More

    Nem szabványos megközelítések a kontextuális hirdetésekben

    Április 23-án megtartották a “nem szabványos megközelítések a kontextuális reklámban”speciális projekt második webináriumát. A webináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett forgalommal foglalkozó vezető szakember, eLama tartotta.

    Webinar program:

    • Miért nem hoznak eredményt a szokásos megközelítések?
    • Hogyan befolyásolhatja a nem szabványos fiókstruktúra a kampányok hatékonyságát?
    • Milyen nem nyilvánvaló célzást érdemes tesztelni.
    • A felhasználókkal való interakció atipikus forgatókönyvei: a hirdetéstől a konverzióig.
    • Hogyan lehet optimalizálni kampányok használata autostrategies.

    Videó:

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működnek a közösségi média kreatívjai és hogyan lehet kijavítani?

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában