More

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    A mélyreható marketing elemzés, a hirdetési erőfeszítések eredményeinek kutatása az értékesítés összefüggésében már nem új keletű a legtöbb vállalat számára, amely arra törekszik, hogy folyamatosan növelje B2C, B2B piaci részesedését és több ügyfelet vonzzon. De az ilyen megoldásokkal foglalkozó vállalatok tapasztalatai szerint a végpontok közötti elemzés megvalósításának és konfigurálásának kérdését továbbra is mítoszok és spekulációk övezik.

    Ma kommentáljuk a legnépszerűbbeket.

     

    Miért fizetnék a végpontok közötti elemzésért, ha magam is elkészíthetem?

    Ha nem mítosz, akkor egyértelmű túlzás. Egyes üzlettulajdonosok továbbra is úgy gondolják, hogy a Google vagy a Yandex számlálójának összekapcsolása egy webhelypel és a forgalmi adatok megtekintése divatos, végpontok közötti elemzés. Valójában ez nem így van.

    A megoldás a reklámcsatornák, a CRM és a telefonálás adatainak egyetlen platformon – a Google Analytics – integrálásán alapul. Ez megkönnyíti az elemzést és a megszerzett adatok későbbi felhasználását az üzletfejlesztéshez.

    Vannak, akik megpróbálják önállóan összeállítani az ilyen csomagot. És ez valós, de kézzelfogható beruházásokat és munkaerőköltségeket igényel a vállalat személyzetének vagy bérelt programozók részéről. Szükséges? Ha a szükséges adatok gyűjtésére szolgáló csatlakozók költsége havonta 1000-3000 rubel között ingadozik. A végső összeg a végpontok közötti elemzési megoldások gyártójának sajátos funkcionalitásától és népszerűségétől függ.

    Ezenkívül a tesztelés a digitális hirdetési stratégia fontos eleme. A “manuális” megközelítés esetén fennáll annak a veszélye, hogy a vállalatvezetőkből olyan alkalmazottak válnak, akik csak azzal foglalkoznak, hogy több ezer adatsort egyesítenek elemzés céljából.

    Nem valószínű, hogy ez motiválná és hozzáadna egy kis kreativitást a munkához.

    Ezek a marketingeszközök nem a közepes jövedelmű vállalatok számára szólnak

    A végpontok közötti elemzés kozmikus árképzése még messze van. Manapság a megoldás magas költségével kapcsolatos vélemény nem más, mint mítosz. Amikor a végpontok közötti elemzés először érkezett Oroszországba a nyugati piacról, az ügyfeleknek nem volt ilyen választásuk. 3-5 különböző megközelítéssel rendelkező piaci szereplő élt ezzel a lehetőséggel az orosz vállalatok számára, az eszköz bevezetését és karbantartását nagyon lenyűgöző árcédulákkal kínálva. Ezenkívül úgy gondolták, hogy ha egy ügyfélcég havonta 150 000 rubelnél kevesebbet költ hirdetésre, akkor nincs értelme egy ilyen befektetésnek.

    OLVASS TOVÁBB:  Amit a munkaadók elvárnak az internetes marketingszakemberektől: álláselemzés

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    Most van egy másik trend, amely folyamatosan lendületet vesz az orosz valóságban. Még a végfelhasználóknak szolgáltatásokat vagy termékeket kínáló kisvállalatok is szeretnék ésszerűsíteni a hirdetési befektetési adatokat a magabiztos stratégiai tervezés érdekében. Az adatok sorrendje és az egyértelmű növekedési pontok jelentős sikertényezők.

    Az ügyfelek választási lehetőségei szintén nagyságrenddel növekedtek. Nem kell drága mellékelt megoldásokat megvalósítania. A szükséges adatokat végpontok közötti elemző összekötőkkel gyűjtheti össze, ami önmagában olcsóbb, mint egy harmadik fél rendszerének telepítése a vállalati webhelyen.

    Minden vállalatnak végpontok közötti elemzésre van szüksége

    Nem igaz. Ez a marketing eszköz nem segít mindenkinek az üzleti problémák megoldásában. Így a B2G piacon működő vállalatok saját szabályaik és kánonjaik szerint élnek. Valószínűleg nincs szükségük CRM-re az értékesítés szintjének és az ügyfélszolgálat minőségének ellenőrzésére, vagy több digitális digitális csatornára a bejövő leadek generálásához. Kormányzati szerződésekből és pályázatokból, kiállításokból és üzleti találkozókból élnek. Ez korántsem érinti az áruk és szolgáltatások végső fogyasztóit. Ezért nincs szükségük végpontok közötti elemzésre.

    OLVASS TOVÁBB:  Csapadéktérkép, virtuális térképek és alváskövető: Top 5 új eszköz az iOS 14 rendszerhez

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    A B2B vállalatok számára valószínű, hogy a végpontok közötti elemzés csatornát jelenthet a marketingtervezés és a reklámozásra és a promócióra szánt költségvetés-allokáció világában. A hirdetési költségek részletes elemzése a platformok és a vállalat tényleges jövedelmének összefüggésében segít meghatározni a legtöbb konverziós csatornát az ügyfelek vonzása érdekében, szükség esetén módosíthatja a hirdetési stratégiát, és még a költségvetést is csökkentheti anélkül, hogy elveszítené a promóció hatékonyságát.

    Végpontok közötti elemzés – a gyorsan ható mágikus tabletta

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    Mítosz. Szeretném hangsúlyozni, hogy semmilyen marketing eszköz, beleértve a marketing és az értékesítés elemzését sem képes az Ön részvétele nélkül helyrehozni az üzleti folyamatok hiányosságait és hibakeresést végezni.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet bevételt szerezni Instagram-fiókjáról

    A végpontok közötti elemzés csak problémákra mutathat rá. Például helytelen telefonértékesítési szkriptek, az ügyfélinformációk rossz minősége, a CRM-ben a megfelelő információk hiánya, a hirdetési költségvetés nem megfelelő felhasználása. És a megoldás és a döntés tervének elkészítése továbbra is a vállalat vezetőinek és tulajdonosainak belátása szerint marad.

    A végpontok közötti elemzés segíteni fog az értékesítési csatorna megtervezésében, megvalósításában, tesztelésében és optimalizálásában is. A rendszer adatai megmutatják, hova, mikor és hogyan érkeznek a leadek, kik válnak később ügyfelekké, mennyi ideig tartanak a vásárlási döntés meghozatalához (hogyan csökkenthetik azt, a marketingszakemberekkel maga fogja gondolni), visszatérnek-e az ügyfelek az ismételt vásárlásokért. Ez csak töredéke annak az információnak, amelyet kapni fog. Az, hogy lehetséges-e a vállalat jövedelmének növelése érdekében alkalmazni, attól függ, hogy élnek-e emberek, akik különböző szintű üzleti folyamatokban vesznek részt.

    Egyébként a CRM-ben a rend fenntartásának és a telefonos szkriptek követésének szokása egyike azoknak az emberi tényezőknek, amelyek közvetlenül kapcsolódnak a végpontok közötti elemzési rendszer megvalósításának folyamatához. Az alkalmazottaknak mentálisan fel kell készülniük az újításokra, és azonnal be kell fogadniuk az új információkat, és nem szabad ellenállniuk.

    A végpontok közötti elemzés telepítése és hibakeresése ritkán fordul elő három nap alatt. Ennek oka egyáltalán nem maga a hangszer és annak beállításainak összetettsége. A lényeg az, hogy várni kell – általában legfeljebb 1 hónapra -, hogy az adatok felhalmozódhassanak a rendszerben, és alapot biztosítsanak a további cselekvésekhez.

    Ha a reklámcsatornákról korábban nem gyűjtöttek információkat, akkor fontos megvárni az adatok felhalmozódását, hogy objektív képet alkossunk a webhelyek, a kreatívok, az USP teljesítményéről, és akár konkrét célcsoportokat is megcélozzunk.

    Mítoszok és igazságok a végpontok közötti elemzésről

    De ha összeszedi akaratát, megoldja az árnyalatokat és megszünteti az üzleti folyamatok hiányosságait, amelyeket a végpontok közötti elemzés mutat, akkor díjat kap – a reklám hatékonyságának növekedése, az ügyfelek számának növekedése, új távlatok a vállalat növekedéséhez és természetesen az üzleti jövedelmezőség növekedése.

    Friss cikkek

    A YouTube lehetővé tette a bloggereknek, hogy kiválasszák saját URL-jüket

    De évente legfeljebb háromszor változtathatja meg. A Search Engine Land külföldi kollégái az új lehetőségről beszéltek a YouTube-csatorna beállításaiban. Mostantól a videohoszting felajánlja...

    A Yandex egy új blokkot tesztel a keresési eredmények között

    A Google-on "Az emberek is keresnek" analógia alapján készül. Olvasónk, Vitya Smertny megosztotta a pr-cy csapattal egy megfigyelést a Yandex keresési eredményeinek új...

    Fontos a héten: TOP-20 orosz ajkú YouTube blogger

    A levegőben rendszeres Likeney-emésztés folyik a legfontosabb friss és okos tartalommal. Ebben az epizódban a TOP 20 orosz ajkú YouTube bloggert fogjuk megvitatni a...

    Mítoszok a társult programok bevételeiről

    „Próbáltam linkeket beilleszteni, egy hét alatt több tucat konverziót, egyetlen akciót sem! Inkább a YAN-tól teszek fel hirdetéseket, mint korábban. Legalább lesz pénz. "...

    Mesterkurzus: hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network-ben (YAN)

    Január 21-én tartották a "Master Class: Hatékony reklám elindítása a Yandex Advertising Network (YAN)" című webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a fizetett...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában