More

    Mobilalkalmazás reklám-a Testreszabás módjai és jellemzői

    Elősegíti az alkalmazás vonzzák a felhasználók számára, hogy a különböző módja van: a “ruha”, használatával motivált, forgalom, hirdetési app tárolja, vagy például a kampányok összefüggésben célba. Ebben a cikkben elmondjuk, hogy az okostelefon-alkalmazásoknak miért van szükségük internetes hirdetésre, és milyen beállítások állnak rendelkezésre a hirdetési rendszerekben.

    Röviden A mobilalkalmazások reklámozásáról

    Szinte minden népszerű hirdetési rendszernek van egy olyan kampánya, amelyet kifejezetten a mobil alkalmazások népszerűsítésére terveztek. Az ilyen reklám olyan felhasználóknak szól, akik valószínűleg érdeklődnek a projekt iránt, vagy azok, akik már tudnak róla. A rendszerek algoritmusai nemcsak hirdetéseket jelenítenek meg, hanem telepítéseket, célműveleteket is generálnak (például megrendeléseket helyeznek el az alkalmazásban), és keresik azokat, akik hajlandóak pénzt költeni.

    Beállíthatja a mobilalkalmazás hirdetését bizonyos típusú kampányok segítségével a Yandexben. Közvetlen, Google hirdetések, Facebook hirdetések, myTarget és VKontakte.

    Реклама мобильных приложений - способы и особенности настройки1 Példa a mobilalkalmazások reklámozására az Instagram-ban és a Yandexben. Közvetlen

    Az alábbiakban elemezzük a hirdetések eszközeit és formátumait ezekben a rendszerekben,most pedig elmondjuk, hogy mi a fontos figyelembe venni a mobilalkalmazások reklámozásakor.

    • Az alkalmazás telepítése több időt vesz igénybe mint a webhelyre: a felhasználó először letölti az alkalmazást,majd csak azt használja. Ezért az alkalmazás telepítésének valószínűsége alacsony, a konverziók gyakran nagyobbak, mint az oldalon.
       
    • Az alkalmazást integrálni kell az alkalmazáselemzés egyik platformjába például AppMetrica vagy Firebase. Ezekben nyomon követheti a telepítések forrásait, valamint az ügyfelek viselkedését az alkalmazásban. Az egyedi azonosítók — Az Aaid for Android és az IDFA for iOS-egy adott eszközhöz vannak hozzárendelve, lehetővé téve az egyik felhasználó megkülönböztetését a másiktól.
       
    • Az iOS 14.5 megjelenésével, megváltozott az iPhone-tulajdonosok tevékenységének adatgyűjtése és hozzárendelése: most, ha a felhasználó nem teszi lehetővé az alkalmazás nyomon követését, a róla szóló adatok nem kerülnek be a hirdetési rendszerbe. A Facebook Instagram-és iOS-alkalmazásait most népszerűsítik,erről már a cikkünkben írtunk.

    Miért van szükség az alkalmazásokra online hirdetésre

    • A mobilpiacon a verseny növekszik: Statista szerint 2021 júliusától már több mint 2, 8 millió alkalmazás található a Google Playen. Ezért a fejlesztésbe való befektetés önmagában nem elegendő, fontos, hogy szisztematikusan támogassuk az alkalmazást, még akkor is, ha jobb, mint versenytársai.
       
    • Az alkalmazás hirdetése lehetővé teszi a maximális célközönség kiválasztását. A hirdetések megjelennek a mobil eszközökön. Ugyanakkor a felhasználó elérési útja lerövidül: a hirdetésből azonnal eljut az alkalmazás oldalára a boltban.
       
    • A kampányok teljesen vagy részben automatizáltak, így nem nehéz elindítani az első hirdetéseket. Például a Google Ads alkalmazásban csak hirdetési elemeket ad hozzá, maga a rendszer pedig kombinációt készít, és megtalálja a leghatékonyabbat.

    Hogyan működnek a kampányok a hirdetési rendszerekben

    Nézzük meg, milyen hirdetési formátumok állnak rendelkezésre, hol jelennek meg, hogyan lehet őket optimalizálni.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan indíthatunk hirdetéseket a Facebook-on-lépésről lépésre

    A Yandex.Yandex. Közvetlen

    Kampány típusa: Mobilalkalmazás reklám.

    Ahol hirdetések megjelenik: csak mobil eszközökön. Kiválaszthatja, hogy mely webhelyeken szeretne hirdetéseket megjeleníteni-a keresésen, a főoldalon, A YAN-ban.

    Реклама мобильных приложений - способы и особенности настройки2

    Hirdetési formátumok: szöveg, grafika, videohirdetések.

    Mit lehet optimalizálni. Ha az alkalmazás SDK-t telepített, például AppMetrica, akkor választhat a három stratégia közül — “kézi menedzsment optimalizálással”, “kattintson az optimalizálás”vagy” konverziós optimalizálás”. Ha nincs SDK, csak a” Click Optimization ” stratégia lesz elérhető.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész

    Fizetési modell: kattintásonként vagy telepítésenként.

    A Yandex mobil alkalmazásokkal kapcsolatos kampányok jellemzői. Közvetlen

    • Különleges célpont. A hirdetéseket kulcsszavak alapján, a célhirdetéseket az operációs rendszer verziójával, az eszköztípusokkal és a kommunikációval (Wi-Fi és mobil kommunikáció), valamint a retargeting beállításával lehet kiszolgálni. Az Autotargeting is elérhető — kiválasztja a hirdetések megjelenítéséhez szükséges lekérdezéseket a keresésben, valamint elemzi a felhasználók érdekeit a hálózatok hirdetéseinek megjelenítéséhez.
       
    • Az alkalmazással kapcsolatos információk automatikus frissítése. Például a rendszer leállítja a hirdetéseket, ha az alkalmazás nem tölthető le.
       
    • A hirdetésnek van egy képe (ez nem csak a keresésen jelenik meg), valamint egy cselekvésre ösztönző gomb. Azt is hozzá az alkalmazás értékelése a boltban, egy ikon, vagy a minősítések száma.

    A Google Hirdetésekben

    Kampány típusa: kampány az alkalmazásokhoz. Három altípusa van:

    1. “App Installations” – olyan felhasználóknak szól, akik nagyobb valószínűséggel telepítenek egy mobil alkalmazást.

    2. “Interakció az alkalmazással” – motiválja a meglévő felhasználókat az alkalmazáson belüli műveletek végrehajtására.

    3. “Előzetes regisztráció az alkalmazásban” – vonzza a felhasználókat még mielőtt az alkalmazás megjelenik a Google Playen. Letöltik, amikor az alkalmazás elérhetővé válik. Csak Android-alkalmazásokhoz.

    Ahol hirdetések megjelenik: a keresésben, a YouTube-on, a CMS — ben és a Google Playen-mind a mobil eszközökön, mind az asztalon.

    Hirdetési formátumok: maga a rendszer különféle formátumú hirdetéseket generál-szöveg, grafika, HTML5 bannerek, videók.

    Mit lehet optimalizálni: telepítés, konverzió (alkalmazáson belüli műveletek), konverziós érték. A szakember együtt dolgozhat a közönséggel: például csak azokat válassza ki, akik valószínűleg végrehajtanak egy műveletet, vagy olyan felhasználókat adjon hozzá, akik gyakran meglátogatják a kívánt helyet, és érdeklődnek.

    Реклама мобильных приложений - способы и особенности настройки3

    Fizetési modell: kattintásonként.

    A mobilalkalmazásokkal kapcsolatos kampányok jellemzői A Google Ads-ben

    • A kampány automatizált: a Google algoritmusai megjelenítéssel, célzással és kreatívok létrehozásával foglalkoznak. A szakember nem állít be sok beállítást-régió, nyelv, költségvetés, cél telepítési ár.
       
    • Nem kell külön hirdetéseket létrehoznia az alkalmazás hirdetési kampányaiban. Ad elemeket ad hozzá-leírásokat, képeket, videókat, a rendszer pedig hirdetéseket hoz létre különböző webhelyekhez. A Google Ads automatikusan létrehozhat egy videohirdetést az alkalmazás oldalán található anyagok felhasználásával az app store-ban.
       
    • A rendszer kezeli célzás magát, így nem kell hozzá kulcsszavakat, valamint adja meg a helyszínek. A hirdetéseket olyan lekérdezések alapján szolgálják fel, amelyekre az alkalmazás indexelve van a Google Playen, valamint azoknak a felhasználóknak, akik a tiédhez hasonló alkalmazásokat keresnek, vagy információkat tekintenek meg róluk.
    OLVASS TOVÁBB:  Google Analytics 4: új erőforrás megismerése és létrehozása

    A Facebook Hirdetésekben

    Kampány típusa: Alkalmazásreklám-elérhető az”alkalmazás telepítése”céljából.

    Kétféle kampány létezik a Facebook hirdetésekben-szabványos vagy automatizált. Az automatizált verzióban a Facebook algoritmusai maguk választják ki a közönség beállításait, a megjelenítési helyeket és hirdetéseket hoznak létre. A hirdetőnek csak kreatívokat kell feltöltenie, ki kell választania a földrajzot, a nyelvet, az optimalizálási célt, valamint be kell állítania a költségvetést. A szokásos kampányban további beállítások érhetők el a szakember számára.

    A Facebook Instagram, a Messenger és a közönség hálózat azok a helyek, ahol a hirdetések megjelennek.

    Hirdetési formátum: ugyanaz, mint a rendszeres kampányokban, de mobileszközökre adaptálva-videohirdetések, egy kép és egy válogatás, egy gyűrű Galéria. Emellett dinamikus reklámok és az Instant Experience formátum is elérhető. Az azonnali élmény lehetővé teszi interaktív hirdetések létrehozását a mobil eszközök számára. A felhasználók kölcsönhatásba léphetnek az ilyen hirdetésekkel: például döntse meg a telefont panorámaképek megtekintéséhez, vagy csúsztassa jobbra az összes galéria kép megtekintéséhez.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan válasszunk ki egy célközönséget az Instagram-on

    A gyűrű galéria és az interaktív reklámok nem állnak rendelkezésre automatizált kampányokban, de a termékcsatornával személyre szabhatóbbá teheti a reklámot.

    Mit lehet optimalizálni: számos lehetőség van — “App Installations”, “App Events”,” Link Clicks “(egy automatizált kampány),” App Installations and App Events “(egy szabványos kampány), “Value” (növekvő ROAS).

    Fizetési modell: megjelenítések vagy kattintások a linkre.

    A szokásos célzási beállítások mellett, például életkor vagy érdekek, a Facebook hirdetések ezeket célozhatják meg:

    • ki használ egy bizonyos eszközt — például a Samsung Galaxy;
    • kinek van egy speciális operációs rendszere telepítve az eszközre;
    • ki töltötte le az előző alkalmazást (például a játék első részét);
    • ki hasonlít a felhasználókhoz.

    Реклама мобильных приложений - способы и особенности настройки4 Célzás a szokásos Facebook hirdetési kampányokban

    A myTarget-ben

    Kampány típusa: A mobil alkalmazások támogatása. Két cél áll rendelkezésre:” az alkalmazás telepítése “a letöltések számának növelése, valamint az” alkalmazás bevonása ” — motiválja a felhasználókat az alkalmazáson belüli műveletek végrehajtására.

    Ahol hirdetések megjelenik: attól függően, hogy a formátum-a Odnoklassniki, VKontakte, valamint egyéb projektek Mail.ru.

    Hirdetési formátum: a “Multiformat” (amely egy kép, cím, szöveg), egy körhinta, videohirdetések és játszható hirdetések állnak rendelkezésre — egy speciális formátum támogatása játékok, amely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy játsszon egy demo verzió.

    Реклама мобильных приложений - способы и особенности настройки5 A kiválasztott formátumtól függ, hogy mely webhelyeken jelenik meg a hirdetés

    Mit lehet optimalizálni

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában