More

    Nyílt találkozó Andrey Anischenkóval, az EBAC Online társalapítójával, az ex-Skillbox társasággal

    A SPECIA Egyesület és a Mediasfera vállalatcsoport (részt vesz az eLama partnerprogramban) létrehozták az ügynökségek vezetőinek kerekasztalát. Együtt hívják össze a digitális ügynökségek vezetőit, hogy megvitassák a jelenlegi piaci helyzetet, tapasztalatokat cseréljenek és megoldják a szakmai problémákat.

    Január 27-én online interjúra került sor “Nyílt találkozó Andrej Anischenkóval, az EBAC Online társalapítójával, az ex-Skillbox”. Interjú: Andrey Anischenko, az EBAC Online társalapítója, az ex-Skillbox és Timur Ugulava, a Mediasphere cégcsoport vezetője.

    2019 végén a Vedomosti című üzleti kiadvány arról számolt be, hogy a Skillbox online iskola ellenőrző részesedését több mint másfél milliárd rubelért adták el a Mail.ru Csoportnak. És 2020-ban Andrei teljesen elhagyta a projektet, és most online iskolában vesz részt Brazíliában, az EBAC Online-ban. Beszélünk arról, hogyan lehet ilyen szintű projekteket létrehozni, és hogyan lehetünk iparági vezetővé válni, mi történik az EdTech területén és milyen trendek léteznek. Beszéljünk Andrey korábbi tapasztalatairól – a digitális ügynökségi szolgáltatások piacáról is.

    OLVASS TOVÁBB:  Главные новости рынка контекстной рекламы в 2020 году

    Friss cikkek

    Аутстаффинг в IT: что это и как устроиться работать на аутстаффинг

    Аутстаффинг становится все более распространенной практикой в IT-сфере, «отжимая» популярность и клиентов у аутсорсинга. По мнению экспертов, в ближайшее время эта тенденция сохранится, и...

    NaZapad 16: как попасть в ТОП в бурже, не имея бюджета и опыта

    На практической конференции по продвижению на западных рынках NaZapad 16 Илья Гринько рассказал о том, как создал свой проект в бурже и попробовал его...

    BI-системы: что это и зачем они нужны бизнесу

    Вникаем в основы бизнес-аналитики04 марта 20216 минут66https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2564/og_image/0de7185dc6e58fe6f536564315226e43.png
    OLVASS TOVÁBB:  Hatékony megoldások a kontextus szerinti reklámozással 2021-ben
    Статья подготовлена экспертами факультета BI-аналитики GeekBrains. На международных рынках компании-гиганты работают с миллионами, десятками, а кто-то — и с...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét
    OLVASS TOVÁBB:  Első lépések: Hasznos webes szemináriumok és cikkek az online hirdetésekről

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában