More

    Nem kell táncolnia: mit kell tennie a TikTok üzleti tevékenységéhez

    Ebben a cikkben elmagyarázzuk, hogy a vállalkozásoknak miért kell figyelniük a tiktokra, egy autósiskola példájával megmutatjuk a közösségi hálózatban való munkavégzés algoritmusát, több mítoszot lebontunk, és ajánlásokat adunk a márkáknak. 

    Miért érdekes most a TikTok 

    1. A TikTok közönsége (beleértve az orosz hangszórókat is) 800% – kal nőtt 2 év alatt. Oroszországban már több mint 7 millió aktív napi felhasználó van, Fehéroroszországra nincs pontos statisztika, de a növekedés állandó. 

    2. A TikTok közönség nagy része ma felnőtt. A sztereotípia “csak tizenévesek vannak” már nem releváns. Például vannak Bloomberg adatok néhány európai ország számára: 

    3. A fiatalok 30% – a már TikTok-nak hívja kedvenc közösségi hálózatát. 

    4. Sokan azt mondják, hogy a Tiktok 2014-ben már Instagram: sok nyitott fülkével, kevés versennyel, valamint azzal a képességgel, hogy hetente több mint 15 000 előfizetőt szerezzen csak a tartalom révén. Tehát most új közönséget vonzhat hatalmas hirdetési költségvetések nélkül. 

    Hogyan lehet elindítani egy márkát a tiktokban, hogyan lehet 300K nézetet kapni 3 nap alatt 

    Az “ABC of Driving” autósiskola ügyfelének példájával elmondjuk a munka algoritmusát, majd eloszlatunk néhány mítoszot.  

    Sok ügyfél fő aggodalma – “a TikTok feltétlenül furcsa táncolni, általában bolond körül, és nincs ilyen üzleti, és nem világos, hogy ki fog beleegyezni, hogy nemez.”Az igazság az, hogy sok formátum létezik, így könnyű kiválasztani, mi működik a legjobban. 

    1. Olyan versenytársak és formátumok elemzésével kezdtük, amelyeket a közönség jól” bevitt ” a vezetés témájában. Elemeztük az orosz autósiskolákat, mert abban az időben nem voltak fehéroroszok. Időtartam: 1-2 nap. 
    2. Írtunk szkriptek videók. Készítettünk különböző kategóriák: hasznos videók a közlekedési szabályok, táblák, illetve más elmélet, hasznos videók gyakorlat (vezetés a város körül egy oktató, játszótér, viselkedés a vizsga), válogatott tematikus maximum (filmek autókról, kütyü, az autósok), a humor, a részvétel, a kadétok, illetve az oktatók, a több megjegyzés hír alkalmakkor (például, műszaki ellenőrzés). Időtartam: 1 hét. 
    3. Forgatási napokat szerveztünk. Tapasztalataink szerint A tartalom nagy részét 2-3 teljes nap alatt eltávolíthatja.  
    4. Videó szerkesztés, zene kiválasztása stb. Az alkatrészeket, nem mind a 30 videót egyszerre telepítjük, ezért az időzítéssel nehéz megmondani.  
    5. Létrehozott és kiadott egy fiókot. Minden közösségi hálózat szabályai itt működnek: világos és vonzó leírás a fejlécben, link a webhelyre, előnyök. 
    6. Minden nap videókat tettünk közzé, kiválasztottuk a megfelelő hashtageket, moderált megjegyzéseket. A TikTok meglehetősen aktív közönséggel rendelkezik, amely könnyen ír véleményeket, válaszokat, általában könnyen kapcsolatba lép. 
    OLVASS TOVÁBB:  18 reklám, amelyet a márkák karácsonykor és újévkor adtak ki
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet növelni a termelékenységet 2-szer: egy olyan módszer, amelyről nem tudott

    Танцевать необязательно: что делать бизнесу в TikTok

    Hogyan néz ki a fiók fejléc? 

    Mit adott nekünk és az ügyfélnek a végén: 

    • Az első héten a videók elkezdtek bejutni az ajánlásokba, amelyek azonnal 300 000 megtekintést és 4000 előfizetőt adtak nekünk.
    • Az egyik videó (a közlekedési táblákról) 1 000 000 megtekintést kapott. 
    • Azok, akik már tanultak egy autósiskolában, maguk is elkezdték elhagyni a véleményeket, látva az ismerős tanárokat a takarmányban. Ez segített eladni az új ügyfeleknek. 
    • A bevezetés óta hetente 1-2 videó következetesen bekerül az ajánlásokba, ami már 60 000 előfizetőt hozott nekünk 4 hónapos munka során.
    • A felhasználók megtalálnak minket az Instagram-on, regisztrálhatnak a Yandexen keresztül. közvetlen. 
    • A felhasználók az oldalra mennek, és online regisztrálnak.
    • A TikTok első eladása 3 nappal a bevezetés után jött. A fiók fenntartásának 2 hónapja után a közösségi hálózatokból származó értékesítés 2-szeresére nőtt-mind közvetlenül, amikor a tiktokról a webhelyre vált, mind az Instagram direct-hez való fellebbezéseken keresztül. 

    Танцевать необязательно: что делать бизнесу в TikTok

    Statisztikák megtekintése 

    Néhány fontos ajánlás A TikTok márkáinak 

    Amíg lehet menteni a cél 

    A célzott hirdetések már eljutottak a tömegekhez, de a tartalom rovására továbbra is közönséget kaphat további promóció nélkül. Ezért a fő munkaerőköltségek most A tartalom előkészítése, elhelyezése, az emberekkel való kommunikáció.  

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    60 000 előfizetőt szereztünk további promóció nélkül – csak ajánlásokkal. 

    Naponta 1-2 alkalommal kell elhelyeznie 

    Az ajánlásokba való belépés könnyebb és gyorsabb, ha a fiók létrehozása után azonnal elkezdi aktívan közzétenni a videókat. 

    Tegyen közzé egy linket egy webhelyre vagy más közösségi hálózatokra 

    A márkák esetében javasoljuk, hogy helyezzen el egy linket a webhelyre. Instagram Facebook vagy más közösségi hálózatok, ahol kapcsolatba léphet Önnel, megrendelheti a szolgáltatásokat stb. Ha Facebook Instagram-fiókja van, vagy egy személyes márkához dolgozik, akkor hozzá kell adnia egy linket az Instagram, a Facebook vagy más közösségi hálózatokhoz.  

    Kezdje egyszerű videoformátumokkal 

    Különböző tematikus csúcsok, szokatlan tények, kérdésekre adott válaszok, interjúk jó véleményt kapnak. Nem szükséges részt venni a kihívásokban, valamint humoros vázlatokat készíteni, ha nem érzi magát színészi tehetségnek. 

    Tervezze meg az alkalmazottak felvételi idejét 

    A videók elkészítéséhez havonta néhány órát kell félretennie. Nincs mód a részvétel nélkül. 

    Ne kapcsolja be fiókját teljesen hirdetési platformra 

    Tudjuk, hogy meg akarja mutatni a termékeket és szolgáltatásokat, de még mindig különféle forgatókönyveket kell írnia. Ideális esetben, ha kiderül, hogy észrevétlenül illeszkedik a reklámokhoz a számla általános szerkezetébe. 

    Időt a kommunikációra 

    A TikTok megjegyzései nagyon aktívak. Nem kell minden üzenetet közvetlenül megválaszolnia, de a kérdések, visszajelzések és javaslatok értékes ötletek, amelyeket azután felhasználhat a növekedéshez.

    OLVASS TOVÁBB:  Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában