More

    Promóció a blockchain indítás keresésében. A BDC Consulting esete

    A BDC Consulting team többször tett közzé eseteket a SEO optimalizálásáról és a projektek keresési eredményeinek monopolizálásáról. Ezúttal a SERM szakembereink kiindulópontja a projekt nulla frekvenciája volt a kiválasztott GEO számára.

    Arról fogunk beszélni, hogyan kaptunk pozitív eredményeket régiónként, mi akadályozott meg bennünket abban, hogy még jobb eredményeket érjünk el, hogyan változtattuk meg a stratégiát a sprint közepén, miután megállapodtunk az ügyféllel, és milyen lépéseket terveztünk a következő projektre a SERM területen.

    Kezdeti feladat és első szakasz

    Ebben az esetben a blockchain indítás saját tokennel a BDC Consulting ügyfelévé vált. A feladat a csapat számára lett beállítva: a TOP 10 problémák 50% – ában említett kliens beszerzése a megadott GEO számára a “token name” kéréshez 5 hónapon belül.

    A semmiből indultunk, és körülbelül két hónapig nem volt pozitív dinamika. A harmadik hónap óta megkezdődött az ügyfél által a “token name” kérésre tett említések számának zökkenőmentes növekedése. A maximális érték 14% volt, de két hét után az ügyfél által jóváhagyott 50% – ról 8% – ra csökkent, és a munka végéig stabil maradt.

    A gyenge növekedés okait elemezve megállapítottuk, hogy mindegyik GEO-ban voltak ruházati márkák, cipők, vízvezeték és mások, amelyek azonos névvel rendelkeznek, mint a token. Rendkívül nehéznek bizonyult a termék népszerűsítése a főbb márkák között a megállapodás szerinti időszakon belül. 

    Azonnal megtudtuk, hogy az ügyfél 14% – ról 8% – ra csökken-irreleváns kimenet a felhasználók számára a támogatott lekérdezésben. Amikor az emberek beírnak egy bizonyos kérést, valami mást akarnak látni, mint egy tokent. Az elutasítások miatt az ügyfél pozíciói csökkentek,az összes kiküldött anyag 2-3 oldallal eltolódott, helyükre kerültek.

    Szakértőink úgy döntöttek, hogy a “token” szót hozzáadják a projekt nevéhez, mint egy tippet a megfelelő kereséshez, majd irányítják a fő költségvetést, hogy megcsalják a keresési tippet a “név” + token (token) formátumban. Tehát a sprint közepén megváltoztattuk a munkatervet az ügyféllel egyetértésben.

    OLVASS TOVÁBB:  Az oroszországi digitális marketingszakemberek fizetésének elemzése 2020-ra és a jelöltekre vonatkozó követelmények

    A KPI-változások és sprintfeladatok okainak elemzése

    Az első szakasz eredményeit a következő területeken tanulmányoztuk:

    1. Cégnév egy irreleváns kérelem token. A keresőmotorok nagyon érzékenyek a viselkedési tényezőkre. Amikor új termékek és szolgáltatások jelennek meg, a kimenet TOP 10-be teszik őket, hogy megnézzék, hasznosak-e ezek a válaszok a felhasználók számára vagy sem. Ha több ember írja be a token nevére vonatkozó kérelmet, és eljut a cryptoproject oldalra, és érdekli őket a cipő a nyári szezonban, akkor nem töltenek két másodpercet a webhelyen – azonnal bezárják a fület. Emiatt az általunk támogatott források visszafordulási aránya növekedni fog, a keresőmotorok pedig csökkentik a webhelyeket a keresési eredmények között.
    2. Nincs nyelvi változat az oldalon Németország (német) és Brazília (portugál)számára. A cég fő honlapja minden régióban megtalálható a keresési eredményekben, a német és a portugál keresési eredményekben nem volt jelen, mivel nem voltak nyelvi változatok. A helyi médiában sem voltak kiadványok. Ennek oka az, hogy az ügyfél webhelye nem jelent meg a megadott GEO-n.
    3. Személyre szabott szállítás. A személyre szabott keresési eredmények az Internet minden felhasználójának velejárói. Ez azt jelenti, hogy például a kereskedő a cégnév kérésére anyagokat jelenít meg a projekt tokenén, annak ellenére, hogy a független kérdést ugyanazokkal a termékekkel rendelkező online áruházak töltik meg. A szülési szabadságon lévő anya számára a keresőmotorok több eredményt kínálnak az azonos nevű pelenkákkal és nedves törlőkendőkkel.
    4. Számos nagy névadó márka és termék neve. A piac újonnan érkezői számára mindig nehéz versenyezni a vezetőkkel. A nagy játékosok nagyobb valószínűséggel kerülnek a kérdés tetejére, mert évek óta dolgoznak, márkáikat már széles körben közzétették egy adott régió lakossága körében.
    OLVASS TOVÁBB:  Online áruház létrehozása kész megoldás alapján 1C-Bitrix
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy grafikus hirdetést a Yandex hirdetési hálózatban

    A második szakasz: SEO a termék kibocsátásának monopolizálására token célzással

    Az elemzés eredményeként a Yandex és a Google keresési eredményeiben fokoztuk a tippek optimalizálásának és csalásának tevékenységét:

    1. A 10 megfigyelt régió közül 8-ban a szükséges tippeket kiemeljük a “név” + token (érme, token, cryptocurrency)lekérdezéshez.

    Продвижение сайта1

    1. A “token” prompt kattintásainak száma a kérelem gyakoriságához viszonyítva 0% – ról 23% – ra nőtt a munka kezdete óta. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók kéréseik és érdekeik alapján közvetlenül a megfelelő kimenetre jutnak.

    Результаты продвижения по регионам2

    Продвижение сайта3

    1. Az ügyfél webhelyén található oldalak címének (címeinek) optimalizálására irányuló munkánknak köszönhetően kezdett megjelenni szerint a keresési lekérdezés kiválasztott promóciós az összes megfigyelt régió keresési eredményeiben, amelyek nyelvi verzióit a webhelyen mutatják be.
    2. A “név + token”kérésre elkezdtük a projekt láthatóságának adatait a TOP 20-ban. A munka végére ez a szám elérte a 98% – ot.

    2021 februárjában a webhely egyáltalán nem volt a kérdés TOP 20-ban. Megkezdtük az aktív munkát a cikkek elhelyezésével, megemlítve a token nevét a különböző GEO-n. Két hónap alatt 21 anyagot tettek közzé, összesen 32 cikket a teljes időszakra.

    Eredmények

    A promóciós stratégia megváltoztatása után 3 hónapig tartott, hogy elérjük az ügyfél jelenlétét a kérdés tetején:

    1. A “cégnév” + token kérés szerint 98% – os pozitív kibocsátást kaptunk minden kiválasztott régióban, a munka sikeresnek tekinthető.
    2. Azt javasolták, hogy adjunk hozzá két nyelvi változat a helyszínen portugál és német, így lenne a tetején régiók Brazília és Németország.
    3. Kazahsztán régióját eltávolították a keresési eredmények frissítéseiből, ami nem ad eredményt – nincs frekvencia és felhasználói igény.
    4. Projektoldalakat hoztunk létre a közösségi hálózatokban, cikkeket készítettünk a Wikipédiához.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet elemezni és optimalizálni a reklámkampányokat A YAN-ban

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában