More

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Válogatás az eSputnik ügynökség legjobb szolgáltatásaitól.

    Az egyik fő kérdés, amellyel az e-mailes marketinget most kezdő cégek az eSputnik felé fordulnak, az az, hogy miként lehet gyorsan felépíteni az előfizetői bázist a levelezéshez. Mivel abszolút lehetetlen valaki más bázisát megvásárolni vagy kölcsönadni, a válasz nyilvánvaló – csak előfizetői bázist gyűjthet.

    A felugró feliratkozási űrlapok segítenek az új névjegyek gyors beáramlásában az adatbázisba. Az előugró ablakok intelligens felhasználásával a potenciális ügyfelek rögzítéséhez 317% -kal vagy annál nagyobb mértékben növelheti a webhely látogatóinak az előfizetők felé történő konverzióját.

    Pop-up lead formák: hogyan és hol lehet létrehozni

    Az előugró előfizetői űrlap létrehozásához számos szolgáltatás és megoldás létezik.

    Az előugró űrlapok létrehozására szolgáló szolgáltatás kiválasztásának kritériumai

    Döntse el, hogyan szeretné megjeleníteni az előfizetési űrlapját, valamint azt, hogy hol, mikor és hogyan kell megjeleníteni a potenciális előfizető számára. Fontolja meg, hogy ez egy szabványos előugró űrlap lesz, amely a képernyő közepén jelenik meg, egy vízszintes szalag tetején vagy alján, vagy egy csúszka, amely kicsúszik az oldalról. Szüksége van kész sablonokra a tervezéshez, vagy szükség van a képek és a terv önálló feltöltésére? Milyen integráció érhető el a levelező rendszerével (ESP), és mennyire lesz egyszerű megvalósítani? Mennyibe fog kerülni a szolgáltatás használata, és használhatom-e ingyen? Érted a felület nyelvét?

    Vessen egy pillantást az előugró ablakok telepítésének tíz legfontosabb szolgáltatására ezen paraméterek összefüggésében, hogy könnyedén kiválaszthassa azt, amelyik a legjobban megfelel.

    Popmechanic.io

    A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy minden lehetséges funkciót ingyen használhasson a regisztrációtól számított 7 napon belül:

    • űrlapok létrehozása sablonok segítségével;

    • feltölti a html-t;

    • telepítse az űrlapot a webhelyre;

    • integrálja az űrlapot az ESP-vel.

    Bármilyen formában ingyenesen megjeleníthető azoknak a webhelyeknek is, amelyek havonta legfeljebb 1000 egyedi látogatót látogatnak.

    Az ingyenes tarifákban szereplő összes nyomtatványt a “Made by Popmechanic” alatt írjuk alá.

    A Popmechanic.io lehetővé teszi a közvetlen integrációt a legnépszerűbb ESP-kkel.

    Külön megjegyezzük, hogy a szolgáltatás orosz nyelvű. Egy speciálisan létrehozott tudásbázisban tippeket találhat a kód telepítéséhez a webhelyen, az űrlap megjelenítésének megfelelő feltételeinek konfigurálásához, valamint az összes lehetséges űrlaptípus besorolásához.

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Рlerdy

    A szolgáltatás használatának megkezdéséhez regisztrálnia kell, és meg kell határoznia azt a webhelyet, amelyhez űrlapokat kíván létrehozni.

    A „Követőkód” szakasz → „Beállítások” menüben megtalálható egy kész kódrészlet, amelyet a záró címke előtt a webhely főoldalára kell helyezni. Ugyanezen célból használhatja a Google Címkekezelőt is. Erre az előugró űrlapok további testreszabásához és a szolgáltatás egyéb lehetőségeinek használatához van szükség. Az űrlapok orosz nyelvű, intuitív létrehozásának kezelőfelülete, az “Űrlap létrehozása” elem könnyen megtalálható a megfelelő szakaszban:

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ezután állítsa be a szükséges paramétereket a tervezés szerkesztésével és a megjelenítési szabályok megadásával a beállításokban:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ez a szolgáltatás ingyenes verzióval és fizetős előfizetéssel rendelkezik. A fizetett verzió elemzéseket, integrációkat, A / B tesztelést és a szolgáltatás logójának letiltását tartalmazza.

    Integrálódik a legnépszerűbb levelezőkkel, sőt a Bitrix24-hez is.

    Sumo lista készítő

    A Sumo az egyik legnépszerűbb feliratkozási űrlap pop-up szolgáltatása.

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ennek oka egy meglehetősen tág funkcionalitású és egyszerű használatú ingyenes csomag jelenléte. Az ingyenes csomagnak azonban vannak korlátai:

    • nem távolíthatja el a szolgáltatás logóját az űrlapról;

    • korlátozott az e-mailek vonzása az előfizetés ezen formáján keresztül – havi 10 000 névjegy;

    • A / B teszteket nem lehet végrehajtani;

    • korlátozások vannak a célzásra;

    • egyes típusú integrációk nem állnak rendelkezésre;

    • csak egy alapvető tervezési lehetőség.

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    A fizetett csomag szinte ezeket a problémákat megoldja.

    Az integráció a Zapieren keresztül érhető el, ami azt jelenti, hogy az űrlap számos rendszerhez csatlakoztatható.

    OLVASS TOVÁBB:  24 kognitív torzítás [2. rész]: hogyan alkalmazzuk a pszichológiát a webhely felületére ✨

    Mailmunch

    Lehetőség van a szolgáltatás ingyenes használatára. A fizetett csomagok azonban meglehetősen megfizethetőek: néhány további funkció használatához szimbolikusan 6,99 USD-t kell fizetnie (ez az ára a költségvetési csomagnak havonta, éves előfizetéssel, de vannak olyan fejlettebb csomagok is, amelyek hasznosabb kiegészítő opciókat kínálnak).

    Az előugró űrlapok itt hozhatók létre egy kényelmes drag'n'drop szerkesztőben:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ugorj ki

    Orosz nyelvű szolgáltatás, amely különböző változatokban kínál pop-up formákat. Többféle kütyü áll rendelkezésre:

    • a központban,

    • transzparens a tetején,

    • felugró ablak a jobb alsó sarokban,

    • jobbra jelenítse meg az űrlapot.

    Az űrlapokat itt ugrásnak nevezzük, és létrehozása meglehetősen egyszerű:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Van integráció a népszerű ESP-kkel.

    A különböző díjszabási tervekben havi 199 és 999 rubel között kell fizetnie. Az alkotók annyira magabiztosak a termékükben, hogy visszatérítést kínálnak azoknak a felhasználóknak, akik egy hónapos tesztelés után nem voltak boldogok.

    Рrivy

    A szolgáltatás megoldást jelent a kisvállalkozások számára. Az egyik fő tevékenysége a Shopify-ban található üzletek kész megoldásai.

    Az első előugró ablak létrehozását közvetlenül a regisztráció után kezdheti meg.

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Az elemeket könnyű szerkeszteni:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    A havonta legfeljebb 5000 látogatóval rendelkező oldalak esetében ez a szolgáltatás ingyenes, mások egy 15 napos tesztidőszak alatt kipróbálhatják az összes funkciót, majd kiválaszthatják a megfelelő tarifát.

    Optimonk

    A maximális Master csomagban a szolgáltatás korlátlan számú domain és különféle finomságok, például kiemelt támogatás használatát teszi lehetővé. A szolgáltatás embléma nélküli előugró ablakot csak olyan csomagokban kaphatja meg, amelyek ára 199 USD-től kezdődik. Van egy ingyenes verzió olyan oldalak számára, amelyek havonta legfeljebb 3000 látogatót tartalmaznak.

    Felugró ablak létrehozásához ki kell választania egy célt és egy sablont. A szolgáltatás több mint 200 kész pop-up űrlapsablont kínál, beleértve a tematikusakat is (fekete péntekre, kibernetikus hétfőre, újévre, karácsonyra és más jelentős híreseményekre).

    OLVASS TOVÁBB:  A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Lehetőség van gamifikált előugró ablakok létrehozására. Az űrlapok nem csak szabványos, hanem egyedi kialakítással is elkészíthetők. Közvetlen integráció érhető el a levelezési szolgáltatásokkal és a CMS-sel.

    Picreel

    Ebben a szolgáltatásban nincs ingyenes terv, de minden fizetősben, kezdve a legtöbb költségvetéssel, sok hasznos chip található. Éves előfizetés esetén a havi használat díja 25% -kal csökken – ez az ilyen szolgáltatások esetében bevett gyakorlat. A megfelelő tarifa lehetősége a weboldal látogatóinak számától függ: 14 USD 3000 látogatásért, 52 USD – 10 000, 112 USD – 50 000, 299 USD – 300 000ért (a kedvezményeket is beleértve).

    Az űrlap létrehozásának munkája, az előző szolgáltatáshoz hasonlóan, a cél és a sablon kiválasztásával kezdődik:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    A Picreel több mint 300 dobozon kívüli integrációval, valamint egyedi HTML-űrlap-integrációkkal rendelkezik.

    Adja hozzá

    Ez egy sok szolgáltatással rendelkező ingyenes szolgáltatás, amelyet pénzért kaphat a versenytársaktól.

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Előugró űrlap létrehozásához válassza a Listaépítés lehetőséget, majd közvetlenül a Felugró ablakot:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Az AddThis termékek kompatibilisek a népszerű platformokkal, beleértve a Google AMP-t is. Ez a technológia javítja a felhasználói élményt. Például az AMP e-mailekben képesek lesznek megtekinteni a termék részleteit, megrendelni, vagy kitölteni a felmérést anélkül, hogy a webhelyre mennének. A szolgáltatás néhány bővítménye már dolgozik rajta, és ez a bővítés folytatódik 🙂

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    HelloBar

    Tagadhatatlan plusz – korlátlan számú előugró ablakot hozhat létre, még akkor is, ha a minimális tarifacsomagot 29 USD-ért használja. A szolgáltatás könnyen használható, és lehetővé teszi ötleteinek megvalósítását az előugró űrlap kialakításában. Van egy ingyenes terv.

    Itt először el kell választania egy célpontot az e-mail címek gyűjteményének megadásával (az e-mail terjesztés alapjának növelése):

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ezután írja be:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    Ezután kezdje el beállítani az űrlapot:

    Pop-up előfizetési űrlap a webhelyhez. Top 10 szolgáltatás

    OLVASS TOVÁBB:  SEO trendek 2021-ben: Mit mondanak a szakértők

    Következtetés

    Különböző szolgáltatásokban hozhat létre előugró ablakokat, amelyek többségének ingyenes próbaidőszaka van. Próbáljon többel objektíven felmérni mindegyikük érdemeit és hátrányait a gyakorlatban.

    A szolgáltatás kiválasztásakor fontos figyelembe venni a következő paramétereket:

    • az előugró ablak helyének beállításai;

    • a különféle tervezési megoldások megvalósításának lehetősége (például lehetséges-e a vállalati stílusban elkészíteni a dizájnt, vagy éppen ellenkezőleg, sablonkönyvtárat használni);

    • milyen megjelenítési feltételek konfigurálhatók (megjelenítés bizonyos oldalakon, az újbóli megjelenítés korlátozása stb.);

    • integrációs lehetőségek az ESP-vel (közvetlen integráció vagy más szolgáltatások révén);

    • használati költség.

    PS Ne korlátozódjon egy előugró űrlapra: az adatbázis összegyűjtése hatékonyabb lesz, ha vannak mások a webhelyen. És természetesen nem elég a kapcsolatok összegyűjtése – rendszeresen kell együttműködni velük.

    Szerző: Anna Grekova. Email Marketer az eSputnik webhelyen

    Friss cikkek

    A kattintás átlagos költsége a Yandexnél 2020-ban harmadával csökkent

    A Google csak 4% -kal rendelkezik. Az Aori platform szakemberei összefoglalták a kontextuális reklámozás eredményeit az elmúlt évben Oroszországban. Kutatásuk során a szakértők...

    B2B tartalommarketing: Hogyan csinálják a vállalatok a vállalati blogot [kutatás]

    A blogkutatás adaptált fordítása 502 B2B vállalat mintáján. Szeretjük a Backlinko SEO Research-t a nagy mintái miatt. A blog kutatásához lefordítottuk a Google...

    Hogyan tarthatjuk meg a copywritert a keresletben

    Az összes digitális irány között a copywriting nagyon alacsony belépési küszöbértékű terület volt és marad. Szinte minden olyan ember, aki képes többé-kevésbé folyékonyan írni,...

    Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a YouTube-forgalomból

    A SEOnews továbbra is érdekes konferencia-előadások után kutat, és teljesítményértékeléssel ismerteti Önt. Ma a NaZapad 15 konferencia felvétele került a középpontba, amelyet a SeoProfy...

    Python fejlesztő: mi a teendő, ha megtanultad az alapokat

    Választás a Keras és a PyTorch között, és a megoldás magyarázata 2023. január 18., 12 perc A legtöbb kezdő fejlesztő ismeri a Python...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában