More

    Rendezvények népszerűsítése SEO használatával

    „A célközönség nem fog összejönni” – ez az összes szakember szlogenje, akik több tucat iparágban vonzzák a forgalmat webhelyekre és eseményekre, online és offline is.

    Ha részletesen figyelembe vesszük a rendezvényipart, akkor az érdeklődő látogatók vonzása az iparág sarokköve, jelentése. Hatalmas erőfeszítések, tisztességes és szerény költségvetés, idegek és kreatívok szó szerint pazarolhatók egy este folyamán, amelyhez nem találta ideális vendégét.

    Az ilyen gyújtogatások megelőzése érdekében a rendezvényszervezők a lehető legszélesebb csatornák választékát használják: kontextuális és célzott reklám, PR a médiában és a televízióban, marketing prezentációk különböző formátumokban és platformokon. Azonban kevesen kockáztatják a SEO használatát.

    Figyelembe véve a Nethouse.Events szervezőinek nyújtott szolgáltatás széles körű tapasztalatát, próbáljuk meg a keresőoptimalizálást úgy tekinteni, hogy az vonzza a célközönséget az eseményre.

    Milyen hátrányai vannak a SEO-nak az eseményeknél

    1. Legfontosabb hátrány: rendkívül szoros határidők . Sajnos a keresőmotorok nem annyira mozgékonyak, mint azt sokan szeretnék: ha egy SEO oldalt SEO oldalról készítettél és dolgoztál ki pár héttel az indulás előtt, akkor a Yandex vagy a Google TOP-jában a “forgatás” esélye minimális.
    2. Ezenkívül a keresőmotorok webhelyekkel szemben támasztott követelményei korántsem átláthatók , ezért az ugyanolyan fejlett eseményoldalak ellentétes eredményeket adhatnak.
    3. A keresőmotorok általában jobban szeretik azokat a webhelyeket, amelyek a lehető legtöbb árut és szolgáltatást kínálják és kínálják a felhasználónak. Ezért a TOP-on belüli verseny esetén folyamatosan egyenlőtlen csata folyik a szövetségi jegyszolgálatok, a helyi és az egész orosz “plakátok” között.

    A kép nem tűnik túl ígéretesnek. De keressük a profikat is.

    Miért jövedelmezőbb a SEO, mint más rendezvény promóciós csatornák

    1. Még egyetlen eseményoldal is forgalmat generálhat . És nem olyan eseményekről beszélünk, amelyek Oroszország egész területén 10 embert érdekelnek: gyakorlatunkban sikeresen előfordultak olyan események, amelyek forgalmat gyűjtöttek a Nethouse szolgáltatásban létrehozott események oldalaira. Események Nick Vuychich előadásain és a kalinyingrádi rockfesztiválon.
    2. Miután egy weboldalt megfelelően kialakítottak a SEO szempontjából, további költségek nélkül is sikeresen versenyezhet a nagy webhelyekkel . Így minden, az oldalon létrehozott esemény gyorsan a keresés tetejére kerül, mivel egy jól megtervezett SEO webhely alapértelmezés szerint “lendületet ad”. Nem véletlen, hogy a SEO-t tartják a leggazdaságosabb módnak az internetes oldalak népszerűsítésének.
    3. A maximális célközönség felkeresi a weboldalt. A kontextuális reklámozásban a látogatók vonzása érdekében nem megfelelő „kreatívok” használhatók, amelyek nem eredményeznek valódi konverziókat, vagy nagyszabású kampányokat folytatnak egy adott esemény részletes kidolgozása nélkül, pazarolva a költségvetést. De azok a felhasználók, akik önállóan keresnek egy adott eseményt a keresésben, a lehető leghűségesebbek lesznek, ha eljutnak a kívánt webhelyre.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Mit népszerűsítsen: webhely vagy céloldal?

    Nem fontos. Ez ízlés kérdése, de érdemes megérteni: annak valószínűsége, hogy az emberek eljutnak az eseményre, közvetlenül a kialakítástól, az elérhető használhatóságtól és az érthető szövegektől függ.

    Rendezvények népszerűsítése SEO használatával

    Összességében a SEO vagy a céloldal követelményei ugyanazok:

    • adaptív elrendezés mobil eszközökhöz;
    • az esemény világos, érthető neve;
    • a legelején feltüntetik a formátumot (fizetős / ingyenes, online / offline stb.);
    • rövid kommentár (lényeg 2-3 szóban);
    • az esemény dátuma, az esemény időtartama;
    • részletes leírás (téma, kinek alkalmas, mit kap a vendég ennek eredményeként);
    • előadók (személyiség, szakmai regáliák és érdemek, a beszéd témája, a legfontosabb a szakértelem szintjének bemutatása);
    • rendezvény program időzítéssel;
    • a rendezvény címe, irányai + a közlekedés típusai;
    • a jegyek költsége minden változatban (a beszállási zónától / az opciók és kiváltságok csomagjától stb. függően);
    • regisztráció feltételei;
    • felülvizsgálatok (ha például az eseményt már korábban megtartották);
    • információk a szervezőkről.
    OLVASS TOVÁBB:  Szolgáltatások videók készítéséhez

    Mint láthatja, nincs annyi pont, de mindegyik fontos. És itt már ízlés kérdése és a munkád szervezésének sajátosságai – hogy céloldalra helyezd, vagy külön weboldalt hozz létre a webhelyen.

    Ha felhalmozott, “vér és verejték” adatokat tartalmaz a célközönség igényeiről, akkor mindenképpen vegye figyelembe őket egy weboldal megtervezésekor.

    De mi van a hátborzongató SEO másolattal, amely mindenkit megijeszt? Mit kell kezdeni azzal a helyes megfogalmazással, amely inspirálja a felhasználót és arra ösztönzi őket, hogy jegyet vegyenek?

    Teljesen át kell alakítanom a tartalmat a keresőmotorok követelményeinek megfelelően?

    Nincs szükség. Logikus feltételezni, hogy a keresőmotorokban többféle lekérdezés is alkalmazható az eseményekre:

    • általános kérések : moszkvai koncert, előadások Krasznojarszkban stb. Itt a TOP-ban szövetségi és helyi poszterhelyeket fogunk látni, és nem érdemes ilyen közönségért küzdeni – még nem értette, mit akar, és általában nem világos, mennyit döntött. szabadidő: az összes lehetőség megtekintése után az emberek egyszerűen otthon maradhatnak este.

    Mit csinálunk : Nincs értelme a keresés során kifejezetten egy egyszeri eseményért versenyezni a forgalomért, ezért nem változtatjuk meg kifejezetten a tartalmat.

    • esemény márkanév (név) szerinti keresése : „NASHESTVIE” fesztivál, „Synergy” fórum stb.: Itt működik a „nem találja meg azt, amit nem keres” SEO szabály. Ha az esemény nevét sehol nem reklámozzák, a tömegcsatornákon nincs reklám, akkor az esemény neve alapján nem fog megtalálni a keresésben.
    OLVASS TOVÁBB:  Miért kell a SEO-t bevonni a weboldal fejlesztésébe?

    Mit csinálunk : SEO szempontból a név mindenhol fel lesz írva az oldalra, általában nem szükséges külön megadni.

    • személy / híres személy vagy csoport szerinti keresés : Dr. Kurpatov előadása, a Bring Me The Horizon koncert – itt kereshetnek egy adott eseményt, az előadások teljes menetrendjét, és egyszerűen nyomon követhetik az információkat, így ilyen közönséggel dolgozhat együtt.

    Mit csinálunk : a fő metacímkékbe (Cím, Leírás) írjuk, mi található ezen az oldalon / céloldalon (jegyek, koncert menetrend, hírek stb.), És külön szemantikai fejléceket és blokkokat készítünk információkkal.

    Rendezvények népszerűsítése SEO használatával

    Így nem szükséges egy hosszú szenvedésű és csiszolt sajtóközleményt vagy szöveget szándékosan felaprítani az oldalon, mindenesetre nem szabad meggondolatlanul tömni oda a nem megfelelő kifejezéseket.

    Hogyan reklámozhat egy eseményt a keresőmotorokon a SEO szakértők segítsége nélkül

    Miután lezárta a kulcsfontosságú kérdéseket, különösen az oldal / webhely adaptív elrendezését, valamint az oldal tartalmát (hasznos, a lehető legteljesebb mértékben feltárja az eseményről szóló információkat), csupán egy apróság lesz, amelyet saját maga is megtehet. A bejövő linkek megszerzéséről van szó.

    Ezeken azt értjük:

    • linkek olyan cégek katalógusaiból, mint a Yandex.Directory;
    • linkek a szövetségi referencia- és információs katalógusokból – zoon.ru;
    • linkek a térképszolgáltatásokból – 2GIS;
    • PR-publikációk és médiahirdetések (transzparensek) linkjei;
    • tömeges marketing linkek (tematikus fórumoldalakról).

    A közösségi hálózatok linkjei nem viszik át a “súlyt” a webhelyek oldalaira, ezért az Instagram / Facebook / VK bejegyzéseiből való áttérés inkább hasznos lesz a keresőmotorok számára, hogy pozitív jeleket kapjanak arról, hogy a webhelyen található információk érdeklik a felhasználókat, és aktívan válaszolnak az ajánlatra, hogy megismerkedjenek vele …

    Végül

    Egy esemény népszerűsítése során nem szabad megfeledkeznie a SEO-ról. Néhány rendezvény esetében ez egy kiváló promóciós csatorna, és ami a legfontosabb, olcsó. A rendezvény weboldalának reklámozásának fenti szempontjai szükséges minimumok, amelyeket gyakran elhanyagolnak. Érdemes emlékezni: egy esemény szakmai promóciója nemcsak a tartalom, a PR és a reklám szimbiózisa, hanem a keresők számára jól fejlett webes erőforrás is.

    OLVASS TOVÁBB:  Mik a társult programok és hogyan lehet velük dolgozni

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában