More

    Népszerű és haszontalan szakmák az Instagram-on

    Ebben a cikkben elmondom neked a népszerű Instagram szakmákról, amelyek lehetővé teszik, hogy jó pénzt keressenek, valamint azokról a gazdátlan szakmákról, amelyekre nem érdemes időt pazarolni. 

    Minden olyan rést, ahol pénz van, idővel vannak olyanok, akik csak pénzt akarnak keresni. Olyan online tanfolyamokról beszélek, amelyek új szakmát kínálnak a közösségi hálózatokban. Vannak jó és jó minőségű tanfolyamok, és vannak csak viccesek is. Azok az emberek, akik az alacsony minőségű termékekre esnek, egy kicsit sajnálják, de másrészt be kell vonnia a kritikus gondolkodást. Miért csinálom ezt? 

    Az a tény, hogy vannak olyan alapvető szakmák, amelyekre mindig szükség lesz, még akkor is, ha az Instagram eltűnik, egy másik közösségi hálózat pedig felváltja azt. Vannak olyan” szakmák”, amelyeket néhány blogger feltalált. Haszontalanok ahhoz, hogy olyan képességet szerezzenek, amely egy életen át táplálkozik. Nézzük meg részletesebben. 

    A keresett szakmák 

    Blogger menedzsere (Promóciós menedzser) 

    Ez egy olyan személy, aki segít a bloggernek hirdetni egy blogon. A promóció vezetője népszerűsíti a Bloggert, reklámokat vásárol más véleményvezérektől, hogy az ügyfél számlája növekedjen és fejlődjön. A közösségi hálózatokban a reklámozási mechanizmusok nagyon hasonlóak, így ha megszerzi az egyik közösségi hálózatban való munkavégzés képességét, akkor ugyanolyan sikerrel dolgozhat egy másikkal. 

    Mivel egyre több blogger van, a reklám egyre drágább, akkor az illetékes promóciós szakember minden befolyásoló számára kötelező, mert nincs értelme reménykedni az organikus számára. 

    A vezetők fizetése a promóció költségvetésének felelősségétől és összegétől függ. A kezdő kezdődik 8-10 ezer rubel idővel lehet keresni 100-200 ezer egy ügyfél. Egyszerre 4-7 ügyfelet kezelhet. 

    Hol nőhet fel egy menedzser? Valójában szinte minden attól függ, hogy blogger vagy producer lesz. A magasabb lépést még nem találták fel. 

    A menedzser, különösen a promóciós menedzser, stratégiai és analitikus készségekkel rendelkezik, és ezek a szükséges készségek egy marketinges vagy producer számára. Pontosan ez történt velem. Először menedzser, majd promóciós menedzser, majd blogger lettem. Most termelő vagyok ,elindítom a termékeimet (de nem adtam fel a promóciót). Ezért, ha úgy érzi, az ambíció, hogy tovább növekszik (nem mindenki igazán akarja ezt, valaki szereti, hogy egy jó, drága előadóművész), akkor mindig tanulni, majd előrelépni. 

    SMM menedzser

    Valaki, aki részt vesz a kereskedelmi profilok fejlesztésében a közösségi hálózatokban. Az SMM menedzser olyan blogokat is fejleszthet, amelyek nem rendelkeznek személyes márkával. 

    Ez a szakma sokáig velünk marad, mivel mindig eszünk, iszunk, megrendeljük a szolgáltatásokat, a márkák pedig folyamatosan elsajátítják a népszerű webhelyeket, ahol a fogyasztók vannak. 

    A kezdő fizetése itt 15 ezer rubeltől kezdődik egy profil fenntartásához. Minél több tapasztalat, annál nagyobb a fizetés. Egy projekt elvégzéséhez akár 60 ezer is lehet. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan alkalmazható a beszédelemzés az üzleti életében

    Szövegíró

    Az, aki szövegeket, hozzászólásokat, levelezőlistákat, szövegeket ír a webhelyre stb. 

    Azt mondják, hogy most van egy kerékpár az interneten, mivel az Instagram bevezette a Reels funkciót, senki sem fogja hamarosan elolvasni a hozzászólásokat és megnézni a fényképeket, ami azt jelenti, hogy a szövegíró szakma irreleváns lesz. Ez nem igaz. Az emberek különbözőek: egyesek szeretik a videót, mások jobban érzékelik a szöveget, mások általában esztéták, szeretik a gyönyörű vizuális képet. Ha ez a tény nem győz meg, akkor itt van egy másik-szkripteket kell írni a videóhoz, ezek szövegek. 

    A kevés tapasztalattal rendelkező copywriter postánként 500 rubelt számít fel. Még több. Az álláshelyek eladása 2500-10000 rubel lehet. Szövegek a helyszínen 7-10 ezer. Levelezési listák 6 ezer rubeltől. Átlagosan egy tapasztalattal rendelkező copywriter havonta 100-150 ezer rubelt kereshet. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet újratervezni a webhelyet, és menteni a pozíciókat

    Tervező

    Az a személy, aki füzetek, névjegykártyák, webhelyek, képernyővédők stb. Miközben online dolgozunk, a design lesz a kereslet, mert minden olyan rést, ahol verseny van, az emberek a csomagoláson dolgoznak, hogy kiemelkedjenek. Sok tervezési irány van. Mindig kiválaszthatja azt, amelyik jobban tetszik. 

    Nem tudom az összes árat, de a webhely költsége 10 ezer rubeltől kezdődik, attól függően, hogy hány blokk van benne. A tapasztalattal rendelkező szakember jó weboldala több tíz vagy több százezer rubelt fizethet. Egy tapasztalt tervező havonta 200-300 ezer dollárt kereshet. 

    Marketing szakember

    Az a személy, aki tanulmányozza az emberek igényeit és viselkedését annak érdekében, hogy a termékek értékesítésének legjobb modelljét építse ki. Az ősi idők óta szokás, hogy eladunk valamit. Először barter kapcsolatok voltak, majd az emberiség pénzre váltott. Az emberek mindig aggódni, hogyan kell eladni több, jövedelmezőbb, jobb. Nyugodtan tanulmányozza ezt a szakmát. 

    A marketingszakemberek általában körülbelül 20-30 ezer rubel projektfizetést kapnak. Ha hűvös marketingszakértő vagy, havonta mind 100, mind 150 ezer rubelt kereshet. 

    Műszaki Szakember

    Az a személy, aki nélkül az Instagram üzlet összeomlott volna. Szolgáltatások, webhelyek, értékesítés, képzési platformok létrehozásával foglalkozik. Átlagosan a piaci árak 10-15 ezer rubelből állnak. Egy tapasztaltabb szakember havonta 20-40 ezer költséget fizet egy projektért. 

    A targetológus

    Az a személy, aki tudja, hogyan kell hatékonyan konfigurálni a hivatalos hirdetéseket bármely közösségi hálózatról. A Beállítás elvei mindenhol azonosak, plusz vagy mínusz, csak az interfész változik(tudod, nem vagy veszélyben a munkanélküliség). 

    Itt a PO rögzíthető, vagy a költségvetés százaléka lehet, ha nagyon nagy. Általában a kezdők havonta 10 ezer rubelt keresnek egy ügyféltől. Tapasztaltabb-20-60 ezer projektenként, amely havonta 3-8-at hajthat végre, több mint 100 ezer rubelt kap. 

    OLVASS TOVÁBB:  Piacok az ingatlan, az orvostudomány, a pénzügyek, az autóipar és az e-kereskedelem területén

    Mi a helyzet az online tanfolyamok gyártói? A hűvös szakemberek mindig keresettek lesznek – ez a szabály minden résen érvényes. Az Online oktatás nem megy sehova, így a termelő munkája továbbra is keresett lesz. 

    Az Instagram-szakmák listájába nem sorolom a fotósokat és a videográfusokat, mert azok voltak és lesznek. De érdemes megjegyezni, hogy a szociális hálózatok megjelenésével a szolgáltatásaik iránti kereslet jelentősen megnőtt. Youtubers már nem lő semmit, van egy fontos kép, termelés. A TikTok milliomos bloggerek videókat is rögzítenek egy profi csapattal. Így a fotósok és a videográfusok továbbra is igényesek lesznek a jövőben. 

    Szakmák, amelyek az elkövetkező években meghalnak 

    Most nézzük meg azokat a szakmákat, amelyek 100% – ban meghalnak. Ezek közé tartoznak azok, akik szűk készségeket tanítanak.

    Avitológus

    Ez egy olyan személy, aki az Avito weboldalával dolgozik. 

    Keresetek a weboldalakon

    Nem, ez nem egy terv. Ez az érthetetlen webhelyek birtoklása, amelyeket meg kell jeleníteni a felső keresőmotorokban. Reklámot kell eladniuk, hogy pénzt keressenek. Igen, van SEO optimalizálás, de sajnos, ez nem az, amit tanítanak a kurzusokon “jövedelem a weboldalakon”. 

    Biológus

    Ez nem olyan személy, aki élő szervezeteket, növényeket stb.Egyes kurzusok készítői szerint a biológus olyan személy, aki megrendelésre írja a profil fejlécét. 

    Minek? Végül is ez egy copywriter szakma része. Mester, és keresni sokkal több, mint a szerencsétlen 500 rubelt egy profil sapka, hívja magát egy biológus. 

    Востребованные и бесполезные профессии в Instagram

    Képernyőkép: fishki.net

    Webinalog

    Még furcsán hangzik. Ez egy olyan személy, aki webináriumokat árusít. Általában ez egy termelő vagy marketingszakértő feladatainak része, ezért ne szűkítse annyira a lehetőségeit. 

    Taplink Tervező

    A Taplink egy multilink szolgáltatás. Nincs értelme tanulni, hogy egy Taplink tervező legyen, jobb, ha ismereteket szerez a tervezésről és az UX-ről-így létrehozhat mind a céloldalakat, mind a teljes értékű webhelyeket. 

    OLVASS TOVÁBB:  Az árcédulában szereplő kilenc jobban eladható? Kísérleti eredmények

    Vannak olyan kurzusok is, ahol vizuális szakemberek, márka megjelenítők stb. képzett. Nehéz megmondani, hogy érdemes-e ezt megtanulni. Csak azt szeretném megjegyezni, hogy a fényképek feldolgozásához vegye fel a kapcsolatot egy profi fotóssal. Azok az emberek, akik csak a fényképeket dolgozzák fel a telefonon, nem annyira szükségesek. Szakmaként jobb a fotózás vagy a tervezés elsajátítása-ez szélesebb kilátásokat nyit meg. 

    Következtetés helyett 

    Annak érdekében, hogy ne tanuljon valami haszontalan dolgot, ami nem hoz neked sem készségeket, sem pénzt, mindig nézd meg, ki hozza létre a tanfolyamokat. Ha egy személy nem szakértő ezen a területen, akkor valami mást kell keresnie. Ha van valami érthetetlen név a tanfolyam nevében, amely torzítja a fő készségeket (például nem SMM tanfolyamok, hanem üzleti fiókkezelő stb.), akkor érdemes elhaladni. Sok szerencsét!

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában