Olyan sok vers, regény, film és szerelmes dal található a világon, de a hirdetésekre (amelyek néha szintén műalkotásokra hasonlítanak) nincs annyi példa.
Javítsuk ki: nézzük meg, hogy a márkák milyen hirdetéseket indítanak a Facebookon és az Instagramon Valentin-napra. A Skyeng kínálja szókincsének bővítését:
: Skyeng
A Tutu.ru mindenkinek gratulál a nárcisztikus napon:
: Tutu.ru
Az Avito érdekes statisztikákat oszt meg:
: “Avito”
Az ELama meleg fogadtatással és promócióval várja az affiliate program új tagjait:
: eLama
A Lancôme felajánlja, hogy bemutatja a másik jelentős tematikus készletet:
: Lancôme
Az “Read-gorod” a könyvbarátok hónapjaként hirdeti meg a februárt:
: “Olvasóváros”
Az Amediateka nyaralási kedvezményt ad:
: Amediateka
Ez a Cofix álláspontja:
: Cofix
A MegaFon egész februárban a szerelemről beszélt:
: “MegaFon”
Pyaterochka hirdetései a Szerelem beszúrása stílusban vannak:
: “Pyaterochka”
A BORK rendelkezik egy bevált módszerrel a lehetséges ajándékok bemutatására:
: BORK
Yota javaslatot tesz azok számára, akik nem akarják egyedül megünnepelni a Valentin-napot:
: Yota
És a „TSEKH85” finom Valentin-napokkal rendelkezik:
: “TSEKH85”
Nos, hol tehetünk macskák nélkül:
: Aviasales
Bónusz: 14 eset azoknak, akik szerelmesek az internetes marketingbe
- Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben
- Tartalom, konverziók, Excel – eLama eset
- Dodo-eset: az eLama hatékony online hirdetési kombinációjának receptje
- Hogyan tudja az ügynökség megvalósítani a BI eLama jelentéseket, megmenteni az ügyfelek idegeit és 35% -kal növelni az átlagos ellenőrzésüket
- Jelentés, szeretlek, vagy Hogyan automatizálhatok egy rutint
- Hogyan népszerűsítettük az egyedülálló etnódobokat Permtől az egész világon
- Hogyan megháromszoroztuk a Nikon fényképészeti berendezések megrendelését
- Hogyan teremthet igényt egy új digitális szolgáltatás iránt Európában a cél felhasználásával: az eLama és a Kaspersky Lab esete
- Hogyan lehet vonzani a szőlőültetvényekbe történő befektetést egy célpont révén: az eLama minimalista megoldása
- Egyszerű megközelítés a nehéz vásárlás reklámozásához – eLama esettanulmány a lakóingatlanok népszerűsítéséről
- Az elsőbbségi elhelyezés a Yandex.Maps alkalmazásban 12-szeresére növelte-e a leadek számát – eLama ügyfél esete
- Hirdetése megjelenik a hírekben, vagy Hogyan készítettünk videohirdetéseket a Mail.ru Hirdetőben
- Hogyan lehet 3 év alatt kétszer növelni a konverziók számát a hirdetési költségkeret megváltoztatása nélkül
- Hogyan teszteltük a reklámot a Yandex.Dzenben