More

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    Olyan sok vers, regény, film és szerelmes dal található a világon, de a hirdetésekre (amelyek néha szintén műalkotásokra hasonlítanak) nincs annyi példa.

    Javítsuk ki: nézzük meg, hogy a márkák milyen hirdetéseket indítanak a Facebookon és az Instagramon Valentin-napra. A Skyeng kínálja szókincsének bővítését:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Skyeng

    A Tutu.ru mindenkinek gratulál a nárcisztikus napon:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Tutu.ru

    Az Avito érdekes statisztikákat oszt meg:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : “Avito”

    Az ELama meleg fogadtatással és promócióval várja az affiliate program új tagjait:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : eLama

    A Lancôme felajánlja, hogy bemutatja a másik jelentős tematikus készletet:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Lancôme

    Az “Read-gorod” a könyvbarátok hónapjaként hirdeti meg a februárt:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : “Olvasóváros”

    Az Amediateka nyaralási kedvezményt ad:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Amediateka

    Ez a Cofix álláspontja:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Cofix

    A MegaFon egész februárban a szerelemről beszélt:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : “MegaFon”

    Pyaterochka hirdetései a Szerelem beszúrása stílusban vannak:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : “Pyaterochka”

    A BORK rendelkezik egy bevált módszerrel a lehetséges ajándékok bemutatására:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : BORK

    Yota javaslatot tesz azok számára, akik nem akarják egyedül megünnepelni a Valentin-napot:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Yota

    És a „TSEKH85” finom Valentin-napokkal rendelkezik:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : “TSEKH85”

    Nos, hol tehetünk macskák nélkül:

    Nem kéne válogatnom a szerelemről: 14 hirdetés és eset

    : Aviasales

    Bónusz: 14 eset azoknak, akik szerelmesek az internetes marketingbe

    • Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben
    • Tartalom, konverziók, Excel – eLama eset
    • Dodo-eset: az eLama hatékony online hirdetési kombinációjának receptje
    • Hogyan tudja az ügynökség megvalósítani a BI eLama jelentéseket, megmenteni az ügyfelek idegeit és 35% -kal növelni az átlagos ellenőrzésüket
    • Jelentés, szeretlek, vagy Hogyan automatizálhatok egy rutint
    • Hogyan népszerűsítettük az egyedülálló etnódobokat Permtől az egész világon
    • Hogyan megháromszoroztuk a Nikon fényképészeti berendezések megrendelését
    • Hogyan teremthet igényt egy új digitális szolgáltatás iránt Európában a cél felhasználásával: az eLama és a Kaspersky Lab esete
    • Hogyan lehet vonzani a szőlőültetvényekbe történő befektetést egy célpont révén: az eLama minimalista megoldása
    • Egyszerű megközelítés a nehéz vásárlás reklámozásához – eLama esettanulmány a lakóingatlanok népszerűsítéséről
    • Az elsőbbségi elhelyezés a Yandex.Maps alkalmazásban 12-szeresére növelte-e a leadek számát – eLama ügyfél esete
    • Hirdetése megjelenik a hírekben, vagy Hogyan készítettünk videohirdetéseket a Mail.ru Hirdetőben
    • Hogyan lehet 3 év alatt kétszer növelni a konverziók számát a hirdetési költségkeret megváltoztatása nélkül
    • Hogyan teszteltük a reklámot a Yandex.Dzenben
    OLVASS TOVÁBB:  Promóció: maximális jutalom az eLama társult program új tagjainak

    Friss cikkek

    Девушки из сферы digital о карьере и работе

    Партнерский материал
    OLVASS TOVÁBB:  Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben
    Накануне 8 марта мы поговорили с участницами партнерской программы eLama и коллегами о личном: с чего начиналась их карьера, с какими сложностями они сталкивались,...

    Важное за неделю: Instagram запустил «Живые комнаты» на 4 спикера

    В эфире регулярный дайджест Лайкни с самыми Свежими и Умными материалами. В этом выпуске протестируем новую функцию Instagram – Live Rooms («Живые комнаты») и...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában