More

    Mítoszok a kontextuális reklámban: csökkenti-e a” A versenytársak leállított hirdetéseinek megfontolása ” opció a CPC-t?»

    A SEOnews online kiadvány és az eLama online hirdetési automatizálási szolgáltatás továbbra is elemzi a kontextuális hirdetések tipikus tévhiteit. Már korábban elmondtuk:

    • Hogy a közönség által meghatározott különböző célzás A YAN. 
    • Hogy elkezd-e hirdetéseket indítani egy kereséssel.
    • A számla minősége befolyásolja-e a CPC-t. 
    • Függetlenül attól, hogy szükség van-e a kampányok elkülönítésére a keresésben és a hirdetési hálózatokban. 
    • Függetlenül attól, hogy a Versengő kulcsszavak növelik-e a CPC-t.

    Az új videóban Nikita Kravchenko, a fizetett forgalom eLama vezető szakértője elmagyarázza, hogy a “figyelembe véve a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit” lehetőség csökkenti-e a Yandex CPC-jét. Közvetlen.

    Mítosz: a” leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele ” opció csökkenti a Yandex CPC-jét. Közvetlen 

    Néhány hirdető között régóta van egy mítosz, hogy a Yandex kampánybeállítási lehetősége. A közvetlen “vegye figyelembe az automatikusan leállított versenytárs hirdetéseket” csökkenti a CPC-t. Valójában ez nem így van. 

    Hogyan működik ez a paraméter, és milyen hatással van 

    A” automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele ” opció a hirdetési kampány speciális beállításaiban található. 

    Мифы в контекстной рекламе: снижает ли цену клика параметр «Учитывать остановленные объявления конкурентов»

    Ennek a paraméternek a jelölőnégyzete alapértelmezés szerint engedélyezve van, de letilthatja. Ezután a versenytársak hirdetései nem szerepelnek az ajánlat előrejelzésében. 

    Fontos! A Yandex azt is kijelenti, hogy ez a paraméter csak az ajánlat előrejelzését érinti. 

    OLVASS TOVÁBB:  Facebook Instagramming hogyan indíthatunk hirdetéseket az Instagram-on egy telefonról Facebook nélkül

    Mi az ajánlat előrejelzése? 

    A Yandex” ajánlat előrejelzés ” oszlopa.Láthatja a Yandexben. Közvetlen, ha maga a hirdetési kampányhoz megy. Az oszlop az aktuális idő különböző előrejelzett ajánlati értékeit mutatja. 

    Мифы в контекстной рекламе: снижает ли цену клика параметр «Учитывать остановленные объявления конкурентов»

    Az aukció dinamikus, így a számított előrejelzési értékek bármikor változhatnak. Ha a “Automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele” opció jelölőnégyzete engedélyezve van, ez befolyásolja, hogy az összes hirdetőt, aki e kulcsszavak hirdetéseit elindította, figyelembe veszik-e az ajánlat előrejelzésében. 

    OLVASS TOVÁBB:  A kontextus szerinti reklámozás tendenciái: mi változott, mi releváns 2021-ben és mi fog történni ezután

    Ha a jelölőnégyzet ki van kapcsolva, az előrejelzési ajánlatértékeket csak azoknak a hirdetőknek kell kiszámítani, akik jelenleg aktívak, mert egyes hirdetők beállítják az idő célzását: például éjszaka vagy hétvégén, hirdetéseik nem jelennek meg. 

    Nem fogja tudni befolyásolni a CPC-t az “automatikusan leállított versenytárs hirdetések figyelembevétele” opció használatával. 

    A Yandex.In Yandex. Közvetlen, a CPC-t az aukció idején számítják ki azon hirdetők között, akik jelenleg versenyeznek a benyomásokért. Annak érdekében, hogy egy hirdetés felső pozícióban jelenjen meg, az előrejelzett CTR arány, a kattintási arány és a hirdetésminőség arányának magasabbnak kell lennie, mint a versenytársaké. Mindenesetre annyit terhelnek, amennyit az aukció idején számítanak ki. 

    Hogyan kell dolgozni a “vegye figyelembe a versenytársak automatikusan leállított hirdetéseit” beállítással» 

    • Ha a hirdető manuálisan kezeli az ajánlatokat, javasoljuk, hogy mindig vegye figyelembe az összes versenytársat, vagyis ne tiltsa le ezt a jelölőnégyzetet. Lehetséges, hogy a szakember hétfőn reggel 8 órakor döntött az ajánlatok elhelyezéséről. Látta, hogy elegendő 50 rubelt beállítani ahhoz, hogy 100 forgalmi mennyiséget kapjon, és ezt az összeget jelezte. Reggel 9 órakor azonban a versenytársak további 50% – át kapcsolták össze, akiknek hirdetéseit az ideiglenes célzás miatt hétvégére letiltották. Annak a ténynek köszönhetően, hogy több versenytárs van, az aukció felmelegedett, az 50 rubel ajánlat nem elegendő a kívánt forgalom eléréséhez. Az interfészen folyamatosan manuálisan változó ajánlatok szinte lehetetlen. Ezért az ajánlatok kézi kezelése során jobb, ha nem változtatja meg a jelölőnégyzetet, mindig figyelembe veszi a versenytársak összes hirdetését. 
       
    • Ha a hirdető ajánlatkezelőkkel (például eLama) kezeli az ajánlatokat, amelyek lehetővé teszik az ajánlatok változásainak automatikus nyomon követését, valamint a szükséges értékek beállítását egy bizonyos forgalom vagy maximális forgalom eléréséhez, a jelölőnégyzet kikapcsolható. Ebben az esetben nem kell figyelembe vennie a versenytársak leállított hirdetéseit. 
       
    • Ha a hirdető autostratégiákat használ, a jelölőnégyzet nem érinti semmit, mivel a Yandex algorithms.Yandex. a Direct mindig figyelembe veszi az árverés jelenlegi helyzetét.
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állíthatja be a célzott hirdetéseket

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában