More

    Mítoszok a kontextuális reklámban:el kell kezdenem hirdetéseket indítani a Yandexben. Közvetlen és Google hirdetések kereséssel

    A kontextuális reklámban gyakran vannak különböző mítoszok, amelyeket nemcsak az üzleti tulajdonosok és a kezdők, hanem gyakran tapasztalt szakemberek is hisznek. A tipikus tévhitek elemzése érdekében a SEOnews és az eLama közös speciális projektet indít “mítoszok a kontextuális reklámban”. Minden héten Nikita Kravchenko, a vezető szakértő dolgozik Fizetett forgalom eLama, megmondja, hogy mit kell hinni, amikor indít kampányok, így jobban megtanulják az árnyalatok Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések, valamint növeli a hirdetések hatékonyságát.

    Szóval, menjünk! Ma elmondjuk, hogy igaz-e a reklám a Yandexben. A közvetlen és a Google hirdetéseknek kereséssel kell kezdődniük.

    Lásd az első leckét. Az alábbiakban megtalálja a videó szöveges átiratát:

    1. mítosz: reklám Yandex.Yandex. a közvetlen és a Google hirdetéseknek a kereséssel kell kezdődniük

    A keresés hirdetése így néz ki: a felhasználó a Yandexben vagy a Google-ban érkezik, egy adott lekérdezést keres, erre a lekérdezésre válaszul keresési hirdetéseket láthat.

    A keresési reklám fő előnyei

    • Az ilyen hirdetések csak meghatározott keresési lekérdezéseknek megfelelően jelennek meg, így kiváló eredményeket adhatnak.
       
    • A hirdető dönti el, hogy mely kérések jelenítik meg a hirdetést, amelyre-nem. Maga választja ki a szemantikai térképet – azokat a kulcsszavakat, amelyekhez hirdetéseket szeretne megjeleníteni; negatív kulcsszavak, ha jelen vannak a keresési lekérdezésekben, a hirdetés nem jelenik meg.
       
    • A fizetés csak kattintásokra vagy konverziókra történik (a második lehetőség a következőkben érhető el Yandex.Yandex.közvetlen).
    OLVASS TOVÁBB:  Ügynökségi ügyfelek fejlesztése képzésük révén

    Összességében meglehetősen jó eredményt ad, mivel a hirdetést csak azok számára mutatják be, akik érdeklődnek, a fizetést pedig levonják a webhelyre érkező forgalomért vagy konverzióért.

    Így keresési hirdetéseket kell használnia, de ajánlott egy másikval kezdeni.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan nyithat meg egy ügynökség új irányt az Instagram és a Facebook hirdetéseihez, és hogyan kereshet többet

    Hol kezdje el a reklámot

    • A hirdetési kampány elindítása előtt be kell állítania a webes elemzéseket (Yandex. Metrica, Google Analytics, különböző közösségi hálózatok pixelei). Ez azért van így, hogy tovább elemezze az összes hirdetési kampány hatékonyságát. Ha nem elemez valamit, nem lát néhány adatot, akkor nem ellenőrzi.

    Nem indíthat hirdetést egy keresési hirdetés elindításával, először be kell állítania az összes webes elemzést.

    • Ezután be kell állítania az összes konverzió és ólomgenerációs módszer nyomon követését. A hirdető a felhasználókat a webhelyre irányítja, hogy célzott műveleteket hajtsanak végre. Ahhoz, hogy megértsük, ki végzi el pontosan a műveleteket, és honnan származnak ezek a felhasználók, be kell állítanunk a konverziókövetést. Ha van egy “csengő” témája, akkor híváskövetést kell használnia.
       
    • Ezután meg kell állítani a retargeting és remarketing közönség. Ezek a közönség, amely lehetővé teszi, hogy azokat célozza meg, akik már voltak a webhelyen. Lehetővé teszik, hogy speciális hirdetési kreatívokat mutasson azoknak, akik eljöttek a webhelyre, de nem tettek konverziót. A Retargeting és remarketing valóban növeli a projekt hatékonyságát.
    OLVASS TOVÁBB:  Célzott hirdetési hírek április–május 2021

    Ha a webhely korábban webanalitikai számlálókat telepített, akkor a webhely forgalmat kapott, például a Yandex vagy a Google organic (nem a reklámból), és a felhasználói adatokat már összegyűjtötték, akkor az első dolog, amit futtatni kell, nem a keresési hirdetés.

    Ha felhalmozódott adatok vannak a webhelyen,akkor remarketing-et kell futtatnia.

    A hirdetéseket azoknak kell megcélozni, akik korábban meglátogatták a webhelyet, de nem hajtották végre a cél műveletet. Be kell, hogy utolérjék ezt a közönséget, hogy egy ismételt ajánlatot, talán még egy különleges ajánlatot, motiválja őket, hogy a konverzió az oldalon.

    Miután a retargeting és remarketing már dolgozott ki, és adatok konverziók már felhalmozódott, akkor indítson reklámkampányokat keresés. A felhalmozott adatok alapján az algoritmusok jobban optimalizálhatók, mint a semmiből kiindulva.

    OLVASS TOVÁBB:  A digitális munkaerőpiac a világjárvány után

    Ha nem volt adat, és a forgalom a helyszínen soha nem ment, be kell állítani a konverziókövetés, web analytics, és futtassa keresési hirdetési kampányok alapján a leginkább célzott szemantika.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában