More

    Mobilalkalmazás reklám a Yandexben.Közvetlen-Utasítások

    Yandex.A Direct mobilalkalmazás-hirdetéssel rendelkezik-egy olyan típusú kampány, amelyet kifejezetten játékok és alkalmazások népszerűsítésére terveztek. Segít a fejlesztőknek új felhasználók vonzásában, növeli a telepítések számát, és emlékezteti azokat, akik már régóta nem nyitották meg az alkalmazást. Az ilyen hirdetések beállítása a Yandexben. Közvetlen, elemezzük ebben a cikkben. De először beszéljünk magáról a formátumról.

    A Yandex hirdetési alkalmazások jellemzői.Közvetlen

    1. A hirdetések csak mobileszközökön jelennek meg-a Yandex and YAN mobile search alkalmazásban.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция1 Delivery Club hirdetések vegye fel a teljes első képernyőn a mobil keresés

    2. Számos hirdetési formátum létezik: szöveges hirdetések a keresésben, grafikus hirdetések A YAN—ban, szöveges grafikus hirdetések képekkel és videó kiterjesztésekkel, valamint videohirdetések. Az app store-ból származó adatok automatikusan hozzáadódnak a hirdetések ikonjához — árához, minősítéséhez, az értékelések számához és műszaki jellemzőihez.

    3. Kiválaszthatja a legmegfelelőbb közönséget:

    • hirdetések megjelenítése az alkalmazás tárgyához kapcsolódó kulcsszavak alapján;
    • használja retargeting elérni azokat, akik már kölcsönhatásba az alkalmazás;
    • speciális célzás beállítása a Kapcsolat típusa (Wi-Fi vagy mobil Internet) és egy adott eszköz szerint;
    • engedélyezze az autotargeting szolgáltatást, amely elemzi a hirdetést és az alkalmazás oldalát a boltban, és megmutatja a hirdetést, ha megfelel a keresési lekérdezésnek, a felhasználói érdekeknek és a webhely témájának.

    Hogyan állítsunk be mobilalkalmazás hirdetéseket a Yandexben.Közvetlen

    Yandex.A Directnek két lehetősége van a mobilalkalmazások kampányainak beállítására: egyszerűsített mód és Expert mód.

    Alapértelmezés szerint a Yandex.A Direct felajánlja egy kampány létrehozását egyszerűsített módban. Ebben néhány kattintással létrehozhat egy kampányt: csak adjon hozzá egy linket az alkalmazáshoz, töltsön fel képeket és leírásokat, válasszon ki egy közönséget, stratégiát és költségvetést.

    Yandex.A Direct átveszi a beállítások egy részét: meghatározza az operációs rendszert (Android vagy iOS), megtalálja a közönséget, hirdetési lehetőségeket kínál, automatikusan ellenőrzi a termékoldalt az app store-ban, frissíti az információkat, valamint leállítja a hirdetéseket, ha az alkalmazás nem érhető el.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция2

    Hirdetéstervezés

    Alapértelmezés szerint a Yandex.A Direct az app store-ból feltölti a címet és a leírást a hirdetésre,szerkeszthető.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész

    Adjon hozzá négy címet és leírást, töltsön fel legfeljebb 15 képet és öt videót. Yandex.A Direct automatikusan hirdetéseket hoz létre, megmutatja azokat a felhasználónak, majd kiválasztja a leghatékonyabb kombinációkat.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция3

    Előadóterem

    Adja meg a hirdetési megjelenítési régiót, a további beállításokban adja meg a hirdetés megjelenítési helyét (Keresés, Yandex kezdőlap és YAN) és a kulcsszavakat.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция4

    Stratégia

    Adjon hozzá egy nyomkövető linket a felhasználói műveletekkel kapcsolatos adatok továbbításához az alkalmazásból a Yandexbe.Közvetlen. Válasszon ki egy cél eseményt: telepítés, kattintson egy hirdetésre vagy az alkalmazás egyik eseményére. Adja meg azt az árat, amelyet hajlandó fizetni a kiválasztott cél eléréséért.

    OLVASS TOVÁBB:  Bónuszokat kaphat a Yandex hirdetési eszközök használatához

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция5

    Költségvetés

    Határozza meg a heti vagy havi költségvetést. Javasoljuk, hogy tervezze meg költségvetését, hogy elegendő legyen legalább tíz konverzió hetente.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция6

    Az egyszerűsített felületről szakértői módra válthat. Ebben a fejlett hirdetők részletesen testreszabhatják a kampányt, például megadhatják az ajánlat módosításait vagy kulcsszavait. Nézzük meg, hogyan lehet elindítani a kampányt szakértői módban.

    1. lépés: kampány létrehozása

    Jelentkezzen be a Yandexbe.Közvetlen, kattintson a” kampány hozzáadása “elemre, majd válassza a”mobilalkalmazás hirdetése” lehetőséget.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция7

    Ezután váltson szakértői módra.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция8

    Válassza ki a kívánt alkalmazást a listából, vagy adjon hozzá egy újat: adja meg a nevét, a linket az oldalához a boltban, a rendszer letölti a többi jellemzőt.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция9

    Ebben a szakaszban hozzá kell adnia egy nyomkövető linket az elemzési rendszerből — így adatokat gyűjthet a telepítésekről és a műveletekről az alkalmazásban, valamint optimalizálhatja a kampányokat.

    Yandex.A Direct a következő nyomkövető rendszereket támogatja: AppMetrica, AppsFlyer, Adjust, Kochava, Flurry és myTracker. A mobilalkalmazás kódjában hozzá kell adnia a nyomkövető rendszer SDK — ját-ez egy szoftvermodul, amely információkat továbbít az alkalmazás telepítéséről, elindításáról.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция10

    Adja meg, hogy hol szeretne hirdetéseket elhelyezni-a keresésben, a Yandex kezdőlapján vagy a YAN-ban. Javasoljuk, hogy hozzon létre külön kampányok keresés és YAN, hogy tudja kezelni őket pontosabban, optimalizálja őket jobban.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция11

    Válasszon egyet a három megjelenítési stratégia közül:

    1. Kézi ajánlatkezelés optimalizálással. Adja meg, hogy mennyit hajlandó költeni a reklámra naponta. A maximális kattintásokat és benyomásokat kapja, figyelembe véve az aukción zajló versenyt, valamint a megállapított korlátozásokat, például az ajánlat méretét. Állítsa be az ajánlatkezelési módot-külön vagy közös. A közös módban megváltoztathatja a költségek arányát a hálózatokban, az átlagos CPC-t pedig alacsonyabban tarthatja, mint a keresés során.

    OLVASS TOVÁBB:  Versenytárs nevek hirdetése a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések: Beszélgetés egy ügyvéddel

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция12

    2. Kattintson az Optimalizálás gombra. Ebben a stratégiában korlátozhatja a benyomást a kattintásonkénti átlagos költséggel vagy a heti költségvetéssel. Az algoritmusok megpróbálnak minél több felhasználót vonzani ezeken a határokon belül.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция13

    3. Konverziós optimalizálás. A stratégia csak a nyomkövető hivatkozással rendelkező alkalmazásokhoz érhető el. Válassza ki a cél eseményt, majd adja meg az átlagos átváltási árat. Az algoritmusok legfeljebb ilyen kattintásokat vonzanak, ami valószínűleg az alkalmazás telepítéséhez vagy célzott műveletek végrehajtásához vezet. Például, ha a cél egy alkalmazás telepítése, akkor a rendszer kizárja azokat, akiknek már van.

    Ha tudja, mennyit hajlandó fizetni az alkalmazás telepítéséért, engedélyezze a “telepítés fizetése”lehetőséget. Ezután a pénzt csak akkor terhelik meg, ha a felhasználó telepíti az alkalmazást.

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Facebook Instagram Instagram kampány hibák: 5 gyakori hiba a Facebook és Instagram kampányok

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция14

    A következő lépés az időcélzás beállítása. Alapértelmezés szerint a hirdetések éjjel-nappal megjelennek, hogy minél több felhasználót vonzzanak. A megjelenítési idő korlátozott lehet, de munkanapokon legalább 40 órának kell lennie.

    Реклама мобильных приложений в Директе - Инструкция15

    A speciális beállításokban hozzáadhat:

    • Ajánlattételi kiigazítások hogy csökkentse vagy növelje az ajánlatot nem, kor és földrajz, valamint egy bizonyos kategóriába app felhasználók.
    • Negatív kulcsszavak a nem megfelelő lekérdezések megjelenítésének kizárása.
    • Fejlett geotargeting annak érdekében, hogy a megfelelő felhasználó láthassa a hirdetést, még akkor is, ha egy másik régióban vannak.
    • Célzás eszközök szerint – okostelefonok vagy táblagépek-a Kapcsolat típusa-csak Wi-Fi vagy akár mobil Internet. Ez különösen igaz, ha az alkalmazás súlya egy csomó, és hosszú időt vesz igénybe, hogy töltse le.
    • Webhelyek és IP-címek mely megjelenítések le lesznek tiltva.

    2. lépés: Válassza ki a közönséget

    Ebben a szakaszban beállíthatja azokat a feltételeket, amelyek mellett a hirdetések megjelennek. Ezek a feltételek a csoport összes hirdetésére érvényesek.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában