának képessége, valamint a kereskedők és a vevők rugalmas árazás számít.

    Az e-kereskedelmi projekt árait különböző módon kezelheti:

    • engedményeket tenni az aktuális rendelési mennyiségre vagy a teljes felhasználó rendelési előzményeire;
    • rendeljen különleges árakat a termékkategóriákhoz;
    • bónuszokat adni;
    • adj kedvezményeket a készletekre.

    Az árkezelés megszervezése az online és offline találkozásánál, az ár személyre szabása csoportok vagy egyedi ügyfelek számára nem mindig egyszerű. Beszéljünk az egyik megoldásról, amelyet ügyfeleink projektjeinél használunk.

    Feladat és kezdeti adatok

    Szükség van egy rugalmas árkezelési rendszer megszervezésére a nagykereskedelmi internetes kereskedelemben.

    Minden értékesítési menedzsmentet és minden ügyfél-nyilvántartást az 1C oldalon vezetünk. Webhely a Bitrix-en.

    A nagykereskedelmi vásárlókat különböző kategóriákba sorolják, eltérő árfolyamokkal. Például a Romashka LLC ügyfele a # 2, az IE Ivanov pedig az # 5 ügyfélcsoporthoz tartozik. Ez azt jelenti, hogy sok pozíciónál ezeknek a vállalatoknak különböző árai lesznek, és a csoportjaik mindenki számára rögzítettek lesznek. Lehetnek olyan elemek, amelyeknek az összes csoport esetében közös az ára.

    Ugyanakkor az ügyfelek számára történő eladáshoz és az érdeklődés megtartásához gyakran szükséges bizonyos termékkategóriák esetén kedvezményt adni. Vagyis ugyanaz a “Kamilla” beleegyezhet a munkába és a vásárlásokba, de csak egy dolog zavarja – nem tégla árán adunk át . Ebben az esetben gyakran érdemes félúton találkozni és további kedvezményt adni ennek a terméknek, hogy pénzt keressenek a tarifaszám más pozícióiban.

    Azok az árucsoportok, amelyekre az 1C-ben kedvezményt adnak, természetesen nem esnek egybe azokkal a csoportokkal, amelyekkel az áruk feltöltésre kerülnek az oldalra. Ez egy külön osztályozó, amelyről információkat az 1C tárol.

    OLVASS TOVÁBB:  A Streamwood Platform tárgyalásokat folytat az eladásról

    Ezenkívül minden nagykereskedőnek több kapcsolattartója is lehet (vállalati alkalmazottak, alvállalkozók stb.), Akiket ármegállapodásának megfelelően áruvásárlásra bíz. Így további feladat a kapcsolattartók azonosítása. Ezenkívül az alkalmazottak elbocsáthatók, az alvállalkozók pedig megváltozhatnak, ezért ennek a rendszernek dinamikusnak kell lennie.

    Döntés

    Az 1C oldalról a következő információkat töltjük fel a webhelyre FTP-n keresztül CSV formátumban:

    1. Információ a nagykereskedőknek szóló alapvető ármegállapodásokról :

    65464564@mail.ru | sdfsdf2323-2sdf-sd2s-2s3d-232s232d23232,

    1. e-mail, 2. a fő árképzési megállapodás kódja

    2. Információk az áruk osztályok osztályozójához való tartozásáról :

    23s2d23s-d2s3-23s2-23sd-232323s232df | 23s3d232-2s32-23s2-sd23-2323232s2323,

    1. szakasz kód, 2. termék kód

    3. Információk az egyes nagykereskedők külön árairól külön szakaszokban :

    65464564@mail.ru | 23s2d23s-d2s3-23s2-23sd-232323s232df | 2s2sds23-23sd-23s2-232s-232323s2d3sd,

    1. e-mail, 2. szakasz kód, 3. árkód

    4. Tájékoztatás az egyes termékek nagykereskedőinek különleges árairól :

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan készíthetünk és helyezhetünk el történeteket a weboldalon a Flyvi segítségével

    657567567@mail.ru | 23s2d232-sd23-23s2-sd23-2sd23s23d232 | sd232sds-2sd3-23s2-23sd-232323s232sd,

    1. e-mail, 2. termékkód, 3. árkód

    5. Információk a vállalkozókról :

    127146@mail.ru | Ivan | 9036666666 | Bastion SK OOO

    127146@mail.ru | Ivan | 9837777777 | Bastion SK OOO

    Ebben az esetben a kirakodás naponta egyszer történik:

    • adatok a fő tarifaszámhoz viszonyított áreltérésekről;
    • a kapcsolattartók listája;
    • áruk elosztása az osztályozócsoport szerint.

    A Crown parancsfájlok ugyanazon gyakorisággal frissítik a webhely adatait, ahol azokat nagy terhelésű blokkokban tárolják.

    A „nagykereskedelmi árkódot”, más néven „alapármegállapodási kódot” pedig a „Felhasználó” entitás egyéni mezőjében tároljuk. A hozzáférés a felhasználói kártyán lévő admin panelen keresztül szerveződik. Ugyanaz a kód különbözteti meg a nagykereskedelmi felhasználót a többitől.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Személyes gyorsítótár

    A gyorsítótárazás fontos a webhely működése szempontjából – a betöltési sebesség és a felhasználói adatok mentése szempontjából. De mivel a nagykereskedők és a fióktelepek között különböznek az árak, nem tárolhatunk megosztott gyorsítótárat a szerveren – lehetőség van más árainak megtekintésére.

    Ennek elkerülése érdekében minden nagykereskedő számára személyes gyorsítótárat vezetünk be.

    SMS engedélyezés vállalati számra

    Mivel minden nagykereskedelmi ügyfélnek több menedzsere is lehet, egyetlen jelszót nem lehet kiadni számukra – fennáll annak a veszélye, hogy a menedzser másik céghez megy, és magával viszi az adatokat.

    Ennek kiküszöbölésére SMS-ben engedélyeztük a vállalati számokra mutató linket. A telefon megkapja az engedélyezéshez szükséges jelszót, amely egy munkamenetre érvényes. A highload blokkból megadott szám alapján kiválaszt egy e-mailt, amelyhez csatolva van, és a megfelelő felhasználó bejelentkezik a webhelyre.

    Ebben az esetben, ha egy vezető elhagyja a céget, a szám egy másikra kerül – hozzáférése van, és az információk zárva maradnak. Ha csatoltak egy személyes számot, akkor könnyen kizárható a kapcsolattartók listájából, és nem is lehet egyszeri jelszót küldeni rá.

    Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy kedvezményekkel keressen, és ne veszítsen. Kedvezményeket adhat az ügyfél számára fontos kategóriákra, és ez lehetővé teszi a megtakarítást, ha a kategória ára döntő. Ugyanakkor nem veszíti el a jövedelemszerzést az olyan pozícióknál, amelyek nem annyira fontosak az ügyfél számára.

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában