More

    Néhány ok, amiért a SEO nem működik

    Milyen gyakran hallotta a “SEO hamarosan meghal” kifejezést? Már régóta és rendszeresen hallom. Rendszeres vélemények vannak arról is, hogy a SEO nem működik, hogy a jövő a célhoz tartozik, aggregátorok stb. De Gondolkozott már azon, hogy honnan származnak ezek a gondolatok? 

    Mivel a véleményeket nagyobb valószínűséggel egy elégedetlen vevő írja, ezért a SEO felé intézett kritika leggyakrabban azoktól származik, akik “nem mentek”.

    Számos olyan helyzet van, amikor a keresőmotor optimalizálása nem adja meg a kívánt hatást. 

    1. A webhely témája nem fog ellenállni a “szerves”versenynek.» 

    Szűk specializáció a széles választékban a környezet lehetővé teszi, hogy magas eredményeket érjen el a fülkében. A márka népszerűsítésekor azonban egyértelműen meg kell határoznia a közvetlen célközönséget. 

    A keresőmotorokban a széles körű keresési eredmények előmozdítása szemtől szembe szűk niche-szervezeteket, hipermarketeket, aggregátorokat, nagy nómenklatúra-lefedettséggel rendelkező vállalatokat hoz. Egy ilyen versenyképes küzdelemben a legnagyobb nyer. 

    Ha egy adott rést foglal el, akkor közvetlenül a célközönséggel, valamint a szemantikával kell dolgoznia. 

    Kis információs források többnyire a szervezet névjegykártyája. Az ilyen oldalak szerkezete és tartalma referenciafunkciót lát el. Gyakran számos vállalati és jogi korlátozással rendelkeznek. Rendkívül nehéz az ilyen webhelyeket eszközként használni a célzott forgalom vonzására. Különösen akkor, ha a fenti korlátozások nem teszik lehetővé a tervezés finomítását, a struktúra kibővítését, a tartalom megváltoztatását, hogy megfeleljen a probléma követelményeinek. 

    2. A helyszín technológiai jellemzői korlátozzák a munkát 

    Gyakran előfordul, hogy a helyek maguk “kötődnek hozzánk kéz-láb”. Jó öreg samopis, tervezési oldalak,” mankók ” a programozóktól – minden szakértő azt fogja mondani, hogy az ilyen webhelyek nem rendszeres fejlesztésekre szolgálnak. Ennek megfelelően az ilyen erőforrásokkal nem lehet a modern SEO tempójában mozogni. 

    OLVASS TOVÁBB:  Technodigest: Újévi üdvözlet és robotok

    A munkát rendszeresen korlátozzák. Csak a szokásos CMS-vel való munka, valamint a felelős programozókkal való munka lehetővé teszi, hogy elkerülje őket. Igen, drágább lesz. De mindannyian tudjuk, hogy egy szerencsétlen kétszer fizet.  

    3. Szervezeti nehézségek a munkában 

    Olyan furcsa, mint amilyennek hangzik, de sajnos nem minden ügyfél hajlandó együttműködni. Ez a munkában különböző módon nyilvánul meg: 

    Visszajelzés hiánya a SEO csapat egyik leggyakoribb “fájdalma”. A szövegek összehangolása, az anyagok biztosítása, a műszaki feladatok jóváhagyása vagy javítása-mindegyik részvételt igényel. 

    Az anyagok gyakran megválaszolatlanok maradnak az elfoglalt ügyfél miatt: a SEO nem ad azonnali eredményeket, ezért előnyben részesítik a “reagálóbb” csatornákat. Ennek eredményeképpen az összes munka “az asztalhoz” kerül, és nem valósul meg. Végrehajtás nélkül nem lesz eredmény. 

    OLVASS TOVÁBB:  50 + ötletek a vállalati blogban

    Несколько причин, почему SEO не работает

    A munka átruházása az optimalizálókra 100% – ban, majd visszavonása a projektből ez is egy nagyon gyakori tévhit. A koordináció mellett gyakran szükség van tanácsadásra, anyagszolgáltatásra és szakértői értékelésre is. Az optimalizálók szakemberek a SEO területén, az ügyfél szakember az üzletében. A projekt keretében össze kell kapcsolni az erőforrásokat. 

    Így, ha felelős személyt rendel a feladatokhoz, egyetért a csapattal az interakció optimális formátumával, a webhelynek lehetősége lesz nagy magasságok elérésére. 

    “A legjobb webhely, amely nem igényel változtatásokat” a szervezeti problémák harmadik típusa. Ami az anyát illeti, a gyermeke a legjobb, sok üzletember számára a webhely kedvenc agyszüleménye. De az idő múlik, algoritmusok, követelmények, és a divat változik. Az emberek változnak – ahogy a weboldalak is. Ezt el kell fogadni a fejlesztésekre vonatkozó ajánlásokkal együtt. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik a célzás YAN - ban

    A szigorú korlátozások és a romboló kritika szintén nem adja meg a kívánt hatást. Az optimalizátorok és az ügyfelek csapatként dolgoznak. Minden ajánlás megkérdőjelezésével, amely további elemzést igényel, valamint az összes feladat kiigazításával ellentétes hatás érhető el. 

    Nagyobb az esélye a késedelmeknek, mivel az érvelés és a további kutatások időbe telnek. Ha az ügyfél úgy döntött, hogy a webhely promócióját a vállalkozóra bízza, akkor a bizalmi poggyászt a vállalkozónak kell elosztania, előzetesen meg kell vitatnia az összes tervet és stratégiai intézkedést. 

    Elégtelen erőforrás-elosztás. Mind az ideiglenes, mind az anyagi erőforrásokról beszélünk. A SEO soha nem fog eredményeket elérni itt-most-időbe telik a KPI elérése. Ebben az időben komoly munkát végeznek a webhelyen, ami viszont pénzeszközöket igényel. 

    Несколько причин, почему SEO не работает

    Figyelembe véve a SEO irányába mutató webhelyekkel való együttműködés lehetőségét, értékelnie kell az eredményt befolyásoló tényezők teljes skáláját, mind külső, mind belső. Ennek alapján meg kell tervezni a reklám promóciót. 

    Ne ugorjon a következtetésekre, hanem vessen véget az eszköznek, ha a fenti tézisek bármelyikében látta a projektet. Ma a SEO nem hirdetési eszköz, hanem az üzleti fejlődés csatornája. Egy jól megtervezett weboldal 200%-kal működik az Ön vállalata számára: növeli az ügyfelek lojalitását, mérlegeli más eszközök hatékonyságát, befolyásolja a hírnév hátterét. A keresőmotor optimalizálása 2021-ben nem reklám, hanem technikailag-marketing támogatás az egész vállalkozás számára. 

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában