More

    Mítoszok a kontextuális reklámban: lehetséges-e befolyásolni az autostrategies munkáját Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések

    A SEOnews online kiadvány, valamint az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás tipikus tévhiteket elemez a “mítoszok a kontextuális reklámban”speciális projekt keretében.   Korábban megtudtuk: 

    • Függetlenül attól, hogy el kell kezdeni a hirdetések elindítását a kereséssel.
    • Szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hálózatokban. 
    • A számla minősége befolyásolja a CPC-t? 
    • Hogy a közönség által meghatározott különböző célzás A YAN. 
    • Függetlenül attól, hogy a Versengő kulcsszavak növelik-e a CPC-t.
    • Az, hogy a “vegye figyelembe a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit”opció csökkenti-e a CPC-t.  
    • Lehetőség van a versenytársak hirdetéseinek megtekintésére egy másik régióban a Google Keresésben?

    Az új videó, a vezető szakember dolgozik Fizetett forgalom, eLama, látható Nikita Kravchenko megmondja, hogy mi befolyásolja a munkáját autostrategies Yandex.Yandex. közvetlen és Google hirdetések. 

    Mítosz: nem befolyásolhatja az autostrategies munkáját 

    Sok szakértő, hirdető úgy gondolja, hogy a munka autostrategies Yandex.Yandex. a közvetlen és a Google hirdetéseket semmilyen módon nem lehet befolyásolni. Ez nem igaz. Vannak olyan módok, amelyek segítenek az autostrategies jobb működésében. 

    Az autostrategies a hirdetési rendszerekben ilyen “fekete doboz”. A szakemberek nem befolyásolhatják, mi van ebben a “fekete dobozban” – maguk az algoritmusok munkája. De befolyásolhatják a hirdetési rendszerekhez szolgáltatott adatokat, a kampány hatékonysága pedig attól függ. 

    A Yandex.Yandex. a Direct több autostratégiával rendelkezik: 

    • konverziós optimalizálás;
    • kattintson az Optimalizálás gombra; 
    • a hirdetési költségek célrésze. 

    A Google Ads is van egy sor autostrategies:

    • célár egy konverzió, amely később lépni a “maximális konverziók” stratégia; 
    • cél megtérülése befektetés reklám, amely mozog a “maximális konverziós érték” stratégia; 
    • maximális kattintások száma; 
    • a kapott megjelenítések cél százaléka. 

    A legtöbb projekt konverziós stratégiákkal működik, mivel érdekli őket a vezetők, alkalmazások és konverziók vonzása. Ezért most nem fogjuk figyelembe venni a “maximális kattintások száma” stratégiákat a Google-ban, a “Kattintásoptimalizálás” pedig a Yandexben. Közvetlen. Beszéljünk arról, hogyan segíthetünk az algoritmusoknak több konverziót vonzani kevesebb pénzért, és milyen stratégiát kell választani, ha új kampányt kell indítania a semmiből. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állítsuk be a hatékony keresési hirdetéseket Yandex.Yandex. közvetlen 2021-ben

    Melyik konverziós stratégiát választani 

    Ha egy hirdető a semmiből indít kampányt, nem ismeri a célmutatókat, akkor: 

    • a Yandex.Yandex. Direct javasoljuk, hogy válassza ki a “konverziós optimalizálás heti költségvetés” stratégia meghatározása nélkül egy adott célár egy átalakítás; 
       
    • a Google Ads alkalmazásban ki kell választania a napi költségvetés” maximális konverziók ” stratégiáját. 

    Ebben az esetben az algoritmusok képesek lesznek a lehető legszélesebb körben működni, tesztelni, kiválasztani a közönséget. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetések beállítása a Tiktok Ads alkalmazásban

    Ha csak egy cél van, és a cél költsége vonzza a konverziók ismertek, akkor választhat, hogy optimalizálja a konverziókat a konverziós ár alapján. De egy új projekt kezdetén ez a stratégia még mindig nem ajánlott. 

    Ha több cél van Ezután kiválaszthatja a Yandex “hirdetési költségek Célrészét”.Közvetlen, valamint a Google Ads – munka érték vagy nyereségesség alapján. 

    Hogyan működik a konverziós stratégia 

    1. Adja meg az optimalizálás célját vagy céljait. 

    2. Válassza ki az optimalizálási módszert (a költségvetésből vagy a CPA célból).

    3. Adja meg az adatokat az algoritmusnak (minél több konverziót kap az algoritmus, annál jobb lesz tanulni). 

    4. Az algoritmus képzése folyamatban van. 

    5. Megkapja az eredményt. 

    Hogyan segítsünk az autostrategies munkájában

    • Helyesen konfigurálja a webes elemzéseket. Ez az alap, ahonnan el kell kezdeni. Addig nem indíthat kampányokat, amíg az analytics nem épül fel, és az összes lead generation módszer nem kerül nyomon követésre. 
       
    • Válassza ki a megfelelő célt az optimalizáláshoz. Kezdetben jobb választani egy célt – így könnyebb lesz az algoritmusok számára. Azt is összpontosítani több cél, amelyek egyenértékűek. 
       
    • Gyűjtsön elegendő mennyiségű adatot a célról (akár kézi stratégián, akár a fent említett indítási automatikus stratégiákon). 
       
    • Ne korlátozza az algoritmusokat az elején. 
       
    • Ne zavarja a tanulási algoritmust – ne függessze fel a reklámkampányokat, ne változtasson semmit 2 hétig. Sokkal jobb, hogy a globális változások (költségvetés, cél CPA, cél ROI) körülbelül egyszer minden 2-3 hét, amikor az algoritmus már képzett. 
    OLVASS TOVÁBB:  Hirdetések beállítása a Tiktok Ads alkalmazásban

    Az aranyszabály: ha minden működik, ne érjen semmihez! 

    Hogyan lehet segíteni az algoritmust a lehető leghatékonyabban dolgozni 

    1. Bővítse a kampányokat (különösen a hálózatok esetében – YAN, a Google display network). A kampányokat logikusan kell konszolidálni-a cél szerint, DRR. 

    2. Használjon kötegelt stratégiákat a Google-ban kampánycsoportokhoz. A kötegelt stratégiák segítségével több kampányt kombinálhat egy csoportba, több adat halmozódik fel számukra.

    3. Kövesse nyomon a konverziókat a Google Ads címke segítségével. 

    4. Növelje a hozzárendelési ablakot úgy, hogy egy kattintás után több idő álljon rendelkezésre az átalakítás befejezéséhez (különösen összetett témákban, B2B témákban, hosszú tranzakciós ciklusú projektekben).

    5. Válassza ki azt a hozzárendelési modellt, amelyre a maximális adatok rendelkezésre állnak (in Yandex.In Yandex. Közvetlen, ez általában az ” utolsó átmenet a Yandexből. Közvetlen”, a Google Ads-adatvezérelt). 

    OLVASS TOVÁBB:  A PPC hirdetési trendjei és előrejelzései 2021-re

    6. Csak nyilvánvalóan felesleges negatív kulcsszavakat és negatív platformokat hagyjunk, hogy az algoritmusoknak több lehetőségük legyen a tesztelésre. 

    7. Teszt autotargeting. Nem kell félni az automatikus célzástól, érdemes tesztelni a lefedettség bővítését segítségükkel. 

    8. Optimalizálja a tölcsért. A hatékonyságot nemcsak a kampány beállítása befolyásolja, hanem az is, hogy a webhely hogyan működik, hogyan próbálja meg rögzíteni a vezetőket a céloldalon. 

    9. Kövesse a fiókjában található ajánlásokat, valamint a képzés állapotát. Kívánatos, hogy legalább 10 konverzió jöjjön 7 naponként, jobb, ha több van. Ha nincs ilyen számú konverzió egy globális célhoz – például űrlap vásárlása vagy elküldése–, akkor több célra optimalizálhat, vagy választhat egy mikro célt a makró cél felé vezető úton (például egy gombnyomással).

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában