More

    Ne veszítse el az ügyfeleket: 6 eszköz a vezetékek rögzítéséhez a webhelyen, valamint azok elhelyezéséhez

    Anastasia Vodyanina, a Mailigen marketingesével együtt megértjük, hogy milyen ólomrögzítő eszközök vannak, hogyan állítsuk be őket, és hogyan alakítsuk át a vezetékeket ügyfelekké. 

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    Anastasia
    Vodyanina egy marketingszakértő Mailigen.ru a Pipedrive és a Mailigen szerint a weboldalra való áttéréssel vagy leszállással történő reklámozás segít a közönség figyelmének felkeltésében. De ha a terméket nem vásárolták meg azonnal, feltételezhetjük, hogy a költségvetés elpazarolt: a felhasználó meglátogatta az oldalt, a hirdető fizetett a kattintásért, de nincs eredmény. A Lead capture eszközök segítenek közelebb hozni a felhasználót a megrendeléshez. A cikkben megvizsgáljuk, hogy mik azok, és hogyan kell velük dolgozni.

    A lead capture eszköz egy olyan webhely formája, amelyben a látogató bónuszért vagy a szolgáltatás igénybevételének lehetőségéért cserébe elhagyja kapcsolatait. Vagyis a felhasználók anonimból előfizetőkké válnak, és bekerülnek a hirdető adatbázisába.

    Az űrlap által gyűjtött adatok mennyisége és típusa a hirdető céljától függ. Például:

    • Csak egy e-mailre van szüksége: egy rövid tranzakciós ciklusú termék esetében (ha a kedvezmény befolyásolhatja az eladást) vagy a közönség további felmelegedéséhez. A Mail nagyszerűen működik a levelezőlistákban, valamint a retargeting beállításakor.
    • Kell egy telefonszám és egy név.: egy összetett termékhez, például a gyártóberendezéshez, hogy az értékesítési vezetők felhívhassák az ügyfeleket, és egyedi feltételeket kínáljanak. Arra is kérheti a felhasználókat, hogy hagyják el leveleiket e-mail hírlevelek küldése érdekében. De ez egy további mező, ha a statisztikák azt mutatják, hogy csökkenti az űrlap átalakítását, akkor jobb, ha nélküle.
    • Különleges adatokra van szükségünk: a termék demo verziójához vagy személyes fiók beállításához a szolgáltatásban. Valószínűleg szüksége lesz a felhasználó teljes nevére, telefonjára, e-mailjére és fizetési rendszerére. Javasoljuk, hogy csak azokat az adatokat gyűjtsük össze, amelyek nélkül a szolgáltatás nem fog működni.

    Ne feledje, hogy a vezető rögzítésének formája az első kapcsolat: a felhasználó még mindig a vállalatra néz, és nem áll készen arra, hogy mindent elmondjon magáról. Kérjen további adatokat később, vagy állítson be egyszerű közönségszegmentációt az űrlap gombjaival.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    Kapcsolatfelvétel eszköz. : Lamoda

    Melyek a vezető rögzítési eszközök

    Megmondjuk, hogy mely űrlapokat lehet konfigurálni, és milyen feladatokat oldanak meg.

    Visszahívás

    Ez a forma megkönnyíti az ügyfelek életét: nem kell hívniuk a céget, várniuk kell a szakember válaszára, elegendő egy telefonszámot hagyni — az értékesítési osztály visszahívja magát. Az üzleti tulajdonos viszont garantálja, hogy megkapja a potenciális ügyfél kapcsolatát, és nem aggódik a hívás hiánya miatt.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить3 : “Gazelkin”

    Visszahívás formájában egy kis adatot kérnek: elég egy név és telefonszám-így nagyobb az esély arra, hogy a felhasználó elhagyja a névjegyeket.

    Egy ilyen vezető capture eszköz a legalkalmasabb a témák, ahol a felhasználó egy gyors döntés, például az online boltokat, ahol a tranzakciók jelentkezhetnek vezetők, például a szereplők a szállítási szolgáltatással vagy az értékesítési osztály a cloud megoldások szolgáltatások.

    A visszahívási űrlapok esetében a gyorsaság fontos: a kéréseket azonnal továbbítani kell a vezetőknek, miközben az ügyfél továbbra is érdekli az árukat vagy szolgáltatásokat.

    Az értékesítési osztály reakciósebessége az üzlet típusától függ: a B2C ügyfelek általában gyors reakciót várnak – öt percen belül; a B2B-ben pedig attól a pillanattól kezdve, hogy kapcsolatba lépnek egy hívással, 15 perctől egy óráig tarthat. Adja meg a várakozási időt a köszönöm képernyőn, amely az űrlap kitöltése után jelenik meg. A legfontosabb dolog az, hogy a hívás várakozási ideje figyelembe veszi a vezetők munkaterhelését és képességeit. Nem szabad megígérnie az ügyfélnek, hogy öt perc múlva visszahívja, amikor valójában csak 15-ben teheti meg.

    Beállíthatja azt az időt is, amikor a gomb megjelenik a webhelyen, például csak munkaidőben, ez minimálisra csökkenti a kihagyott alkalmazások számát.

    Online csevegés az üzemeltetővel

    Ez az a forma, amely leggyakrabban összeomlott, a webhely alsó sarkában található. Általában azt mondja:” írjon nekünk “vagy”lépjen kapcsolatba velünk”. A csevegés megnyitásához a felhasználó rákattint az űrlapra, majd beírja az adatait. Általában a felhasználó nevét, telefonszámát és e-mail címét kérjük, amennyiben a személy nem veszi fel a hívást.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить4 : La Roche-Posay

    Az Online Csevegések nem csak a kapcsolatok gyűjtését segítik elő, hanem:

    • a kérdések feldolgozásának automatizálása;
    • éjjel-nappal ügyfélszolgálat biztosítása;
    • kezelje kifogások.

    Leggyakrabban egy valódi személy válaszol a csevegésben. Egy másik lehetőség a gyakori kérdések összegyűjtése, automatikus válaszok beállítása rájuk, majd hozzáadja a menedzser írásának képességét. Így az alkalmazottak kevesebb időt töltenek majd az azonos típusú feladatok megoldásával, és nagyobb figyelmet fordíthatnak a nem szabványos kérdésekkel rendelkező ügyfelekre.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan hozzunk létre egy üzleti fiókot Instagram-utasítások

    Az ilyen online csevegést minden vállalkozás tesztelheti: ebben a potenciális ügyfél minden kérdésre kényelmes formátumban kaphat választ.

    Költségszámítási űrlap

    Ez egy online számológép, amely segít a felhasználóknak megismerni egy termék vagy szolgáltatás hozzávetőleges költségeit. A potenciális ügyfél kitölti a szükséges paramétereket, például a lakás területét, ha javításokat rendel. A költségek megismeréséhez a felhasználónak el kell hagynia a névjegyeket: leggyakrabban két mező rövid formája – név és telefonszám, mint a visszahívási űrlapon.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    : “Truckoff”

    Online számológépek találhatók a weboldalak a fejlesztők, ingatlanügynökségek, javító stúdiók, egyéb fülkékben, ahol nehéz meghatározni a standard költség, mert több tényezőből áll.

    A felhasználók óvatosak az ilyen formáktól: ha online számológépre váltottak, látni akarják a hozzávetőleges költségeket, nem pedig a kapcsolatfelvételi kérelmet. Ezért az ügyfelek további motiválása érdekében kedvezményt kínálhat a megrendelésre az űrlapon keresztül.

    Kvíz vagy felmérés

    Ez a lead capture eszköz úgy néz ki, mint egy szöveges vagy felbukkanó űrlap-ez lehet kvíz, felmérés, kvíz, kvíz stb. A felhasználó válaszol a kérdésekre, adatokat hagy, teszteredményeket vagy bónuszt kap erre. Az eszköz előnye, hogy a felhasználóknak nem kell több tucat mezőt kitölteniük, a kommunikáció játékos módon történik.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    : “Archproektstroy”

    Általában kevés kérdés van-három-öt kérdés. Válaszként a felhasználó megérti, hogy milyen termékre van szüksége, kedvezményt vagy ajándékot kap. A vállalkozás további információkat szerez a potenciális ügyfelekről, valamint a már szegmentált kérdéseknek köszönhetően.

    Javasoljuk, hogy ilyen űrlapot helyezzen el a megfelelő oldalakon, kényelmes megtekintési mélységben-általában 30-50% – kal gördül az első képernyőről.

    Regisztrációs űrlap a honlapon

    A látogatóknak nem kell regisztrálniuk a webhelyen annak tanulmányozása érdekében. De a regisztráció kiváltságokat ad: nem kell minden alkalommal újra megadnia az adatokat, és ha rendelkezésre áll, csatlakozhat a hűségprogramhoz. Az ilyen formák az online áruházak, légitársaságok és más, bónuszrendszerrel rendelkező vállalatok weboldalain láthatók.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    : befree

    A regisztrációs űrlapon gyakran több mező található, mint más lead capture eszközökben, mivel maga a regisztráció tudatosabb lépés, mint a felbukkanó levelezőlistákra való feliratkozás. Ebben a formában kérheti a nevét, telefonszámát, e-mail címét, nemét, születési dátumát, valamint egyéb adatait, amelyekkel kényelmesen dolgozhat a szolgáltatással. Azonban ne vigyük túlzásba: minél több mezőt kell kitöltenie a regisztrációhoz, annál kisebb lesz az űrlap átalakítása.

    Előfizetési űrlap

    Ennek az űrlapnak az a feladata, hogy összegyűjtse azokat a kapcsolatokat, akik még nem állnak készen a megrendelés megrendelésére, de gondolkodnak rajta. Azok számára, akik elhagyták a névjegyeket, üdvözlő leveleket küldhet hírekkel és promóciókkal, valamint beállíthat nekik trigger leveleket: leveleket küldünk, ha a felhasználó valamilyen műveletet hajt végre, például egy elemet helyez a kosárba, vagy telepít egy mobil alkalmazást.

    Az előfizetési űrlap alkalmas azoknak a vállalatoknak, amelyek rendszeresen frissítik a választékot, vagy aktívan létrehoznak szakértői tartalmat — blogcikkeket, webinár bejegyzéseket vagy leveleket oszthatnak meg.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить8 : Cossa

    A levél elegendő egy ilyen űrlaphoz, de egyes vállalatok emellett arra kérik Önt, hogy adja meg nevét, nemét, születési idejét annak érdekében, hogy az előfizetőket szegmenselje, és személyre szabott hírlevelet küldjön nekik, például születésnapra.

    Hol helyezze el az ólomrögzítő űrlapokat

    A rögzítőeszközök lehetnek statikusak és dinamikusak.

    Statikus

    Ezek egy adott helyen találhatók az oldalon, általában a webhely fejlécében vagy alagsorában.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить9 Előfizetési űrlap az e-mail katonák blog fejlécében

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    Ezt az űrlapot pedig az e-mail katonák blog legaljára helyezték

    Ne korlátozza magát egy vagy két statikus űrlapra — adjon hozzá többet a konverziós oldalakhoz. Ha blogot futtat, próbálja meg szervesen illeszteni az űrlapokat a cikkekbe.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állíthatja be a célzott hirdetéseket

    Dinamikus vagy előugró ablakok

    Az ilyen űrlapok a képernyő közepén vagy sarkában lévő konverziós oldalakon jelennek meg. Előugró ablakok esetén megjelenítési forgatókönyvek vannak beállítva: például egy felhasználó 20 másodpercet töltött a webhelyen, öt oldalt nézett meg, bezárja a webhelyet stb.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    : Mailigen.ru / Pipedrive CRM

    Tippek a dinamikus űrlapokkal való munkavégzéshez:

    • Tesztelje a megjelenítési időt és az oldalakat: hány másodperc megjelenítése, mely felhasználói szegmensek stb. A forgatókönyvek különböző tényezőktől függenek, például a termék összetettségétől, a választék méretétől vagy a célközönség szokásaitól.
       
    • Célzás beállítása: az előugró ablakokat nem kell megjeleníteni azoknak a felhasználóknak, akik nemrégiben meglátogatták a webhelyet, már kitöltöttek egy űrlapot, vagy egy levélből kattintottak át.
       
    • A felugró ajánlatnak relevánsnak kell lennie az oldal tartalmához. Például, ha az oldalt az Ön szolgáltatásainak szentelték, 10%-os kedvezményt kínáljon a felbukkanó első megrendelésre.

    Néhány tipp az ólomrögzítő űrlapokkal való munkavégzéshez

    1. Ne felejtsd el a szükséges elemeket:

    • az üres jelölőnégyzet ” hozzájárulás a személyes adatok feldolgozásához— – a felhasználónak rá kell kattintania;
    • egy link az Ön adatvédelmi és adatfeldolgozási irányelveihez.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet létrehozni és konfigurálni az üzleti menedzsert a Facebook-on

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить12 : Mailigen

    Ez azért szükséges, hogy bizonyítani tudja, hogy az emberek feliratkozott Ön önként, és nem egy spammer. A levelek és SMS küldése a felhasználók beleegyezése nélkül, a szövetségi monopóliumellenes szolgálat 500 ezer rubelig bírságot szabhat ki a társaságra (a reklámról szóló törvény 18.cikkének (1) bekezdése megsértése).

    2. Tegye észrevehetővé az alakot.

    Az eszköz feladata, hogy felhívja a figyelmet, de ne okozzon irritációt, ne vonja el a figyelmet a webhely megtekintésétől. Ezért használjon kontrasztos színeket, de ugyanakkor kövesse a brandbookot. Ha készül egy pop-up, hogy a “kereszt”, hogy lezárja a penész nagy, észrevehető.

    3. Ügyeljen a szövegre.

    Az űrlap szövege három részből áll:

    • Egy fényes fellebbezéssel rendelkező cím ,például: “szerezzen 500 rubelt az első megrendeléshez.”
    • Egy felirat részletekkel, például: “promóciós kódot küldünk az e-mailbe”.
    • Call-to-action gombok, mint például a “Feliratkozás”.

    A szövegnek írástudónak, világosnak és egyértelműnek kell lennie. Fontos, hogy minden felhasználó egyformán megértse jelentését. Minden elemhez ugyanazt a betűtípust és színsémát használja.

    4. Jöjjön fel egy cselekvési felhívással.

    A CTA gombnak fel kell hívnia a figyelmet, motiválnia kell egy művelet elvégzésére, valamint a helyes működésre. A gombon lévő szövegnek meg kell magyaráznia, hogy a felhasználó miért hagyja el a kapcsolatot, vagy mit kap cserébe. Használjon világos cselekvésre való felhívást és egy tökéletes igét, amely megválaszolja a “Mit tegyünk”kérdést.

    Не теряйте клиентов: 6 инструментов захвата лидов на сайте и как их оформить

    : “Arany Alma”

    5. Csak a szükséges adatokat Gyűjtse össze.

    Határozza meg, hogy miért gyűjt kapcsolatokat, hogyan fogja használni. Az űrlap típusa és a mezők száma a céltól függ. Tehát, ha felajánlja, hogy iratkozzon fel a blog hírek, Ne kérje, hogy adja meg a születési dátum, mert ez csökkenti a konverzió és elidegeníteni a felhasználókat. Ebben az esetben elegendő e-mailt kapni. Ha pedig hirdetési menedzsmentre vonatkozó alkalmazásokat gyűjt, felajánlja a telefonszám, a név, az e — mail és a tervezett költségvetés megadását-vagyis azokat az adatokat, amelyekkel könnyebb lesz feldolgozni a vezetést.

    6. Használjon több űrlapot.

    Telepítsen statikus űrlapokat a láblécbe és a webhely megfelelő oldalaira. Például egy feliratkozási ajánlat megfelelő lenne a blogcikkekben. Töltsön fel felbukkanó űrlapokat a leglátogatottabb oldalakra. Győződjön meg róla, hogy a felbukkanó ajánlat tematikusan megegyezik az oldal tartalmával. Például a kereskedelem feltételeiről szóló szakaszban felajánlhatja, hogy elhagyja a szolgáltatás iránti kérelmet, a hitelezési feltételekkel rendelkező oldalon pedig a hitelösszeg kiszámításának formája jól működik. Ne felejtsd el előre átgondolni a felbukkanó űrlapok forgatókönyveit: milyen ponton kell megjelenniük, amelyet a felhasználóknak nem szabad látniuk. A webhelystatisztikák segítenek forgatókönyvek létrehozásában.

    7. Határozza meg, hogy az értékesítési csatorna melyik szakaszában van szükség az űrlapra, és mi a következő lépés az ólommal.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában