More

    Nem szabványos leadgen források tesztelése. Kísérlet

    Minden évben augusztusban, a Balti digitális napok konferenciáját tartják. Ebben az évben a rendezvény szervezői úgy döntöttek, hogy a konferenciát két formátumban tartják: offline és online. 

    A SEOnews hagyományosan több beszéd áttekintését készítette. 

    Ma felajánljuk, hogy megismerkedjen a “nem szabványos Lidgen források tesztelése” jelentéssel, amely bemutattaAnwar Gaisin, SEO szakember a Marketon-nál. 

    Beszéde elején Anwar elmondta, miért teszteli az ólomgeneráció nem szabványos forrásait. 

    Az egyik oka annak a ténynek köszönhető, hogy az ügyfelek vonzásának költsége a kontextuális hirdetésből folyamatosan növekszik. Például az alkalmazás költsége a kontextusból 2016-ban 200 rubel volt, 2021 – ben pedig legalább 500 rubel. Ugyanakkor csökken a Yandex forgalma, mivel a keresési eredményekben egyre kevesebb hely van a szokásos webhelyeknek – a reklámok és az aggregátorok A keresési eredményeket veszik fel. 

    Különböző vezető generációs webhelyek tesztelése

    A teszthez versenyképes rést választottak: nagy háztartási készülékek javítása. Régió: Moszkva. 

    Yandex. Üzleti, Yandex. A szolgáltatásokat platformként tesztelték, Profi.ru, Google én üzleti. 

    Yandex. Üzleti 

    Yandex. Az üzleti tevékenység egy hirdetési előfizetéssel rendelkező szolgáltatás, amelyben a Yandex algoritmusok kiválasztják a célzott forgalmat, majd a könyvtárban lévő webhelyre vagy vállalati kártyára vezetik. Hirdetés létrehozásához csak töltsön fel egy fényképet, majd adjon hozzá egy címet. 

    Eredmények 

    A júniusi kampány részeként 30 Célzott akció érkezett, köztük 25 hívás. A költségek 5333 rubelt tettek ki,de nem érkezett meg a cél. 

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti tájékoztatás: hogyan működik

    Ilyen sikertelen eredményeket kaptunk annak a ténynek köszönhetően, hogy: 

    • nagyon keskeny rést választottak (nem minden nagy háztartási készülék, hanem csak “hűtőszekrények javítása”, “mosógépek és mosogatógépek javítása”); 
    • kezdetben általános tematikus forgalom volt (légkondicionálók javítására stb.); 
    • Moszkvában az ilyen reklám nem működik túlmelegedett témákban. 

    Ugyanakkor a régiókban szélesebb témákban hirdethet, jó eredményeket érhet el. 

    Тестирование нестандартных источников лидгена. Эксперимент

    Például a Krasnodarban a” tisztítás ” tárgyában sikerült 140 vezetéket szerezni, a kiváló minőségű alkalmazás költsége 300 rubel volt. Egyéb fizetett források (Google Ads, Yandex.Yandex. közvetlen) az alkalmazás átlagos költsége 500 rubel. 

    Így jó minősítéssel, forgalom a Yandexbe.Szolgáltatások kártya jól átalakított. 

    Az oldal előnyei és hátrányai 

    Pozitív: 

    • mindig tervezheti a költségvetést;
    • a forgalom olcsóbb, mint YAN-ban, nagyon könnyű kitölteni; 
    • nincs szükség kulcsszavak és közönség kiválasztására, a Yandex mindent megtesz az Ön számára. 
    OLVASS TOVÁBB:  eTarget: Customer Path Map (CJM) az e-kereskedelemben

    Mínuszok: 

    • legalább 3 hónapig azonnal fizetnie kell az előfizetésért; 
    • nem állíthat be kulcsszavakat a megjelenítéshez; 
    • a fennmaradó forgalmat a YAN-tól kapja; 
    • versenyképes régiókban és témákban a szemétforgalom. 

    Yandex. Szolgáltatások 

    A vezető gyűjtemény kísérlet következő platformja a Yandex volt. Szolgáltatások. 

    A Yandex. Szolgáltatások, úgy döntöttek,hogy a bejövő felhasználói kéréseket saját témájukra gyűjtik. Egy speciálisan létrehozott robot dolgozta fel őket, kommunikált az ügyféllel, gyűjtötte a kapcsolatokat, majd elküldte őket a cserére. Úgy döntöttünk, hogy nem reklámozzuk a profilokat, mivel az organikus promóció sok időt vesz igénybe, a fizetett promóció pedig drága (drágább, mint a kontextus). 

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: Újévi üdvözlet és robotok

    Eredmények

    Тестирование нестандартных источников лидгена. Эксперимент

    A hónap végén 20 400 rubel vezető érkezett. 

    Yandex. A Szolgáltatásokat olyan vállalkozások használhatják, amelyek saját call Centerrel rendelkeznek, a szakemberek pedig készen állnak az alacsony konverziós alkalmazások kiépítésére. A megtérülés a Yandex megerősített vezetésében. A szolgáltatások alacsonyak-10-25%. Összehasonlításképpen: a partner megtérül a SEO vagy a kontextuális hirdetések forgalmának vezetésében – 60%. 

    Az oldal előnyei és hátrányai

    Pozitív: 

    • shareware használat (fizetni csak egy előfizetés); 
    • nem nehéz regisztrálni; 
    • számos vezető (a Yandex jó forgalmat tölt a webhelyére). 

    Mínuszok: 

    • alacsony konverziós arány; 
    • nehéz kvalifikálni a pályázatokat; 
    • komplex Csalásellenes rendszer. 

    Profi.ru 

    Egy másik webhely, amelyet úgy döntöttünk, hogy elemezzük, a weboldal volt Profi.ru. egy robotot hoztak létre a webhelyre, amely összegyűjtötte az alkalmazásokat, feldolgozta őket, részt vett az aukción, kommunikált az ügyféllel, kapcsolatokat küldött a csere számára további feldolgozásra. 

    Eredmények

    Egy alkalmazás előfizetés használata esetén 70 rubelt fizet. Az ólomra való áttérés 40-50% volt (ha vannak vélemények). Az alkalmazás átalakítása (amikor a névjegyeket már elküldték, a Felhasználó beleegyezik az ajánlatába) 40-70% volt. 

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában