More

    Mobilalkalmazás promóció: közösségi hálózatok, Google Ads and Analytics-eLama Webinar, 2021. szeptember 16

    Október 16-án online konferenciát tartottak “mobil alkalmazások népszerűsítése: közösségi hálózatok, Google hirdetések és Analytics” címmel. A konferencia házigazdája Pavel Barakaev, az eLama Evangélistája, Nikita Shamin, a mobilalkalmazás promóciójának vezetője, MediiNation, Evgeny Shumanov, termékmenedzser, AppMetrica.

    Hogyan lehet népszerűvé tenni az alkalmazást? Mondd el mindenkinek! Ennek legegyszerűbb módja a mobil alkalmazások reklámozása. Ez a formátum különbözik a weboldal promóciójától: más módon gyűjti össze a közönséget (IDFA és GAID), Önnek pedig együtt kell dolgoznia a systems SDK-val, valamint a speciális elemzési és hozzárendelési szolgáltatásokkal. A konferencián bemutatjuk a mobil piacon történő promóció jellemzőit, elemezzük a Google hirdetések és a közösségi hálózatok eszközeit, valamint elmondjuk, mi változott a reklámban és az elemzésben az iOS 14.5 megjelenése után.

    Online konferencia program:

    Evgeny Shumanov (AppMetrica): “egy IDFA nélküli világ: mire kell összpontosítania az alkalmazástulajdonosoknak”:

    • Mi változott az iOS 14.5 megjelenésével, és mit várhatunk az iOS 15-től.
    • Hogyan lehet alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz, és mit kell különös figyelmet fordítani.

    Pavel Barakaev (eLama): “mobil alkalmazások támogatása a közösségi hálózatokban”:

    • Mi a különbség a weboldal promóció és a mobil alkalmazások között?
    • Miért van szükség a közösségi hálózatokra az alkalmazások médiakeverékében?
    • Áttekintés az eszközök Facebook hirdetések, myTarget, Tiktok hirdetések, VKontakte.
    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook hirdetések a semmiből
    OLVASS TOVÁBB:  Ne veszítse el az ügyfeleket: 6 eszköz a vezetékek rögzítéséhez a webhelyen, valamint azok elhelyezéséhez

    Nikita Shamin (mediáció): “miért zavarja a Google UAC (mobilalkalmazás-reklám) munkáját, és mit kell változtatni”:

    • Az automatikus kampányok ellenőrzésének hiánya zavarhatja a hirdetés hatékonyságát.
    • Mit kell beavatkozni a kampány eredményeinek javítása érdekében.
    • A megfelelő konverziós cél beállítása: miért optimalizálja a kampányt az első nyílásokra, nem pedig a letöltésekre.
    • Hogyan hozzunk létre egy kreatív, hogy vonzó lesz a közönség.
    • A telepítési ár kézi kezelése: hogyan ne lépje túl a projekt költségvetését, és több felhasználót érjen el reklámozással.
    • A költségvetés elosztása iOS-es és Androidos kampányokra: miért van rá szükség, és hogyan kell azt felosztani.

    Töltse le Pavel Barakaev bemutatóját

    Töltse le Jevgenyij Shumanov bemutatóját

    Töltse le Nikita Shamin bemutatóját

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában